ثبت نام عضو جدید ایمیل آدرس: رمز عبور : رمز عبور را فراموش کردم

به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید خانه |  ثبت نام |  تماس با ما |  درباره ما |  قوانین سایت |  راهنما | تبلیغات




جدیــد ترین پــــــروژه هـا
زخم های پنهان
طراح : حمیدرضا معماریان
طراحی منظر تاریخی - فرهنگی قلعه گردفرامرز
طراح : مسعود دهقانپور هنزایی
زیستا پل
طراح : جواد دانشور حقیقی
مسجد و حسینیه
طراح : میلاد سلطانی
حامی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
خانه زيرزمينيEarth house ؛گروه معماران BCHO
رابرت ونتوری و رینر بنهام در روایت انتقادی سوزان سانتاگ از مدرنیسم فضولات و فضیلت دورْریختنی ها
طرح پیشنهادی کنگره و سالن فیلارمونیک غرب فرانسه از کنگو کوما
پاویون رنسانس یورکشایر؛ حجمی تهی، سفید با پرداختی اتمیزه
کامنـــــــــت پــــروژه ها
یسنا رسولخانی در مورد پروژه خانه مد و لباس نوشته است:
با سلام و خسته نباشید واسه طرح زیباتون،
عنوان پایان نامه من هم خانه مد هست اگه میشه مقالتون و ضوابت و از ...
یسنا رسولخانی در مورد پروژه خانه مد تبریز نوشته است:
سلام روزتون بخیر طرحتون و ایده طراحیتون جالب بود اگه میشه مقالتونو برام بفرستید تا مطالعه کنم و کمکی در پایان ...
مهسا خوش رضا در مورد پروژه مرکز نمایش های آئینی نوشته است:
سلام خانم تقوی. پروژه تون واقعا عالیه. من این ترم میخوام همین موضوع رو طراحی کنم. ممنون میشم اگه بتونید ریز فض ...
کیانوش دهکردی در مورد پروژه اسکیس و راندو نوشته است:
?salam cheor mitonam ba shoma tamas begiram @
سلام
وقت بخیر
[email protected]
0912361 ...
حمیده محمدرضاپور در مورد پروژه مهد کودک جوانه ها شیراز نوشته است:
سلام جناب شاکری
یکی از نمونه های موردی متن برای پایان نامه مهد جوانه هاست
در صورت امکان می خواستم لط ...
فرزانه علوی مقدم در مورد پروژه خانه مد تبریز نوشته است:
سلام خانم محمدی،کارتون واقعا عالی بود، میشه ریزفضا و پلانتون رو واسم بفرستید؟ [email protected] ...
Asal Dia در مورد پروژه خانه ی مد نوشته است:
سلام کارتون بسیار عالی و ارزشمنده میشه لطفا برای پایاننامه ی من هم با موضوع طراحی خانه مد و لباس کمکم کنید. ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
    ایمان زارع
    مجید معزی
    سامان نیرومند
    سونیا مقتدر

  
Farahnoush RezaeianJouybari
 ارسال نظر بازگشت به لیست پروژه ها گزارش خطا اشتراک پروژه
    نمایش عکس ها
    پاویون جمهوری اسلامی ایران در اکسپو میلان 2015
    عنـــــــوان درس : پایان نامه
    نـــــام استــــــاد : دکتر سیامک مهجوریان نماری
    دانشــــــــــــگاه : آزاد اسلامی واحد تهران
    تاریـــــخ ثبــــــت : 1392/10/13
    تعــــــــداد بازدید : 5229
