معماران معاصر ایران, اتووود - بزرگترین سایت معماری
ثبت نام عضو جدید ایمیل آدرس: رمز عبور : رمز عبور را فراموش کردم

به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید خانه |  ثبت نام |  تماس با ما |  درباره ما |  قوانین سایت |  راهنما |  تبلیغات




موضوعـات مــعـماری
منظر شهری   - 1383
پاویون های سرپنتین   - 25
معماری و دیگر حوزه های فکر   - 1314
معماری فضای داخلی   - 23
نظریه معماری   - 1028
معماری پس از یازدهم سپتامبر   - 22
طراحي داخلي   - 941
معماری؛ خیر مشترک و امید اجتماعی   - 22
سازه های شهری   - 893
جشن نامه اتووود   - 21
تکنولوژی ساخت   - 874
زاها حدید از نگاه معماران ایرانی   - 20
مرزهای معماری   - 806
زنانِ معمارِ ایرانی و سقف شیشه ای در نوزده روایت   - 20
معماری حوزه عمومی   - 801
معماری مجازی   - 20
نظریه شهری   - 731
پردیس ویترا   - 18
المان شهری   - 730
20 بنا که هرگز ساخته نشد   - 17
نگاه نو به سكونت   - 722
کارگاهْ مسابقه قوام الدین شیرازی   - 16
کلان سازه   - 627
جهان علمیْ تخیلی   - 16
معماری و سیاست   - 617
معماری و نقاشی   - 16
معماری مدرن   - 550
مسابقه مرکز اجتماعی شهر صدرا   - 15
معماری پایدار   - 535
معماری ـ موسیقی   - 15
منتقدان معماری   - 499
معماری بایومورفیک   - 14
آرمان شهرگرایی   - 472
شهرهای در حرکت   - 14
برنامه ریزی شهری و منطقه ایی   - 465
رابرت ونتوری در بیست و پنج روایت   - 14
طراحی صنعتی   - 461
ویلا ساوا ـ لوکوربوزیه   - 13
معماری تندیس گون   - 461
معماری و روانشناسی   - 13
روح مکان   - 458
معماری کوچک مقیاس   - 13
نوسازی و بهسازی بافت های شهری   - 451
فیلم پارازیت ساخته بونگْ جونْ هو   - 11
معماری منظر   - 444
ده کتاب که هر معمار باید بخواند   - 11
معماری شمایل گون   - 429
کنگو کوما ـ استادیوم ملی توکیو   - 10
باز زنده سازی   - 391
کلیسای رونشان ـ لوکوربوزیه   - 10
توسعه پایدار   - 370
معماری و گیم   - 10
هنر مدرنیستی   - 359
معماری و هوش مصنوعی   - 9
آینده گرایی   - 354
معماری و ادبیات   - 9
معماری یادمانی   - 344
مسابقه دانشجویی اتووود ـ دوردوم. مسابقه دوم   - 9
تراشه های کانسپچوال   - 334
بی ینال ونیز   - 9
معماریِ توسعه   - 327
درس گفتارهای اتووود   - 9
معماری سبز   - 316
لیوینگ آرکیتکچر   - 9
طراحی نئولیبرال   - 301
مسابقه دانشجویی اتووود ـ دوردوم. مسابقه اول   - 8
معماری پست مدرن   - 276
معماری و رسانه   - 8
اتووود کلاسیک   - 270
ریچارد نویترا به روایت آلیس راستورن   - 7
بدنه سازی شهری   - 260
طراحی در زمانه بحران به روایت آلیس راستورن   - 7
تغییرات اقلیمی   - 256
طراحی و ضایعات به روای آلیس راستورن   - 7
معماری محلی   - 254
شارلوت پریاند به روایت آلیس راستورن   - 7
معماری ارزان   - 251
اتوره سوتساس به روایت آلیس راستورن   - 7
معماری محدود   - 250
باوهاوس به روایت آلیس راستورن   - 7
معماری تجربی   - 247
لوسی رای به روایت آلیس راستورن   - 7
محوطه سازی   - 245
مارسل بروئر به روایت آلیس راستورن   - 7
کتابخانه ی اتووود   - 242
چارلز رنه مکینتاش به روایت آلیس راستورن   - 7
بنای محدود   - 226
باکمینستر فولر به روایت آلیس راستورن   - 7
معماری های تک   - 219
طراحی در بازی و تاج و تخت به روایت آلیس راستورن   - 7
گرمایش زمین   - 216
سائول باس به روایت آلیس راستورن   - 7
مسکن حومه شهری   - 196
