ثبت نام عضو جدید ایمیل آدرس: رمز عبور : رمز عبور را فراموش کردم

به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید خانه |  ثبت نام |  تماس با ما |  درباره ما |  قوانین سایت |  راهنما | تبلیغات




جدیــد ترین پــــــروژه هـا
پل زندگی شیراز - رتبه چهارم
طراح : امیررضا نیری راد
کافه رستوران ایتالیایی فالاروپ
طراح : شاهین فتحی
ویلای باغچای
طراح : شرکت استودیو معماران مادو
باغ ایران در نهمین اكسپوي جهاني باغ پکن 2013
طراح : محمد شماعی زاده
حامی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
عملکرد هنر معماری ِ معماران ژاپنی در طراحی فضاهای کوچک
کهکشان سوهو اثری از زاها حدید؛ فضای منفی در بسطی افقی
دفتر معماری اویلر وو؛ پاویون اَبر طوفانی
رستوران بن کیو؛ طراحی ای برروی محور سوم!
کامنـــــــــت پــــروژه ها
شاهین فتحی در مورد پروژه ویلای باغچای نوشته است:
این ویلا واقعا متفاوت هستش، و البته متفاوت از نوع بسیار خوب، فضا سازی عالی، دسترسی های عمودی و افقی خیلی خوب ح ...
شاهین فتحی در مورد پروژه باغ ایران در نهمین اكسپوي جهاني باغ پکن 2013 نوشته است:
بسیار عالی، علاوه براینکه ویژگی های باغ های ایرانی مانند نظم، تناسب، حرمت، کارایی، و ... رعایت شده، چهارباغ، م ...
پرستو مظفری در مورد پروژه دانشکده هنر و معماری نوشته است:
بسیار عالی میشه لطف کنید پلانو بفرستید برام ممنون
[email protected] ...
شاهین فتحی در مورد پروژه فست فود نمک نوشته است:
سلام، من این کار رو بارها مرور کرده بودم و با تجوه به علاقه خاصی که به طراحی رستوران و فست فود دارم برام خیلی ...
محمدرضا میکائیل زاده در مورد پروژه مسابقه طراحی سردر مرکز علوم مغز و اعصاب ایران نوشته است:
بیشتر شبیه برج تجاری مسکونیه..... :)
هرچقدم به زور بخوای با دیاگرام و راهرو و اینا سردر جلوه بدی نمیشه ...
محمدرضا میکائیل زاده در مورد پروژه مسابقه خردسرای فردوسی مشهد نوشته است:
اون فرم آرامگاه فردوسی اصلا خوب نشده،
اصلا کی گفته اون فرم به فردوسی ربطی چیزی داره؟ ...
محمدرضا میکائیل زاده در مورد پروژه فرهنگسرا آب و هنر نوشته است:
اینجور پروژه ها با تعامل محیطش معنا پیدا میکنه، اونم یه سایت خیالی دادن...دیگه هیچ.
محوطه سازی هم به همین ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
    ایمان زارع
    مجید معزی
    سامان نیرومند
    سونیا مقتدر