    محــــدوده سنی : 24_25
    نــــوع کاربـــــری : فرهنگی
    همـــــکاران طرح :
    ایده های طراحی : ایده اصلی در پاویون جمهوری اسلامی ایران حرکت از سنت به مدرنیت یا گذشته به آینده است . در این پاویون بازدیدکننده سفری خیال انگیز از سنت ( آنچه که پیشینیان برای ما به جا گذاشتند ) , به آینده (آنچه که ما میخواهیم برای آیندگان به جا بگذاریم ) می رود .چغاگلان , اولین زیستگاه کشاورزی جهان و باغ ایرانی میراث معنوی وسنت ایرانیان است که ما از آن به کشاورزی شهری ارگانیک در افق آینده میرسیم .پاویون جمهوری اسلامی ایران در اکسپو میلان از سه گالری به نامهای دیروز , امروز و فردا تشکیل شده است . در گالری دیروز چغاگلان و باغ ایرانی , گالری امروز فرهنگ ایرانی یعنی ادبیات , مینیاتور , خوشنویسی , فرش , تئاتر , سینما و موسیقی , گالری فردا کشاورزی شهری ارگانیک و غذاهای ایرانی را نشان میدهند . سیرکولاسیون حرکتی به صورت یک خط مستقیم است که ورودی اصلی آن در شرق سایت رو به پاویون گروهی غلات و ریشه های گیاهی و خروجی اصلی در شمال منتهی به خیابان جهانی و دکامانوس است . منطقه صف در شرق سایت از شمال و جنوب آغاز میشود . برای نشان دادن گذر زمان سه گالری در سه سطح قرار دارند و گالری ایران دیروز به صورت گودال باغچه در زیرزمین به فرم چهارباغ قرار دارد . گالری ایران امروز بر روی سطح زمین قرار دارد که ورودی اصلی از آن آغاز میشود . گالری فردا به صورت معلق در فضا قرار دارد که خروجی اصلی سایت در آن قرار دارد و سایت نیز تلفیق خط و خطوط کشتزارهای برنج دامنه ی البرز و گندم و غلات دامنه ی زاگرس از روی هندسه باغ ایرانی است .

پروژه های دیگر طراح
نظـــــــر اعضــــــــا
مهرناز بیرمی ( 1392/10/13 ) : کار بی نظیره
به نظر من نقوش هندسی و گالری ها کارو شاخص کرده
موفق باشی
سامان زارع ( 1392/10/13 ) : خسته نباشید کار خیلی خوبی شده اما ابهاماتی کار شما داره
1-بی توجهی به شعار های اصلی اکسپو در طراحی
2- رعایت نکردن معیار های طراحی فضای نمایشگاهی ( ارتفاع ساختمان ها ، عقب نشینی ها و ...) تصویر 16 و 15 کاملا بیانگر این موضوع است
3- چرا ورودی اصلی غرفه رو از خیابان اصلی تبدیل به خروجی کردین ؟
4-خروجی کار شما دعوت کننده تر از ورودی است
5-چرا 3 سطح
6- ایران دیروز چیز بهتری بجای گودال باغچه نداشت برای ایده گرفتن آیا گودال باغچه ایرانی ترین چیزی بود که جهان از ما میشناسه ؟
7-چرا شروع حرکت ار وسط غرفه است ،مسیر حرکتی اشتباه است
8-ایده معرفی شده در ابتدا نه به ادامه متن شما میخوره نه به عمکرد و مسیر حرکتی بوجود آمده در پروژه
9- چرا چوب و شمال ؟ حداقل و کم وسعت ترین اقلیم ایران در پروژه معرفی شده ؛ گمراه کننده است برای بازدید کننده
10 - سینما چرا ؟ مینیاتور کجاست ؟ موسیقی نیست ؟
و ....
