ثبت نام عضو جدید ایمیل آدرس: رمز عبور : رمز عبور را فراموش کردم

به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید خانه |  ثبت نام |  تماس با ما |  درباره ما |  قوانین سایت |  راهنما | تبلیغات




جدیــد ترین پــــــروژه هـا
پارک علم و فناوری
طراح : سجاد نوری
طراحی مدرسه سبز
طراح : سجاد نوری
مجموعه ویلایی ایرا
طراح : استدیو معماری دیسک
رویان ویلا
طراح : استدیو معماری دیسک
حامی اتووود
مسابقه دانشجویی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
معماران و چالش انتخاب معماری ـ شهاب میرزاییان ـ کاموخانه؛ خانه ای که بود
زیگموند فروید و جنسیت به مثابه یک مشکل و نه همچون یک افق غایی
فیزیکِ غزه یِ پساْهفت اکتبرِ بیستْ بیست و سه به روایت گاردین؛ از زمینْ کُشی تا خانهْ کُشی
ساختمان جدید فلوریدا با شکافی در میان، از Bjarke Ingels
کامنـــــــــت پــــروژه ها
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه مجتمع مسکونی حیات نوشته است:
بعد گفتند بی دلار و ارتباط با ان دوستان معماری اسلامی بنده با اجازه شما از ایمیلتان برای ریجستر استفاده کردم ا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه مجتمع مسکونی حیات نوشته است:
نظر قبلی من توسط غیر رباتیک سانسور شد که نقد و بیهوده بودن معماری اسلامی از این دست بود سال شصت و نه سران معما ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
این کار عالیه چون مثل کارهای استاد عالی پوره اما ببینید این سایت رو دوستان رادیو هنر دکتر منشی زاده و زنگنه را ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه خانه مادری نوشته است:
بفهمند بقول شما اقایی که در رادیو هنر بمن زنگ زدی در چه گندی بدنیا امدیم انهم گناوه گناوه معماری دارد ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه خانه مادری نوشته است:
شهر سازی مزخرف دیبا و مقلدانش سازه خشک سه تا سنگ بیرون امده بی پایداری شد ابادان و تهران و اینهمه زلزله اقا ای ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
    ایمان زارع
    مجید معزی
    سامان نیرومند
    شرکت استودیو معماران مادو

  
رویا اسدی
 ارسال نظر بازگشت به لیست پروژه ها گزارش خطا اشتراک پروژه
    نمایش عکس ها
    ایستگاه اتوبوس
    عنـــــــوان درس : مقدمات طراحی معماری1
    نـــــام استــــــاد : مهندس اشعری
    دانشــــــــــــگاه : حافظ شیراز
    تاریـــــخ ثبــــــت : 1389/02/26
    تعــــــــداد بازدید : 3938
    محــــدوده سنی : 20_21
    نــــوع کاربـــــری : فرهنگی
    همـــــکاران طرح :
    ایده های طراحی : ترکیب حجم

پروژه های دیگر طراح
نظـــــــر اعضــــــــا
مهناز جوکار ( 1389/02/26 ) : ریتم های کار جالبن
مهشید صدیقی مقدم ( 1389/02/27 ) : طرح و انسجام کارت خیلی عالین به خصوص ایجاد فضاهای مثبت ومنفی.
مریم حجازی ( 1389/02/27 ) : فضا سازیت خیلی خوبه/در کل کارت خوب به نظر میرسه.
یاسمن خداحامی ( 1389/02/27 ) : فكر ميكنم ايده ي تركيب حجم به خوبي در كارت مشاهده ميشه.
بهنام ثریا ( 1389/02/30 ) : تركيب بندي و ايده ي كار در كل خيلي خوب به نظر ميرسه.
ازاده مسلمی ( 1389/03/08 ) : ترکیب حجم خیلی خوبی داری و یه فضای خاص رو به وجود آوردی که هر کسی اشتیاق به تجربه کردنشو داره.
محمودرضا حبیبی ( 1389/04/18 ) : ترکیب کار خیلی خوبه!..فقط به نظر من میاد اون عنصر عمودی زیادیه !
گودرز دالایی ( 1389/05/09 ) : کار خوبی هست اما احساس می کنم باید جای نشستن بیشتری ایجاد میشد این کم بود احساس می شه میخواستم بپرسم جای بیلبورد تبلیغاتی ایستگاه کجاست؟
کیانوش ستوده ( 1391/01/03 ) : طرح قویه منتها اگه فلاور باکس رو بیاری پشت ایستگاه و پشت کار بشه نمای جلو خیلی طرح قشنگ تر میشه خیلی . در ضمن سمت چپ کار چون ستون ها به ترتیب کوچک میشن یه جورایی گم نشون میده خودش رو وقتی از نمای جلو نگاه میکنی و تا از پشت نگاه نکنی چیزی نمیبینی . از نمای پشتی حرف نداره هرچند از جلو هم زیبایی خودش رو داره و آفرین
رویا اسدی ( 1392/01/08 ) : ضمن عذر خواهی به خاطر تاخیر در پاسخ ،آقای دالایی متشکرم از شما...
با توجه به ایستگاه های موجود در شیراز فک نمی کنم کمتر از آنها جای نشستن داشته باشد....
همچنین همان طور که گفته شد سکو های مکعب شکل هم جایی است برای نشستن..
عنصر عمودی فضایی برای تبلیغات در نظر گرفته شده است..
رویا اسدی ( 1392/01/08 ) : ممنون آقای ستوده ...در مورد نمای پشت و جابه جا کردن آن با نمای جلو ، سعی شده که تا حد امکان نمای جلو (نمای رو به خیابان) ساده تر طراحی شود چون در ارتباط مستقیم با خیابان واتوبوس است و برعکس نمای پشت (رو به پیاده رو ) با فضای شهری بیشتر ترکیب شود....
به هر حال مرسی از توجه شما و نظراتتون
رویا اسدی ( 1392/01/08 ) : آقای حبیبی متشکرم از شما ... وقتی یک کمپوزسیونی شکل بگیره و عناصر آن درست کنار هم قرار بگیره طوری که از آن بعنوان یک ترکیب خوب نام ببرند، دیگر نمی توان این عناصر را جابه جا کرد یا گفت که بخشی از آن اضافی است چون همه در کنار هم معنا پیدا می کنند.....
پس این ترکیب با همه ی عناصرش در کنارهم خوب دیده شده ......مرسی که ترکیب کار را خیلی خوب دانستید.
حامی اتووود
 رسانه ی تخصصی معماری و شهرسازی میم زون
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. / عضو جدید
ایـمـــیـل :
رمز عبـور :
 
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه | ورود | ثبت نام | درباره ما | تماس با ما | قوانین سایت | راهنما | تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by Tryon Software Group