  
امیر حسین اشعری
 ارسال نظر بازگشت به لیست پروژه ها گزارش خطا اشتراک پروژه
    نمایش عکس ها
    سردر پالايشگاه نفت مازندران
    دانشـــــــــــگاه : آزاد اسلامی واحد شیراز
    سال طـــــراحی : 1389
    مـــــــــــــــــکان : مازندران
    کـــــارفـــــــــرما : پالايشگاه نفت مازندران
    تـــــــــــاریخ ثبت : 1389/05/24
    مســــــــــــاحت : 1000
    تعـــداد بازدیـــــد : 4778
    محــــدوده سنی : 32_33
    نــــوع کاربـــــری : صنعتی
    مرحـــــــــله اجرا : طراحی
    همــــکاران طرح : پريسا حسن زادگان-زهرا جعفري-مهناز خشتي-گرافيك: سارا روانشيد
     ایده های طراحی : -موضوعيت اثرگذاري و ماندگاري در ذهن ...يك كرانه آن نيست كه در آن چيزي مي ايستد ،آن است كه از آن چيزي حضور يافتن خود را آغاز مي كند. ...كنش هاي متفاوت ،خواهان مكان هايي با خصلت هاي متفاوت است. -جدايي مسير پياده و سواره و بارز كردن هر يك در كنار يكديگر -ايجاد تداوم بصري -ويژگي هاي سرزميني و معماري استان ...هدفمان نه تنها ايجاد تناقض نبوده بلكه به گونه اي سمبليك ،نفت و سر منشاء آن ؛طبيعت را در هم آميختيم و عرصه اي خلق كرديم كه نه تنها ناقض طبيعت سبز پيرامون خود نيست ،كه تصويري از اين پهنه را بر سطح خود باز مي تاباند. -اهميت سمبليك طرح به عنوان قطب صنعتي منطقه -حضوري آرام از يك فضاي دعوت كننده بر سطح گرانيتي كف فضاي ورودي پياده (كه تداعي كننده نفت است). -اهميت اقليمي منطقه و همچنين قوانين زيست محيطي و جنگلي بودن آن -نمايان سازي ،تكميل سازي ،نمادين سازي (نمايان سازي ،تكميل سازي و نمادين سازي وجوهي از فرايند كلي استقرار يافتن هستند و باشيدن ،در معناي وجودي كلمه ،به اين عملكردها مربوط است.)