مهرناز بیرمی ( 1392/10/14 ) : سلام به دوست عزیز آقای زارع
ایرادهایی که گرفتین شاید تماما درست باشه ولی خیلی هاش سلیقه ایه
مثلا مورد 2 که درباره ارتفاع ساختمان و یا عقب نشینی که گفتید اینها توی معماری ثابت نیستند,درسته یه سری استانداردها داره ولی بازم میشه یه سری تغیرات مثلا در ارتفاع داد که اون عملکرد فضا رو خراب نکنه
مورد 6 شاید طراح میخواسته گودال باغچه رو به جهان بشناسونه و به خاطر همین ازش ایده گرفته
مورد 7 چرا نباید مسیر حرکت از وسط باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! نمیشه گفت اشتباه
موفق باشین
Farahnoush RezaeianJouybari ( 1392/10/14 ) : سلام آقای زارع ... ممنونم اما در جواب نقد شما :
1- مهمترین دغدغه فکری من در طراحی پاویون توجه به شعار اکسپو و سازماندهی فضایی و تکنولوژی پاویون بود !!! ... نمی دانم حالا چرا شما می گویید ... من به اینها توجه نکردم ؟! ... تمام المان ها و عناصری که من در طرح به کار بردم با دلیل و برای رسیدن به این هدف بود ! . از نظر من تغذیه زمین انرژی برای حیات یعنی ما چگونه می توانیم به انرژی مورد نیاز برای زندگی بدون اسیب رساندن به زمین برسیم ؟!!! که من جواب ان در کشاورزی شهری ارگانیک می دانم !!! .کشاورزی شهری ارگانیک یعنی زمین های کشاورزی به جای روستا از طریق بام های سبز و گلخانه ها به شهر اورده شود و بدون استفاده از کودهای شیمیایی این کار انجام بشود ! . یکی از اهداف اکسپو رسیدن جواب سوال از طریق سنت و فرهنگ ایرانیان بود که از نظر من باغ ایرانی بهنرین نمونه کشاورزی شهری ارگانیک در گذشته است ... در چند ماه اخیر هم تمام شبکه های معتبر جهان چون فاکس و بی بی سی و ... اعلام کرده اند باستانشناسان المانی چغاگلان ایران بعنوان اولین زیستگاه کشاورزی جهان کشف کردند و تمام نظریات ورود کشاورزی از هلال غربی به شرقی در ایران نقض شده است ! .
2- اتفاقا تمام معیار های طراحی ارتفاعها و عقب نشینی ها رعایت شده است .:). ارتفاع بر طبق ایین نامه اکسپو میلان از 6 تا 17 متر و عقب نشینی از دکامانوس بالای 10 متر ( اگر ورودی و صف آن از دکامانوس شروع میشد ... باید میبود , درانصورت میتوانست بالای 5 متر باشد که من مورد 2 انتخاب کردم ! ... حتما باید خروجی و پیام اصلی غرفه و ارائه غذاهای محلی رو به دکامانوس میبود تا اگر کسی نمیخواست از غرفه بازدید بکند ... پیام اصلی غرفه بگیرد ... که من اینکار انجام دادم ! ... یکی از دلایل دعوت کنند گی بیش از اندازه خروجی یا نمای رو به دکامانوس هم این مورد بود ! . عقب نشینی از خیابان فرعی ها هم بالای 2 متر و از پاویون همسایه کشور اتریش هم بالای سه متر بود ! فاصله میان ساختمانها در سایت برای اتش نشانی و مواقع ضروری باید بالای 3 متر باشد ... که من ان را نیز رعایت کردم ! تنها موردی که در ایین نامه قدقن بود و من ان را نیز اجرا کردم وجود زیر زمین بود که البته گفته بودند با شرط و شروطی میتوان اینکار انجام داد !
3- در مورد 2 توضیح داده شده ... بر اساس قوانین اکسپو ایجاد ازدحام و شلوغی در خیابان دکامانوس ممنوع و باید حتما خروجی رو به دکامانوس باشد ... ورودی من در خیابان شرقی در کنار پاویون گروهی غلات و ریشه های گیاهی قرار دارد (بعبارتی بخشی از مخاطب های انها را جذب می کنند ) ... و بهترین ویو برای کسانی که از ورودی اصلی شمال شرقی اکسپو وارد خیابان دکامانوس میشدند را هم دارد و با استفاده از سایه و روشن های نیم طاق ها منطقه پویا و جذابی برای صف بازدید کنندگان ایجاد کردم ! ... البته من اگر این قانون صف و اکسپو میلان نبود مطمئنا ورودی و خروجی از دکامانوس شروع میکردم ... .
