ثبت نام عضو جدید ایمیل آدرس: رمز عبور : رمز عبور را فراموش کردم

به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید خانه |  ثبت نام |  تماس با ما |  درباره ما |  قوانین سایت |  راهنما | تبلیغات




جدیــد ترین پــــــروژه هـا
پارک علم و فناوری
طراح : سجاد نوری
طراحی مدرسه سبز
طراح : سجاد نوری
مجموعه ویلایی ایرا
طراح : استدیو معماری دیسک
رویان ویلا
طراح : استدیو معماری دیسک
حامی اتووود
مسابقه دانشجویی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
کتابخانه اتووودـ میشل فوکو برای معماران ـ گوردانا فونتانا گوستی
ده عكس برتر روز از نگاه آركينكت ؛ جزئيات معماري از ديد عموم
تراشه های کانسپچوال ـ ادوارد سعید، مکان در قامت امر نامحقق و هستی شناسی آوارگی
نقاشی های پرویز کلانتری ـ بخش اول
کامنـــــــــت پــــروژه ها
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه مجتمع مسکونی حیات نوشته است:
بعد گفتند بی دلار و ارتباط با ان دوستان معماری اسلامی بنده با اجازه شما از ایمیلتان برای ریجستر استفاده کردم ا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه مجتمع مسکونی حیات نوشته است:
نظر قبلی من توسط غیر رباتیک سانسور شد که نقد و بیهوده بودن معماری اسلامی از این دست بود سال شصت و نه سران معما ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
این کار عالیه چون مثل کارهای استاد عالی پوره اما ببینید این سایت رو دوستان رادیو هنر دکتر منشی زاده و زنگنه را ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه خانه مادری نوشته است:
بفهمند بقول شما اقایی که در رادیو هنر بمن زنگ زدی در چه گندی بدنیا امدیم انهم گناوه گناوه معماری دارد ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه خانه مادری نوشته است:
شهر سازی مزخرف دیبا و مقلدانش سازه خشک سه تا سنگ بیرون امده بی پایداری شد ابادان و تهران و اینهمه زلزله اقا ای ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
    ایمان زارع
    مجید معزی
    سامان نیرومند
    شرکت استودیو معماران مادو

  
سارا فتاحی
 ارسال نظر بازگشت به لیست پروژه ها گزارش خطا اشتراک پروژه
    نمایش عکس ها
    کلوناد هنر مسلح
    عنـــــــوان درس : پایان نامه
    نـــــام استــــــاد : دکتر علی آبادی
    دانشــــــــــــگاه : آزاد اسلامی واحد شیراز
    تاریـــــخ ثبــــــت : 1388/12/14
    تعــــــــداد بازدید : 5006
    محــــدوده سنی : 24_25
    نــــوع کاربـــــری : فرهنگی
    همـــــکاران طرح :
    ایده های طراحی : هنر به مثابه فعالیت، تسخیر موقعیت و کشف میدان التهاب جهت ویروسی کردن جمعیت ابژه های آلوده و سرایت آنها به جامعه

