مسابقه دانشجویی اتووود
ثبت نام عضو جدید ایمیل آدرس: رمز عبور : رمز عبور را فراموش کردم

به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید خانه |  ثبت نام |  تماس با ما |  درباره ما |  قوانین سایت |  راهنما |  تبلیغات




موضوعـات مــعـماری
منظر شهری   - 1345
بحران آب   - 28
معماری و دیگر حوزه های فکر   - 1185
هنر روسیه   - 28
نظریه معماری   - 979
اکسپو میلان 2015   - 27
طراحي داخلي   - 912
پاویون های سرپنتین   - 24
سازه های شهری   - 869
باهاوس   - 24
تکنولوژی ساخت   - 845
معماری؛ خیر مشترک و امید اجتماعی   - 22
مرزهای معماری   - 780
فیلوکیتکت   - 22
معماری حوزه عمومی   - 755
جشن نامه اتووود   - 21
المان شهری   - 702
معماری مجازی   - 20
نظریه شهری   - 697
زاها حدید از نگاه معماران ایرانی   - 20
نگاه نو به سكونت   - 687
زنانِ معمارِ ایرانی و سقف شیشه ای در نوزده روایت   - 20
کلان سازه   - 601
مدرنیته؛ از نو   - 18
معماری و سیاست   - 551
پردیس ویترا   - 18
معماری پایدار   - 517
معماری پس از یازدهم سپتامبر   - 18
معماری مدرن   - 487
20 بنا که هرگز ساخته نشد   - 17
منتقدان معماری   - 486
کارگاهْ مسابقه قوام الدین شیرازی   - 16
معماری تندیس گون   - 452
مسابقه مرکز اجتماعی شهر صدرا   - 15
برنامه ریزی شهری و منطقه ایی   - 445
معماری ـ موسیقی   - 15
نوسازی و بهسازی بافت های شهری   - 441
معماری بایومورفیک   - 14
آرمان شهرگرایی   - 437
شهرهای در حرکت   - 14
روح مکان   - 435
رابرت ونتوری در بیست و پنج روایت   - 14
معماری منظر   - 427
اقتصادِ فضا   - 12
معماری شمایل گون   - 422
ویلا ساوا ـ لوکوربوزیه   - 11
طراحی صنعتی   - 422
ده کتاب که هر معمار باید بخواند   - 11
باز زنده سازی   - 380
کنگو کوما ـ استادیوم ملی توکیو   - 10
توسعه پایدار   - 352
کلیسای رونشان ـ لوکوربوزیه   - 10
معماری یادمانی   - 337
درس گفتارهای اتووود   - 9
تراشه های کانسپچوال   - 333
لیوینگ آرکیتکچر   - 9
معماری سبز   - 306
مسابقه دانشجویی اتووود ـ دوردوم. مسابقه دوم   - 8
معماریِ توسعه   - 304
مسابقه دانشجویی اتووود ـ دوردوم. مسابقه اول   - 8
هنر مدرنیستی   - 300
طراحی و ضایعات به روای آلیس راستورن   - 7
طراحی نئولیبرال   - 272
شارلوت پریاند به روایت آلیس راستورن   - 7
آینده گرایی   - 272
اتوره سوتساس به روایت آلیس راستورن   - 7
اتووود کلاسیک   - 263
هشت کوتاه نوشته در مورد پوپولیسم   - 7
بدنه سازی شهری   - 254
ردلف شیندلر به روایت الیس راستورن   - 7
معماری محلی   - 250
معماری تخت جمشید   - 7
معماری ارزان   - 246
پاویون ایران ـ بی ینال ونیز 2016   - 7
معماری محدود   - 243
بی ینال ونیز   - 7
معماری تجربی   - 243
رقابت مجتمع چندعملکردی شهید کاظمی قم   - 7
تغییرات اقلیمی   - 241
آلوار و آینو آلتو به روایت آلیس راستورن   - 7
محوطه سازی   - 239
ده پروژه کمتر شناخته شده لوکوربوزیه متقدم   - 7
کتابخانه ی اتووود   - 239
طراحی و پناهجویان   - 7
