ثبت نام عضو جدید ایمیل آدرس: رمز عبور : رمز عبور را فراموش کردم

به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید خانه |  ثبت نام |  تماس با ما |  درباره ما |  قوانین سایت |  راهنما | تبلیغات




جدیــد ترین پــــــروژه هـا
ارارات
طراح : پویا خلج
پارک علم و فناوری
طراح : سجاد نوری
طراحی مدرسه سبز
طراح : سجاد نوری
مجموعه ویلایی ایرا
طراح : استدیو معماری دیسک
حامی اتووود
مسابقه دانشجویی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
تراشه های کانسپچوال ـ پل ویریلیو؛ تجسم پیش آگاهی از شهرهای جهانی شده و مخاطراتشان
هنر گفت و گو ـ فرشاد مهدی زاده؛ سيستم آموزشي ما به هنر اهميت نمي‌دهد.
تراشه های کانسپچوال ـ اِستن آلن، عبور از پارادایم طراحی و ابژه معمارانه و تاکید بر معماری میدان
ميدان ديد سوهلبرگ از كارل ويگو هولمبـك ؛ پلت فرمی با چشم اندازی خیره کننده
کامنـــــــــت پــــروژه ها
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه مجتمع مسکونی حیات نوشته است:
بعد گفتند بی دلار و ارتباط با ان دوستان معماری اسلامی بنده با اجازه شما از ایمیلتان برای ریجستر استفاده کردم ا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه مجتمع مسکونی حیات نوشته است:
نظر قبلی من توسط غیر رباتیک سانسور شد که نقد و بیهوده بودن معماری اسلامی از این دست بود سال شصت و نه سران معما ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
این کار عالیه چون مثل کارهای استاد عالی پوره اما ببینید این سایت رو دوستان رادیو هنر دکتر منشی زاده و زنگنه را ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه خانه مادری نوشته است:
بفهمند بقول شما اقایی که در رادیو هنر بمن زنگ زدی در چه گندی بدنیا امدیم انهم گناوه گناوه معماری دارد ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه خانه مادری نوشته است:
شهر سازی مزخرف دیبا و مقلدانش سازه خشک سه تا سنگ بیرون امده بی پایداری شد ابادان و تهران و اینهمه زلزله اقا ای ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
    ایمان زارع
    مجید معزی
    سامان نیرومند
    شرکت استودیو معماران مادو

  
علي سوداگران
 ارسال نظر بازگشت به لیست پروژه ها گزارش خطا اشتراک پروژه
    نمایش عکس ها
    اطلاعات گردشگری
    دانشـــــــــــگاه : آزاد اسلامی واحد شیراز
    سال طـــــراحی : 1385
    مـــــــــــــــــکان : شیراز
    کـــــارفـــــــــرما : سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری استان فارس
    تـــــــــــاریخ ثبت : 1388/10/14
    مســــــــــــاحت : 200
    تعـــداد بازدیـــــد : 11730
    محــــدوده سنی : 30_31
    نــــوع کاربـــــری : اداری
    مرحـــــــــله اجرا : اجرا شده
    همــــکاران طرح : نازنين كازرونيان
     ایده های طراحی : توده حجم معلق در فضا امكان تداوم پارک حاشیه ای را فراهم مي سازدتا رهگذران رابه ديدن نمايشگاه دعوت كند و خود با رنگی خاص به عنوان يك نشانه شهري در تضاد با پس ضمینه وبی توجه به عنوان در غالب يك مبلمان شهري ايفاي نقش مي كند.

پروژه های دیگر طراح
نظـــــــر اعضــــــــا
علیرضا امتیاز "مدیر اتووود" ( 1388/10/14 ) :

به نظرم یکی از موفق ترین پروژه ها در عرصه عمومی شیراز است .اجرای دقیق از یک ایده خوب در بستری مناسب

م معيت ( 1388/10/14 ) :

باز هم طراحي جزييات متين، مدون و مينيمال ، مطالعه اين پروژه به همه دانشجوها توصيه ميشه، ...ـ

ĩرش ديلمي " دبیر بخش تاریخ معماری" ( 1388/10/16 ) :

باز هم تحسین و سپاس به خاطر یک کار کوچک و در عین حال مثل همیشه قوی، تمیز و دوست داشتنی.

