ثبت نام عضو جدید
ایمیل آدرس:
رمز عبور :
مرا به خاطر بسپار
رمز عبور را فراموش کردم
به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید
خانه
|
ثبت نام
|
تماس با ما
|
درباره ما
|
قوانین سایت
|
راهنما
پــــــــــــروژه
ثبت پروژه شما
|
پروژه های دانشجویی محبوب
|
پروژه های حرفه ای محبوب
|
آخرین پروژه های دانشجویی
|
آخرین پروژه های حرفه ای
|
پروژه های دانشجویی برتر
|
پروژه های حرفه ای برتر
|
راهنما و قوانین
فـــــــــــــروم
فـــــروم
|
جستــــجو
|
راهنما و قوانین
مقــــــــــــالات
مقالات
|
مقالات برتر
|
مقالات پر بازدید
|
معرفی گروه تحریریه
|
راهنما و قوانین ثبت
دانشــــــــــگاه
دانشگاه
|
فعال ترین دانشگاه ها
|
دانشگاه با بیشترین اعضا
|
ثبت دانشگاه شما
|
راهنما و قوانین
آمـــــــــــــوزش
آموزش
|
ثبت کلاس جدید شما
|
راهنما و قوانین ثبت کلاس
مسابقـــــــــــات
مسابقات
|
مسابقات داخلی
|
مسابقات خارجی
|
دبیرخانه
|
ارتباط با مسئولین
کاربـــــــــــران
کاربران
|
ثبت نام
|
دانشجویان
|
معماران حرفه ای
|
کاربران آزاد
|
پروفایل های پر بازدید
|
راهنما و قوانین
کتــــــــــــــاب
کتاب ها
|
راهنما و قوانین
کاریابـــــــــــی
کاریابی
|
کارجویان
|
پیشنهادهای کاری
|
فرم کارجو
|
فرم پیشنهاد کار
|
راهنما و قوانین
|
اخبـــــــــــــار
آخرین اخبار
|
راهنما و قوانین
وبــــــــــلاگ
وبلاگ ها
|
راهنما و قوانین
شما می توانید
پروژه خود را ثبت کنید
مقاله خود را ثبت کنید
کلاس خود را ثبت کنید
در مباحث فروم اتووود شرکت کنید
پیـــــام هــای رسیــــده
لیلیا میناسی
1391/03/18
با سلام و عرض ادب: آقای یوسفی شما در بیشتر مجموعه های مسکونی بیشتر فرم مربع و مستطیل و یا ترکیبی از این دو را مشاهده خواهید کرد و در این گونه پلان ها حل کردن نورگیری با کمی فکر بحث نه چندان سختی است اما آن چه در کارهای دانشگاهی برای من ارزش دارد رها کردن فکر و کمی آزاد فکر کردن است و شاید دلیل انتخاب این فرم نیز همین بوده است و برای من برای حل کردن نور فضاهای داخلی جای فکر بیشتری باز می شد و به گفته ی شما نقطه های تاریکی را در طرح مشاهده می کنید اما فکر نمی کنم در همه ی مجموغه های مسکونی نورگیری واحد ها مخصوصا در طرحی شبیه طرح من بحث نورگیری واحد ها% 100 یکسان باشد و در هر صورت هر بخشی از ساختمان یا بهترین نور صبح یا بهترین نور بعد از ظهر را دریافت می کند. در هر صورت ممنون از نظرتان موفق باشد./
ایمان زارع
1391/02/24
salam.dar javabe aghaye yosefi bayad begam ke agar shoma karhaye aghaye iravaniyan ra dide bashid........mozeye nasaji shiraz........hamchin harfira namizadid.khob vaghti memar be in bozorgi hamchin dekhalati dar bana mikone khob malome manam in karo mikonam.dar zemn man ba tavajoh be baghimandeye bana hamchin tarhi ra dadam. dar rabete ba karbariye fazaye karevan sara an ra be yek hotel ya behtare begam eghamatgahe beine rahiye kochak tabdil kardam va dar zire hoze vasate karevan sara yek restorane sonati dar nazar gereftam
تيم اتووود
1389/07/30
به وب سايت معماران معاصر ايران خوش آمديد
ادامه
ارسـال پیــام به
حمید یوسفی
* متن پیام
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. /
عضو جدید
ایـمـــیـل :
* ایمیل
رمز عبـور :
* رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
پیام های رسیده برای پروژه ها
ادامه
پیــام های ارســـال شـــده
ادامه
پیام های ارسال شده پروژه ها
لیلیا میناسی
1391/03/17
پروژه
مجتمع مسکونی
:
سلام ،
خانم میناسی در پروژه های مسکونی جهت نور گیری واحدها اهمیت ویژه ای دارد و برخلاف خیلی از طرح ها کانسپت شوال به قضیه نگاه نمی کنیم البته پلان نداشتید ولی با توجه به عکس هوایی که گذاشتید و عمق ساختمان ها ، به نظر نقطه تاریک زیادی دارید.
مهرداد ایروانیان
1391/02/27
پروژه
موزه نساجی
:
پروژه از دید طراحی معماری و طرحی برای موزه نساجی زیباست... اما فراموش نکنیم که، زیبایی بنای تاریخی (کم رنگ شده در طرح) در عصر حاضر صد چندان است.
جان راسکین: اگر حتما لازم باشد در بنایی قدیمی مداخله ای انجام شود،تنها باید به صورت مرمت استحکامی باشد،هر عملی فراتر از این، عدم رعایت اصالت در هنر است و با ذوق سلیم نیز توجیه پذیر نیست.
ویلیام موریس:(1896-1834) امروزه آنان که به مرمت بناها می پردازند،به دلخواه خود،کمی و کاستی، افزودنی، تغییر و تبدیل روا می دارند و پایبند هیچ قانونی نیستند. آنچه را فرض می کنند که هنرمند اصلی باید انجام می داده، خود انجام می دهند.
منشور ونیز : مرمت عملیاتی بسیار تخصصی است که هدف آن حفظ و آشکارسازی ارزش های تاریخی و زیبایی شتاسی یک اثر، بر مبنای محترم شمردن مواد و مصالح اصل و اسناد اصیل است.
حال آیا در برابر زیبای و اصالت بنای تاریخی ، باز هم طرح مهندس ایروانیان مورد تحسین است ؟
ایمان زارع
1391/02/24
پروژه
مرمت کاروان سرای باجگاه
:
سلام ، مرسی از اینکه طرحتون به نمایش گذاشتید.
و در مورد طرح نظرم اینکه باید در پروژه های مرمت به اصالت اثر توجه ویژه کرد و اضافه کردن هرگونه بنا یا سازه ای ممکنه اصالت و زیبایی اثر را زیر سوال ببره ، و از همه مهم تر ایجاد یک کاربری مناسب در جهت زنده نگه داشتن بنا است که به آن اشاره ای نکرده اید.
ادامه
حمید
یوسفی
دانشجو
hamid
yousefi
-
Student
تحصیــــــلات :
کارشناسی
معماري
1386
َArchitecture
BA/BS
1386
Major :
دانشگــــــاه :
آزاد اسلامی واحد قزوین
azad university of GHAZVIN
University :
دربـــــــــاره :
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند
خانه
|
ورود
|
ثبت نام
|
درباره ما
|
تماس با ما
|
قوانین سایت
|
راهنما
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by
Tryon Software Group