میس ون در روهه به روایت آلیس راستورن   - 7
معماری انتقادی   - 194
معماری و عکاسی به روایت آلیس راستورن   - 7
مسکن عمومی   - 193
طراحی روی بام به روایت آلیس راستورن   - 7
زنان و معماری   - 181
گونتا اشتلزل به روایت آلیس راستورن   - 7
عکاسی   - 174
مینت د سیلوا به روایت آلیس راستورن   - 7
معماری ـ سینما   - 170
معماری تخت جمشید   - 7
پروژه های دانشجویی از سراسر جهان   - 165
رقابت مجتمع چندعملکردی شهید کاظمی قم   - 7
هنر انتزاعی   - 161
پاویون ایران ـ بی ینال ونیز 2016   - 7
گرافیک   - 150
آلوار و آینو آلتو به روایت آلیس راستورن   - 7
فضای منفی   - 140
ردلف شیندلر به روایت الیس راستورن   - 7
هنر گفت و گو   - 138
هشت کوتاه نوشته در مورد پوپولیسم   - 7
مسکن روستایی   - 135
طراحی و پناهجویان   - 7
طراحی مبلمان   - 126
ده پروژه کمتر شناخته شده لوکوربوزیه متقدم   - 7
معماری ژاپن   - 124
صد و بیست و یک تعریف معماری   - 6
معماری ایران   - 112
آیلین گری به روایت آلیس راستورن   - 6
بلندمرتبه ها   - 108
منبع شناسی اتووود   - 6
ترسیمات معماری   - 93
معماری و فضای زیرساخت های نرم   - 6
اتووود ـ ایران معاصر   - 88
ورنر پنتون به روایت آلیس رستورن   - 6
معماری مذهبی   - 87
معماری بیابانی   - 5
معماران و چالش انتخاب معماری   - 86
تناقض هاوپیچیدگی ها:تئوریهای پیچیدگیِ ونتوری وجیکوبز   - 5
اکسپو   - 79
معماری مصر   - 5
معماری فاشیستی   - 79
فرهنگ نفت   - 5
پالپ نیوز ِ اتووود   - 68
پنج پروژه لوکوربوزیه متاخر که هیچگاه ساخته نشدند   - 5
معماری و فاجعه   - 68
معماری خوانی   - 5
معماری هند   - 66
چهار یادداشت برای علی اکبر صارمی   - 4
معماری چین   - 63
شهرسازی کوچک مقیاس   - 4
مدرنیته؛ از نو   - 56
اتومبیل در چهار روایت کوتاه از بری ریچاردز   - 4
گفت و گو با مرگ   - 55
بلوپرینت   - 4
ویرانه ها   - 54
اتووودْ آبزرور   - 4
معماری و هنر انقلابی   - 54
فرایند خلاقیت چهار پیشگام معماری مدرن   - 4
مدارس معماری   - 50
همه ما سایبورگ هستیم   - 4
ویروس کرونا و معماری   - 48
معماری جنگلی   - 4
زاغه نشینی   - 47
اختلال های تشخیصی معماران مدرن   - 4
پداگوژی   - 44
فرهنگ کمپ به روایت سوزان سانتاگ   - 4
اقتصادِ فضا   - 43
چگونه یوتوپیا در روسیه انقلابی مدفون شد   - 3
معماری دیجیتال   - 42
رقابت آسمانخراش ایوُلو 2016   - 3
معماری پراجکتیو   - 42
آینده کجاست؟ روایتی از رولینگ استون   - 3
جنبش متابولیسم   - 42
رادایکالیسم ایتالیایی در سیزده روایت   - 3
معماری کانستراکتیویستی   - 39
لویی کان به روایت آلیس راستورن   - 2
باهاوس   - 39
رابرت نوزیک، یوتوپیا و دولت حداقلی   - 2
معماری اوایل قرن بیستم روسیه   - 39
اسمیتسن‌ ـ رابین هود گاردنز   - 2
درگذشت زاها حدید   - 34
برج سیگرام چگونه جهانی شد؟   - 2
معمارْستاره ها به روايت اتووود   - 33
زیستْ ریاضت و همبستگی در فضای اضطراری   - 2
اکسپو شانگهای 2010   - 33
فیس بوک، گوگل و عصر تاریک سرمایه داری نظارتی   - 2
فیلوکیتکت   - 32
شهرهای پیشاصنعتی   - 1
هنر روسیه   - 32
فیلمْگفتارهای معماری و پداگوژی معماری   - 1
طراحی در وضعیت پندمیک به روایت آلیس راستورن   - 30
تابْ آوری دفاتر نوپای معماری   - 1
بحران آب   - 29
چهل نکته در باب هایدگرْخوانی   - 1
طراحی پارامتریک   - 29
شهرْخوانی با اتووود   - 1
اکسپو میلان 2015   - 28
ده پرسش از هشت معمار   - 1