علي سوداگران ( 1388/10/16 ) :

مرسی ازارسال انرژی

عاطفه محرری ( 1388/10/16 ) :

مرسی از پروژه ای که به اشتراک گذاشتین و ممنون  که به پروژه ای اینچنینی تحقق بخشیدید

بهناز زنگنه نژاد ( 1388/10/17 ) :

 نمونه ای مثال زدنی از اجرای تمیز و دقیق یک ایده ی مناسب در یک فضای مناسب. 

همه ی اجزا و عناصر از فرم، متریال، رنگ تا تناسبات و عملکرد همگی به خوبی مورد استفاده قرار گرفته اند.

     ،جالبه بدونی یک مهمان چینی داشتیم که خیلی از کشورهای آمریکایی و اروپایی رو رفته بود

با تنها ساختمانی که در شیراز حال کرده بود، کار شما بود... 

ستاره اردوبادي ( 1388/10/18 ) :

با دقت و ظرافتی که از شما در زمینه حرفه معماری سراغ دارم

باید این هنر ساده دیدن و زیبا ساختن شما  را تحسین کنم.

مهناز خشتي ( 1388/10/18 ) :

چقدر من اين پروژه رو دوست دارم...

عاليه مثل هميشه

 

هاجر فرخي ( 1388/10/19 ) :

به نظر من خیلی زیباست ولی برای هر جای دیگه بجزجایی که الان هست. زیادی بی پروا توی بستری قرار گرفته که یکی مثل من واقعا با وحدت اون همه المان های متفاوت توش هال می کردم. کسی هست که یه دانشجوی معماری رو توجیه کنه ؟؟

محمود امیدبخش ( 1388/10/20 ) :

سلام

خیلی خوشحالم که تو شهر ما، معماری مثل تو هست که می شه کاراشو دوست داشت و راجع بهش حرف زد . در ابتدا باید بگم که چون کارهات برام خیلی ارزش دارن با دید یک پروژه کاملا حرفه ای بهش نگاه کردم و اجازه می خوام که راجه بهش حرف بزنم و بعد از نظرات دوستان من از یک زاویه دیگه کارو ببینم :

1-      در وادی فرم که در این پروژه توجه زیادی بهش شده و ارتباط با بستر دو نکته رو باید بگم : اول اینکه فکر می کنم استفاده اینچنین و کمی اقرار آمیز از سطوح رنگ که البته یاد آور پاییز زیبای بولوار چمران هم هست و صراحت یکباره فرم که پروژه رو در عبور سریع هم قابل درک می کنه موجب شده که ارزشهای گرافیکی پروژه (واژه گرافیک با نگاه مثبت و از دید معماری مورد بحث است) بر ارزشهای پایه ای تر معماری از جمله ارزش مصالح ، بافت و همسازی با محیط اطراف اثر بگذاره ، گو اینکه بستر صرفا با توجه به محیط کلی بولوار و باغهای اطراف در این پروژه دیده شده (که من رو به نوعی در این تضاد جذاب با محیط یاد ویلا ساوا می ندازه)  نه محیطی یه نام باغ بلند با اون همه ارزش بافت و مصالح و یاد و خاطره دهکده ای که بود و آسیابی که بود و معماری که با خاطره سازی بر اون محیط اثر گذاشته... در کل به عقیده من سادگی این پروژه که با بافت و تون رنگی آفتاب شکن های پاییز گونه جذاب تر هم شده خود رو به شکلی زیبا ولی زیرکانه به بسترش تحمیل کرده!

دوم اینکه تغییر ماهیت فرمال در قسمت پیلوتی از سطوح نرم و پیوسته و در بعد افق به سطوحی شکسته و منقطع در بردار عمودی که شاید در پی تاکید بر جدایی و تعلیق قسمت بالایی بوده نتونسته هویت تعریف شده ای رو هم برای خودش و هم در ارتباط با قسمت بالایی به ارمغان بیاره در حالی که با توجه به موقعیت ارتفاعی، پذیرای زاویه دید اغلب مخاطبان پیاده است!

