ثبت نام عضو جدید ایمیل آدرس: رمز عبور : رمز عبور را فراموش کردم

به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید خانه |  ثبت نام |  تماس با ما |  درباره ما |  قوانین سایت |  راهنما | تبلیغات




جدیــد ترین پــــــروژه هـا
پارک علم و فناوری
طراح : سجاد نوری
طراحی مدرسه سبز
طراح : سجاد نوری
مجموعه ویلایی ایرا
طراح : استدیو معماری دیسک
رویان ویلا
طراح : استدیو معماری دیسک
حامی اتووود
مسابقه دانشجویی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
پالپ نیوز ِ اتووود ـ زیر پله را زنده کنید
تراشه های کانسپچوال ـ لوییس سالیوان و دیالکتیک قانون بقای ایده و بنا
میز اشپزخانه سفید؛فرم، کارکرد است
برج المپیک 2016 ، ریودوژانیرو
کامنـــــــــت پــــروژه ها
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه مجتمع مسکونی حیات نوشته است:
بعد گفتند بی دلار و ارتباط با ان دوستان معماری اسلامی بنده با اجازه شما از ایمیلتان برای ریجستر استفاده کردم ا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه مجتمع مسکونی حیات نوشته است:
نظر قبلی من توسط غیر رباتیک سانسور شد که نقد و بیهوده بودن معماری اسلامی از این دست بود سال شصت و نه سران معما ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
این کار عالیه چون مثل کارهای استاد عالی پوره اما ببینید این سایت رو دوستان رادیو هنر دکتر منشی زاده و زنگنه را ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه خانه مادری نوشته است:
بفهمند بقول شما اقایی که در رادیو هنر بمن زنگ زدی در چه گندی بدنیا امدیم انهم گناوه گناوه معماری دارد ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه خانه مادری نوشته است:
شهر سازی مزخرف دیبا و مقلدانش سازه خشک سه تا سنگ بیرون امده بی پایداری شد ابادان و تهران و اینهمه زلزله اقا ای ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
    ایمان زارع
    مجید معزی
    سامان نیرومند
    شرکت استودیو معماران مادو

  
علیرضا امتیاز "مدیر اتووود"
 ارسال نظر بازگشت به لیست پروژه ها گزارش خطا اشتراک پروژه
    نمایش عکس ها
    مجسمه ای برای باغ
    دانشـــــــــــگاه : آزاد اسلامی واحد شیراز
    سال طـــــراحی : 1389
    مـــــــــــــــــکان : شیراز
    کـــــارفـــــــــرما : خانم ممتازی
    تـــــــــــاریخ ثبت : 1391/01/29
    مســــــــــــاحت : 1
    تعـــداد بازدیـــــد : 8085
    محــــدوده سنی : 36_40
    نــــوع کاربـــــری : فرهنگی
    مرحـــــــــله اجرا : اجرا شده
    همــــکاران طرح : اجرا : علیرضا امتیاز - علی طریقت - آرش طغرایی
     ایده های طراحی : این مجسمه به سفارش کارفرما برای فضای میانی باغ شخصی طراحی شد . فضایی دایره شکل و لانه مانند در انتهای آن طراحی شد تا آشیانه پرندگان باغ باشد .