معماری پست مدرن   - 232
باوهاوس به روایت آلیس راستورن   - 7
بنای محدود   - 220
لوسی رای به روایت آلیس راستورن   - 7
معماری های تک   - 218
مارسل بروئر به روایت آلیس راستورن   - 7
گرمایش زمین   - 205
چارلز رنه مکینتاش به روایت آلیس راستورن   - 7
مسکن حومه شهری   - 189
باکمینستر فولر به روایت آلیس راستورن   - 7
مسکن عمومی   - 187
طراحی در بازی و تاج و تخت به روایت آلیس راستورن   - 7
معماری انتقادی   - 177
سائول باس به روایت آلیس راستورن   - 7
پروژه های دانشجویی از سراسر جهان   - 164
میس ون در روهه به روایت آلیس راستورن   - 7
زنان و معماری   - 157
معماری و عکاسی به روایت آلیس راستورن   - 7
عکاسی   - 156
طراحی روی بام به روایت آلیس راستورن   - 7
معماری ـ سینما   - 148
آیلین گری به روایت آلیس راستورن   - 6
هنر انتزاعی   - 134
صد و بیست و یک تعریف معماری   - 6
مسکن روستایی   - 133
منبع شناسی اتووود   - 6
هنر گفت و گو   - 131
معماری و فضای زیرساخت های نرم   - 6
گرافیک   - 117
فیلم پارازیت ساخته بونگْ جونْ هو   - 6
طراحی مبلمان   - 113
ورنر پنتون به روایت آلیس رستورن   - 6
معماری ژاپن   - 113
جهان علمیْ تخیلی   - 5
فضای منفی   - 108
تناقض هاوپیچیدگی ها:تئوریهای پیچیدگیِ ونتوری وجیکوبز   - 5
معماری ایران   - 107
معماری مصر   - 5
بلندمرتبه ها   - 102
فرهنگ نفت   - 5
اتووود ـ ایران معاصر   - 88
پنج پروژه لوکوربوزیه متاخر که هیچگاه ساخته نشدند   - 5
معماری مذهبی   - 86
چهار یادداشت برای علی اکبر صارمی   - 4
معماران و چالش انتخاب معماری   - 86
معماری خوانی   - 4
اکسپو   - 75
اتومبیل در چهار روایت کوتاه از بری ریچاردز   - 4
معماری فاشیستی   - 69
بلوپرینت   - 4
پالپ نیوز ِ اتووود   - 68
اتووودْ آبزرور   - 4
ترسیمات معماری   - 66
فرایند خلاقیت چهار پیشگام معماری مدرن   - 4
معماری هند   - 65
همه ما سایبورگ هستیم   - 4
معماری چین   - 61
مینته د سیلوا به روایت آلیس راستورن   - 3
گفت و گو با مرگ   - 51
رقابت آسمانخراش ایوُلو 2016   - 3
ویرانه ها   - 51
آینده کجاست؟ روایتی از رولینگ استون   - 3
معماری و هنر انقلابی   - 46
رادایکالیسم ایتالیایی در سیزده روایت   - 3
زاغه نشینی   - 41
لویی کان به روایت آلیس راستورن   - 2
جنبش متابولیسم   - 41
اسمیتسن‌ ـ رابین هود گاردنز   - 2
مدارس معماری   - 40
فیس بوک، گوگل و عصر تاریک سرمایه داری نظارتی   - 2
معماری پراجکتیو   - 37
رابرت نوزیک، یوتوپیا و دولت حداقلی   - 2
معماری دیجیتال   - 36
تابْ آوری دفاتر نوپای معماری   - 1
پداگوژی   - 35
شهرهای پیشاصنعتی   - 1
معماری کانستراکتیویستی   - 34
فیلمْگفتارهای معماری و پداگوژی معماری   - 1
معماری اوایل قرن بیستم روسیه   - 34
شهرسازی کوچک مقیاس   - 1
درگذشت زاها حدید   - 34
ده پرسش از هشت معمار   - 1
معمارْستاره ها به روايت اتووود   - 33
چهل نکته در باب هایدگرْخوانی   - 1
اکسپو شانگهای 2010   - 33
شهرْخوانی با اتووود   - 1
طراحی پارامتریک   - 29

