ثبت نام عضو جدید ایمیل آدرس: رمز عبور : رمز عبور را فراموش کردم

به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید خانه |  ثبت نام |  تماس با ما |  درباره ما |  قوانین سایت |  راهنما | تبلیغات




جدیــد ترین پــــــروژه هـا
زخم های پنهان
طراح : حمیدرضا معماریان
طراحی منظر تاریخی - فرهنگی قلعه گردفرامرز
طراح : مسعود دهقانپور هنزایی
زیستا پل
طراح : جواد دانشور حقیقی
مسجد و حسینیه
طراح : میلاد سلطانی
حامی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
اتووود ـ ایران معاصر ـ طرح پیشنهادی مرکز اجتماعات صدرا از مهندسین مشاور تغییر روند طرح
تراشه های کانسپچوال ـ دیالکتیک منفی و مرزهای فروریزی تفکر
موزه کیوشا از کنگو کوما؛ انباشت های مثلثی همگون با طبیعت
تراشه های کانسپچوال ـ کریستین نوربرگ ـ شولتز و تفسیر پدیدار شناسانه پلان ازاد لوکوربوزیه
کامنـــــــــت پــــروژه ها
یسنا رسولخانی در مورد پروژه خانه مد و لباس نوشته است:
با سلام و خسته نباشید واسه طرح زیباتون،
عنوان پایان نامه من هم خانه مد هست اگه میشه مقالتون و ضوابت و از ...
یسنا رسولخانی در مورد پروژه خانه مد تبریز نوشته است:
سلام روزتون بخیر طرحتون و ایده طراحیتون جالب بود اگه میشه مقالتونو برام بفرستید تا مطالعه کنم و کمکی در پایان ...
مهسا خوش رضا در مورد پروژه مرکز نمایش های آئینی نوشته است:
سلام خانم تقوی. پروژه تون واقعا عالیه. من این ترم میخوام همین موضوع رو طراحی کنم. ممنون میشم اگه بتونید ریز فض ...
کیانوش دهکردی در مورد پروژه اسکیس و راندو نوشته است:
?salam cheor mitonam ba shoma tamas begiram @
سلام
وقت بخیر
[email protected]
0912361 ...
حمیده محمدرضاپور در مورد پروژه مهد کودک جوانه ها شیراز نوشته است:
سلام جناب شاکری
یکی از نمونه های موردی متن برای پایان نامه مهد جوانه هاست
در صورت امکان می خواستم لط ...
فرزانه علوی مقدم در مورد پروژه خانه مد تبریز نوشته است:
سلام خانم محمدی،کارتون واقعا عالی بود، میشه ریزفضا و پلانتون رو واسم بفرستید؟ [email protected] ...
Asal Dia در مورد پروژه خانه ی مد نوشته است:
سلام کارتون بسیار عالی و ارزشمنده میشه لطفا برای پایاننامه ی من هم با موضوع طراحی خانه مد و لباس کمکم کنید. ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
    ایمان زارع
    مجید معزی
    سامان نیرومند
    سونیا مقتدر

  
امين حشمتی
 ارسال نظر بازگشت به لیست پروژه ها گزارش خطا اشتراک پروژه
    نمایش عکس ها
    فست فود زاور
    دانشـــــــــــگاه : آزاد اسلامی واحد شیراز
    سال طـــــراحی : 1386
    مـــــــــــــــــکان : شيراز ،خيابان قصردشت
    کـــــارفـــــــــرما : محسن سلطاني
    تـــــــــــاریخ ثبت : 1388/10/06
    مســــــــــــاحت : 300
    تعـــداد بازدیـــــد : 3914
    محــــدوده سنی : 26_27
    نــــوع کاربـــــری : تفريحي
    مرحـــــــــله اجرا : اجرا شده
    همــــکاران طرح : مهندس احمد درياني
     ایده های طراحی : حركت ،سكون ، سياليت، يكپارچگي ، پيوند نرم كف ،جداره و سقف بستگي به فرم و نه به ماتريال ، بازي نور و سايه و در يك گزاره ديالوگ خط و نقطه ، تيره و روشن دغدغه معمار در خلق اين فضا بوده است .از سوي ديگر از آنجا كه معماري داخلي امروز تنها به تركيب هاي گوناگون فانتزي مصالح در رنگهاي گوناگون مي پردازد در اين پروژه تلاش شده گونه اي ديگر از نگرش به مقوله ي معماري داخلي مد نظر قرار گيرد.

