معماران معاصر ایران, اتووود - بزرگترین سایت معماری
ثبت نام عضو جدید ایمیل آدرس: رمز عبور : رمز عبور را فراموش کردم

به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید خانه |  ثبت نام |  تماس با ما |  درباره ما |  قوانین سایت |  راهنما




مقـــــــالات مرتبط
    ذات پرسشگری ، منشِ اثر هنری
    تعريف معماری
    بازگشت معماری داخلی به مسیر سبز
    هنر گفت و گوـ بنای شمایل گون در گفت و گو با چارلز جنکز
    گزارش اقلیت ـ اکثریت خاموش؛ ایا طراحی هنوز باشگاهی مردانه است
    تکه های ساده ـ رنگ در معماری
    هنر گفت و گو ـ زاها حدید از طرح هایش در انگلستان می گوید
    موزه ها ؛ گنجينه‌هاي شهری
    هنر گفت و گوـ تام مین؛ پسر بد معماری لس‌آنجلس
    پیش درآمدی بر معماری مجازی
    ارگونومی در طراحی هتل
    کالاتراوا؛ پرداختی نو از تندیس واره های شهری
    مجاز دیگر سوی حقیقت
    سیاست های هویت و طراحی داخلی
    موبیوس
    كتابخانه‌هاي چند رسانه‌اي؛ انباشت تکنولوژیک تمدن
    چشمان باز بسته؛ خانه شیشه ایی فیلیپ جنسن
    در تکاپوی یک افق . . .
    فضایی رهایی بخش؛ مدیاتک سندای اثر تویو ایتو
    تکه های ساده ـ معماری مجازی؛ معماری مبتنی بر استراتژی افقی
    هنر گفت و گو ـ چارلز جنکس و داراب دیبا
    مَــپـــلِــدِن رود دفتر معماری پلت فرم پنج؛ روایتی فاخر از معماری محدود در موقعیتی محدود
    باریکه های بنفش ـ مارسال دوشان و تعارض میان بافت و معنا؛ روایتی از یک شگرد مفهومی
    نقد معماري ساختمان جديد كتابخانه ملي ايران
    نگاهی به چهار اثر گروه MVRDV
    میدان تهی
    رویکردی به معماری ژاک هرتزوگ و پیر دمورون
    سیکامور هاوس معماران آیکوسیس؛ بازـ زایی آوای درختی که دیگر نبود
    هنر گفت و گو ـ دیمیتریس گوردوکیس و بن فن برکل
    هنر گفت و گوـ ریک مَتِر با تحریریه آرکیتکچرال جورنال
    ویترا هاوس؛ هرتزوگ دی مورن و عبور از آرکه تایپ های منزوی حجمی
    لیوینگ ارکیتکچر؛ گذر تمدنی از معبر تغییر پارادایم طراحی
    تکه های ساده ـ بافت و نقش در معماري
    هنر گفت و گو ـ ماسیمیلیانو فوکسِس
    تکه های ساده ـ معماري داخلي ادارات و دفاتر كار
    باریکه های بنفش ـ کانت، روشنگری و فهمی توتال از زیبایی
    تکه های ساده ـ آنتوني گائودي با تاکید بر خانه ميلا
    معماری پس از 11 سپتامبرـ پردازش فاجعه
    زاها حدید و ایستگاه اتش نشانی ویترا؛ فراری به سوی پیروزی
    پردیس سینمایی پارک ملت؛ تلاشی برای توارث نظریه در وضعیت امتناع
    اتووود کلاسیک ـ گالري هنر دانشگاه يیل ـ لويی كان
    باریکه های بنفش ـ منظر شهری؛ سمفونی منجمد فضا
    معــماری ـ دوران ابی؛ تاثیر پابلو پیکاسو بر لکربوزیه و فرانک گری
    پاویون ایران در اکسپو 2010؛ خاطرات سرد
    میس ون دروهه، تکنولوژی و فضا
    زبان در دو روایت؛ کریستین نوربرگ شولتز و کریستفر الکساندر، از سکنی گزینی تا الگووارگی
    پیتر زُمتُر؛ در جست و جوی کمال
    تادائو آندو برساختن معماری از هیچ
    ژان نوول، هرمنوتیک وهم و معماری ضد ماده
    پاویون سِرپنتین از پیتر زمتور؛ زیبایی شناسی تاریکی
    تکه های ساده ـ بروتالیسم و نمایان گرایی مصالح؛ یک توضیح مختصر
    تکه های ساده ـ اینستالیشن آرت
    هسته سخت زیبایی یا چگونه پدیدارشناسانه طراحی کنیم
    دستهای لوکوربوزیه؛ منش بوطیقایی یک معمار
    معماری پس از یازدهم سپتامبر ـ پایان دیکتاتوری تصویر آغاز دموکراسی احساس
    تکه های ساده ـ جيوواني باتيستا پيرانزي
    هنرگفت و گو ـ وینی ماس و تحریریه دیزاین بوم
    تکه های ساده ـ کمترْ بیشتر، احمقانه است
    ونتوری و پردازش زمینه گرای مکان
    زاها حدید و پارادایم جدید در معماری
    سوپرمدرنیته؛ عبور از پست مدرنیسم و یافت روایتِ "بی گون" از مکانی
    باریکه های بنفش ـ والتر بنیامین، ترومای اگاهی، شهر، فراموشی رویا و فروپاشی یوتوپیا