طــراحــــــــــــــان
آر ای ایکس   - 3
زاها حدید   - 187
آراتا ایسوزاکی   - 16
زیگموند فروید   - 10
آرشیگرام   - 7
ژان بودریار   - 3
آرکی زوم   - 4
ژان نوول   - 22
آلبرت پوپ   - 4
ژاک دریدا   - 16
آلدو روسی   - 13
ژاک لوگوف   - 4
آلوار آلتو   - 19
ژیل دلوز   - 27
آلوارو سیزا   - 9
سائول باس   - 7
آن تینگ   - 4
ساسکیا ساسن   - 9
آنتونی گائودی   - 27
سالوادور دالی   - 2
آنتونی وایدلر   - 5
سانا   - 5
آنتونیو نگری   - 5
سانتیاگو کالاتراوا   - 13
آنیش کاپور   - 8
سدریک پرایس   - 3
آی وِی وِی   - 34
سو فوجیموتو   - 11
اُ ام اِی   - 34
سوپراستودیو   - 9
اتوره سوتساس   - 7
سورِ فِهْن   - 6
ادریان لابوت هرناندز   - 5
سوزان سانتاگ   - 3
ادوارد برتینسکی   - 1
شاشونا زوبوف   - 2
ادوارد سعید   - 13
شیگرو بان   - 33
ادوارد سوجا   - 10
عبدالعزیز فرمانفرمایان   - 4
ادواردو سوتو دی مُرِ   - 18
فدریکو بابینا   - 30
ادولف لوس   - 7
فرانک گهری   - 49
ارو سارینن   - 28
فرانک لوید رایت   - 45
اریک اوون موس   - 13
فرای اوتو   - 9
اریک هابسبام   - 2
فردا کولاتان   - 2
استن آلن   - 4
فردریک جیمسون   - 2
استیون هال   - 30
فرشید موسوی   - 3
اسلاوی ژیژک   - 17
فمیهیکو ماکی   - 4
اسوالد متیوز اونگرز   - 5
فیلیپ جنسن   - 5
اسوتلانا بویم   - 4
گایاتری چاکراوارتی اسپیواک   - 5
اسکار نیمایر   - 33
گرگ لین   - 7
اف او اِی   - 9
لئون کریر   - 2
ال لیسیتسکی   - 3
لبس وودز   - 23
الیس راستورن   - 50
لوئیس باراگان   - 2
اِم اِی دی   - 22
لوئیس مامفورد   - 1
ام وی آر دی وی   - 49
لودویگ میس ون دروهه   - 23
اماندا لِــوِت   - 4
لودویگ هیلبرزیمر   - 3
اویلر وو   - 9
لوسی رای   - 15
ایلین گری   - 7
لویی کان   - 37
ایوان لئونیدوف   - 4
لوییس بورژوا   - 8
بئاتریس کُلُمینا   - 9
لُکُربُزیه   - 134
بال کریشنادوشی   - 4
لیام یانگ   - 4
باک مینستر فولر   - 11
مارتین هایدگر   - 27
برنارد چومی   - 33
مارسل بروئر   - 7
برنو زوی   - 7
مارشال برمن   - 16
بنیامین برتون   - 6
مانفردو تافوری   - 16
بوگرتمن   - 1
مانوئل کاستلز   - 2
بی یارکه اینگلس   - 68
ماکسیمیلیانو فوکسِس   - 10
پائولو سولری   - 4
مایکل سورکین   - 1
پاتریک شوماخر   - 3
مایکل گریوز   - 6
پال گلدبرگر   - 1
محمدرضا مقتدر   - 4
پرویز تناولی   - 2
مخزن فکر شهر   - 1
پری اندرسون   - 3
مـَــس استودیو   - 3
پل ویریلیو   - 21
معماران مورفسس   - 16
پیتر آیزنمن   - 57
موریس مرلوپنتی   - 2
پیتر برنس   - 2
موشه سفدی   - 12
پیتر زُمتُر   - 67
میشل سر   - 3
پیتر کوک   - 7
میشل فوکو   - 44
پیر بوردیو   - 5
نائومی کلاین   - 4
پییر ویتوریو آئورلی   - 4
نورمن فاستر   - 35
تئودور آدورنو   - 3
نیکلای مارکوف   - 1
تادو اندو   - 13
هانا آرنت   - 7
تام مین   - 13
هانری لفور   - 23
تام ویسکامب   - 10
هانی رشید   - 5
توماس پیکتی   - 5
هرزوگ دی مورن   - 27
توماس هیترویک   - 30
هرنان دیاز آلنسو   - 18
تیتوس بورکهارت   - 2
هنری ژیرو   - 3
تیموتی مورتُن   - 2
هنریک وایدولد   - 1
تیو ایتو   - 23
هنس هولین   - 5
جاشوا پرینس ـ رامس   - 2
هوشنگ سیحون   - 14
جان برجر   - 2
هومی بابا   - 2
جان هیداک   - 4
واسیلی کاندینسکی   - 1
جف منن   - 2
والتر بنیامین   - 27
جفری کیپنس   - 3
والتر گروپیوس   - 16
جورجو آگامبن   - 5
ورنر پنتون   - 5
جوزپه ترانی   - 2
ولادیمیر تاتلین   - 10
جونیا ایشیگامی   - 3
ولف پریکس   - 1
جیمز استرلینگ   - 1
ونگ شو   - 8
جین جیکوبز   - 1
ویتو آکنچی   - 12
چارلز جنکس   - 7
ویوین وست وود   - 6
چارلز رنه مکینتاش   - 7
ک. مایکل هیز   - 2
چارلز کوریا   - 15
کارلو اسکارپا   - 5
چاینا میه ویل   - 4
کازیو سجیما   - 2
حسن فتحی   - 5
کالین روو   - 1
حسین امانت   - 3
کامران دیبا   - 13
خورخه لوئیس بورخس   - 2
کامرون سینکلر   - 11
داریوش آشوری   - 1
کریستفر الکساندر   - 2
داریوش شایگان   - 8
کریستین نوربرگ ـ شولتز   - 15
دانیل لیبسکیند   - 22
کریم رشید   - 5
دنیس اسکات براون   - 10
کلر استرلینگ   - 2
دیلرـ اِسکـُـفیدیو+رِنفرو   - 22
کلود پَره   - 3
دیوید رُی   - 2
کنت فرمپتن   - 14
دیوید گیسن   - 2
کنزو تانگه   - 9
دیوید هاروی   - 25
کنستانتین ملنیکف   - 3
رابرت نوزیک   - 2
کنگو کوما   - 47
رابرت ونتوری   - 28
کوپ هیمِلبِلا   - 21
رُدولف شیندلر   - 7
کوین لینچ   - 7
رضا دانشمیر   - 5
کیانوری کیکوتاکه   - 1
رم کولهاس   - 96
کیتیو آرتم لئونیدویچ   - 1
رنزو پیانو   - 30
کیشو کـُـروکاوا   - 6
ریچارد مِیر   - 8
یان گِل   - 9
ریموند آبراهام   - 1
یو ان استودیو   - 32
رینر بنهام   - 2
یورگن هابرماس   - 13
رینهولد مارتین   - 5
یونا فریدمن   - 5
ریکاردو بوفیل   - 3
یوهانی پالاسما   - 12