طــراحــــــــــــــان
آر ای ایکس   - 3
زیگموند فروید   - 11
آراتا ایسوزاکی   - 16
ژان بودریار   - 3
آرشیگرام   - 7
ژان نوول   - 22
آرکی زوم   - 4
ژاک دریدا   - 18
آلبرت پوپ   - 4
ژاک لوگوف   - 4
آلدو روسی   - 13
ژیل دلوز   - 29
آلوار آلتو   - 19
سائول باس   - 7
آلوارو سیزا   - 9
ساسکیا ساسن   - 9
آن تینگ   - 4
سالوادور دالی   - 2
آنتونی گائودی   - 27
سانا   - 5
آنتونی وایدلر   - 5
سانتیاگو کالاتراوا   - 13
آنتونیو نگری   - 5
سدریک پرایس   - 3
آنیش کاپور   - 8
سو فوجیموتو   - 11
آی وِی وِی   - 34
سوپراستودیو   - 9
اُ ام اِی   - 39
سورِ فِهْن   - 6
اتوره سوتساس   - 7
سوزان سانتاگ   - 8
ادریان لابوت هرناندز   - 5
شاشونا زوبوف   - 2
ادوارد برتینسکی   - 1
شیگرو بان   - 33
ادوارد سعید   - 13
عبدالعزیز فرمانفرمایان   - 4
ادوارد سوجا   - 10
فدریکو بابینا   - 30
ادواردو سوتو دی مُرِ   - 18
فرانک گهری   - 49
ادولف لوس   - 8
فرانک لوید رایت   - 45
ارو سارینن   - 28
فرای اوتو   - 9
اریک اوون موس   - 13
فردا کولاتان   - 2
اریک هابسبام   - 2
فردریک جیمسون   - 2
استن آلن   - 4
فرشید موسوی   - 3
استیون هال   - 30
فمیهیکو ماکی   - 4
اسلاوی ژیژک   - 17
فیلیپ جنسن   - 5
اسوالد متیوز اونگرز   - 5
گایاتری چاکراوارتی اسپیواک   - 5
اسوتلانا بویم   - 4
گرگ لین   - 7
اسکار نیمایر   - 33
گونتا اشتلزل   - 1
اف او اِی   - 9
لئون کریر   - 2
ال لیسیتسکی   - 4
لبس وودز   - 24
الیس راستورن   - 96
لوئیس باراگان   - 2
اِم اِی دی   - 22
لوئیس مامفورد   - 1
ام وی آر دی وی   - 53
لودویگ لئو   - 3
اماندا لِــوِت   - 4
لودویگ میس ون دروهه   - 25
اویلر وو   - 9
لودویگ هیلبرزیمر   - 3
ایلین گری   - 7
لودویگ هیلبرزیمر   - 1
ایوان لئونیدوف   - 4
لوسی رای   - 15
بئاتریس کُلُمینا   - 9
لویی کان   - 37
بال کریشنادوشی   - 4
لوییس بورژوا   - 8
باک مینستر فولر   - 11
لُکُربُزیه   - 140
برنارد چومی   - 33
لیام یانگ   - 4
برنو زوی   - 7
مارتین هایدگر   - 29
بنیامین برتون   - 8
مارسل بروئر   - 7
بوگرتمن   - 1
مارشال برمن   - 16
بی یارکه اینگلس   - 68
مانفردو تافوری   - 16
پائولو سولری   - 4
مانوئل کاستلز   - 2
پاتریک شوماخر   - 3
ماکسیمیلیانو فوکسِس   - 10
پال گلدبرگر   - 1
مایکل سورکین   - 4
پرویز تناولی   - 2
مایکل گریوز   - 6
پری اندرسون   - 3
محمدرضا مقتدر   - 4
پل ویریلیو   - 22
مخزن فکر شهر   - 1
