ثبت نام عضو جدید
ایمیل آدرس:
رمز عبور :
مرا به خاطر بسپار
رمز عبور را فراموش کردم
به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید
خانه
|
ثبت نام
|
تماس با ما
|
درباره ما
|
قوانین سایت
|
راهنما
|
تبلیغات
پــــــــــــروژه
ثبت پروژه شما
|
پروژه های دانشجویی محبوب
|
پروژه های حرفه ای محبوب
|
آخرین پروژه های دانشجویی
|
آخرین پروژه های حرفه ای
|
پروژه های دانشجویی برتر
|
پروژه های حرفه ای برتر
|
راهنما و قوانین
فـــــــــــــروم
فـــــروم
|
جستــــجو
|
راهنما و قوانین
مقــــــــــــالات
مقالات
|
مقالات برتر
|
مقالات پر بازدید
|
معرفی گروه تحریریه
|
راهنما و قوانین ثبت
دانشــــــــــگاه
دانشگاه
|
فعال ترین دانشگاه ها
|
دانشگاه با بیشترین اعضا
|
ثبت دانشگاه شما
|
راهنما و قوانین
آمـــــــــــــوزش
آموزش
|
ثبت کلاس جدید شما
|
راهنما و قوانین ثبت کلاس
مسابقـــــــــــات
مسابقات
|
مسابقات داخلی
|
مسابقات خارجی
|
دبیرخانه
|
ارتباط با مسئولین
کاربـــــــــــران
کاربران
|
ثبت نام
|
دانشجویان
|
معماران حرفه ای
|
کاربران آزاد
|
پروفایل های پر بازدید
|
راهنما و قوانین
کتــــــــــــــاب
کتاب ها
|
راهنما و قوانین
کاریابـــــــــــی
کاریابی
|
کارجویان
|
پیشنهادهای کاری
|
فرم کارجو
|
فرم پیشنهاد کار
|
راهنما و قوانین
|
اخبـــــــــــــار
آخرین اخبار
|
راهنما و قوانین
وبــــــــــلاگ
وبلاگ ها
|
راهنما و قوانین
جدیــد ترین پــــــروژه هـا
ارارات
طراح :
پویا خلج
پارک علم و فناوری
طراح :
سجاد نوری
طراحی مدرسه سبز
طراح :
سجاد نوری
مجموعه ویلایی ایرا
طراح :
استدیو معماری دیسک
حامی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
بیانی نو از اتصالات چوبی کلاسیک به واسطه ی طراحی پارامتریک
افتتاح عمومی پروژه موزه معدن روی از پیتر زومتور در سایت بکر المنایوفت
هنر گفت و گو - روزنامه بهار با سياوش جمادي
اتووود ـ ایران معاصر ـ بنای یادبود خیام ـ هوشنگ سیحون
کامنـــــــــت پــــروژه ها
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
مجتمع مسکونی حیات
نوشته است:
بعد گفتند بی دلار و ارتباط با ان دوستان معماری اسلامی بنده با اجازه شما از ایمیلتان برای ریجستر استفاده کردم ا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
مجتمع مسکونی حیات
نوشته است:
نظر قبلی من توسط غیر رباتیک سانسور شد که نقد و بیهوده بودن معماری اسلامی از این دست بود سال شصت و نه سران معما ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
ویلا بتنی
نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
ویلا بتنی
نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
ویلا بتنی
نوشته است:
این کار عالیه چون مثل کارهای استاد عالی پوره اما ببینید این سایت رو دوستان رادیو هنر دکتر منشی زاده و زنگنه را ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
خانه مادری
نوشته است:
بفهمند بقول شما اقایی که در رادیو هنر بمن زنگ زدی در چه گندی بدنیا امدیم انهم گناوه گناوه معماری دارد ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
خانه مادری
نوشته است:
شهر سازی مزخرف دیبا و مقلدانش سازه خشک سه تا سنگ بیرون امده بی پایداری شد ابادان و تهران و اینهمه زلزله اقا ای ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
ایمان زارع
مجید معزی
سامان نیرومند
شرکت استودیو معماران مادو
شیوا گل دعایی
ارسال نظر
بازگشت به لیست پروژه ها
گزارش خطا
اشتراک پروژه
نمایش عکس ها
مجتمع یوگا(طرح 3)
عنـــــــوان درس
:
طراحي معماری 3
نـــــام استــــــاد
:
مهندس مینا رنجبران
دانشــــــــــــگاه
:
آزاد اسلامی واحد مرودشت
تاریـــــخ ثبــــــت
:
1391/11/25
تعــــــــداد بازدید
:
3402
محــــدوده سنی
:
20_21
نــــوع کاربـــــری
:
مجموعه چند عملكردي
همـــــکاران طرح
:
این پروژه را چگونه ارزیابی میکنید ؟ عدد
5
بیشترین امتیاز است.