4- چون خروجی من دارای ورودی جداگانه برای رستوران غذاهای ایرانی و ارائه دهنده پیام اصلی غرفه با خروجی نیز هم است ... :)
5- برای نشان دادن سه دوره زمانی تاریخی و ایجاد حس و حال سفر زمانی از سه سطح استفاده کردم ... 1.سطح همکف ... زمان حال (گالری ایران امروز ) که ورودی رو به ان است و معرفی کننده فرهنگ ( شعار فرعی غرفه ) است و دارای امفی تئاتر هم میباشد ... 2.زیرزمین ... زمان گذشته ( گالری ایران دیروز ) ... 3. بالای سطح زمین یا معلق ... زمان اینده ( گالری ایران فردا ) که دارای پیام اصلی غرفه و رستوران می باشد ! .
6 و 7 - در طراحی پاویون سازماندهی حرکتی و مسیر حرکتی باید از نقطه شروع بشود و در یک نقطه پایان یابد و مسیر برگشتی نداشته باشند و بازدید کننده گیج نکند و وقت او را نگیرد !!! . چرا شما می گوید که من این کار انجام ندادم ؟! ...
1.منطقه صف من درمیان نیم طاقها ... پس از ازدحام و شلوغی جلوگیری می کند و جلوی دید همگان در خیابان دکامانوس نیست ! ( قانون اکسپو میلان )...2. از ورودی وارد سطح همکف گالری ایران امروز ( زمان حال )میشویم ... که بعد پذیرش و ... وارد تالار ادب میشویم ! . یک حوض برزگ و وسیع که درون ان اب و ماهی قرمز و گیاه و میوه قرار دارد ( المانهای فرهنگ ایرانی در شعر و ادبیات) و بر روی ان مکعب هایی شناور و درهم برروی هم (حس رهایی و ازادی)که شعر و ادبیات ایران معاصر مانند یغما گلرویی و فروغ و شاملو و ... و بزرگان تاریخ هنر و فرهنگ معاصر ایران به صورت دیجیتالی به سه زبان پارسی و انگلیسی و ایتالیایی معرفی می کنند ... نشان میدهند! من فکر می کنم دنیا به اندازه کافی گذشتگان ما را میشناسد ... حال وقت معرفی هنرمندان معاصر ما به جهان تا به انها بگوییم ما اب راکد نیستیم که فقط یک گذشته درخشان داریم! از این تالار وارد یک رمپ شیبدار میشویم که به زیر زمین می رود ... در دیواره های اطراف رمپ پرده های کرکره قرار دارد که فرش و تا بلوهای مینیاتور و خوش نویس ایران بصورت دیجیتالی نمایش میدهند ... ( بدلیل کمبود وقت رندر گرفته نشد بصورت دستی به استاد نمایش داده شد ! ) ... ایشاللا بعد کنکور اینجا میگذارم :) ... از رمپ شیبدار وارد امفی تئاتر میشود که موسیقی و تئاتر و سینما ایران در انجا معرفی میشود ! ... از اینجا به گودال باغچه میرویم ... در گودال باغچه 4 باغ ( براساس الگوی اولین 4 باغ جهان ... باغ پاسارگارد ) قرار دارد که در جایگاه کوشک اتشدانی بر روی حوض اب قرار دارد ... ( استفاده از گیاه , اب , خاک و باد و اتش ... عناصر مقدس ایرانیان در گذشته ) ... در اطراف چهار باغ ارسی های طاق دار قرار دارد ... که به صورت بصری و هنری ابزار الات کشف شده چغاگلان را نشان میدهد و غذاهای محلی ایرانی سرو میکند و صنایع دستی و اثار باستانی ایران میفروشند ... از طریق راه پله به سطح زمین میروند و از اینجا میتوانند به بالای بام سبز گالری ایران امروز که سطح شیبدار است بروند ... اینجا حالت