ثبت نام عضو جدید ایمیل آدرس: رمز عبور : رمز عبور را فراموش کردم

به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید خانه |  ثبت نام |  تماس با ما |  درباره ما |  قوانین سایت |  راهنما | تبلیغات




جدیــد ترین پــــــروژه هـا
پارک علم و فناوری
طراح : سجاد نوری
طراحی مدرسه سبز
طراح : سجاد نوری
مجموعه ویلایی ایرا
طراح : استدیو معماری دیسک
رویان ویلا
طراح : استدیو معماری دیسک
حامی اتووود
مسابقه دانشجویی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
هنر گفت و گو ـ آرک دیلی با بن ون برکل از یو ان استودیو
پیوند با معماری پیش از مدرنیسم؛دو سالانه ونیز
همدلی ملی؛ هم اکسپو، هم بخاری
ژیل دلوز و سوژه کوچگرِ اسکیزوفرنِ انقلابی
کامنـــــــــت پــــروژه ها
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه مجتمع مسکونی حیات نوشته است:
بعد گفتند بی دلار و ارتباط با ان دوستان معماری اسلامی بنده با اجازه شما از ایمیلتان برای ریجستر استفاده کردم ا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه مجتمع مسکونی حیات نوشته است:
نظر قبلی من توسط غیر رباتیک سانسور شد که نقد و بیهوده بودن معماری اسلامی از این دست بود سال شصت و نه سران معما ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
این کار عالیه چون مثل کارهای استاد عالی پوره اما ببینید این سایت رو دوستان رادیو هنر دکتر منشی زاده و زنگنه را ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه خانه مادری نوشته است:
بفهمند بقول شما اقایی که در رادیو هنر بمن زنگ زدی در چه گندی بدنیا امدیم انهم گناوه گناوه معماری دارد ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه خانه مادری نوشته است:
شهر سازی مزخرف دیبا و مقلدانش سازه خشک سه تا سنگ بیرون امده بی پایداری شد ابادان و تهران و اینهمه زلزله اقا ای ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
    ایمان زارع
    مجید معزی
    سامان نیرومند
    شرکت استودیو معماران مادو

  
سامان نیرومند
 ارسال نظر بازگشت به لیست پروژه ها گزارش خطا اشتراک پروژه
    نمایش عکس ها
    آژانس مسکن پارک وی
    دانشـــــــــــگاه : ورودی 82 دانشگاه قآنی شیراز
    سال طـــــراحی : 1390
    مـــــــــــــــــکان : شیراز . پشت پارک آزادی
    کـــــارفـــــــــرما : آقای فرزاد رفیعی
    تـــــــــــاریخ ثبت : 1390/01/24
    مســــــــــــاحت : 40
    تعـــداد بازدیـــــد : 4806
    محــــدوده سنی : 26_27
    نــــوع کاربـــــری : تجاري
    مرحـــــــــله اجرا : در حال ساخت
    همــــکاران طرح : تصویر سازی سه بعدی : محمد رضا تعبدی
     ایده های طراحی : ...

پروژه های دیگر طراح
نظـــــــر اعضــــــــا
فائزه كشتكار ( تحريريه اتووود ) ( 1390/01/25 ) : سلام
کار تون خیلی خوب بود خصوصا حرکت های روی دیوار وتناسب دکوراسیون داخل کار با نمای اصلی دیوارها ولی من فکر میکنم شاید بهتر بود دقیقا چسبیده ی در ورودی پله ها رو قرار نمی دادید چون فکر میکنم باید به کسی که وارد میشه امکان کمی تامل وانتظار رو داد چون این کار به شکل خیلی خوبی سرشار از زندگی وحرکت هست شاید اگرسعی میکردید پله رو جای دیگری حل کنید بهتر میشد والبته من ترجیح میدهم که دراین کار یک پله ی طراحی شده رو ببینم نه یک پله ی پیچ چون به نظرم میاد حرکت موجود در دیوار ها وچینش دکوراسیون با پله ی پیچ دو شدت های متفاوتی دارد که این خودش بروخامت موضوع میافزاید .
مرضیه حدادیان ( 1390/01/25 ) : با سلام
بيشتر كارهاتون رو دوست دارم. ولي يه نظر شخصي دارم اين ريتم كارو بيشتر واسه يه كافي شاپ ترجيه ميدم چون كار كروو يه حس تحرك به وجود مياره و واسه جايي كه تجارت صورت ميگيره فكر نميكنم جالب باشه ولي بازم ميگم اين نظر منه و اينكه با نظر فائزه عزيز در مورد ورودي موافقم و اينو اضافه ميكنم كه ورودي بايد يه دعوت كننده واسه مخاطب خودش باشه
خوشحال ميشم كه در مورد كارتون توضيحات بيشتري بدونم (موفق باشيد)
سامان نیرومند ( 1390/01/27 ) :
تشکر و سپاس فراوان از توجه شما عزیزان ، و اما پاسخ ها :

