معماران معاصر ایران, اتووود - بزرگترین سایت معماری
ثبت نام عضو جدید ایمیل آدرس: رمز عبور : رمز عبور را فراموش کردم

به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید خانه |  ثبت نام |  تماس با ما |  درباره ما |  قوانین سایت |  راهنما |  تبلیغات




موضوعـات مــعـماری
منظر شهری   - 1390
پاویون های سرپنتین   - 25
معماری و دیگر حوزه های فکر   - 1323
معماری پس از یازدهم سپتامبر   - 22
نظریه معماری   - 1032
معماری؛ خیر مشترک و امید اجتماعی   - 22
طراحي داخلي   - 945
جشن نامه اتووود   - 21
سازه های شهری   - 896
زاها حدید از نگاه معماران ایرانی   - 20
تکنولوژی ساخت   - 881
زنانِ معمارِ ایرانی و سقف شیشه ای در نوزده روایت   - 20
مرزهای معماری   - 807
معماری مجازی   - 20
معماری حوزه عمومی   - 804
پردیس ویترا   - 18
نظریه شهری   - 735
20 بنا که هرگز ساخته نشد   - 17
المان شهری   - 734
کارگاهْ مسابقه قوام الدین شیرازی   - 16
نگاه نو به سكونت   - 727
جهان علمیْ تخیلی   - 16
کلان سازه   - 629
معماری و نقاشی   - 16
معماری و سیاست   - 623
مسابقه مرکز اجتماعی شهر صدرا   - 15
معماری مدرن   - 554
معماری ـ موسیقی   - 15
معماری پایدار   - 536
معماری بایومورفیک   - 15
منتقدان معماری   - 500
شهرهای در حرکت   - 14
آرمان شهرگرایی   - 475
رابرت ونتوری در بیست و پنج روایت   - 14
برنامه ریزی شهری و منطقه ایی   - 467
معماری کوچک مقیاس   - 14
طراحی صنعتی   - 466
معماری و روانشناسی   - 13
معماری تندیس گون   - 464
ویلا ساوا ـ لوکوربوزیه   - 13
روح مکان   - 459
ده کتاب که هر معمار باید بخواند   - 11
نوسازی و بهسازی بافت های شهری   - 454
فیلم پارازیت ساخته بونگْ جونْ هو   - 11
معماری منظر   - 446
معماری و گیم   - 10
معماری شمایل گون   - 431
معماری و هوش مصنوعی   - 10
باز زنده سازی   - 393
معماری و رسانه   - 10
توسعه پایدار   - 372
کنگو کوما ـ استادیوم ملی توکیو   - 10
هنر مدرنیستی   - 364
کلیسای رونشان ـ لوکوربوزیه   - 10
آینده گرایی   - 358
بی ینال ونیز   - 10
معماری یادمانی   - 347
درس گفتارهای اتووود   - 9
تراشه های کانسپچوال   - 334
لیوینگ آرکیتکچر   - 9
معماریِ توسعه   - 327
معماری و ادبیات   - 9
معماری سبز   - 317
مسابقه دانشجویی اتووود ـ دوردوم. مسابقه دوم   - 9
طراحی نئولیبرال   - 302
مسابقه دانشجویی اتووود ـ دوردوم. مسابقه اول   - 8
معماری پست مدرن   - 281
طراحی و ضایعات به روای آلیس راستورن   - 7
اتووود کلاسیک   - 270
شارلوت پریاند به روایت آلیس راستورن   - 7
بدنه سازی شهری   - 261
اتوره سوتساس به روایت آلیس راستورن   - 7
تغییرات اقلیمی   - 257
باوهاوس به روایت آلیس راستورن   - 7
معماری محلی   - 256
لوسی رای به روایت آلیس راستورن   - 7
معماری ارزان   - 251
مارسل بروئر به روایت آلیس راستورن   - 7
معماری محدود   - 250
چارلز رنه مکینتاش به روایت آلیس راستورن   - 7
محوطه سازی   - 247
باکمینستر فولر به روایت آلیس راستورن   - 7
معماری تجربی   - 247
طراحی در بازی و تاج و تخت به روایت آلیس راستورن   - 7
کتابخانه ی اتووود   - 242
سائول باس به روایت آلیس راستورن   - 7
بنای محدود   - 227
میس ون در روهه به روایت آلیس راستورن   - 7
معماری های تک   - 219
معماری و عکاسی به روایت آلیس راستورن   - 7
گرمایش زمین   - 217
طراحی روی بام به روایت آلیس راستورن   - 7
مسکن حومه شهری   - 196
مینت د سیلوا به روایت آلیس راستورن   - 7