پیتر آیزنمن   - 57
مـَــس استودیو   - 3
پیتر برنس   - 3
معماران مورفسس   - 16
پیتر زُمتُر   - 67
موریس مرلوپنتی   - 2
پیتر کوک   - 7
موشه سفدی   - 12
پیر بوردیو   - 5
میشل سر   - 3
پییر ویتوریو آئورلی   - 4
میشل فوکو   - 46
تئودور آدورنو   - 4
نائومی کلاین   - 4
تادو اندو   - 13
نورمن فاستر   - 35
تام مین   - 13
نیکلای مارکوف   - 1
تام ویسکامب   - 10
هانا آرنت   - 9
تاکامیتسو آزوما   - 3
هانری لفور   - 24
توماس پیکتی   - 5
هانی رشید   - 5
توماس هیترویک   - 30
هرزوگ دی مورن   - 28
تیتوس بورکهارت   - 2
هرنان دیاز آلنسو   - 18
تیموتی مورتُن   - 2
هنری ژیرو   - 3
تیو ایتو   - 25
هنریک وایدولد   - 1
جاشوا پرینس ـ رامس   - 2
هنس هولین   - 5
جان برجر   - 2
هوشنگ سیحون   - 14
جان هیداک   - 4
هومی بابا   - 2
جف منن   - 2
واسیلی کاندینسکی   - 2
جفری کیپنس   - 3
والتر بنیامین   - 27
جورجو آگامبن   - 5
والتر گروپیوس   - 18
جوزپه ترانی   - 2
ورنر پنتون   - 5
جونیا ایشیگامی   - 3
ولادیمیر تاتلین   - 12
جیمز استرلینگ   - 1
ولف پریکس   - 1
جین جیکوبز   - 1
ونگ شو   - 8
چارلز جنکس   - 7
ویتو آکنچی   - 12
چارلز رنه مکینتاش   - 7
ویوین وست وود   - 6
چارلز کوریا   - 15
ک. مایکل هیز   - 2
چاینا میه ویل   - 4
کارلو اسکارپا   - 5
حسن فتحی   - 5
کازو شینوهارا   - 1
حسین امانت   - 3
کازیو سجیما   - 2
خورخه لوئیس بورخس   - 2
کالین روو   - 1
داریوش آشوری   - 1
کامران دیبا   - 13
داریوش شایگان   - 12
کامرون سینکلر   - 11
دانیل لیبسکیند   - 23
کریستفر الکساندر   - 2
دنیس اسکات براون   - 10
کریستین نوربرگ ـ شولتز   - 15
دیلرـ اِسکـُـفیدیو+رِنفرو   - 22
کریم رشید   - 5
دیوید رُی   - 2
کلر استرلینگ   - 2
دیوید گیسن   - 2
کلود پَره   - 3
دیوید هاروی   - 25
کنت فرمپتن   - 14
رابرت نوزیک   - 2
کنزو تانگه   - 9
رابرت ونتوری   - 29
کنستانتین ملنیکف   - 3
رُدولف شیندلر   - 7
کنگو کوما   - 47
رضا دانشمیر   - 5
کوپ هیمِلبِلا   - 22
رم کولهاس   - 100
کوین لینچ   - 7
رنزو پیانو   - 30
کیانوری کیکوتاکه   - 1
ریچارد مِیر   - 8
کیتیو آرتم لئونیدویچ   - 1
ریچارد نویترا   - 7
کیشو کـُـروکاوا   - 6
ریموند آبراهام   - 1
یان گِل   - 9
رینر بنهام   - 2
یو ان استودیو   - 32
رینهولد مارتین   - 5
یورگن هابرماس   - 15
ریکاردو بوفیل   - 3
یونا فریدمن   - 5
زاها حدید   - 189
یوهانی پالاسما   - 12