پروژه های دیگر طراح
نظـــــــر اعضــــــــا
امین شهامی پور ( 1389/05/25 ) : دستت درد نکنه با این پروژت خیلی از ایرادهای کار منو به من نشون دادی آخه منم تو نیم مسابقه شرکت کردم مرسی.
علي رضا ( 1389/05/26 ) : ممنون از طرحت.
امیدوارم ابعاد طرحتون آنطور که خواسته بودن باشه.
مهار سازی سازه ی سر درب شما خصوصا در قسمت پارکینگ خودرو ها برام سوال شده.
شیت های شما دارای اطلاعات و پلان های فنی نبود.در هر صورت اون زبان گفتگوی ما معمار هاست.امیدوارم توجه بفرمایید.
مهشید صدیقی مقدم ( 1389/05/26 ) : سلام آقای مهندس اشعری ایده هاتون در طراحی و نحوه ی نمایان سازی به خصوص درقسمت در آمیختن نفت و طبیعت وتداوم بصری آن وهمچنین اهمیت به اقلیم و نحوه ی تاثیر گذاری ونشان دادن آن در طرح بسیار برام جالب بود.با تشکر از توضیحات شفاف و زحمات فراوانتان.خسته نباشید.
حسین پورنگ ( 1389/05/27 ) : عرض ادب .
جناب مهندس عظیمی نگاه ریزبینانه ای داشته.در اون ابعادی که من میبینم علاوه بر قسمت پارکینگ قسمت هایی دیگر از حجم هم جای تفکر دارند.
آیا لوله های استفاده شده در فضا بدون سازه و با آن ابعاد در طولانی مدت تغییر حجم نمی دهند؟
پرهام شکوهی ( 1389/06/06 ) : سلام خسته نباشيد كار جالبي بود بخصوص شيت بندي و ايده جالبتون فقط در مورد سازه من هم با نظر جناب عظيمي موافقم.
من هم با همكارانم در اين مسابقه شركت اما از نتيجه نهايي و برندگان مطلع نشديم ، مسابقات در ايران واقعا بي سرو ته برگزار مي شوند و خستگي را از تن آدم در نمي كنند!!!
ملیحه كوكبي ( 1389/06/18 ) : با سلام خدمت استاد محترم آقای اشعری
پروژه هاتن مثل همیشه عالی و ایده هاتون مثل همیشه جالب
با تشکر از زحماتتون وسپاس
مشتاق دیدن پروژه هاتون هستیم.
با آرزوی موفقیت هایتان
سارا حسینی ( 1389/07/12 ) : salam be ostade gerami mesle hamishe kareton fogholade ast man ke khali khosham omd vaghan aaliye
مسعود وفایی ( 1389/07/15 ) : نتیجه این مسابقه در شماره بعدی مجله معماری و ساختمان میاد.ولی اگه خیلی عجله دارید برید باشماره تلفن 021-77896534 تماس بگیرید نتیجه رو میگه.
امیر حسین اشعری ( 1389/07/27 ) : ممنون از نظرات همه دوستان.عمده طراحی وایده این طرح را خانم جعفری و خانم حسن زادگان به عهده داشتن.
مهسا سینگری ( 1389/09/03 ) : خیلی جالب بود...
مجتبی غلامحسینیان ( 1389/11/28 ) : با سلام خیلی وقت بود که سری نزده بودم ایده خیلی جالبی بود مهم اینه که ایده رو خیلی زیبا تبدیل به حجم
کردین
الهه شبستری ( 1390/03/15 ) : فوق العاده بود...
الناز کاشف ( 1390/05/02 ) : عالی بود
محمد استادی ( 1390/07/17 ) : با سلام خدمت شما از انجایی که هر دو در 1 مسابقه شرکت کردیم دوست دارم نظر شما رو در رابطه با طرح خودم بدونم.ممنون
رضا خالقی راد ( 1390/11/22 ) : سلام به عنوان دانشجو شما،به شما افتخار می کنم
ایدا بازوبندی ( 1390/12/16 ) : سلام
ایدا بازوبندی ( 1390/12/16 ) : استاد ما هر جا میریم شمام هستینا
امیر علی ( 1390/12/23 ) : سلام
طرحتون زیبا بود اما به نظر من ایکاش تابلو به وسیله لوله ها گرفته میشد مثل نگهبانی
چون اینجوری تبلیغات یا هرچیزی که قراره دیده بشه روی لوله ها میفته و جالب نمیشه.
البته در تعداد لوله ها هم از نظر بصری میشه گفت یا سایز لوله ها مناسب نبودن یا تعداشون!به هر حال یه جوری شده بودن
ولی در کل طرح و ایده بسیار جذاب بود وممنون که وقت گذاشتید
موفق باشید
سهیلا رکن منظر ( 1391/03/02 ) : سلام
عالی هست عالی
محمد روستازاده ( 1391/06/01 ) : خسته نباشید جناب مهندس اشعری
ایده های طراحی جالب و درخورموضوع بود.ولی تحلیل استاتیکی این اثر با توجه به قطر و طول عناصرسازه ای (لوله ها) بسیارجای سوال داره>...!!!!
وجالب تر اینکه در چنین مسابقاتی قبل از هرچیز بیشتر به روش برپایی و ساخت اثر و توجیه اقتصادی آن می پردازند تا مسایل اختصاصی طراحی.
ویک سوال از شما استاد گرامی.
چرا هرچه به اثر نزدیک تر میشویم غنای بصری از لحاظ زیبایی شناسی کاهش می یابد؟؟؟
حمید نظری ( 1391/11/12 ) : جناب مهندس اشعری توضیحات تصویر سوم منو یاد کتاب روح مکان شولتز انداخت.

""معماری وسیله ای را ارائه می دهد تا به انسان "پایگاهی وجودی" ببخشد."
معماری به معنای تجسم بخشیدن روح مکان و وظیفه معمار خلق مکان های معنادار است که به واسطه ی آن انسان را در باشیدن یاری می رساند.
این کاره مثبتتان را ارج می نهم و امیدوارم همیشه در این راه موفق باشد.
حامی اتووود
کانال تلگرامی اتووود
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. / عضو جدید
ایـمـــیـل :  
رمز عبـور :  
 
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه | ورود | ثبت نام | درباره ما | تماس با ما | قوانین سایت | راهنما | تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by Tryon Software Group