ثبت نام عضو جدید ایمیل آدرس: رمز عبور : رمز عبور را فراموش کردم

به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید خانه |  ثبت نام |  تماس با ما |  درباره ما |  قوانین سایت |  راهنما | تبلیغات




جدیــد ترین پــــــروژه هـا
پارک علم و فناوری
طراح : سجاد نوری
طراحی مدرسه سبز
طراح : سجاد نوری
مجموعه ویلایی ایرا
طراح : استدیو معماری دیسک
رویان ویلا
طراح : استدیو معماری دیسک
حامی اتووود
مسابقه دانشجویی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
دانیل لیبسکیند؛ تاریخ پر تلاطم قوم یهود و تبلور فیزیکی آن در موزه ی دانمارک
پالپ نیوزهای اتووود ـ 21 راه تبدیل تخته های چوبی به یک مبلمان ویژه ؛ قسمت سوم
استودیو یو ان : ساختمان مدولار برای pct در هفته طراحی 2011 لندن
آکیرا؛ معماری نئوْتوکیو؛ آینده ای که در گذشته رقم خورد
کامنـــــــــت پــــروژه ها
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه مجتمع مسکونی حیات نوشته است:
بعد گفتند بی دلار و ارتباط با ان دوستان معماری اسلامی بنده با اجازه شما از ایمیلتان برای ریجستر استفاده کردم ا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه مجتمع مسکونی حیات نوشته است:
نظر قبلی من توسط غیر رباتیک سانسور شد که نقد و بیهوده بودن معماری اسلامی از این دست بود سال شصت و نه سران معما ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
این کار عالیه چون مثل کارهای استاد عالی پوره اما ببینید این سایت رو دوستان رادیو هنر دکتر منشی زاده و زنگنه را ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه خانه مادری نوشته است:
بفهمند بقول شما اقایی که در رادیو هنر بمن زنگ زدی در چه گندی بدنیا امدیم انهم گناوه گناوه معماری دارد ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه خانه مادری نوشته است:
شهر سازی مزخرف دیبا و مقلدانش سازه خشک سه تا سنگ بیرون امده بی پایداری شد ابادان و تهران و اینهمه زلزله اقا ای ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
    ایمان زارع
    مجید معزی
    سامان نیرومند
    شرکت استودیو معماران مادو

  
شیوا گل دعایی
 ارسال نظر بازگشت به لیست پروژه ها گزارش خطا اشتراک پروژه
    نمایش عکس ها
    عمر کم فراموشی
    عنـــــــوان درس : اسکیس
    نـــــام استــــــاد : آرام تیر داد
    دانشــــــــــــگاه : آزاد اسلامی واحد مرودشت
    تاریـــــخ ثبــــــت : 1391/11/27
    تعــــــــداد بازدید : 2437
    محــــدوده سنی : 20_21
    نــــوع کاربـــــری : آموزشي
    همـــــکاران طرح : .
    ایده های طراحی : در اولین گام هنرجویان معماری در هنرستان خود با درسی مواجه می شوند با نام: "هنر های تجسمی" یکی از این سر فصل ها که در این درس می آموزند ترام خط و نقطه است و در نهایت به کار با رنگ می رسند برای درک بهتر رنگ ها.کارهایی که مشاهده می کنید کار های من در دوران هنرستان است و دلیل بارگذاری آن این است که یک معمار احتیاج به آموختن درست خط دارد.

پروژه های دیگر طراح
نظـــــــر اعضــــــــا
حمید رضا مظفری ( 1391/11/28 ) : سلام خسته نباشی شیوا جان
شاید بعضی از دوستان فقط واسه اساتید طرح بزنن که این کار می تواند عمر پروژه ها را کم کند ولی میشه وقتی طرح میزنیم به فکر عمر مفید پروژهامون باشیم به زبان ساده بگم یعنی طرحی بزنیم که بیشتر خودمون لذت ببریم
حمید رضا مظفری ( 1391/11/28 ) : شیوا جان لطفا اگر امکان دارد یکم توضیحات در مورده این کار بده. مرسی
شیوا گل دعایی ( 1391/11/28 ) : سلام

البته که شاید ما معماری را فرا می گیریم از آن سو که فضایی را برای دیگران که همان دیگران را خود تک تک ما تشکیل می دهیم طراحی کنیم که در آن احساس فضای راحت را به ما القا کند.راحتی تنها شرط بودن معماری نیست اما شاید وجه مشترکی باشد با تمام آنچه که دیگران از آن یاد می کنند.عمر هر پروژه بستگی به گامی دارد که من برای آن بردارم البته در فضایی شبیه به دانشگاه های ما این گام همراه با اساتیدی است که گاهی آنچنان تورا همراهی و راهنمایی می کنند که هیچ گاه احساس تنهایی نمی کنی.
این کارها که به دلیل محدودیت فضای اتووود اسکیس نام گذاری شده است در واقع بعضی از کارهای من در درس هنرهای تجسمی است که در دوران هنرستان خود از استاد عزیزم سرکار خانم تیرداد فرا گرفته ام.از آنجا که آغاز گر مفهوم معماری ممنکن است خط باشد و خط از نقطه
این سر فصل را برای بار گذاری انتخاب کردم
ترام نقطه و خط
عکس های اصلی انتخاب می شوند با با راپیدی که شماره آن بستگی به ظرافت کار دارد شروع به کار.عکس شماره4 مدت1هفته زمان برده است و عکس شماره2 مدت3روز.
عکس شماره4 تشکیل شده از نقاط که با قرار گیری کنارهم شکل مورد نظر را به ما تقدیم می کند.
عکس شماره2هم از خط ها.
ممنونم که یاد آوری کردید که توضیح هایم جامع نبوده و باعث شدید کاملش کنم.
حمید رضا مظفری ( 1391/11/28 ) : مرسی شیوا جان
محمد فیروزیان ( 1391/12/05 ) : چه مفهومی؟
شیوا گل دعایی ( 1391/12/05 ) : سلام
آقای فیروزیان من متوجه سوال دقیق شما نشدم.
احمد زارعی ( 1392/01/04 ) : برای درس اسکیس خیلی خوبه ولی اگه درس دیگه ای بود متوسط حساب میشد چون کار خیلی واضحه و توی زیبایی شناسی این نوع کار نمایه ای به حساب میاد و تفکر برانگیز نیست.
شیوا گل دعایی ( 1392/01/04 ) : سلام
ممنون از راهنمایی دقیقتان.البته من در جواب دوست قبل هم ذکر کرده بودم که هنگام بار گذاری پروژه ها شما با محدودیت اسم برای پروژه درس مواجه هستی و من نزدیک ترین اسم را برای آن گذاشتم وگرنه این کار مربوط به درس هنرهای تجسمی هنرستان من است.
حامی اتووود
 رسانه ی تخصصی معماری و شهرسازی میم زون
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. / عضو جدید
ایـمـــیـل :
رمز عبـور :
 
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه | ورود | ثبت نام | درباره ما | تماس با ما | قوانین سایت | راهنما | تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by Tryon Software Group