ثبت نام عضو جدید ایمیل آدرس: رمز عبور : رمز عبور را فراموش کردم

به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید خانه |  ثبت نام |  تماس با ما |  درباره ما |  قوانین سایت |  راهنما | تبلیغات




جدیــد ترین پــــــروژه هـا
شهر كتاب راه آهن( پروژه وليعصر پلاك 1)
طراح : محمد امين طاهري
طراحی مجتمع مسکونی با رویکرد ارتباط بیشتر ساکنین
طراح : عباس سفری
M U D T R A P P E R
طراح : سروش عطارزاده
سردرب مدیریت برنامه ریزی
طراح : ناهید محمدعلی خانی
حامی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
پلکانی از اسکیت بورد؛ بدیهه گرایی هیپی مابانه
آسمان خراش وان57 از کریستین دپورتزامپاک ؛ بلندترین برج مسکونی منهتن
مجموعه ی ششم از ده عکس برتر آرکینکت ؛ ساختمان های قدیمی + جدید
معماری و سقف شیشه ای در روایتِ ترانه یلدا
کامنـــــــــت پــــروژه ها
الهه حاجحسینی در مورد پروژه مرکز فرهنگی خیام نوشته است:
لطف پروزه تون رو در اختیار من بگذارید[email protected] ...
حسین حسینی در مورد پروژه فرودگاه بین المللی چابهار نوشته است:
در این فرودگاه طبق تریدی ها ارباس 380 لندینگ کرده... یعنی فرودگاه شما تایپ f است. درسته؟ ...
پردیس جعفری در مورد پروژه میدان اجتماعی شیراز: جولانگاه ابتهاج نوشته است:
ایده طراحی به وسیله دخل و تصرف که در حال حاضر انفاق افتاده است بسیار جذاب است و مهمتر از آن شهر شیراز نیازمند ...
شرکت زیگوران در مورد پروژه مجتمع مسکونی -تفریحی با رویکرد پویایی اجتمایی نوشته است:
این پروژ در زمینه خودش میتواند کم نظیر باشد ، استفاده از یک زمین با دو کاربری( آن هم به صورت کاملا جدا،استفاده ...
علی علی اکبریان در مورد پروژه مجموعه ی ورزشی دانشگاه هنر نوشته است:
ورودی مجموعه اصلا شاخص نیست. ای کاش روی این مسئله بهتر کار شده بود. ...
ایده خواجوند در مورد پروژه مجموعه ی ورزشی دانشگاه هنر نوشته است:
کانسپت قوی و هماهنگ با فرم همچنین فضاها و محیط‌های داخلی هماهنگ با برون و مناسب انسان ...
زهرا ابراهیمی کرمانی در مورد پروژه فرودگاه بین المللی چابهار نوشته است:
سلام خيلي ممنونم از شما
بطور كل ميتوان كانسپت اين طرح را قطره اب دانست.
شما ظرف ابي را تصوركنيد كه يك ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
    ایمان زارع
    مجید معزی
    سامان نیرومند
    سونیا مقتدر

  
امیررضا اسماعیلی
 ارسال نظر بازگشت به لیست پروژه ها گزارش خطا اشتراک پروژه
    نمایش عکس ها
    مسابقه ی ورودی محور مشهد-نیشابور
    دانشـــــــــــگاه : دانشگاه تبریز
    سال طـــــراحی : 1390
    مـــــــــــــــــکان : مشهد
    کـــــارفـــــــــرما : ستاد طرح بهساز شهرداری مشهد
    تـــــــــــاریخ ثبت : 1390/08/19
    مســــــــــــاحت : 0
    تعـــداد بازدیـــــد : 2359
    محــــدوده سنی : 20_21
    نــــوع کاربـــــری : فرهنگی
    مرحـــــــــله اجرا : طراحی
    همــــکاران طرح : امیدجانانی - ارسلان نژادفرد - بهمن باقری - آرمان خلیل بیگی
     ایده های طراحی : ورودی هر شهر نشانگر هویت آن است و شهر مشهد به عنوان شهری مذهبی هویت خاص خود را دارد . الهام گرفتن از عدد هشت به عنوان نماد امام هشتم شیعیان ؛ استفاده از قوس های ایرانی و نقوش به کار گرفته شده در مشجد جامع هرات مدنظر تیم طراحی بوده است . سعی شده تا راه حلی منطقی برای قرارگیری تاسیسات فنی و عملکردی ارایه شود و در عین حال طرح پیشنهادی با بافت مذهبی منطقه همخوانی داشته و به عنوان یک نشانه ( لندمارک ) در ورودی شهر مطرح شود .