کـاربـــــــری هـا
مسکونی   -765
معماری مذهبی   -105
زیرساخت های شهری   -370
صنعتی   -101
فرهنگی   -325
گالری   -84
پاویون   -258
هتل   -75
موزه   -253
ورزشی   -65
اداری ـ خدماتی   -232
بهداشتی   -38
مسکونی ـ تجاری   -159
حمل و نقل عمومی   -37
تفریحی   -152
ویلا   -6
اموزشی   -132
زاغه نشینی   -5
حامی اتووود
مقـــــــــــالات
    دیوید هاروی و شهر در قامت فهمی انسانْ تولید
        آرش بصیرت "سردبیر اتووود"
    پهنه ی معلق تهران؛ شاه عبدالعظیم یا شهر ری
        علی رنجی پور
    دیوید هاروی و شهرســــــــــــــــــــــــــــــــــازی آلترناتیو
        آرش بصیرت "سردبیر اتووود"
    هنر گفت و گو ـ جان بریسندن و اد لوییس با دیوید هاروی
        آرش بصیرت "سردبیر اتووود"
چنـــــد پــــروژه
مجموعه مسکونی شاه پریان
طراح : علیرضا امتیاز "مدیر اتووود"
منزل شخصی دکتر دلیر - خیابان ولیعصر کوچه 8
طراح : محمود امیدبخش
مجموعه ي تجاري و پاركينگ طبقاتي شقايق
طراح : امين حشمتی
خانه شعر ، پايان نامه معماري كارشناسي ارشد
طراح : م معيت
گذرگاه همیابی
طراح : محمود امیدبخش
کاریــــــــــــابی
   کاریابی
   لیست درخواست ها ی قبلی شما
   لیست کاندیدها به تفکیک استان
   لیست فرصت های کاری به تفکیک استان
وبـــــلـاگ هـــــا
آرشیتکت نمونه
مدیر : مسعود زمانیها
معماری به مثابه ساخت-سجاد نازی
مدیر : سجاد نازی
فتوت نامه معماران
مدیر : اخوان الصفا
مجله معماری Architecture Foolad City
مدیر : مسعود پریوز
معــــرفی کتــــــاب
رهیافت پدیدارشناسی در اندیشه پیتر زومتور
نویسنده :  .
انتشارات : علم معمار