مسکن عمومی   - 194
گونتا اشتلزل به روایت آلیس راستورن   - 7
معماری انتقادی   - 194
ریچارد نویترا به روایت آلیس راستورن   - 7
زنان و معماری   - 185
طراحی در زمانه بحران به روایت آلیس راستورن   - 7
عکاسی   - 174
معماری تخت جمشید   - 7
معماری ـ سینما   - 171
رقابت مجتمع چندعملکردی شهید کاظمی قم   - 7
هنر انتزاعی   - 165
پاویون ایران ـ بی ینال ونیز 2016   - 7
پروژه های دانشجویی از سراسر جهان   - 165
آلوار و آینو آلتو به روایت آلیس راستورن   - 7
گرافیک   - 150
هشت کوتاه نوشته در مورد پوپولیسم   - 7
فضای منفی   - 140
ده پروژه کمتر شناخته شده لوکوربوزیه متقدم   - 7
هنر گفت و گو   - 138
طراحی و پناهجویان   - 7
مسکن روستایی   - 136
ردلف شیندلر به روایت الیس راستورن   - 7
طراحی مبلمان   - 126
صد و بیست و یک تعریف معماری   - 6
معماری ژاپن   - 124
آیلین گری به روایت آلیس راستورن   - 6
معماری ایران   - 113
معماری و فضای زیرساخت های نرم   - 6
بلندمرتبه ها   - 109
منبع شناسی اتووود   - 6
ترسیمات معماری   - 96
ورنر پنتون به روایت آلیس رستورن   - 6
اتووود ـ ایران معاصر   - 88
معماری بیابانی   - 5
معماری مذهبی   - 87
تناقض هاوپیچیدگی ها:تئوریهای پیچیدگیِ ونتوری وجیکوبز   - 5
معماران و چالش انتخاب معماری   - 86
کارلو اسکارپا به روایت آلیس راستورن   - 5
اکسپو   - 79
معماری مصر   - 5
معماری فاشیستی   - 79
فرهنگ نفت   - 5
معماری و فاجعه   - 73
پنج پروژه لوکوربوزیه متاخر که هیچگاه ساخته نشدند   - 5
پالپ نیوز ِ اتووود   - 68
معماری خوانی   - 5
معماری هند   - 66
چهار یادداشت برای علی اکبر صارمی   - 4
معماری چین   - 63
شهرسازی کوچک مقیاس   - 4
مدرنیته؛ از نو   - 60
اتومبیل در چهار روایت کوتاه از بری ریچاردز   - 4
گفت و گو با مرگ   - 56
بلوپرینت   - 4
معماری و هنر انقلابی   - 55
اتووودْ آبزرور   - 4
ویرانه ها   - 54
فرهنگ کمپ به روایت سوزان سانتاگ   - 4
ویروس کرونا و معماری   - 51
چگونه یوتوپیا در روسیه انقلابی مدفون شد   - 4
مدارس معماری   - 50
فرایند خلاقیت چهار پیشگام معماری مدرن   - 4
زاغه نشینی   - 47
همه ما سایبورگ هستیم   - 4
اقتصادِ فضا   - 46
معماری جنگلی   - 4
پداگوژی   - 44
اختلال های تشخیصی معماران مدرن   - 4
معماری دیجیتال   - 42
داریوش شایگان و هنر ایرانی   - 3
معماری پراجکتیو   - 42
رقابت آسمانخراش ایوُلو 2016   - 3
جنبش متابولیسم   - 42
رادایکالیسم ایتالیایی در سیزده روایت   - 3
معماری کانستراکتیویستی   - 40
آینده کجاست؟ روایتی از رولینگ استون   - 3
معماری اوایل قرن بیستم روسیه   - 40
لویی کان به روایت آلیس راستورن   - 2
طراحی در وضعیت پندمیک به روایت آلیس راستورن   - 40
رابرت نوزیک، یوتوپیا و دولت حداقلی   - 2
باهاوس   - 39
اسمیتسن‌ ـ رابین هود گاردنز   - 2
درگذشت زاها حدید   - 34
برج سیگرام چگونه جهانی شد؟   - 2
معمارْستاره ها به روايت اتووود   - 33
زیستْ ریاضت و همبستگی در فضای اضطراری   - 2
اکسپو شانگهای 2010   - 33
فیس بوک، گوگل و عصر تاریک سرمایه داری نظارتی   - 2
هنر روسیه   - 33
شهرهای پیشاصنعتی   - 1
فیلوکیتکت   - 32
فیلمْگفتارهای معماری و پداگوژی معماری   - 1
طراحی پارامتریک   - 30
تابْ آوری دفاتر نوپای معماری   - 1
بحران آب   - 29
چهل نکته در باب هایدگرْخوانی   - 1
اکسپو میلان 2015   - 28
شهرْخوانی با اتووود   - 1
معماری فضای داخلی   - 27
ده پرسش از هشت معمار   - 1

