ثبت نام عضو جدید ایمیل آدرس: رمز عبور : رمز عبور را فراموش کردم

به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید خانه |  ثبت نام |  تماس با ما |  درباره ما |  قوانین سایت |  راهنما | تبلیغات




جدیــد ترین پــــــروژه هـا
پارک علم و فناوری
طراح : سجاد نوری
طراحی مدرسه سبز
طراح : سجاد نوری
مجموعه ویلایی ایرا
طراح : استدیو معماری دیسک
رویان ویلا
طراح : استدیو معماری دیسک
حامی اتووود
مسابقه دانشجویی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
هنر گفت و گو ـ دیزاین بوم با فران سيلوستر
شهرهای پیشا صنعتی ـ بقایای ایده ی امپراتوری، تراکم جمعیت و مسئله بزرگی
گفت و گو با مرگ ـ مُنیکا پیژِن
الحاقات و بازسازی خانه ی هوهلن ؛ هماهنگی ساختارهای گذشته و حال
کامنـــــــــت پــــروژه ها
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه مجتمع مسکونی حیات نوشته است:
بعد گفتند بی دلار و ارتباط با ان دوستان معماری اسلامی بنده با اجازه شما از ایمیلتان برای ریجستر استفاده کردم ا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه مجتمع مسکونی حیات نوشته است:
نظر قبلی من توسط غیر رباتیک سانسور شد که نقد و بیهوده بودن معماری اسلامی از این دست بود سال شصت و نه سران معما ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
این کار عالیه چون مثل کارهای استاد عالی پوره اما ببینید این سایت رو دوستان رادیو هنر دکتر منشی زاده و زنگنه را ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه خانه مادری نوشته است:
بفهمند بقول شما اقایی که در رادیو هنر بمن زنگ زدی در چه گندی بدنیا امدیم انهم گناوه گناوه معماری دارد ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه خانه مادری نوشته است:
شهر سازی مزخرف دیبا و مقلدانش سازه خشک سه تا سنگ بیرون امده بی پایداری شد ابادان و تهران و اینهمه زلزله اقا ای ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
    ایمان زارع
    مجید معزی
    سامان نیرومند
    شرکت استودیو معماران مادو

  
امیررضا اسماعیلی
 ارسال نظر بازگشت به لیست پروژه ها گزارش خطا اشتراک پروژه
    نمایش عکس ها
    مسابقه ی ورودی محور مشهد-نیشابور
    دانشـــــــــــگاه : دانشگاه تبریز
    سال طـــــراحی : 1390
    مـــــــــــــــــکان : مشهد
    کـــــارفـــــــــرما : ستاد طرح بهساز شهرداری مشهد
    تـــــــــــاریخ ثبت : 1390/08/19
    مســــــــــــاحت : 0
    تعـــداد بازدیـــــد : 3498
    محــــدوده سنی : 20_21
    نــــوع کاربـــــری : فرهنگی
    مرحـــــــــله اجرا : طراحی
    همــــکاران طرح : امیدجانانی - ارسلان نژادفرد - بهمن باقری - آرمان خلیل بیگی
     ایده های طراحی : ورودی هر شهر نشانگر هویت آن است و شهر مشهد به عنوان شهری مذهبی هویت خاص خود را دارد . الهام گرفتن از عدد هشت به عنوان نماد امام هشتم شیعیان ؛ استفاده از قوس های ایرانی و نقوش به کار گرفته شده در مشجد جامع هرات مدنظر تیم طراحی بوده است . سعی شده تا راه حلی منطقی برای قرارگیری تاسیسات فنی و عملکردی ارایه شود و در عین حال طرح پیشنهادی با بافت مذهبی منطقه همخوانی داشته و به عنوان یک نشانه ( لندمارک ) در ورودی شهر مطرح شود .

پروژه های دیگر طراح
نظـــــــر اعضــــــــا
امین شهامی پور ( 1390/08/19 ) : سلام آقای اسماعیلی خسته نباشید.ممنون بابت ارسال پروژه فقط یک سوال تونم اینکه دانشجوی دانشگاه آزتد تبریز هستید یا دانشگاه سراسری تبریز.اگه آزاد هستید به من اطلاع دهید تا بیشتر در تماس باشیم ممنون.www.ashahami.com
امیررضا اسماعیلی ( 1390/08/19 ) : خیلی متشکر آقای شهامی پور . من در دانشگاه سراسری هستم ولی خوشحال میشم با شما در ارتباط باشم . سایت بسیار جالبی دارید و کارهای خوبی هم توش دارید . همیشه موفق باشید ...
امین شهامی پور ( 1390/08/19 ) : ممنون آقای اسماعیلی اگه امکانش برای شما باشه به من یک ایمیل بزنید[email protected]
سارا آقاسی زاده ( 1390/08/23 ) : سلام .... خسته نباشید .... به نظر من مناسب این پروژه نباشه که یک عدد رو مبنای کار قرار بدیم و به این وضوح اون رو نمایش بدیم ....شاید بهتر بود اگر بر ایم مسئله اصرار داشتید کمی غیر مستقیم تر اونو به نمایش میگذاشتین
یه سوال دیگه : مسجد جامع هرات چه ارتباطی به مشهد میتونه داشته باشه که از نقوش اون برای این مکان استفاده کردید؟؟
امیررضا اسماعیلی ( 1390/08/24 ) : متشکر از نظرتون ...به هر حال هر طرحی به دنبال پیدا کردن یک مفهومه تا اون رو تو کارش گسترش بده ، ما هم عدد 8 رو به عنوان تلمیحی به اما هشتم انتخاب کردیم و سعی کردیم اون رو به عنوان مفهوم پنهان کار نمایش بدیم ، البته منظور من بیشتر بر روی انحناهای رو به داخل نیم قوس هاست نه از نمای روبرو .
عنوانی که ما برای طرح انتخاب کرده بودیم " دروازه ای به سوی خراسان بزرگ " بود . ما تنها شهر مشهد و حرم رو در نظر نداشتیم و سعی کردیم به کل خراسان و معماری دوره های قبل و بعد از اسلامش هم توجه داشته باشیم . مسجد جامع هرات هم یکی از مساجد مهم در دوره ی اسلامی بود که دیدیم نقوش به کار رفته در اون با کار ما هم هماهنگی خوبی داره و ازش استفاده کردیم .
بازم ممنون از وقتی که گذاشتید .
حامد گلشاهی ( 1391/04/11 ) : من با خانوم آقاسی موافقم......درست که طراحی باید از یه نقطه شروع شه اما اون نقطه پیشه پاافتا ده ترین آغاز باشه و انقدر در پایان باز به همان صورت اولیه دیده شود........منظورم یک فرایند طراحی
احسان قلندری ( 1391/04/11 ) : بهتر برای مسیرهای تردد که مثل پل از اعداد امامان استفاده نشود اما جاهای دیگه مثله سردرها باشد با تشکر
امیررضا اسماعیلی ( 1391/04/12 ) : ممنون ؛ البته این جا هم مسیر تردد نیست مقیاس کمی غلط انداز به نظر میرسه .
حمید رضا نارنجی ( 1391/05/13 ) : دیده شدن ایده در کار نهایی خیلی چیپ و سطح پایینه
حامی اتووود
 رسانه ی تخصصی معماری و شهرسازی میم زون
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. / عضو جدید
ایـمـــیـل :  
رمز عبـور :  
 
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه | ورود | ثبت نام | درباره ما | تماس با ما | قوانین سایت | راهنما | تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by Tryon Software Group