حامی اتووود
کانال تلگرامی اتووود
هنر گفت و گو ـ دیزاین بوم و لائورن گِرميا طراح شرکت اینستاگرام و درآپ باکس
اتووود سرویس خبر:   مينا ارجمند
1394/07/27
مـنـــــــبـع : www.designboom.com
تعداد بازدید : 2361

ديزاين بوم در اين هفته با بنيانگذار شركت گِرِميا ديزاين، لائورن گِرميا به گفتگو مي پردازد. استوديو سانفرانسيسكويي كه در رزومه كاري خود طراحي داخلي دِرآپ باكس، هاي تِل، اينستاگرام و دفتر مركزي لوموسيتي ديده مي شود. هر كدام از اين فضاها با مبلمان و جزییات خاصی طراحی شده تا محیطِ کاری مناسبی را برای همکاری و شکوفایی خلاقیت پرسنل ایجاد کند.

گِرميا در مورد چگونگي تاثير تكنولوژي بر طراحي هاي داخلي اش و همچنين كليد هاي آسايش و رضايت كارمندان در محل كارشان از ديدگاه خود ، صحبت مي كند.

دلیل تحصيل شما در رشته طراحي و معماري چه بود؟

من تمريناتِ خلاقانه را در مقطع نقاشي در مدرسه طراحي روود ايلند آغاز كردم. براي تلفيق همه علايقم مثل هنر، معماری داخلي،رنگ و نقاشي وارد دنياي طراحي شدم. مسير جالبي بود كه به من اجازه داد در اعماق فاين ارت جستجو و كنكاش كنم که نهایت به شکل گیری دیدگاهی جديد و متفاوت و معماري داخلي ختم شد. به نظر من راه اندازی و پیشرفت در کار طراحی از صفر و با پيشينه ای غيرقابل پيش بيني واقعا وحشتناك است.

چه چيزي از گذشته شما، فلسفه و سبک طراحي اتان را شكل داده است؟

تحصيل من در ريسد، ديدگاه من را شكل داد و آغازي بر تَلنگرهاي مدامِ من بر استعدادهايم شد. فلسفه من همچنان در حال تغيير و تحول است تا جايي كه بتوانم پاسخگو به محيط اطرافم باشم. من علاوه برآنكه برای تعيين جهت خلاقيتم با جسارت و جرات به درونم گوش مي دهم، به عكس العمل هاي كارفرما و چگونگي انجام كار هم به شدت توجه مي كنم.

شما تجربه زيادي در طراحي دفاتر كار براي شركت هاي جهاني از جمله دراپ باكس، هاي تل و لوموسيتي داشته ايد. موفقيت كاري و تجاري هر يك از اين كمپاني ها عميقا تكيه بر تعاملات اجتماعي، تعاملات و نظرات كاربران آنلاين آنها بوده است. شما اين را چگونه در فضاي واقعي و فيزيكي تفسير كرده ايد؟

ما آنچه که برای كارفرمايمان در طراحی ارزشمند است را اولويت قرار داديم. هر فضا براي پشتيباني و حمایت ارتباطات روزانه شركت و بازدهي و خلاقيت کارکنان شكل گرفته شده است.

به عنوان يك طراح ،نقش "طراحی فضاهاي اداري با پلان باز" در طراح هايتان چگونه توضیح می دهید؟

همانطوركه يك سايز براي همه کس مناسب نيست، هر كارفرما هم نيازهاي متفاوتي دارد. خيلي ها مادامي كه فضاهاي تفكيك شده و تعریف شده ای در طراحی فضا درنظر گرفته شده باشد، گشودگي فضایی را مي پسندد. شركت هاي ديگر برروي حريم ها و فضاهاي بسته تاكيد دارند. اين وظيفه ماست كه به نيازهاي كارفرما توجه كنيم كه بعد از آن بتوانيم براي آنها راه حل مناسبی بيابيم. من شخصا عاشق طراحي فضاهايي هستم كه گشودگي فضايي بسياري دارند .

پيشترفت تكنولوژي چه تاثيري بر طراحي هاي شما براي فضاهاي اداري داشته است؟

ارتباط افراد با یکدیگر، در طراحی فضاهای اداری براي ما بسيار مهم است. ما از بوردهاي پينتِرست، كنفرانس ها و سوشال مدیاها براي سهولت كارفرمايانمان برای بيان افكارشان استفاده مي كنيم. اين پلت فرم ها دسترسي به ايده ها و كانسپت هاي بصري را كه سبب همكاري دوسويه گردیده را فراهم مي كند.

به نظر شما براي بازدهی بیشتر كار گروهي در یک فضای اداری چه کار باید کرد؟

وقتي كارمندان در فضاي كاري شان پرانرژي باشند همكاري و همفکری هم بسيار راحت تر است. نور طبيعي به انسانها انرژي مي دهد، ما از گياهان و متريال طبيعي براي تقويت حس لامسه افراد استفاده مي كنيم. ما فضا های متنوعي مثل مکانی براي نشستن و کشیدنِ پاها، نشستن بر روي نیمکت و كاناپه را ایجاد می کنیم. ما خلاقيت را با پاسخگويي معمارانه و خلق فضاهاي كاري متنوع و روش هاي جذاب، نشان مي دهيم.