۱. عرض این فضا ۳۷۰ سانتیمتر و طول آن ۹۰۰ سانتیمتر می‌باشد ! لطفا بر روی کاغذ با اشل یک به صد بکشید ، حال تصمیم بگیرید که پله را کجا باید گذشت و چرا پیچ و گرد ( کتاب فرم فضا نظم ، چرا بیشتر از آن که گفته میشود خوانده نمیشود! )! قبل از این صحبت باید توضیحی بدهم که به دلیل عرض کم فضا و فرم‌های جداره شرقی‌ که واقعا انتهای فضا را خفه میکرد،سعی‌ کردم فضای اونجا رو با استفاده از آینه و خطای دید ، راحت کنم ، که کاملا موفق بود جوری که شما حتی شک کردین که چرا پله گرد هست و چسبیده به در ورودی (پله گرد کمترین فضا را اشغال می‌کند) ! حال در نظر بگیرید که من پله را آخر فضا می‌گذاشتم ، یک مسیر به عرض ۱ متر باید رها باشد آکس پله، هم در طول و هم در عرض ! و فضای پرت میدهد ! اون وقت میز و تشکیلات رو باید می‌گذاشتم پشت ویترین ! اکنون با این کار من از فضای پر رفت آمد و پرت ورودی برای پیش فضای پله استفاده کردم ، اون هم چه پله‌ای که رفت آمادش تقریبا یک سوم پایین است! حالا آخر فضا باز است برای کار کردن اما مشکل دیگر خفه شدن فضای پشت بود! با تعداد زیادی آزمایش با ماکت‌های متعدد مشخص کردم که کجا آینه کار شود و به چه شکل تا مخاطبین را هیجان زده کند ، این کار از نظر روشنایی نیز مطالعه گردید و تمامی مواردی که باعث خیرگی میشد را برسی‌ کردم همه چیز خوب بود حتی نور فضای پشت را بیشتر میکرد! نورپردازی رو طوری کار کردم که ایجاد خیرگی نکند . . . کاربری قبلی این فضا فروشگاه ترشیجات بود باور کنید صاحب قبلی این مغازه این فضای بزرگ رو پس از این نخواهد شناخت!

۲ . کی‌ گفته فضای تجاری نباید حرکت داشت باشد؟! کجا نوشته است کافی‌ شاپ باید حرکات کرو داشت باشد اما اژانس مسکن نه؟! همین کار هارو کردیم که الان اوضاع اقتصاد محیطمان خراب شده ! اصلا گیرم که این گونه هم باشد و این من هستم که ساز مخالف میزنم مگر از سامان نیرومند چیز دیگری توقع داری؟ هدف من این است ( ساز مخالف زدن ، برای رشد , تجربه‌های جدید لازم است ) ، این استاندارد سازی‌ها ارزش تک تک انسانها رو به یغما برده است ، شعار من " استاندارد ضدّ خلاقیت است " ، یادتان نرود که استاندارد سازی , مدرن را به شکست رسانید . من اعتقاد دارم که هر انسانی‌ استاندارد خاص خودش را دارد!!! مگر غیر از این است؟ کدام کارخانه است که تیپ انسان میسازد!؟ و اگر باشد زمانی‌ , آیا به همان ارزش است؟!

بسیار ممنون هستم از پرسش‌های شما ، چون عادت ندارم در مورد پروژه‌ها توضیح بدم ، تشکر می‌کنم از این که باعث شدید صحبت‌هایی‌ در مورد این پروژه و عقائدم مطرح کنم .
موفق باشید
س س ( 1392/06/07 ) : بین ایده ای که داشتین و جیزی که اجرا شده من فاصله ی زیادی میبینم
حامی اتووود
 رسانه ی تخصصی معماری و شهرسازی میم زون
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. / عضو جدید
ایـمـــیـل :
رمز عبـور :
 
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه | ورود | ثبت نام | درباره ما | تماس با ما | قوانین سایت | راهنما | تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by Tryon Software Group