پروژه های دیگر طراح
نظـــــــر اعضــــــــا
محمود امیدبخش ( 1388/10/08 ) :

آقا کار خوبیه ... بعد بیشتر راجع بهش می گم!!!ت

مهدي معيت ( 1388/10/11 ) :

من هيچ وقت طراح اين پروژه رو به خاطر طرح نماي بيروني اش نمي بخشم، شايد هم ربطي به طراح نداشته!!!ـ

عاطفه محرری ( 1388/10/13 ) :

به نظرم با توجه به تجربه و سن طراح در زمان این پروژه واقعا کار قابل تقدیریه،

  البته عکس های طرح نمای بیرونی گذاشته نشده، که اگه اون مثلث بزرگ معرف ورودی (!) نبود نمای غربی ، سادگی جذابی داره،

مهدي معيت ( 1388/10/14 ) :

اتمسفرِ حاكم بر فضاي داخلي (رنگ ، نور ،...) به نظر من منطبق بر عملكرد هست . . . كسي جور ديگه اي فكر نمي كنه ؟ ،

امين حشمتی ( 1388/10/14 ) :

اگر چه فكر مي كنم خلاقيت به سن ربط نداره اما مي دونم كه كم تجربه بودن آفت بسياري از كارهاي من شده ،اين روزها مشكل من اينه كه ما معماراي كم تجربه هزينه ي تجربه كردن خودمون رو با وقت و پول ديگران مي پردازيم ،

 

ĩزاده صحرائيان ( 1388/10/19 ) :

به نظر میرسه همچنان که از پله ها بالا می آییم، ایده های طراحی هم کمرنگ تر می شوند.!!!!پیوستگی زیبا در پله ها در فضای بالا گسسته شده اند.ن

محمد رضا دهقانی ( 1388/10/28 ) :

بااحترام به جدید بودن نوع کار من هم با خانم صحرائیان موافقم.بالا ایده ها کمرنگ میشن و قسمت توزیع غذا هم بی ربط هست با بقیه بخش ها .

پوشش سقف در فضای غذاخوری محیط نامناسبی واسه غذا خوردن به وجود میاره.من کمی اذیت میشم اگر کنار پنجره نباشم.

تعریف ورودی خارجی که کلا نگیم در موردش.جیغ میزنه.

شبیه آثار اکسپرسونیستی هست, اما نیست.آهنهای بکار رفته شبیه آرت نوو هست, اما نیست.

کلا محیط جالب و متفاوتی هست که بهش احتیاج هست وجود داشته باشه.

ممنونم از طراح پروژه.

امين حشمتی ( 1388/10/28 ) :

ممنون از نظر منتقدانه و منصفانه ی شما تنها نکته ای که شاید اضافه شدنش را ضروری میبینم این است که در طبقه ی دوم به خاطر ارتفاع کم سقف و حساسیت کارفرما در استفاده ی حد اکثری از فضا و مسیرهای حرکتی مورد نیاز کمتر فضا برای انجام فرمهای طبقه ی پایین وجود داشت،از سوی دیگر حضور مخاطب قبل از افتتاح پروژه باعث شد بخش سرو غذا در طبقه ی دوم نیمه کاره رها شود که از تجربیات ما در این پروژه محسوب میشود، اما به طور کلی با تمام انتقادات موافق هستم و در صدد توجیه یا دفاع نیستم

الهام حسن پور ( 1388/11/08 ) :