2-      در وادی جزئیات زیبایی کارهای تو همیشه بدین معنا آموزنده است : که با وجود جزئیات زیاد ، و منحصر به فرد آنها هیچ وقت اجزا بیش از حد رخ نمایی نمی کنند اما در خصوص این پروژه نظر دیگه ای دارم : این پروژه در سطوح بیرونی دچار کمبود جزئیات است ، بدین معنا که سلسله مراتب پرداختن به جزئیات به اندازه کارهای دیگه تو درون آنها دیده نمی شه سطوح یکدست composite panel  برای مخاطب در دید نزدیک بیشتر از دید از دور ، چیزی از بافت و جزئیات متناسب با مقیاس رو(برای دید نزدیک ) به همراه نداره و جبران همین مشکل در قسمت سطوح شفاف با والور رنگی صورت گرفته که کافی نیست همچنین احتمال میدم که عناصر نور پردازی قسمت پیلوتی انتخاب خودت نباشه کاش نور پردازی پنهان بود تا به خلوص فرم و پیوستگی چرخش اون لطمه نزنه...  جزئیات داخلی اما جذابند و با مبلمان مناسب از سطحی بدین محدودی بیشترین کارایی بیرون کشیده شده.

    

3-      در مجموع در این پروژه علاوه بر جذابیتهایی که دوستانم اشاره کردند با استفاده از ایده پیلوتی برای جلوگیری از انقطاع دید و ایجاد فضای نیمه باز و سایه دار و منطبق با اقلیم و بهره گیری مناسب و آگاهانه از تناسبات افقی حجم ، گوشه هایی آرام ، خلاقیت و بهره گیری معمارانه از فرم سازه ، حل هوشمندانه و نامحسوس مسائل تاسیساتی از جمله چگونگی دفع آب بام و جانمایی تجهیزات تاسیساتی تا انتقال نا محسوس آنها به زمین و ترفند های اقلیمی آشکار و ... از جذابیتهای معماری شهر ماست.

 

پایدار باشی 

بهناز زنگنه نژاد ( 1388/10/20 ) :

    و من نیز خوشحالم که در شهر ما معماری مثل تو هست محمود جان که این قدر زیبا و متین، اصولی و منطقی، و شفاف و علمی و حرفه ای به یکی از بهترین پروژه های شهر نگاه می کنه و نظر ما رو هم به این نکات جلب می کنه. 

با بخشی از بند یک صحبت هات که درباره ی تضاد میان عناصر پیلوتی و بخش فوقانی هست و دید مخاطب پیاده، بسیار موافقم. و باز از تو سپاسگزار که مثل دوران دانشجویی ، هنوز با وقار و مودب نقد می کنی. نه بی پروا و بی پرده، هذیان گویی! پ.ب  

علي سوداگران ( 1388/10/29 ) :

 

مرسي ازاينكه اين همه وقت گذاشتي  تا عقيدت را روشن بگي و ممنون از ريزبينيت 

نقد معماري در شرايط فعلي مملكت ما مثل اينكه فيلم شناگری را تماشا کنی وحرکت دستشو و زاويه پاهاشو به دقت در لحظه بر خورد با اب از پشت صفحه تلوزيون تجزيه و تحليل كني در صورتي كه اون شنا گر بیچاره در اون لحظه فقط داره به اين فكر مي كنه كه  فقط غرق نشه

اينو كلي گفتم منظورم به اين كار نبود ولي از روزي كه اين سايت راه افتاده دارم  به اين موضوع فكر مي كنم كه چطور يك پروژه که ممکن سالها وقت برده باشه را با چند تا عکس و 2 خط نوشته ميشه تحليلش كرد ,بدون اطلاع از بودجه,  دخالتهاي كارفرما و و و

شايد يك پروژه ضعیف در نظر ما در موقيعيت زماني و مكاني وامكاناتي خودش عالي باشه و بر عكس  

اين موضوع هست كه منو به فكر وا مي داره كه نكنه اين سايت در همينجا بمونه با همين تعداد كاربردوست واشنا و فقط به تعداد پروژه های دانشجویی اضافه بشه و تبديل بشه به يك سايت دانشجويي؟

اين مطلب بالا ربطي به اين كار نداشت ولي به هر حال اين چند روزه به نظرم رسيد گفتم در میان بگذارم شايد راه حلي پیدا کنید

و اما در مورد اين كار, واقيتش كمبود جزئيات نمي دونم عيب كار هست يا خصوصيتش؟چون الان که فکر می کنم خیلی ازکار های معروف هست که این خصوصیت را دارن ولی حتما روش فکر می کنم