طــراحــــــــــــــان
آر ای ایکس   - 3
زیگموند فروید   - 11
آراتا ایسوزاکی   - 16
ژان بودریار   - 3
آرشیگرام   - 7
ژان نوول   - 22
آرکی زوم   - 4
ژاک دریدا   - 18
آلبرت پوپ   - 4
ژاک لوگوف   - 4
آلدو روسی   - 13
ژیل دلوز   - 29
آلوار آلتو   - 19
سائول باس   - 7
آلوارو سیزا   - 9
ساسکیا ساسن   - 9
آن تینگ   - 4
سالوادور دالی   - 2
آنتونی گائودی   - 27
سانا   - 5
آنتونی وایدلر   - 5
سانتیاگو کالاتراوا   - 13
آنتونیو نگری   - 5
سدریک پرایس   - 3
آنیش کاپور   - 8
سو فوجیموتو   - 11
آی وِی وِی   - 34
سوپراستودیو   - 9
اُ ام اِی   - 40
سورِ فِهْن   - 6
اتوره سوتساس   - 7
سوزان سانتاگ   - 8
ادریان لابوت هرناندز   - 5
شاشونا زوبوف   - 2
ادوارد برتینسکی   - 1
شیگرو بان   - 33
ادوارد سعید   - 13
عبدالعزیز فرمانفرمایان   - 4
ادوارد سوجا   - 10
فدریکو بابینا   - 30
ادواردو سوتو دی مُرِ   - 18
فرانک گهری   - 49
ادولف لوس   - 8
فرانک لوید رایت   - 45
ارو سارینن   - 28
فرای اوتو   - 9
اریک اوون موس   - 13
فردا کولاتان   - 2
اریک هابسبام   - 2
فردریک جیمسون   - 2
استن آلن   - 4
فرشید موسوی   - 3
استیون هال   - 30
فمیهیکو ماکی   - 4
اسلاوی ژیژک   - 17
فیلیپ جنسن   - 5
اسوالد متیوز اونگرز   - 5
گایاتری چاکراوارتی اسپیواک   - 5
اسوتلانا بویم   - 4
گرگ لین   - 7
اسکار نیمایر   - 33
گونتا اشتلزل   - 1
اف او اِی   - 9
لئون کریر   - 2
ال لیسیتسکی   - 5
لبس وودز   - 24
الیس راستورن   - 99
لوئیس باراگان   - 2
اِم اِی دی   - 22
لوئیس مامفورد   - 1
ام وی آر دی وی   - 53
لودویگ لئو   - 3
اماندا لِــوِت   - 4
لودویگ میس ون دروهه   - 25
اویلر وو   - 9
لودویگ هیلبرزیمر   - 3
ایلین گری   - 7
لودویگ هیلبرزیمر   - 1
ایوان لئونیدوف   - 4
لوسی رای   - 15
بئاتریس کُلُمینا   - 9
لویی کان   - 37
بال کریشنادوشی   - 4
لوییس بورژوا   - 8
باک مینستر فولر   - 11
لُکُربُزیه   - 142
برنارد چومی   - 33
لیام یانگ   - 4
برنو زوی   - 7
مارتین هایدگر   - 29
بنیامین برتون   - 8
مارسل بروئر   - 7
بوگرتمن   - 1
مارشال برمن   - 16
بی یارکه اینگلس   - 68
مانفردو تافوری   - 16
پائولو سولری   - 4
مانوئل کاستلز   - 2
پاتریک شوماخر   - 3
ماکسیمیلیانو فوکسِس   - 10
پال گلدبرگر   - 1
مایکل سورکین   - 4
پرویز تناولی   - 2
مایکل گریوز   - 6
پری اندرسون   - 3
محمدرضا مقتدر   - 4
پل ویریلیو   - 22
مخزن فکر شهر   - 1
پیتر آیزنمن   - 57
مـَــس استودیو   - 3
پیتر برنس   - 3
معماران مورفسس   - 16
پیتر زُمتُر   - 67
موریس مرلوپنتی   - 2
پیتر کوک   - 7
موشه سفدی   - 12
پیر بوردیو   - 5
میشل سر   - 3
پییر ویتوریو آئورلی   - 5
میشل فوکو   - 46
تئودور آدورنو   - 4
نائومی کلاین   - 4
تادو اندو   - 13
نورمن فاستر   - 35
تام مین   - 13
نیکلای مارکوف   - 1
تام ویسکامب   - 10
هانا آرنت   - 9
تاکامیتسو آزوما   - 3
هانری لفور   - 24
توماس پیکتی   - 5
هانی رشید   - 5
توماس هیترویک   - 30
هرزوگ دی مورن   - 28
تیتوس بورکهارت   - 2
هرنان دیاز آلنسو   - 18
تیموتی مورتُن   - 2
هنری ژیرو   - 3
تیو ایتو   - 25
هنریک وایدولد   - 1
جاشوا پرینس ـ رامس   - 2
هنس هولین   - 5
جان برجر   - 2
هوشنگ سیحون   - 14
جان هیداک   - 4
هومی بابا   - 2
جف منن   - 2
واسیلی کاندینسکی   - 2
جفری کیپنس   - 3
والتر بنیامین   - 27
جورجو آگامبن   - 5
والتر گروپیوس   - 18
جوزپه ترانی   - 2
ورنر پنتون   - 5
جونیا ایشیگامی   - 3
ولادیمیر تاتلین   - 12
جیمز استرلینگ   - 1
ولف پریکس   - 1
جین جیکوبز   - 1
ونگ شو   - 8
چارلز جنکس   - 7
ویتو آکنچی   - 12
چارلز رنه مکینتاش   - 7
ویوین وست وود   - 6
چارلز کوریا   - 15
ک. مایکل هیز   - 2
چاینا میه ویل   - 4
کارلو اسکارپا   - 10
حسن فتحی   - 5
کازو شینوهارا   - 1
حسین امانت   - 3
کازیو سجیما   - 2
خورخه لوئیس بورخس   - 2
کالین روو   - 1
داریوش آشوری   - 1
کامران دیبا   - 13
داریوش شایگان   - 13
کامرون سینکلر   - 11
دانیل لیبسکیند   - 23
کریستفر الکساندر   - 2
دنیس اسکات براون   - 10
کریستین نوربرگ ـ شولتز   - 15
دیلرـ اِسکـُـفیدیو+رِنفرو   - 22
کریم رشید   - 5
دیوید رُی   - 2
کلر استرلینگ   - 2
دیوید گیسن   - 2
کلود پَره   - 3
دیوید هاروی   - 25
کنت فرمپتن   - 14
رابرت نوزیک   - 2
کنزو تانگه   - 9
رابرت ونتوری   - 29
کنستانتین ملنیکف   - 3
رُدولف شیندلر   - 7
کنگو کوما   - 47
رضا دانشمیر   - 5
کوپ هیمِلبِلا   - 22
رم کولهاس   - 100
کوین لینچ   - 7
رنزو پیانو   - 30
کیانوری کیکوتاکه   - 1
ریچارد مِیر   - 8
کیتیو آرتم لئونیدویچ   - 1
ریچارد نویترا   - 7
کیشو کـُـروکاوا   - 6
ریموند آبراهام   - 1
یان گِل   - 9
رینر بنهام   - 2
یو ان استودیو   - 32
رینهولد مارتین   - 5
یورگن هابرماس   - 15
ریکاردو بوفیل   - 3
یونا فریدمن   - 5
زاها حدید   - 190
یوهانی پالاسما   - 12