ازنظر شما كليد اصلي کسبِ رضايت كارمندان در فضاهاي اداري چيست؟

نورپردازي خوب، آسايش، سبک و استایل، فضاي شخصي مناسب، و دسترسي به امكانات و آسايش.

متداول ترين خواسته ای كه اكثر كارفرمايان از شما برای طراحی محيط كار دارند، چيست؟

كارفرمايان ما محيط هايي را مي پسندد كه حس تجمع و کارگروهی را پرورش دهد. خواسته کارفرماها معمولا از ما طراحی فضاهاي تجمعي برای پرسنل است فضایی که تمامي كارمندان بتوانند در آن دور هم جمع شوند و یکدیگر را ببینند. داشتن استراژدي براي اين چنين فضايي مهمترین گام بوده كه براي هر پروژه متفاوت است و هميشه هم براي ما جذاب است.

شما محيط كاريتان را برای بازدهی بیشتر همکاران تان با توجه به روزمرگي و كار هميشگی، چگونه تعريف مي كنيد؟

صبح ها، کار در شرکت را با انرژي و يك ميتينگ مختصري آغاز مي كنيم. هر طراح اهدافش را با بقيه مطرح مي كند و بعد از آن هركدام سراغ كار و ميتينگ هاي شخصي اش می رود. وقتي كه تيم طراحي مسكوني و تجاري مشغول به كار طراحی هستند، من به تنهايي زماني را صرف بررسي بر روي هنرمندان جديد و ايده هايشان اختصاص مي دهم. دفتر تيم طراحي در منزل شخصی من واقع شده است كه اين شرايط به ما اجازه مي دهد كه با هم نهار بخوريم در حياط خانه با هم گپ بزنيم و ميتينگ ها و گفتگو را در آشپزخانه هم ادامه دهيم. در عين اينكه حس محيط راحت است، بلندپروازي و تمركز هم در اين محيط برقرار مي باشد.

به نظر شما در آينده، محيط كاري به چه صورت خواهد شد؟

روند فضا و محيط كاري از نظر عملكرد به سرعت در حال تغيير و تحول است. ازآنجايي كه محصولات كمپاني ها بيشتر مجازي مي شوند فضاهاي اداري به انباري ها و ابزارهای دستي كمتر نياز پیدا می کنند. بهره برداري مهمترين مسئله براي حل این موضوع است. من نسبت به آنچه كه شايد در آينده اتفاق بيفتد ايده هايي دارم، اما در حال حاضر بيشتر به جای فکر کردن به آنچه كه در آينده رخ مي دهد، دوست دارم به نيازها و درخواست هاي كارفرماهايم پاسخ دهم.

دفتر مرکزی اینستاگرام ، سانفرانسیسکو


اتاق کنفرانس دفتر اصلی اینستاگرام


مبلمان خاص فضای آشپزخانه دفتر اصلی اینستاگرام


طراحی براساس همکاری و گفتگو ، دفاتر دراپ باکس در سانفرانسیسکو


تورازن در ارایه فضاهای شخصی و عمومی دفاتر دراپ باکس


دفتر اصلی لومو سیتی در سانفرانسیسکو


آشپزخانه باز و وسیع و ایجاد فضایی مناسب برای گپ زدن و صرف غذا کارکنان،لومو سیتی


فضای دنج برای کار انفرادی یا گروهی در کتابخانه، لومو سیتی


اتاق کار شخصی، لومو سیتی


همجواری بخش بار با فضای اداری لومو سیتی جهت ترغیب روابط اجتماعی بین اعضا


دفتر مرکزی های تل، سانفرانسیسکو


اتاق جلسات، های تل


ترکیب گیاهان و متریال طبیعی برای ایجاد فضایی راحت در دفاتر، های تل




حامی اتووود
نظـــــــر اعضــــــــا
هنوز نظری برای این خبر ثبت نشده است.

ثبــــــــت نظـــــــر

  
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. / عضو جدید
ایـمـــیـل :  
رمز عبـور :  

درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه | ورود | ثبت نام | درباره ما | تماس با ما | قوانین سایت | راهنما | تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by Tryon Software Group