پروژه های دیگر طراح
نظـــــــر اعضــــــــا
امین شهامی پور ( 1390/08/19 ) : سلام آقای اسماعیلی خسته نباشید.ممنون بابت ارسال پروژه فقط یک سوال تونم اینکه دانشجوی دانشگاه آزتد تبریز هستید یا دانشگاه سراسری تبریز.اگه آزاد هستید به من اطلاع دهید تا بیشتر در تماس باشیم ممنون.www.ashahami.com
امیررضا اسماعیلی ( 1390/08/19 ) : خیلی متشکر آقای شهامی پور . من در دانشگاه سراسری هستم ولی خوشحال میشم با شما در ارتباط باشم . سایت بسیار جالبی دارید و کارهای خوبی هم توش دارید . همیشه موفق باشید ...
امین شهامی پور ( 1390/08/19 ) : ممنون آقای اسماعیلی اگه امکانش برای شما باشه به من یک ایمیل بزنید[email protected]
سارا آقاسی زاده ( 1390/08/23 ) : سلام .... خسته نباشید .... به نظر من مناسب این پروژه نباشه که یک عدد رو مبنای کار قرار بدیم و به این وضوح اون رو نمایش بدیم ....شاید بهتر بود اگر بر ایم مسئله اصرار داشتید کمی غیر مستقیم تر اونو به نمایش میگذاشتین
یه سوال دیگه : مسجد جامع هرات چه ارتباطی به مشهد میتونه داشته باشه که از نقوش اون برای این مکان استفاده کردید؟؟
امیررضا اسماعیلی ( 1390/08/24 ) : متشکر از نظرتون ...به هر حال هر طرحی به دنبال پیدا کردن یک مفهومه تا اون رو تو کارش گسترش بده ، ما هم عدد 8 رو به عنوان تلمیحی به اما هشتم انتخاب کردیم و سعی کردیم اون رو به عنوان مفهوم پنهان کار نمایش بدیم ، البته منظور من بیشتر بر روی انحناهای رو به داخل نیم قوس هاست نه از نمای روبرو .
عنوانی که ما برای طرح انتخاب کرده بودیم " دروازه ای به سوی خراسان بزرگ " بود . ما تنها شهر مشهد و حرم رو در نظر نداشتیم و سعی کردیم به کل خراسان و معماری دوره های قبل و بعد از اسلامش هم توجه داشته باشیم . مسجد جامع هرات هم یکی از مساجد مهم در دوره ی اسلامی بود که دیدیم نقوش به کار رفته در اون با کار ما هم هماهنگی خوبی داره و ازش استفاده کردیم .
بازم ممنون از وقتی که گذاشتید .
حامد گلشاهی ( 1391/04/11 ) : من با خانوم آقاسی موافقم......درست که طراحی باید از یه نقطه شروع شه اما اون نقطه پیشه پاافتا ده ترین آغاز باشه و انقدر در پایان باز به همان صورت اولیه دیده شود........منظورم یک فرایند طراحی
احسان قلندری ( 1391/04/11 ) : بهتر برای مسیرهای تردد که مثل پل از اعداد امامان استفاده نشود اما جاهای دیگه مثله سردرها باشد با تشکر
امیررضا اسماعیلی ( 1391/04/12 ) : ممنون ؛ البته این جا هم مسیر تردد نیست مقیاس کمی غلط انداز به نظر میرسه .
حمید رضا نارنجی ( 1391/05/13 ) : دیده شدن ایده در کار نهایی خیلی چیپ و سطح پایینه
حامی اتووود
کانال تلگرامی اتووود
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. / عضو جدید
ایـمـــیـل :  
رمز عبـور :  
 
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه | ورود | ثبت نام | درباره ما | تماس با ما | قوانین سایت | راهنما | تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by Tryon Software Group