کـاربـــــــری هـا
مسکونی   -754
معماری مذهبی   -104
زیرساخت های شهری   -346
صنعتی   -101
فرهنگی   -318
گالری   -84
پاویون   -254
هتل   -73
موزه   -248
ورزشی   -65
اداری ـ خدماتی   -228
بهداشتی   -37
مسکونی ـ تجاری   -157
حمل و نقل عمومی   -35
تفریحی   -150
زاغه نشینی   -5
اموزشی   -129
حامی اتووود
مسابقه دانشجویی اتووود
مقـــــــــــالات
    دیوید هاروی و شهر در قامت فهمی انسانْ تولید
        آرش بصیرت "سردبیر اتووود"
    پهنه ی معلق تهران؛ شاه عبدالعظیم یا شهر ری
        علی رنجی پور
    دیوید هاروی و شهرســــــــــــــــــــــــــــــــــازی آلترناتیو
        آرش بصیرت "سردبیر اتووود"
    هنر گفت و گو ـ جان بریسندن و اد لوییس با دیوید هاروی
        آرش بصیرت "سردبیر اتووود"
چنـــــد پــــروژه
مجموعه مسکونی شاه پریان
طراح : علیرضا امتیاز "مدیر اتووود"
منزل شخصی دکتر دلیر - خیابان ولیعصر کوچه 8
طراح : محمود امیدبخش
مجموعه ي تجاري و پاركينگ طبقاتي شقايق
طراح : امين حشمتی
خانه شعر ، پايان نامه معماري كارشناسي ارشد
طراح : م معيت
گذرگاه همیابی
طراح : محمود امیدبخش
کاریــــــــــــابی
   کاریابی
   لیست درخواست ها ی قبلی شما
   لیست کاندیدها به تفکیک استان
   لیست فرصت های کاری به تفکیک استان
وبـــــلـاگ هـــــا
آرشیتکت نمونه
مدیر : مسعود زمانیها
معماری به مثابه ساخت-سجاد نازی
مدیر : سجاد نازی
فتوت نامه معماران
مدیر : اخوان الصفا
مجله معماری Architecture Foolad City
مدیر : مسعود پریوز
معــــرفی کتــــــاب
رهیافت پدیدارشناسی در اندیشه پیتر زومتور
نویسنده :  .
انتشارات : علم معمار