کـاربـــــــری هـا
مسکونی   -768
معماری مذهبی   -105
زیرساخت های شهری   -372
صنعتی   -101
فرهنگی   -327
گالری   -84
پاویون   -258
هتل   -75
موزه   -253
ورزشی   -65
اداری ـ خدماتی   -232
بهداشتی   -38
مسکونی ـ تجاری   -159
حمل و نقل عمومی   -37
تفریحی   -152
ویلا   -6
اموزشی   -132
زاغه نشینی   -5
حامی اتووود
مقـــــــــــالات
    دیوید هاروی و شهر در قامت فهمی انسانْ تولید
        آرش بصیرت "سردبیر اتووود"
    پهنه ی معلق تهران؛ شاه عبدالعظیم یا شهر ری
        علی رنجی پور
    دیوید هاروی و شهرســــــــــــــــــــــــــــــــــازی آلترناتیو
        آرش بصیرت "سردبیر اتووود"
    هنر گفت و گو ـ جان بریسندن و اد لوییس با دیوید هاروی
        آرش بصیرت "سردبیر اتووود"
چنـــــد پــــروژه
مجموعه مسکونی شاه پریان
طراح : علیرضا امتیاز "مدیر اتووود"
منزل شخصی دکتر دلیر - خیابان ولیعصر کوچه 8
طراح : محمود امیدبخش
مجموعه ي تجاري و پاركينگ طبقاتي شقايق
طراح : امين حشمتی
خانه شعر ، پايان نامه معماري كارشناسي ارشد
طراح : م معيت
گذرگاه همیابی
طراح : محمود امیدبخش
کاریــــــــــــابی
   کاریابی
   لیست درخواست ها ی قبلی شما
   لیست کاندیدها به تفکیک استان
   لیست فرصت های کاری به تفکیک استان
وبـــــلـاگ هـــــا
آرشیتکت نمونه
مدیر : مسعود زمانیها
معماری به مثابه ساخت-سجاد نازی
مدیر : سجاد نازی
فتوت نامه معماران
مدیر : اخوان الصفا
مجله معماری Architecture Foolad City
مدیر : مسعود پریوز
معــــرفی کتــــــاب
رهیافت پدیدارشناسی در اندیشه پیتر زومتور
نویسنده :  .
انتشارات : علم معمار