واما در موردچراغها ,6 عددچراغ دفني روشنايي پایین را فراهم می کنه و با تابش به زير سقف در شب حجم كلي معلق تر به نظر مي ياد

ولي اون چراغهای توی سقف برای روشنایی موضعي تابلوها نمایشگاه تعبیه شده كه به علت عدم امنيت به جاي روي بدنه زير سقف نصب شده و قابليت تنظيم روي تابلوها رو داره اين نمايشگاه که همیشه تعطيل هست براي اين طراحي شد كه پروژه های سازمان اونجا به نمايش گذاشته بشه و نظر خواهي بشه

محمود امیدبخش ( 1388/10/22 ) :

 به هر حال از کارهای تو می شه فهمید که معمارها می تونن بسیاری از مشکلات رو پشت سر بگذارن که بخش زیادی از اون هم برعکس تصور عمومی صرفا به ایران مربوط نمی شه.

در هر صورت از تو هم ممنونم که وقت گذاشتی و پروژه خوبت رو برامون روشن تر کردی و خوشحال می شم که نظر تو رو راجع به کارهام بدونم 

ممنون

علیرضا امتیاز "مدیر اتووود" ( 1388/10/21 ) :

دغدغه های علی در مورد آمدن کارها و آدم ها قابل تامل هست و همین طور نحوه انتقاد به یه پروژه و یا حتی بررسی ساده اون من براش یه فروم توی لینک زیر باز کردم لطفا نظراتتون را آنجا بدین

http://www.etoood.com/Security/Forum/ThreadList.aspx?frmFKey=19

مهدی فرح بخش ( 1388/10/25 ) :

واقعا  سبک شاخص کارهای باوقار و جذاب شما رو دوست دارم.

هر وقت که این کارتون رو میبینم، میگم کاش این پانل های رنگی قابلیت چرخش داشتن و با توجه به بستر پروژه، در هر فصل ، رنگ خاصی به خودشون میگرفتن

نسرين ناصح ( 1388/11/24 ) :
یه چیزی که مهمه اینه که هرچی غیرمعمار دیدم ، این کارو دوست داشته. احتمالا دید دقیق تر معمارها هم همون طرف!

