ثبت نام عضو جدید ایمیل آدرس: رمز عبور : رمز عبور را فراموش کردم

به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید خانه |  ثبت نام |  تماس با ما |  درباره ما |  قوانین سایت |  راهنما | تبلیغات




جدیــد ترین پــــــروژه هـا
زخم های پنهان
طراح : حمیدرضا معماریان
طراحی منظر تاریخی - فرهنگی قلعه گردفرامرز
طراح : مسعود دهقانپور هنزایی
زیستا پل
طراح : جواد دانشور حقیقی
مسجد و حسینیه
طراح : میلاد سلطانی
حامی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
ماشین صوت؛ سازه ای مبتنی بر بافت و محتوا
استادیوم مونیسیپل دِ براگای ادواردو سوتو دی مُر؛ تبلور یک ره یافت غیراروپایی
پل عابر ساحل تِرِستِلز؛ تعلیق عبور
پل عبوري ماريبور
کامنـــــــــت پــــروژه ها
یسنا رسولخانی در مورد پروژه خانه مد و لباس نوشته است:
با سلام و خسته نباشید واسه طرح زیباتون،
عنوان پایان نامه من هم خانه مد هست اگه میشه مقالتون و ضوابت و از ...
یسنا رسولخانی در مورد پروژه خانه مد تبریز نوشته است:
سلام روزتون بخیر طرحتون و ایده طراحیتون جالب بود اگه میشه مقالتونو برام بفرستید تا مطالعه کنم و کمکی در پایان ...
مهسا خوش رضا در مورد پروژه مرکز نمایش های آئینی نوشته است:
سلام خانم تقوی. پروژه تون واقعا عالیه. من این ترم میخوام همین موضوع رو طراحی کنم. ممنون میشم اگه بتونید ریز فض ...
کیانوش دهکردی در مورد پروژه اسکیس و راندو نوشته است:
?salam cheor mitonam ba shoma tamas begiram @
سلام
وقت بخیر
[email protected]
0912361 ...
حمیده محمدرضاپور در مورد پروژه مهد کودک جوانه ها شیراز نوشته است:
سلام جناب شاکری
یکی از نمونه های موردی متن برای پایان نامه مهد جوانه هاست
در صورت امکان می خواستم لط ...
فرزانه علوی مقدم در مورد پروژه خانه مد تبریز نوشته است:
سلام خانم محمدی،کارتون واقعا عالی بود، میشه ریزفضا و پلانتون رو واسم بفرستید؟ [email protected] ...
Asal Dia در مورد پروژه خانه ی مد نوشته است:
سلام کارتون بسیار عالی و ارزشمنده میشه لطفا برای پایاننامه ی من هم با موضوع طراحی خانه مد و لباس کمکم کنید. ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
    ایمان زارع
    مجید معزی
    سامان نیرومند
    سونیا مقتدر