    معماری پس از یازدهم سپتامبر ـ درجه ی صفرِ شهر
    منطقه گرایی یا عملکردگرایی؟
    نقش هنر در ماندگاری ادیان
    مواجهه با نمای ساختمان ها در شهرهای مختلف
    تکه های ساده ـ پـــــــیتر ایــــــــــــــزنمن
    زاها حدید، بدویت عظیم و تمدن شکسته
    کتابخانه مرکزی سیاتل؛ رم کولهاس و پاراداکس حجم های بازْبسته
    باریکه های بنفش ـ یورگن هابرماس؛ چیستیِ کنش ارتباطی و کارْویژه ی حوزه عمومی
    نسبت فضا و مکان در اثر معماری با تکیه بر اندیشه‌های هایدیگر و نوربرگ شولتز
    باریکه های بنفش ـ وضعیت استثنا؛ فروپاشی فرم عادی، امحا حوزه عمومی، تعلیق الگوهای رایج زیستْ بافت ها
    تفکر مارتین هایدگر بر معماری ـ بخش اول ـ جهان، چیزها و زبان هستی
    پست مدرنیسم؛ خرده روایت هایی بر اصالت مکان و عبور از فضای انتزاعی
    تفکر مارتین هایدگر بر معماری ـ بخش دوم ـ هستی شناسی مکان، شعروارگی سکونت، روح مکان و خاطره جمعی
    تفکر مارتین هایدگر بر معماری ـ بخش سوم و پایانی ـ معماری و بود و باشِ متفکرانه هستنده ها
    هنر گفت و گو ـ سانتیاگو کالاتراوا و آرک دیلی
    تکه های ساده ـ معماری فلدینگ چیست؟
    آی وِی وِی؛ پاپ آرت و ماهیت زدایی شی دلالت گر از رهگذر جامعه ی مصرفی
    معماری پست مدرن؛[نا] معماری بحران و [نا]سازه وضع موجود
    بتــــ من و مــــــــــــعماریِ شهر
    اوژن ویوله له دوک؛ تئوریسین عقلانیت
    هنر گفت و گو ـ کازیو سجیما و ریو نیشیزاوا با ادان کرکیل
    بالشتک های ETFE؛ زیبایی شناسی سیال حباب ها
    اسکار نیمایر و راز ساختن؛ هم نوایی شاعرانه ارایه های افریدن
    معماري الگوريتميك و جستجوي بي‌پايان نوآوري
    رم کولهاس، امر معاصر و هرمنوتیک اینده
    پياده راه سازی برکرانه های محورهای اکولوژیک تهران بزرگ
    هنر گفت و گوـ ترانه یلدا با مهرداد ایروانیان
    به دنبال تمامیتی پیوسته؛ نگاهی به چند اثرتام مِین
    تام مین و هستی شناسی معماری یکپارچه
    کتاب خانه اتووود ـ مقدماتی بر روش‌های طراحی [معماری] ـ کاری یورماکا
    از زبان تا خانه؛ مروری بر چهار خانه طراحی شده توسط پیتر ایزنمن
    ترونوبو فوجیموری؛ معماری آزمایشگاهی یا تلاش برای تحقق مدرنیته تا پیش از این ناموجود
    هنر گفت و گو ـ ایمان انصاری با پیتر آیزنمن
    معماری پیوستار و عظمت تکینگی
    سیاست های بتمن[؛ شهر به مثابه ترومای سرمایه داری]
چنـد پـــــر و ژ ه
مجموعه مسکونی شاه پریان
طراح : علیرضا امتیاز "مدیر اتووود"
منزل شخصی دکتر دلیر - خیابان ولیعصر کوچه 8
طراح : محمود امیدبخش
مجموعه ي تجاري و پاركينگ طبقاتي شقايق
طراح : امين حشمتی
خانه شعر ، پايان نامه معماري كارشناسي ارشد
طراح : م معيت
گذرگاه همیابی
طراح : محمود امیدبخش
ویلای سالمی
طراح : علیرضا امتیاز "مدیر اتووود"
لینــــــــــــک
  طراحی داخلی Interior Design 
تازه های اخبار
عکس‌های آنی لِبِویتز برای "ایکه آ"؛ روایت هستی شناسی محذوف خانه ها از رسانه ها

صفحهْ مجسمه هایِ غول پیکر ژان ژولین به کتابفروشی می روند؛ پُر کردن وُید داخلی با شیِ نازکِ بزرگِ تهی

گفت و گو با مرگ ـ آیریس اَپفل ـ 1921 تا 2024

"اتاق قارچ های وارونه"؛ کارستون هولر و یک آزمایشگاهِ زیستْ هنری برای تولید خلسه

موزه هنر زایْشویی از جونیا ایشیگامی؛ مکیدنِ بیرون به درون در یک خطِ باریکِ نرم

اِی اِم اُ و طرحی نمایش پاییز و زمستان پرادای بیستْ بیست و چهار؛ معماری تضادِ فضای اداری و طبیعی

مقاله
ذات پرسشگری ، منشِ اثر هنری

تعريف معماری

بازگشت معماری داخلی به مسیر سبز

  لیست فروم هایی که در این حیطه مورد بحث قرار می گیرند:
    مفاهيم و نظريات معماري
 
    مصالح ساختمانی پایدار
 
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند
خانه | ورود | ثبت نام | درباره ما | تماس با ما | قوانین سایت | راهنما
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by Tryon Software Group