احمد خواجه اختران ( 1388/12/03 ) : مثل تمام پروژه هایی که آقای سوداگران در استان اجرا کرده ( تمام اطلاعات گردشگری) این هم پروژه ای بسیار زیبا و جذاب در بستری زیبا از شهر شیراز می باشد .
تا حالا از هیچ کسی چه دانشجوی معماری و چه غیر معماری نشنیده ام که در مورد این پروژه نظر بدی داشته باشه.
بسیار جذاب، زیبا و تاثیر گزار در شیراز است.
حسین پورنگ ( 1388/12/05 ) : پروژه بسیار زیبا جالب و در عین سادگی فرم پیچیدست.
ولی اگه اشتباه نکنم من این این کارو 5 سال پیش تو یه ژورنال معماری غربی دیدم.
اگه اشتباه می کنم حتما شما یا دوستان منو در جریان بزارن.
در هر حال خیلی خوشحالم که بلاخره یه فرم زیبا هم تو این شهر دیدم.
حسین زیانی مطلق ( 1388/12/06 ) : با سلام. من به کار مدرن عقیده دارم و آوانگارد بودن شمارو تحسین میکنم اما از ندیدنه که بعضی کارا واسمون عجیبه. این کار اینقدر معروفه که کشور های دگه ازش کپی برداری کردن. موفق باشید
حسین پورنگ ( 1388/12/07 ) : آقای زیانی متاسفانه در مورد کپی برداری برعکس عرض کردید.
کاره مدرن عالیه و باید بگم شما دچار یه دوگانگی ارزشی هستید.
اطلاعات گردشگری نماد یه شهر به حساب میاد.
گردشگر باید وقتی میبینتش هویت شهرو ببینه نه یه ساختمان مدرن در اروپا و آمریکا.
ما ایرانی هستیم و تو ایران هم زندگی می کنیم نه اروپا.
این دوگانگی ارزش باعث تخریب سیمای شهری و تخریب دید بیننده و از قدرت کار کم می کنه.
محمد اورنگي ( 1388/12/08 ) : دورود.من کار شما را تو چند تا مجله خارجی ولی به اسم معماران دیگر دیدم.خسته نباشید.
نیما قاسمی سعادتی ( 1388/12/10 ) : حسین جان، شجاعتتو تحسین میکنم، این فرم معروفی هست و من این فرم رو در فضای داخلی دیدم!
اما لازمه بگم که کپی کاری همیشه هم بد نیست! کپی باعث میشه آپدیت بشی و خلاقیتت بیشتر بشه!!! و در نهایت به اونجایی میرسی که بقیه از تو کپی میکنن، به عبارتی دیگر شما با کپی کردن تمرین میکنید که استاد بشید.
این حرفو حتی شجریان هم زده
سربلند و پیروز باشید.
حسین پورنگ ( 1388/12/10 ) : نیما جان من اصلان قصد جسارت به آقای سوداگران که کاره بدی کردن نداشتم من فقط می خواستم ببینم که چند سال پیش درست یادمه یا نه و اینکه دوستمون آقای زیانی رو توجیح کنم.
نیما قاسمی سعادتی ( 1388/12/10 ) : و منم نگفتم همچین منظوری داری!
بهتره که نظر بقیه دوستان رو هم بشنویم
اسماعیل زارع ( 1388/12/11 ) : کارت خیلی دوست داشتنی بود مرسی داری
میلاد کریمی ( 1388/12/11 ) : من این کارو واقعا دوست دارم و همینطور استفاده از رنگهای مختلف در ان.این کار نهایت هنر شما برای خلق یک اثر هنری را نشان می دهد که به نظر من در نهایت سادگی چشم مخاطبان را نوازش می کند..مرسی از کار زیبای شما
حسین پورنگ ( 1388/12/12 ) : ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوستان اگه بقیه نظر هارو بخونن بعد نظر بدن خیلی خوبه ها........
غلامرضا جمال الدین ( 1388/12/12 ) : يك نمونه از سبك ( كوپيسم ) ( copism )
احمد ترکمان ( 1388/12/17 ) : کار قشنگ رو همه میگن قشنگه کار متوسط رو بعضیها
این کار واقعا زیباست
خسته نباشید
(اگرچه ایده 100% جدیدی نیست ولی عالی اجرا و طراحی شده)
ميلاد ارگاسي ( 1388/12/19 ) : کار بسیار عالی ولی خیلی شبیه 1 کاری هست کاش می شد عکسای آن کار بزارم واسه دوستان
احسان نبوی ( 1388/12/19 ) : سلام میلاد خوبی
احسان نبوی ( 1388/12/19 ) : میلاد جون عکسارو بزار همه ببینند
حسین پورنگ ( 1388/12/21 ) : آره منم موافقم.
بزار ببینیم.
منتظرم.
تيم اتووود ( 1388/12/07 ) : معمار گرامی
با توجه به برگزاری همایش تحلیل آثار معماری در اسفند ماه هرگونه انتقاد یا نظرات سازنده در زمینه نحوه برگزاری و انتخاب آثار را میتوانید در فورم نقد در لینک زیر بیان فرمایید.
http://www.etoood.com/Security/Forum/PostList.aspx?trfkey=81&frmfkey=19
سپهر جهان شاهی ( 1388/12/26 ) : خوب اقای ارگاسی مگه کپی کردن اشکالی داره؟؟؟؟
کاری که شما میگی منم دیدم
ولی 1 کمی تغییرات داره البته در حد خیلی کم
اما به نظر من همه معمارا این کارو میکنن البته به صورت ناخواسته
حتی معمارای بزرگ
و به ای کار کپی زنی نمی شه بگه به این کار میگن پیروی از سبک معماری 