حامی اتووود
  مسابقه دانشجویی اتووود
سازه گِلی دفتر معماری برای بشریت در ایران؛ طراحی پایدار به سبک ایرانی
اتووود سرویس خبر:   M F
1391/01/31
مـنـــــــبـع : www.archdaily.com
تعداد بازدید : 8843

 پروژه تحقیقاتی سازه گِلی، طراحی و اجرا شده توسط بنیاد معماری برای بشریت، تهران ـ استودیو رای و دانشکده معماری دانشگاه رازی، طراحی برای بشریت از طریق روش های ساختمانی پایدار و ارزان قیمت را به عرصه ظهور می گذارد، طراحی بسیار قابل توجه.

کارگاه آموزشی نه تنها یک تجربه غنی و ارزشمند دانشگاهی برای دانشجویان فراهم می کند، بلکه یک فرصت برای رسیدگی و توسعه یک نقطه دور افتاده است. متن ذیل توسط کن اسمیت از دفتر مرکزی بنیاد معماری برای بشریت در سانفرانسیسکو آمده است.

پس از گذراندن چند ماه با ما در دفتر مرکزی، دوست خوب و همکار ما، پویا خزائلی به کشورش ایران، برای آغاز به کار روی پروژه تحقیقاتی سازه گِلی در کرمانشاه ایران بازگشت. او و گروه بلند همت اش و دانشجویان دانشگاه مشتاق توسعه و کار روی طراحی بشر دوستانه هستند و علاقه خاصی به تکنیک های ساختمانی ارزان و پایدار برای ناحیه عقب افتاده در مرز غربی ایران و شرق عراق دارند.