حامی اتووود
کانال تلگرامی اتووود
گوانگژوِ زاها حدید؛ تصویری معاصر از جهان شمولی شرقی
اتووود سرویس خبر:   محمد کیانی منش
1389/07/12
مـنـــــــبـع : archdaily.com & 5osa.tistory.com
تعداد بازدید : 7376

در چشم انداز رودخانه پیرل Pearl ، و در قلب بافت پیشرفته و فرهنگی شهر گوانگژو چین، خانه اپرایOpera House گوانگژو خود نمایی میکند. اقتباس زاحا حدید از تکنولوؤی و هنر به صورت توأمان در طراحی و ساختار ، این بنا را به یک اثر تاریخی و دیرپا در هزاره جدید تبدیل خواهد کرد و بر شهر گوانگچو به عنوان یکی از مراکز فرهنگی آسیا تأکید می کند. طرح که به صورت دو صخره منحصر به فرد است ، با ایجاد دسترسی به کناره رودخانه و محیط اسکله و ارتباطی نو با شهر جدید عملکرد شهری را تسهیل می کند .ساختمان پس از صعود ، به پائین ترین قسمت بلوار ژوجیانگ Zhujiang نزول می کند . در جایی که یک طرف مکانی برای موزه پیشنهادی و طرف دیگر که به فعالیت های شهری اختصاص داده می شود . خانه اپرا به عنوان ضمیمه ای به پارک توریستی های زین شا Haixinsha ، مکانی منحصر به فرد را، در حاشیه طولانی رودخانه به عنوان نقطه تمرکز بازدید کنندگان عرضه می کند. زمانی که به خانه اپرا از پارک ، در مرکز بلوار ژو جیانگ ZHUJIANG نگاه کنید ، مقدمه ی بصری باشکوهی را برای پارک توریستی مشاهده خواهید کرد و زمانی که از رودخانه دیده می شود ، برج ها ی ژو جیانگ در شهر جدید زمینه ای دراماتیک برای خانه اپرا بوجود می آورند و منظره ای متحد از ساختمان های فرهنگی و شهری در بافت حاشیه رودخانه ارائه می کنند . خیابانی داخلی و یک تفرجگاه در میان محوطه که از موزه پیشنهادی شروع می شود به سمت خانه اپرا هدایتگر است . کافه ، بار، رستوران و خرده فروشی ها که شبیه پوسته صدف بر تغییرات سطحی تعبیه شده اند در یک تفرجگاه که محدودیت ارتفاعی دارد ، جا گرفته اند. وسایل نقلیه خدماتی در دو انتهای مسیر هواجیو Huajiu، خانه اپرا و ساختمان های تئاتر را قابل دسترسی می کنند . دسترسی VIPبه خانه اپرا از محدوده غربی مسیرِ هواسیا huaxia ایجاد شده است. این مکان 70000متر مربعی شامل 1800صندلی در سالن تیاتر اصلی،لابی ورودی وسالن استرحت،تالار چند منظوره ودیگر امکانات لازم میباشد.