حسین پورنگ ( 1388/12/26 ) : سپهر جان این که گفتی تقلید از سبک معماریه او پیروی چیزه دیگه ای.
رویا عظیم زادگان ( 1388/12/27 ) : salam khoshbehaletoon che ghadr nazar dadan hame:D manam in porojeharo kheili doost dashtam vali arstesho be khain ghabl az inke tabloie etelaate tooristi balash bezanan fek kardam gharare inam fast food beshe.
حسین پورنگ ( 1388/12/28 ) : :-) نظر رویا خانوم هم به جای خودش جالب بود.
مژده زارع ( 1389/02/26 ) : سلام دوستان عزیز من دنبال یه طرح دانشکده دندانپزشکی هستم .اگه میتونید کمکم کنید
امیر بیات پور ( 1389/03/22 ) : بسیار عالی
هلن نداف ( 1389/03/25 ) : به نظرم كار جالبي هست،خيلي جلب توجه مي كنه.وقتي بيرونشو ميبيني ،كنجكاو ميشي ببيني داخلش چه خبره.
مژده زارع ( 1389/04/05 ) : merC helen joon
مژده زارع ( 1389/04/05 ) : جذاب
متنوع
ساده
فرزان طاهرزاده ( 1389/06/13 ) : kolan in binahayat shabihe ye hamchin tarhie toie Barselon e Espania,Ta hodode ziadi ham karbarie moshabehi dare .
peyravi az sabk b kari migan k joziiati az oun ba karaie dgeii shabahat dashte bashe na daghighan hamun asar ro dar meghyase kochik tar besazim o bgim peyravi kardim faghat! albate sakhtane hamin ham kh khube vase ma ,chon ejrash ham kh sade naboode k Copy barabare asl beshe!!!!!
گروه معماری آرمان باقرپور ( A.B.A.GROUP ) ( 1389/07/24 ) : آقای سوداگران کارتون عالیه .
Hamed Salehi ( 1390/03/07 ) : A good copy could be a good work. This is probably a different estatement than the Iranian architecturalephilosophy but is totaly true. Good luck...i like you'r manipulation..
نجمه خلیل زاده ( 1390/04/16 ) : salam mamnoon az etelaate k dar bare proje gozashtin chon man ham dar hal tarahi yek majmooe etelaate gardeshgare hastam baraye tarh nahaim dar shiraz v agar komakam konid mamnoon misham,lotf konid nemoone moredi dar keshvarhaye digaro ham ba moshakhasatesh begzarid.najmeh
علی خلیلیان ( 1391/02/23 ) : با عرض سلام و خسته نباشید
کارتون عالیه
اما واقعا این پروژه میتونست هرجای این دنیا باشه . بهتر نبود چیزی از هویت ایرانی رو نشون میداد و قتی اسمش اطلاعات گردشگریه ؟
و بعد اینکه از نظر مکانیابی ، چه دلیلی داشته که این منطقه رو در نظر گرفتن ؟
موفق و پیروز باشید
sara solati ( 1391/02/29 ) : سلم شما با اقای شهسوار هم کلاسی بودید؟
از شما تعریف میکنه
محمد مرادی ( 1391/05/12 ) : با سلام
سبک کار مدرنه و زیبا ، اما استفاده از نوارهای عمودی در نما بگونه ای هست که بیشتر تداعی کننده ی یک کتابشهره !!!
البته باید دید Concept کار چی بوده؟!
محمد مرادی ( 1391/05/12 ) : با سلام
سبک کار مدرنه و زیبا ، اما استفاده از نوارهای عمودی در نما بگونه ای هست که بیشتر تداعی کننده ی یک کتابشهره !!!
البته باید دید Concept کار چی بوده؟!
علی عطریان ( 1391/05/12 ) : با سلام
کار بسیار زیبا و موفقی است هم در طراحی بیرونی و هم داخلی .
ماریان پهلوان ( 1391/08/21 ) : بسیار عالی بود. ساده و کارا . متشکریم که کارتون برامون گذاشتن موفق پیروز باشید .
احمد صابری ( 1392/04/10 ) : این پروژه جزو کارای پیشرو وخیلی خوبه !اما هماهنگی با بستر به نظر من تو این پروژه کمه!
شورش عابد ( 1392/07/23 ) : دستتون درد نکنه. جز کاراییه که به نظر من در حقش کم لطفی شد در مسابقه معمار.
عباس قاسمی ( 1392/11/20 ) : با سلام و خسته نباشید آیا بهتر نبود در اجرای چنین پروژه ای بجای استفاده از ورق های کامپوزیت در نما از متریال دیگری استفاده میشد. بنظرم جای فکر بیشتری داره. لطفاً اگر اشتباه میکنم راهنمایی بفرمایید. متشکرم
مطهره معینی ( 1392/12/19 ) : پروژه مدرن خوانایی بود و فکر می کنم با فضای داخلیش متناسب...
حامی اتووود
 رسانه ی تخصصی معماری و شهرسازی میم زون
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. / عضو جدید
ایـمـــیـل :
رمز عبـور :
 
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه | ورود | ثبت نام | درباره ما | تماس با ما | قوانین سایت | راهنما | تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by Tryon Software Group