نمونه های اولیه سکونت گاه ها از سازه نی، شاخه های درخت و دیوار هایی ساخته شده از گِل تشکیل می شود. شاخه های درخت از تعدادی از درختانی بدست می آمده که شهرداری کرمانشاه برای یک پروژه ی حمل و نقل قطع کرده بود.هزینه ساخت هر یک از واحد ها ۹۰۰ دلار امریکا است و گروه در کل قصد ساخت ۱۰ تا ۲۰ سکونت گاه را داشت. کارگاه آموزشی ۲۵ روزه برای دانشجویان شرکت کننده فرصت یادگیری روش های ساخت معماری پایدار با زمین که به نوعی مکمل دوره آموزشی آن ها در طراحی می شد، بود.

اولین نمونه آزمایشی سازه به عنوان غرفه نمایشگاهی (پاویون) دانشجویان در دانشگاه رازی به کار گرفته خواهد شد. پیامد پروژه در کرمانشاه آن شد که، تیم برای شرکت در جشنواره گران دیسر (Grain D’lsere) در سال ۲۰۱۲ در فرانسه دعوت شده بودند.گروه یک روستای کامل برای کودکان با بکار گیری فنون متفاوت معماری خواهد ساخت.کارگاه آموزشی، خانه های سه خوک کوچک، نام دارد که روی زمینه علمی و هنری بنا نهاده شده، برای دستیابی کودکان به شناخت مواد و متریال های طبیعی در راستای آگاهی به غنا و گوناگونی محیط زیستشان است.

برای اشنایی با موسس دفتر معماری برای بشریت؛ کامرون سینکلر و نگاه او نسبت به معماری ببینید مقاله : هک جریان غالب را که به صورت کلی پرداختی از این دفتر و محورهای فکری اش ارائه می دهد.