رستوران و کانتین و بار دارد که ویو خوبی به سایت جذاب پاویون و گودال باغچه دارند ... از اینجا میتوانند از طریق راه پله وارد گالری معلق یا گالری ایران فردا زمان حال میشوند ... این گالری یک رستوران بزرگ و وسیع است که ورودی جداگانه از دکامانوس هم دارد ... خیلی ساده و معمولی است اما در زمانهای معین مانند منار جنبان می لرزد ...D: ... که در ان زمان یک فیلم 24 ساعته از شهر تهران با هوای الوده ان بر روی صفحات دیوار نمایش میدهد که در ان گلخانه های مصنوع و بام های سبز شکل می گیرد ... در نتیجه این هوای الوده پاک و تمیز میشود و دیگر گالری معلق نمی لرزد !!! ... :) ... ( بدلیل کمبود وقت رندر گرفته نشد بصورت دستی به استاد نمایش داده شد ! ) ... ایشاللا بعد کنکور اینجا میگذارم :) ...از این گالری خارج و وارد خیابان دکامانوس میشویم !!! .
سیرکولاسیون حرکتی من از چند خط مستقیم در یک فضا نه یک صفحه تشکیل شده است ... گالری ها منفصل تا بازدید کننده مجبور به دیدن و استفاده از سایت پلان مجموعه شود ! .
اقای زارعی از نظر من کپی برداری از گنبد و طاق و ... برای نشان دادن معماری اشتباه است ! اصول معماری ایران از نظر من مطابق بستر و زمینه بودن و مردم واری است ! نه استفاده از خشت و اجر و حیاط مرکزی ... البته هرکس دیدگاه و طرز فکر متفاوتی دارد ! . بخاطر همین براساس قوانین و شرایط بستر اکسپو من از چوب و فضاهای سبز گندم و غلات استفاده کردم ... چون پاویون من در کنار پاویون گروهی گندم و غلات قرار داشت ... من حتی سعی کردم که امفی تئاتر در راستای امفی تئاتر روباز اکسپو پشت سایت و پیام اصلی رو به دکامانوس باشد ! . استفاده از گودال باغچه بعنوان معرفی عنصر معماری ایران نیست بلکه برای نشان دادن حس و حال زمان گذشته است ! ... چهارباغ معرف عنصر معماری ایران در این مجموعه است . در مورد مسیر حرکتی هم توضیح دادم ! .
8- از نظر خودم اینطور نیست ... اما چرا ؟!
9-دلیل انتخاب چوب اقلیم شمال نیست ... براساس قوانین اکسپو مصالح باید قابل بازیافت باشد ...من چوب بدلیل فراوانی در ایتالیا , قابل بازیافت و ارزان بودن انتخاب کردم ... روش اتصال با هم پیچ و مهره است ... ( اول میخواستم سفال انتخاب کنم که برای اتصال به مشکل بر خوردم و چوب انتخاب کردم ... استادم هم چوب مناسب تر دونست )... در میان تیر ها و ستون های چوبی فضای خالی وجود دارد و کشت گیاه بر روی ان به طریق هیدروپونیک ( ارگانیک - بدون اب و خاک -کشت درپشم شیشه - ایده کوزه سبزه هفت سین ایرانیان ) بوده است . ( کاملا براساس قوانین مبانی تکنولوژی اکسپو میلان )
10- توضیح داده شد در 6و7... سینما چرا نه ؟! ... از نظر من معرف امروز یک جامعه سینما که مانند معماری مجموعه همه ی هنرهای موجود است ... شاید حتی از معماری هم کامل تر باشد ... :) .
از نقد بسیار خوبتون ممنونم ... به من کمک شایانی کرد حتما برای بازبینی در سیرکولاسیون و ارائه مفاهیم و ورودی ان دقت کافی می کنم .
