ثبت نام عضو جدید ایمیل آدرس: رمز عبور : رمز عبور را فراموش کردم

به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید خانه |  ثبت نام |  تماس با ما |  درباره ما |  قوانین سایت |  راهنما | تبلیغات




جدیــد ترین پــــــروژه هـا
ویلای باغچای
طراح : شرکت استودیو معماران مادو
باغ ایران در نهمین اكسپوي جهاني باغ پکن 2013
طراح : محمد شماعی زاده
مجموعه توریستی رشت (رخام)
طراح : محمد شماعی زاده
مجموعه آموزشی فرهنگی دخترانه خیریه فضیلی
طراح : محمد شماعی زاده
حامی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
اینستالیشن شهری غول اسا از ام وی ار دی وی؛ یک پلکان شهری در کنار مونومان تاریخی روتردام
طراحی در بازی و تاج و تخت به روایت آلیس راستورن - قسمت سوم
آخرين خانه ي ايستاده ؛ مجموعه عكس بن مارسين از خانه هاي فراموش شده ي منفرد
تراشه های کانسپچوال ـ اسکار شلمر و باله تریادیک؛ رقص به مثابه تئاتر بدن هندسی باهاوسی
کامنـــــــــت پــــروژه ها
پرستو مظفری در مورد پروژه دانشکده هنر و معماری نوشته است:
بسیار عالی میشه لطف کنید پلانو بفرستید برام ممنون
[email protected] ...
شاهین فتحی در مورد پروژه فست فود نمک نوشته است:
سلام، من این کار رو بارها مرور کرده بودم و با تجوه به علاقه خاصی که به طراحی رستوران و فست فود دارم برام خیلی ...
محمدرضا میکائیل زاده در مورد پروژه مسابقه طراحی سردر مرکز علوم مغز و اعصاب ایران نوشته است:
بیشتر شبیه برج تجاری مسکونیه..... :)
هرچقدم به زور بخوای با دیاگرام و راهرو و اینا سردر جلوه بدی نمیشه ...
محمدرضا میکائیل زاده در مورد پروژه مسابقه خردسرای فردوسی مشهد نوشته است:
اون فرم آرامگاه فردوسی اصلا خوب نشده،
اصلا کی گفته اون فرم به فردوسی ربطی چیزی داره؟ ...
محمدرضا میکائیل زاده در مورد پروژه فرهنگسرا آب و هنر نوشته است:
اینجور پروژه ها با تعامل محیطش معنا پیدا میکنه، اونم یه سایت خیالی دادن...دیگه هیچ.
محوطه سازی هم به همین ...
محمدرضا میکائیل زاده در مورد پروژه مجتمع مسکونی ۴۰۰ واحدی در شهر ارومیه نوشته است:
بهتر بود ترتیب بلوک ها و فرم مجموعهف تابع نظم خاصی باشد. مخاطب هرچی فکر میکنه نمیتونه نظمی در مجموعه متصور باش ...
محمدرضا میکائیل زاده در مورد پروژه مجتمع مسکونی نوشته است:
رندر و پرزانته خوبه، ترکیب بندی و فرمش هم خوبه،
ولی اونم نمای کشیده سرتاسری که گذاشتید، باعث شده تراس اشتر ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
    ایمان زارع
    مجید معزی
    سامان نیرومند
    سونیا مقتدر

  
. قطب زاده
 ارسال نظر بازگشت به لیست پروژه ها گزارش خطا اشتراک پروژه
    نمایش عکس ها
    بدون شرح...
    دانشـــــــــــگاه : هنر شیراز
    سال طـــــراحی : 1390
    مـــــــــــــــــکان : شیراز.صدرا
    کـــــارفـــــــــرما : احمدی
    تـــــــــــاریخ ثبت : 1393/07/21
    مســــــــــــاحت : 1000
    تعـــداد بازدیـــــد : 4104
    محــــدوده سنی : 34_35
    نــــوع کاربـــــری : مسكوني
    مرحـــــــــله اجرا : اجرا شده
    همــــکاران طرح : قطب زاده
     ایده های طراحی : بدون شرح...