پروژه های دیگر طراح
نظـــــــر اعضــــــــا
مصطفی یکترزاده ( 1391/01/29 ) : واقعا خوب اجرا شده مهندس. میشه درباره اجراش یکم توضیح بدین.ممنون میشم:)
علیرضا امتیاز "مدیر اتووود" ( 1391/01/29 ) : از روش قالب بندي معكوس و ريخته گري استفاده كردم سطح رويه سنگ مصنوعي است كه درجا كار شده است .
مسلم مشهودی ( 1391/01/29 ) : من نمره 2 میدم عکس 5 کار رو بهتر نشون میده اصلا به تناسب فکر نشده میتونست کوتاه تر و پهن تر باشه
مجید معزی ( 1391/01/29 ) : سلام خوب شده ولي اي كاش يكم قسمت پايين پهن تر بود
علیرضا امتیاز "مدیر اتووود" ( 1391/01/30 ) : دوست عزیز جناب مشهودی
یعنی منظورتون این هست که چیزی اگر کوتاه و پهن باشد تناسبات دارد و اگر بلند و باریک باشد نه ؟
این مجسمه با توجه تناسبات فضای باغ طراحی شد و چون از ویلای دروه باغ دید داشت بلند در نظر گرفته شد در عین حال این یک مجسمه هست نه ستون که با دلیل ایستایی قسمت پایین پهن شود گاهی زیبایی شناسی فراتر از ایستایی است .
محسن نطنج ( 1391/01/31 ) : کار بسیار زیبایی است فارغ از اینکه آن را در تاریخ معماری تجربه کرده اند یا نه،یا عقبه کاتالونیایی آن در پس فرم های منحنی آن پیداست،تجربه ای خوب با اجرایی عالی است،تبریک
علیرضا امتیاز "مدیر اتووود" ( 1391/01/31 ) : با تشكر از محسن عزيز كه هميشه نقد هايي تاريخ مند بر اتفاقات پيراموني دارد . ليكن من در اين مجسمه سعي بر ان داشتم كه الگو هاي رياضي كه در ساقه گياهان وجود دارد را به صورت پارامتريك با خلق نمايم . البته منكر ان تاثير استاد كاتالاني هم هيچگاه نبوده ام .
نیما قاسمی سعادتی ( 1391/04/10 ) : عالی بود، مخصوصا اجراش
ایمان زارع ( 1391/07/02 ) : سلام. از نظر من جالبه ولی میشه بدونم ایدتون چی بوده که این شکلی طراحی شده و این که فرم این کار باعث جذب شدن پرندگان به این مجسمه میشه یا نه.
یاسمن حاجی آجیلی ( 1391/07/02 ) : به نظر من عالیه...خسته نباشید...
علیرضا امتیاز "مدیر اتووود" ( 1391/08/13 ) : جناب ولي زاده عزيز
نوع چوب هايي كه در شمال استفاده ميشود اولا كه تر هستند يعني چوب در محيط مرطوب دوام مي اورد ولي غالبا از چوب هايي كه كمي صمغ دارند استفاده ميشود مثل كاج يا صنوبر يا چوب روسي اينها بر اثر سوختن صمغ يك لايه محافظ روي چوب را فرا مي گيرد ولي بهترين راه حل ازمايش روي يك قطعه كوچك از نمونه هاي مختلف هست .
مسعود ولی نژاد ( 1391/08/13 ) : mamnon
لتل لات ( 1391/09/07 ) : چشم نوازه ولی از چشم میفته به مرور زمان.مرسی
محمد فیروزیان ( 1391/12/05 ) : یک اثر مونومانی هست و شایسته تشکر می باشد ولی کلیت آن زیاد به چشم نمی آید و خوسته یک مجسمه را ارضا نمی کند.
محمد فیروزیان ( 1391/12/05 ) : به نظر من می توانستین به یک فرمت بهتری برسین.
محمد رضا دهقانی ( 1391/12/12 ) : وقتی قراره پروژه ای نقد بشه نمیشه از واژه های بهتر، زیبا، زشت و ... استفاده کرد. کلا کلمات کیفی و حسی برای بیان نقادانه کاربرد ندارند.
میشه از تناسب، ارجاعات تاریخی، هماهنگی یا کنتراست و ...بحث کرد.
موافقم که شباهتی با آثار گائودی داره، مونومنتاله و یکپارچگی داره اما تمام این موارد را نقطه قوت طرح میدونم.
مساله اصلی در طراحی معماری بیشتر از هر چیزی به نظر من اجرای اثر هست. کسی که میتونه چنین فرمی را با این کیفیت اجرا کنه به شخصه به افتخارش می ایستم و کف میزنم.
علی جان از نظر من کار موفقی را به سرانجام رسوندی لطفا برای یادگیری من کمی بیشتر در مورد اجرا و پروسه طراحیت توضیح بده.
علیرضا امتیاز "مدیر اتووود" ( 1391/12/26 ) : محمد رضا دهقاني عزيز
ساخت اين مجسمه بيشتر يك تجربه طرح - ساخت بود تا درگيري فرم و زيبايي شناسي ان .
براي ساخت اين مجسمه از تكنيك قالب گيري معكوس استفاده كردم در اين سيستم به جاي ساخت قطعه و قالب گيري از روي ان شما از ابتدا قالب را به صورت حجم منفي ميسازيد و بعد درون ان را با مواد پر ميكنيد . من براي ريختن اين قالب از سنگ مصنوعي استفاده كردم .
احسان کفاش ( 1392/03/07 ) : فیلیپ جانسون میگوید: مسؤولیت و وظیفه ای که معماری فارغ از عملکرد، ساختار و حتی مصالح دارد، این است که فضا را به سمت هنر سوق دهد.
تبریک میگم که حضرتعالی توانستید این وظیفه را به خوبیدرک کنید؛ ولی استاد، آنچه که درکارهای شما نمی فهمم، روش های قالب گیری و ساخت احجام بدیع است! آیا این روشها به صورت تجربی و روش آزمون و خطا به دست می آید یا اینکه منبع علمی خاصی در این زمینه میتواند کمک کند؟
غریب شهسواری ( 1393/03/09 ) : این مجسمه یه جورایی اشاره به تاریخ ایران باستان در زمان مادها داره ... تبریک میگم اثر ماندگاریست
حامی اتووود
 رسانه ی تخصصی معماری و شهرسازی میم زون
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. / عضو جدید
ایـمـــیـل :  
رمز عبـور :  
 
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه | ورود | ثبت نام | درباره ما | تماس با ما | قوانین سایت | راهنما | تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by Tryon Software Group