  
مهدی گرامی
 ارسال نظر بازگشت به لیست پروژه ها گزارش خطا اشتراک پروژه
    نمایش عکس ها
    دفتر مرکزی شرکت گلدیران - شفافیت و رنگ
    دانشـــــــــــگاه : تهران دانشکده هنرهای زیبا
    سال طـــــراحی : 1387
    مـــــــــــــــــکان : بلوار آفریقا ، تهران
    کـــــارفـــــــــرما : شرکت گلدیران
    تـــــــــــاریخ ثبت : 1391/08/15
    مســــــــــــاحت : 3500
    تعـــداد بازدیـــــد : 3220
    محــــدوده سنی : 36_40
    نــــوع کاربـــــری : اداری
    مرحـــــــــله اجرا : اجرا شده
    همــــکاران طرح : سعید خیری ، سعید فرمهین فراهانی و گروه باتیس
     ایده های طراحی : در بدنه بلوار آفریقا ، ساختمانی با نمای چوب و شیشه ، با ترکیب هایی از رنگ ، متمایز از نماهای پیرامون خود شده است . این یک پـروژه بازسـازی بود که مــطابق آنچـه در تصـاویر مشـاهده می شــود از یک سـاختمان مسـکونی 33 واحـدی به یک سـاختمان اداری برای دفتر مرکزی شرکت گلـدیران تبدیل شده است . طراحی و اجرای پروژه با 4 محدوديت بزرگ روبرو بود : 1 . برنامه فيزيکی پروژه ، که به دليل تغييرات در سازماندهی شرکت بطور کامل مشخص نبود و در حين عمليات اجرايی تغيير می يافت . 2 . محدوديت زمان ، زيرا تمامی پرسنل شرکت بايد تا آبان سال 1388 در ساختمان مستقر می شدند . 3 . ارتفاع محدود طبقات که با توجه به حفظ استراکچر قبلی تغییر در آن امکان پذیر نبود . 4 . مجوز شهرداری مربوط به تغييرات ، که بايد بصورت تدريجی دريافت می شد و این کار منجر به توقف متناوب پروژه می گردید . محدودیت ها شرايطی ايجاد نمود که طراحی و اجرا بايد بطور همزمان پيش می رفت ، بنابراين نظام طرح و اجرا مرحله بندی شد : گفتگو و پردازش ایده برای این پروژه و با توجه به محدودیت ها و همینطور ویژگی های آن ، گفتگوها و بررسی های زیادی داشتیم و در نهایت دو موضوع به عنوان ایده های اصلی مدنظر قرار گرفت : 1 . شفافیت با توجه به محیط زیبای اطراف این سایت و نیز نیاز به فضاهای باز اداری که قابلیت تغییر داشته باشند ، تصمیم گرفتیم تا نما و نیز جداکننده های داخلی شفاف باشند . 2 . رنگ با توجه به محدودیت های پروژه و زمان سعی کردیم تا تنوع را از طریق خلق رنگ در فضاهای گوناگون و نیز نما پدید آوریم .

پروژه های دیگر طراح
نظـــــــر اعضــــــــا
فریبا شیرازی ( 1391/08/16 ) : زیباست..
آتلیه معماری اکنون ( 1392/01/16 ) :
محمود امیدبخش " دبیر بخش آموزش" ( 1392/01/16 ) : بسيار عالى و تحسين برانگيز است،
خود دارى باوقار و در عين حال پرداخت شده اى در طراحى پوسته، استاندارد بالايي به آن داده است،

تنها، حضور فريم كه وجوه نما را قاب كرده ، از ديد من با نگاه كلانى كه پروژه را شكل داده در تضاد است، اين تفاوت در كيفيت عكس اول كه به واسطه زاويه ديد دوربين و تاريكى شب فريم از ديد حذف شده است و عكس دوم كه با زويه باز و روز هنگام گرفته شده مشهود است، به طور كلى اين گونه قاب بندى به اين صراحت با زبان تركيب بندى در مابقى اجزاى پروژه همزمان نيست،

نكته كوچك بعدى كه صرفا به واسطه استاندارد بالاى پروژه جلب توجه ميكند، عدم توجه به كيفيت ارايه پلان هاى پروژه است، كه با تراز و سطح ارايه دياگرام ها و عكس ها همخوان نيست، در اين موارد ارايه دياگرام-پلان ها هم حرفهاى تر و هم خوانا تر است.

مجددا تحقق ايده هايتان را در قالب پروژه اى اجرا شده در اين مقياس تحسين ميكنم.
مهران علی نژاد ( 1393/01/03 ) : آقای گرامی خسته نباشید,خیلی خوشحال شدم واسه اینکه با رنگ بندی و نور تونستی این ساختمونو از ساختمون های اغلب بی رنگ جردن جدا کنی و زیبایی بدی,...آفرین
حامی اتووود
کانال تلگرامی اتووود
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. / عضو جدید
ایـمـــیـل :  
رمز عبـور :  
 
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه | ورود | ثبت نام | درباره ما | تماس با ما | قوانین سایت | راهنما | تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by Tryon Software Group