Farahnoush RezaeianJouybari ( 1392/10/14 ) : سلام و ممنونم مهرناز جان ...
دلیل وجود نقوش هندسی پر و توخالی ... ایجاد سایه و روشن در فضاهای درونی است که هم باعث پویایی فضا میشود و هم شفافیت به شیوه ایرانی و تقدس فضا ایجاد میگردد ... .
سامان زارع ( 1392/10/14 ) : در پاسخ به خانم بیرمی
منظور از ارتفاع ساختمان ها و عقب نشینی ها ، معیار های از قبل مشخص شده برگزار کنندگان اکسپو هست و در مورد مسیر حرکت اینکه با وجود داشتن سه گالری در سه سطح و به شکل خطی ورود از میانه نمیتواند پاسخ گوی تمام و کمال پاویون باشد .
سامان زارع ( 1392/10/14 ) : بسیار عالی ای کاش به این کاملی در بخش ایده بیان می کردید . اما . . . .
در پلان ها و برش و نما به هیچ عنوان عقب نشینی ها و رعایت کردن معیار های طراحی دیده نمیشه که من هنوز اعتقاد دارم رعایت نکردین .
به گفته شما ، شما از 7 شعار اصلی اکسپو از شعار 2 یعنی کشاورزی و تنوع زیستی استفاده کردین ایران کشوری است با تنوع زیستی بسیار بالا تنوع زیستی در کار شما کجاست ؟
در ادامه به فرهنگ اشاره کردین و نشان دادن فرهنگ ایران ؟؟؟؟؟
در ابتدا شما می بایست قبل از طراحی برای خودتون مشخص میکردید که می خواهید غرفه ای طراحی کنید موقت ( قابل بازیافت ) یا به شکل دائم ، بخشی از غرفه قابل بازیافت بودن به چه معناست ؟
آمفی تئاتر چه چیز هویتی از ایران را می خواهد بیان کند ؟ دقیقا خروجی پشت پاویون ایران به آمفی تئاتر شهر اکسپو میرسه میتونستید از اون استفاده کنید .
ایران و جایگاه ایران مهمتر است یا غرفه ایران در اکسپو میلان و جایگاهش و همسایگیش با غرفه غله ؟
به غرفه ایران در اکسپو 1967 منترال نگاه کنید تا ادبیات و اهمیت و جایگاه ادبیات رو ببینید در ایران چند سال پیش
به غرفه سویس در 2000 هانوور نگاه کنید تا قابل بازیافت بودن یک پاویون درک کنید
در مورد پاویون بریتانیا در 2010 شانگهای بیشتر بخونید تا اهمیت و جایگاه هویت در اکسپو را بفهمید
به غرفه اسپانیا در شانگهاب 2010 دقت کنید تا ببینید ارتباط یک متریال مشترک در دو کشور ( میزبان و اسپانیا ) چه جور میتواند تعامل ایجاد کند

پایون اسپانیا در 2005 آیچی را ببینید و اقتباس گرفتن از تاریخ و معماری گذشتگان
و
باغ های پاسارگاد رو از نزدیک ببینید و تاثیر آب در شکل گرفتن باغات پاسارگاد
و ...
در کل فکر کنم می گذاشتین بعد از کنکورتون دفاع می کردین بهتر بود
بررسی نمونه موردی در هر طرحی چه اجرائی چه دانشجوئی بسیار اهمیت داره اما شما توی این کار کم توجه بودید .
جرات انتخاب موضوع شما بسیار قابل احترام است و امیدوارم همیشه موفق باشید .