سازه گِلی، معماری پایدار با ابتکار ایرانی


سازه گِلی، معماری پایدار با ابتکار ایرانی


سازه گِلی، معماری پایدار با ابتکار ایرانی


سازه گِلی، معماری پایدار با ابتکار ایرانی


سازه گِلی، معماری پایدار با ابتکار ایرانی


سازه گِلی، معماری پایدار با ابتکار ایرانی


سازه گِلی، معماری پایدار با ابتکار ایرانی


سازه گِلی، معماری پایدار با ابتکار ایرانی


سازه گِلی، معماری پایدار با ابتکار ایرانی


سازه گِلی، معماری پایدار با ابتکار ایرانی


سازه گِلی، معماری پایدار با ابتکار ایرانی




حامی اتووود
نظـــــــر اعضــــــــا
کامیار صلواتی ( 1391/02/22 ) :
با سلام و ممنون از درج خبر
لطفا متن خبر را اصلاح کنید ، انجمن علمی معماری دانشگاه رازی از برگزار کننده ها بوده و چیزی به نام دانشکده معماری در داشگاه رازی وجود ندارد . در متن اصلی خبر هم اشتباه آمده است .
پوریا فرخی ( 1391/02/30 ) :
معماری برای بشیریت نامی که با مطالعه کارهای کامرون سینکلر به واقع از درک صحیح آن آگاه می شویم.آیا این مجموعه زیر مجموعه ای از دفتر معماری کامرون سینکلر می باشد؟
در هر صورت تا چند نسل آینده نیازی بحرانی از معماری پایدار احساس خواهد شد.
در مورد این سازه هم باید بگم که کاملا موفق هستم.چرا که می توان به عنوان بناهایی موقت یا فصلی هم از آن در سطح شهر استفاده کرد که در آینده ای حتما جاذبه ی توریستی هم به همراه خواهد داشت و از نظر اقتصادی هم کاملا به صرف هست.
وحيد (مسعود) حسنلی ( 1391/02/31 ) :
سلام و خسته نباشيد به اونايى كه ساختنش.
خيلى باحال و جالب هستش.من عاشق اينجور ابتكارا هستم.موفق باشيد
محمد سجادیان ( 1391/02/31 ) :
در مختصر جمله ای معماری پایدار را طراحی و ساخت بر اساس ملاحظات محیطی، و با استفاده از مصالح بومی و محلی می توان تعریف کرد.معماری که که در 5 اصل معماری اصلی ایرانی در گذشته به تعبیری با واژه نیارش عجیم شده.
حال مسئله ای که در این پروژه بسیار مثبت و حائز اهمیت است همین پیروی موسسه معماری برای بشریت از معماری پایدار است.چرا که هر دو روندی را طی می کنند که آینده ما وابسته به آن است.
و اما سازه گلی که در مصالح زیست بوم آن در گذشته نیز در استفاده از خانه های خشتی رواج داشت و این سازه نیز تبعیتی از گذشته و اصل ما است.
ایمان قاسمی ( 1391/04/01 ) :
با سلام و خسته نباشید
این سازه از نظر اقتصادی به صرفه است و مصالح بکار رفته در سازه از دل طبیعت است و به نظرم از دید مردم از جذابیت خاصی برخوردار باشد.
میلاد شاهیان ( 1391/04/01 ) :
بسیار سازه کم هزینه ای است.
مرضيه مختاري ( 1391/04/01 ) :
سلام من با سازه گلي بسيار موافق هستم وبناي ساخته شده توسط اين سازه را مي توان به صورت موقت يا فصلي استفاده كرد.
راحیل پنجی ( 1391/04/01 ) :
با سلام
به نظر من تنها مشکلی که این سازه دارد این است که نمی توان از آن در تمام اقلیم استفاده کرد.
ولی در کل بسیار جالب است
امیر خلیلی ( 1391/04/14 ) :
باسلام این حسن این پرژه این می باشد که از مصالح بوم اور بوده وتوسط افراد محیط قابل اجرا می باشد.مورد دیگر اینکه افراد روستایی می توانند در فضاهایی به غیر از مکعب مسطتیل زندگی کنند اما عایق این سرپناه باید بیشتر بررسی شود اما در هزینه بسیار ارزان می باشد
مهدي اثني عشري ( 1391/05/04 ) :
با سلام و احترام خدمت تمامی معماران و مهندسای گرامی باید بگم که این کار مهندس خزایلی نیست و ایشون در یک حرکت از قبل برنامه ریزی شده نتایج تحقیقات چند ساله ی یکی از دانشجویان خودشون رو با دعوت به همکاری از ایشون به چنگ آوردن و وقتی کار به نتیجه رسید خیلی جالب ایشون رو از گروه کنار گذاشتن و کار رو به اسم خودشون تموم کردن.
مرتضی شابدین ( 1391/06/11 ) :
دوستان من چرا این همه شلوغش کردین این کار چند صد سالی هست که در معماری بومی روستاهای شمال کشور داره اجرا میشه پس دیگه ایده جدید چیه؟!

ثبــــــــت نظـــــــر

  
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. / عضو جدید
ایـمـــیـل :  
رمز عبـور :  

هنر گفت و گو ـ کامرون سینکلر و رسپانسیبلد
شانگهای2010- پاویون ایران؛ التقاط دوران تاریخی
پاویون وولکان از لابراتوار طراحی خلاق؛ بزرگ ترین پاویون پرینت شده ی معماری
رنگ آمیزی طولانی ترین پلکان عمومی در سوریه ؛ رنگ و صلح در سرزمین جنگ و خون
دایبدو فرانسیس کِر و پاویون سرپنتین؛ آبشاری ملهم از درختان سرزمین مادری اش
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه | ورود | ثبت نام | درباره ما | تماس با ما | قوانین سایت | راهنما | تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by Tryon Software Group