سلام

 ممنون از طراحي متفاوت وجديدتون

فقط قسمت سفارش غذا با بقيه فضا ها زياد همخواني نداره

میلاد ارگاسی ( 1388/12/22 ) : از کار شما در جهت طراحی موفق سپاس گزاریم اما تا حالا شب هنگام در جمعیت شلوغ در این مکان شام خورددید؟؟؟
سر و صدا شما رو دیوانه می کنه
تيم اتووود ( 1388/12/07 ) : معمار گرامی
با توجه به برگزاری همایش تحلیل آثار معماری در اسفند ماه هرگونه انتقاد یا نظرات سازنده در زمینه نحوه برگزاری و انتخاب آثار را میتوانید در فورم نقد در لینک زیر بیان فرمایید.
http://www.etoood.com/Security/Forum/PostList.aspx?trfkey=81&frmfkey=19
حسین پورنگ ( 1388/12/29 ) : قابل تحسین کارتون واقعا ولی من هم با نظر دوستان موافقم.مخصوصا با جناب ارگاسی.
یه سوال؟
اگه در مورد نحوه اجرا دیوار ( عکس های 2 و 3 ) یه خورده توضیح بدید تا من هم از تجربه و نحوه اجراتون استفاده کنم ممنون میشم.
پیشاپیش سپاسگذارم.
سولماز سیفی ( 1389/01/27 ) : وقتي روز اول تو خيابون از جلوي زاور رد شدم چقدر ديدن خطوط و صفحات پيچ در پيچ سفيد اون از پشت پنجره اين حس واسم بوجود اورد كه در اولين فرصت بيام ببينم داخل فضا جه خبره..
اون چيزي كه اين حسو شديدا توي همون ديد اول براي من بوجود آورد "فقط" ديدن صفحات معلق سفيد پيچان از پشت پنجره بود و "نه" نماي خارجي.
نكته ديگه اينكه توي اجراي غيرتميز يا شايد بهتره بگم از بين نبردن آثار و زايده هاي بنايي و ساخت چقدر وقتي با دقت به اطرافت در فضاي داخلي زاور نگاه مي كني آزاردهنده هست.چرا؟
راحله غریب ( 1389/02/07 ) : من انتقادات رو میذارم واسه دوستان صاحب نظر اما
به شخصه کارتونو تحسین میکنم
هر دفعه که میام شیراز حتما یه بار رو میرم اونجا چون فضاشو خیلی دوست دارم
فضاش به آدم حس آزادی_حرکت و سبکی میده یه جور آرامش خیال میاره که فکر میکنم رنگ سفید و حرکتهایی که توی فضا هست روی این حس
بی تاثیر نیست به خصوص که اگه کنار پنجره هم بشینی دیگه همه چی کامله
البته این نظر شخصی منه شاید نشه به بقیه تعمیمش داد!
ولی من این کار رو دوست دارم
حسین پورنگ ( 1389/02/08 ) : راحله جان شما کی اودید شیراز؟
احتمالا یا خیبان ها خلت بودن که بعید میدونم یا اصلا توجهی به اطرافت نداشتی.
خانم محترم تو اون شلوغی و ترافیک اصلا نمیشه اون بالا نشست.
جناب آقای حشمتی من اصلا منظورم طراحی شما نیست.بلکه بسیار عالی هم هست.خطابم به سایت پروژه است.
حسین پورنگ ( 1389/02/08 ) : ولی من هنوز منتظر توضیح در مورد نحوه اجراتون هستم.
راحله غریب ( 1389/02/11 ) : حالا شما چرا اینقدر ناراحت شدین؟!
من که گفتم نمیتونم حس خودمو به بقیه تعمیم بدم!
خب اگه شلوغیش اینقدر براتون ناراحت کنندست نرین زاور :-)
دوست عزیز ابتدای حرفامم گفتم که انتقادات رو میذارم واسه دوستان صاحب نظر و این به معنی نادیده گرفتن ایرادات وارده نیست
من فقط خواستم بگم که در مقابل انتقادات وارده یه همچین تاثیر خوبی رو حداقل روی من یکی داشته
همین به خدا :-)
حسین پورنگ ( 1389/02/11 ) : نه ناراحت نشدم.منم نظرمو گفتم.
GOOD LUCK
حامد قدسي ( 1390/10/21 ) : با سلام ، جناب مهندس خسته نباشيد كار به نسبت خوب شده فقط موضوعي باعث نگراني شده كه من هر كاري از اساتيد يا دانشجويان شيراز مي بينم بي نهايت كارها به هم نزديك و از نو آوري به نسبت خيلي زيادي كم شده ... نوع استفاده از مصالح ، رنگ متريال ها ، نوع خاص طراحي همگي دست به دست هم داده اند كه اين حس رو كاملا القا مي كنند . شايد بايد بيشتر به اين موضوع فكر كرد.
فاطمه حسین پور ( 1391/10/15 ) : نوارهای قرمز و مشکی کار شده روی بدنه ها از چه جنسی هستن؟
نوید شکروی ( 1392/05/25 ) : با درود
خسته نباشید آقای حشمتی
ضمن تشکر از شما خواهشمندم نقشه های پلان مقاطع و پلان معکوس را نیز در ارایه کاره قرار دهید
از آنجا که بسیاری از کارفرماها ایده ها ذا نادیده گرفته و با بی احترامی نسبت به طراح برخورد می کنند علاقمندم بدانم نسبت میان طراحی و فضای ایجاد شده تا چه حد به یکدیگر نزدیک بوده است؟
زیرا مواردی در کار مشاهده شده که در برخی موارد ممکن است خود شما نیز با آن موافق نبوده باشید
با سپاس بیکران
پیروز باشید
حامی اتووود
کانال تلگرامی اتووود
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. / عضو جدید
ایـمـــیـل :  
رمز عبـور :  
 
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه | ورود | ثبت نام | درباره ما | تماس با ما | قوانین سایت | راهنما | تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by Tryon Software Group