پروژه های دیگر طراح
نظـــــــر اعضــــــــا
محسن اکبرزاده ( 1388/12/14 ) : تو را به خدا تصویر اول را شب نگذارید.بگذارید کار دیده شود
اميرحسين صداقت پيشه ( 1388/12/14 ) :
کار خیلی جالبیه.
خیلی دوست دارم با ایده اولیه و روند طراحی کار بیشتر آشنا بشم.
موفق باشید .
ممنون
حسین پورنگ ( 1388/12/14 ) : جای تحسین داره.
خصوصا اگه استادش دکتر علی آبادی باشه.
میشه در مورد فضای هم زمان رو بیشتر توضیح بدید؟
امين حشمتی ( 1388/12/15 ) : با سلام
در مورد فرایند طراحی و مفاهیم مورد مداقه در اثرخود توضیح بفرمایید.
سارا فتاحی ( 1388/12/16 ) : هنر مسلح هنری هیولایی است که خود را با تمامی امکانات رسانشی مجهز ساخته و از اینکه فرم و قالب مشخصی به خود بگیرد سرباز می زند. هیولاها، آن دست از موجوداتی هستند، که با وجود رفتارهای انسانی و شبه انسانی خود هرگز نه می توان آنها را شناسایی کرد و نه به رسمیت شناخت. هنری که قابل شناسایی نباشد، هنری که هرگز شیوه ی یکسانی برای ظهور خود به کار نمی گیرد. هیولا بی آنکه فرم و ساختار مشخصی بیابد همچنان نیروی تکثیر و تولید مثل خود را حفظ می کند. بهتر است این فرم را با حرکت ها و جریان های فعال بفهمیم تا به ساختارها و فرم هایی که تولید و بازنمایی محتوا را برعهده می گیرند. در این منطق جدید ارزش این مجموعه در اینجاست که هرگز فعالیت تکثیر و تولیدش به پایان نمی رسد. ناتمامی یک چیز را همچنان خطرناک و پیش بینی ناپذیر باقی خواهد گذارد. تمامیت، مدعی ارائه ی کلیت در یک امر جزیی است. دغدغه ی ما سؤال حیاتی درباره ی کشف یک رفتار خاص هنری است که می توان آنرا فرایند بی پایان سرایت نشانه ها و اطوارها قلمداد کرد. در منطق ساختاری، چیزها به یکدیگر دلالت می کنند در منطق هیولایی تولید مثل چیزها به هم افزوده می شوند. فرم مجموعه به زمینه ی اجتماعی اش نه ارجاع بلکه نفوذ می کند.
سارا فتاحی ( 1388/12/16 ) : هنر مسلح در شهر رخ می دهد و مسلح است به موقعیت هایی که تسخیر می کند و نشانه هایی که خود را با آن تکثیر می کند. فضای شهری فضای واقعی موقعیت های نمایشی است، فضایی برای گفتگوی اطوارها و واکنش آنها نسبت به یکدیگر. فضایی برای تعامل آنها. لحظه ای برای سرایت. بدین ترتیب اطوارها می توانند بر موقعیت خود مسلط شده و به فعالیت اطوارهای اطراف خود به دیده ی تعامل، اشتراک و انتقاد بنگرند. هنرمندان شهری دست به نوعی «ریخت مان» (در مقابل چیدمان) می زنند. آنچه به طور کلی «هنر شهری» می نامیم را نمی توان به تنهایی هنر مسلح محسوب کرد. هنر مسلح تعریف خاص خودش را از شهر و خیابان دارد. خیابان برای ما محل مبارزه است برای تسخیر موقعیت ها. محل سرایت ویروس ها و در یک کلام مکان فعالیت «جمعیت ابژه های آلوده». مکان آلوده کردن و آلوده شدن.
تيم اتووود ( 1388/12/07 ) : معمار گرامی
با توجه به برگزاری همایش تحلیل آثار معماری در اسفند ماه هرگونه انتقاد یا نظرات سازنده در زمینه نحوه برگزاری و انتخاب آثار را میتوانید در فورم نقد در لینک زیر بیان فرمایید.
http://www.etoood.com/Security/Forum/PostList.aspx?trfkey=81&frmfkey=19
مجتبی (سعید) پارسویی ( 1389/01/02 ) : حجم پیچیده و جذابی داره...
کاره خوبیه...
موفق باشی...
امیر حسین پیمان راد ( 1389/02/06 ) : سلام.
با وجود مکان شناسی موجود برای هنر مسلح آیا مشخص کردن مکانی در جایی خاص همان بورزوازی مدرن نیست.
مگر در هنر مسلح که به جایگاه خیابان همان مکان وقوع هنر انقلابی تاکید ورزیده نمی شود حال چه طور ممکن است در جایی خاص همچون گالری جای گیرد؟
در هنر مسلح تاکید به انقباض شاید که شما را به تبعیت از ابزه های آلوده می نماید که به کمینه گرایی موجود در جامعه پاسخ مثبت دهید
امیر حسین پیمان راد ( 1389/02/06 ) : در ادامه میتوان گفت که در این هنر هیولایی سایه ها نقش اصلی را بازی می کنند و مهم نیست که این سایه مربوط به کیست .
چون این سایه یک فاعل نیست بلکه مفعولی مشروط به استعداد خود و اقبالی که ممکن است در جامعه بوجود آید.
مونا ریاضی ( 1389/11/07 ) : كارت جوري هست كه اگر در ابتدا حتي نام اين بنا رو به مخاطب نگي يكي از حدس هاي نزديكش مسلما همين خواهد بود.يعني فضاها سايه ها شكست ها و متريال به گونه اي كه موضوع رو به خوبي بازگو ميكنه و در مسير موضوع پيش ميره.طراحي عاليه مكس عاليه.موفق باشي
میلاد احمدوند ( 1390/12/14 ) : دوست دارم در مورد ایده ی اولیه بیشتر بدونم؟
ghodrat abbasi ( 1392/03/14 ) : لطفا درباره ایده های طرح بیشتر توضیح دهید؟
محسن عظیمی ( 1392/12/11 ) : این که سعی شده پروژه فرم مشخصی نداشته باشه" و پیش داوری نشده یک امتیاز برای پروژه محسوب میشه" و بیان جدیدی داره
سیامند احمدی ( 1395/05/04 ) : به نظرم ایده ی انتخاب هنر مسلح برای ساختن گالری عالیه،به این جهت که خود مفهوم گالری رو دستخوش تغییر میکنه
حامی اتووود
 رسانه ی تخصصی معماری و شهرسازی میم زون
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. / عضو جدید
ایـمـــیـل :
رمز عبـور :
 
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه | ورود | ثبت نام | درباره ما | تماس با ما | قوانین سایت | راهنما | تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by Tryon Software Group