Opera House


Opera House


Opera House


Opera House


Opera House


Opera House


Opera House


Opera House


Opera House


Opera House


zaha hadid




حامی اتووود
نظـــــــر اعضــــــــا
فرهاد الف ( 1389/09/15 ) :
شاید این یکی از پروژه های ساده حدید باشه ولی باز هم زیبایی خاص خودشو داره.
صادق رشیدی فرد ( 1390/11/05 ) :
با سلام
من زيبايي خاصي در اين پروژه نديدم
اميدوارم از قيد شخصيتها و بتهاي معماري رها شويم
آمين
سارا بخشی ( 1390/12/14 ) :
خیلی از کارای زاها طرحی نو را به تصویر کشیده و زیباست . ولی تفسیر من از زیبایی ساختمان اینکه هم از دید بیرون ساختمان و هم در گذر از داخل ساختمان ،به انسان ، احساس آرامش دهد (مگر در پروژه های خاصی مثل موزه جنگ ). واین احساس از این ساختمان به من القا نمی شود .
سولماز نظری ر ( 1391/05/15 ) :
نه . من از این کارش خوشم نیومد . فضای داخلیش به جای ارامش دادن ترسناکه ... در ضمن زاها حدید هم باورش شده راستی راستی کاراش خوبن . ..هر چی به مغزش میرسه میخواد بسازه ...
مهرناز مصون ( 1392/08/05 ) :
دوست گرامی بحث بت و قهرمان اینا نیست بحث سلیقه و سبکه من خودم سبک خانم حدید رو خیلی دوست دارم.. وبه نظرمن کارهای ایشون از خارج بنارو در بین کل بناها و قسمت های اطرافش شاخص میکنه و میشه گفت امضای خود ایشون رو داره و در داخلم چیزایی هست که شاید خیلی انتظارشو نداری....
خوب گاهی برای عکس مجبوریم برای اینکه همه جزییاتو داشته باشیم از زاویه ای بگیریم که گاهی همه چیز خیلی حجیم وگاهی ترسناک میشن درصورتی که اون فرم های نرم در سالن اپرا و نورپردازیش به نظر من خیلی آرامش دهندست
بازم اینا نظرمنه
مهرناز مصون ( 1392/08/05 ) :
دوست گرامی بحث بت و قهرمان اینا نیست بحث سلیقه و سبکه من خودم سبک خانم حدید رو خیلی دوست دارم.. وبه نظرمن کارهای ایشون از خارج بنارو در بین کل بناها و قسمت های اطرافش شاخص میکنه و میشه گفت امضای خود ایشون رو داره و در داخلم چیزایی هست که شاید خیلی انتظارشو نداری....
خوب گاهی برای عکس مجبوریم برای اینکه همه جزییاتو داشته باشیم از زاویه ای بگیریم که گاهی همه چیز خیلی حجیم وگاهی ترسناک میشن درصورتی که اون فرم های نرم در سالن اپرا و نورپردازیش به نظر من خیلی آرامش دهندست
بازم اینا نظرمنه

ثبــــــــت نظـــــــر

  
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. / عضو جدید
ایـمـــیـل :  
رمز عبـور :  

فروشگاه نیل بَرِت : تبلور کیفیت های جنسی فضا
پالپ نیوز ِ اتووود ـ رستوران و کافی شاپ
تراشه های کانسپچوال ـ زاها حدید، بازخوانی انتقادی مدرنیته در معماری و انتزاعی گرایی رادیکال
میدان ریکارد وینس- تعریف فضای عمومی و تزریق حس زندگی
سالن موآرايي پاپ آپ ، همكاري زاها حديد و تيم فاج
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه | ورود | ثبت نام | درباره ما | تماس با ما | قوانین سایت | راهنما | تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by Tryon Software Group