پروژه های دیگر طراح

...
نظـــــــر اعضــــــــا
امیر (archbiz.sellfile.ir)محمّدی ( 1393/07/22 ) : بسیارزیبا من متوجه برها نشدم اگر امکانش هست پلان هم بگذارید
چه کارفرمای خوبی بود که همراهی کرد و چه کنترل نقشه شهرداری خوب بود که به نما گیر نداد
اسما فریدونی ( 1393/07/22 ) : خسته نباشید.نهایت ساختارشکنی و تنوع احجام رو میتوان دید.
. قطب زاده ( 1393/07/23 ) : متشکرم.در معماری کارفرما نقش مهمی در خلق یک اثر ماندگار ایجاد میکنه.فقط کافیست که قبل از طراحی .ذهنیت اورابرای فرمهای خاص طراحی .آماده کرد
جواد خوبرو ( 1393/07/24 ) : بهتر هم میشد کار کرد
پوریا فرخی ( 1393/07/28 ) : ابتدا می خوام بدونم چی شد که همچین بنایی رو به پا کردید و اسمش رو دیکانستراکش گذاشتید؟
ایده طراحی: ساختار شکنی!
ساختار شکنی در کجا؟ چی؟
. قطب زاده ( 1393/07/29 ) : باسلام جناب فرخی.حجم اولیه وپلان .ساختار یک مربع ساده.که الهام بخش سادگی سه شکل اصلی در گرافیک.{مربع.مثلث.دایره} است.لذا رشد این مکعب ساده.بااستفاده از حرکت در هرکدام از اظلاع آن.حرکتی پویا.برای تبدیل شدن به فرم جدیدی.ازجنس خود رادارد.یعنی:تبدیل ساختار مکعب به چند ضلعی .اماازجنس خودش.باتوجه به حرکت روبه جلوی زمان...شاید.اگرزمان .روزی به عقب برگشت.مکعب ماهم دوباره ساده شود.واین جنب وجوش در اظلاع او آرام تر و نرم تر شود.
اسما فاضل ( 1393/08/02 ) : این طرح آرامش فرد رو بهم میزنه..بیشتر مناسب موزه جنگ هست تا ویلا
. قطب زاده ( 1393/08/03 ) : خانم مهندس فاضل .با سپاس.اما هر فرم تیز .نشان از جنگ یا صلح در معماری نیست..برای مثال ..سقف شیبدار یک ویلا هم که آردواز و به شکل مثلث است .هم که نمی توان موزه جنگ دانست!
ایمان بستامي ( 1393/08/07 ) : با سلام و خسته نباشید .
جسورانست ولی دیکانستراکشن نیست.
وقتی یه کاغذ رو تصادفی مچاله کنی ساختار شکنی اتفاق نمی افته . در مورد فرم های این بنا همین احساس رو دارم .
به هر حال زحمت کشیدید .
. قطب زاده ( 1393/08/10 ) : ba tashakor .iman jan
مصطفی غلامی ( 1393/08/12 ) : سلام خسته نباشید
کاری خوب و متفاوت.
کاری ضعیف و شلوغ.
مصطفی غلامی ( 1393/08/12 ) : سلام خسته نباشید
کاری خوب و متفاوت.
کاری ضعیف و شلوغ.
. قطب زاده ( 1393/08/13 ) : باسپاس جناب غلامی.
. قطب زاده ( 1393/08/16 ) : [email protected]
WWW.GHOTBZADEH.COM سایت
فرناز بادآهنگ ( 1393/08/26 ) : فکر کنم بهتر باشه دیکانستراکشن رو بهتر شناخت.چون این نیست....
احمد صابری ( 1393/11/30 ) : فاجعست
این همه دانشگاه و تاریخ و معماری و پول و اهن و تولوپ جامعه معماری و این دسترنج تربیت معماری مملکتمون بعد از 70-80 سال
به اسم دیکانستراکشن و به کام مصالح فروش
بدون کمترین خصومتی متاسفم
. قطب زاده ( 1393/11/30 ) : جناب صابری .دکانس رادر هر علم وهنری میتوان مشاهده کرد و دنیای امروز نیازمند وساختار شکنی ودکانیس است.باسپاس
احمد صابری ( 1393/12/01 ) : دکانس دارای مبانی پایه ای و فلسفی نسبتا توجیه پذیری است ولی آیا واقعا این پروژه برمبنای مبانی نطری استواره یا برمبنای اتفاق و انفعال محض در طراحی
هرچیزی که تیز و شکسته باشه دیکانستراکشن نیست همونطور که هرچیزی که ستون تخت جمشید توش باشه الزاما ارزشمند نیست.
اگر جهان امروز به دکانس نیاز داشت با اون شرایط و به اون سرعت شکست نمیخورد
به جای انداختن اشتباهات فاجعه آمیز طراحی برگردن فولد و دکانس وفرار از زیر خلق این موجودات وحشتناک یکم به افتضاحی که با همچین پروژه هایی به منظر شهری تحمیل میشه فکر کنید
همیشه معماری ساختن نیست گاهی نساختن یه چیزاییه(حتی اگه فک کنیم جهان بش نیاز داره)
آرمین فکور ( 1393/12/01 ) : یعنی چی این کارا؟
. قطب زاده ( 1393/12/02 ) : باسلام وادب جناب فکور...لطفا نظرتان را کامل کنید .باسپاس
عباس اردشیری ( 1394/02/14 ) : من با نوشته های مهندس صابری موافقم . لطفا پلان هم می گداشتید که اون تعریفی که خود شما از ساختار شکنی دارید واقعا در پلان لحاظ شده یا فقط حرفه . خواهشا مبانی نظری و فلسفه دیکانس فراتر از این حرف هاست که ما در بی هویتی پوسته ای معماری رو به نمایش می گداریم . با تشکر
حامی اتووود
کانال تلگرامی اتووود
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. / عضو جدید
ایـمـــیـل :  
رمز عبـور :  
 
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه | ورود | ثبت نام | درباره ما | تماس با ما | قوانین سایت | راهنما | تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by Tryon Software Group