مهرناز بیرمی ( 1392/10/14 ) : سلام مجدد خدمت آقای زارع
صحبت های شما کاملا درست ولی در مورد مسیر حرکت بازم میگم که نمیشه گفت اشتباه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
میترا عبادی ( 1392/10/15 ) : عالیه عزیزم به نظر من اصلی ترین و زیباترین کاری کردین همون نقوش هندسی است و از اونجایی که همه ما میدونیم معماری واقعا سلیقه ای هست و شاید بعضیا خرده بگیرن که اونم انتقادات کاره در کل محفل دانشجویی اینارو هم داره دیگه >در کل خوبه موفق باشیدشجوی
علیرضا رضایی ( 1392/10/17 ) : خسته نباشید.طی عکسایی که از کار دیدم (جدا از حس فضا)حس کردم بیشتر تمرکزتون روی طراحی پوسته بوده تا بتونه به زور یه هویت ایرانی اسلامی به کار بده و ازونطرف حجما و صفحه های تقریبا ضعیف و جا نیفتاده تو کارتون خیلی ملموسه و هیچ هویتیو رو به تنهایی همراه نداره و تمام هویت بنا از پوستش تبعیت میکنه!جدا از قضیه باغ ایرانی که من نفهمیدم چجوری تو کار گنجونده شده و اصالت اونو رعایت کردین که هرکی رد شد بفهمه که این فضا یه فضایی نیس که تو کشور خودشون دیده باشنو مال یه تمدن و فرهنگ دیگس؟؟
شیرین آذرافروز ( 1392/10/19 ) : سلام ،خسته نباشید کارتون واقعا خوب بود.مخصوصا ایده نقوش.
من هم موضوع طرحم expo هستش اما اصلن اطلاعات و دیدی نسبت به ریز فضاهای expo ندارم ، ممنون میشم اگر راهنماییم کنید.
[email protected]
امید خمسه ( 1393/08/03 ) : سلام با عرض خسته نباسید خدمت شما جهت زحمتی که برای اشتراک گذاری و طراحی این پروژه کشیده اید.می خواستم یک سری اطلاعات راجع به این موضوع از شما بگیرم.اگر امکانش هست یک ایمیل برای بنده ارسال کنید تا اطلاعاتی که بهش نیاز دارم رو ازتون بگیرم.با تشکر [email protected]
محمد اکبری ( 1393/09/07 ) : سلام
محمد اکبری هستم دانشجوی ترم 6 کارشناسی موضوع طراحی این ترم ما طراحی پاویون ایران در نمایشگاه اکسپو 2015 هست
ی سوال در مورد ریز فضا ها یا جدول برنامه فیزیکی پاویونتون داشتم اگر مطلبی داشتید ممنون میشم در اختیارم بزارید.
[email protected]
ĩتنا خلیلی ( 1393/10/22 ) : salam dooste aziiz karetoon zibast vali be mozoe expo aslan deghat nakardi bishtar be neshan daadane farhange irani tavsjoh shode bishtar be darde expo 2010 shanghay mikhore vali bazam kheili aali bood
کیان نظری ( 1393/11/27 ) : سلام خسته نباشید
مضوع پایان نامه من طراحی پاویون ایران در نمایشگاه اکسپو 2015 هست در مورد ریز فضاها یا جدول برنامه فیزیکی اگر مطلبی داشتید ممنون می شم برام ایمیل کنید.
Farahnoush RezaeianJouybari ( 1394/04/05 ) : خانم اذرافروز ، اقاي خمسه ، اكبري و نظري ... اگر سوالي داشتيد به من ميل بزنيد اگر توانستم كمكتون مي كنم .
[email protected]
راحله رحیمی ( 1394/11/01 ) : سلام
کارتون خیلی خوب بود.
موضوع پروژه پایان این ترم من همینه
اگه اطلاعات (و عکسهای بیشتری اگه دارین) از پروژه تونو برام ایمیل کنین بسیار ممنون میشم
[email protected]
حامی اتووود
کانال تلگرامی اتووود
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. / عضو جدید
ایـمـــیـل :  
رمز عبـور :  
 
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه | ورود | ثبت نام | درباره ما | تماس با ما | قوانین سایت | راهنما | تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by Tryon Software Group