1
2
3
4
5
تا کـنون
10
نفـر به این پــروژه امتیاز داده اند
ایده های طراحی
:
هر موجودی دارای یک وجود است.وجودی مثالی به معنای صورتی کامل و بری از هر نوع تغییر.آنچه ما به عنوان موجودات مرئی می شناسیم فقط انعکاس یا تصویر ناقصی از آن موجود مثالی است.در واقع این مجتمع یوگا بر گرفته از این جمله به دوقسمتی اصلی بدن یعنی "روح و جسم" تشکیل شده است. جسم : مدول انسانی که آن را جسم نا میده ایم در واقع زمانی کامل می شود که باشنده ای باشد که نسبت به کیفیت هستی خود (روح) ادراک داشته باشد و اگر این ممکن شود پس یعنی وجود دارد.اینکه انعکاس هر جسم به چه صورت باشد را می توان در نظر داشت که انعطاف پذیری داشته باشد اما باز هم می تواند به همان میزان صلب باشد. روح: ادراک شخصی بر این باور است که یک نیروی فراتر از جسم است که در هر لحظه در حال اوج گیری است و میل به رسیدن به نقطه مطلوب خودش را دارد و در این میان وابسته به جسم و هر لحظه که از جسم دور شویم به معنای ذاتی روح دست خواهیم یافت بنابراین روح در قسمت های بالای جسم جا دارد. رها بودن روح از نظر شخصی به یک خط منحنی ترجمه می شود.
پروژه های دیگر طراح
عمر کم فراموشی
بیمارستان(طرح4)
یادی از استاد
قاب دوربین
نظـــــــر اعضــــــــا
مریم خاکی
(
1391/11/29
) :
عزیزم خیلی زحمت کشیدی . من در جریان توضیح برنامه این پروژه(یوگا) نیستم ولی فکر میکنم که اگه از فرم های خالص تری استفاده میکردی بهتر بود . چون احساس آرامش و تمرکز در فضاهای کرو کمتر از فضاها با فرم های هندسی خالص هست . یا شاید استفاده از پارتیشن هایی در داخل فضاهای داخلی مجموعه ای که طراحی کردی میتونست احساس کرو بودن جداره های دیوارها را از فرد استفاده کننده بگیره در نتیجه خلاقیت ترکیب حجم بیشتر با موضوعت هماهنگ میشد.
شیوا گل دعایی
(
1391/11/30
) :
سلام
مریم دوست خوبم در آغاز آمدنت را به اتووود خوش آمد می گم امیدوارم در آینده شاهده پروژه های خوبت در پروفایلت باشم.
درسته کاملا
شاید با طراحی بهتر و البته کرو بودن فضای داخلی این احساس را از افراد حاضر در داخل مجموعه نمی گرفتم اما دوست خوبم شاید باور نکنی که من در اول هم همین کار را کرده بودم و تمام دیوارهای داخلی کرو بودند و هیچ نوع خط راستی در آن دیده نمی شد اما به لطف قانون ها نه چندان دلنشین من مجبور شدم در نهایت این کار را طراحی کنم.
راجب فرم های خالص هم باید بگم که این فرم از جمله ای که در قسمت ایده مطرح کرده ام گرفته شده است و بیشتر با تصویر ذهنی من از جسم و روح ارتباط دارد
مریم خاکی
(
1391/12/07
) :
سلام گلم . درست میگی ولی شاید منظور من رو متوجه نشدی . اتفاقا" بر عکس اگه دیوار های داخلی کرو نباشند بهتره . منظور من این نیست که کرو طراحی نکن. تو میتونی کل مجموعه ات کرو باشه ولی از داخل یه سری دیوارها و پوسته هایی رو قرار بدی که کسی که در محیط داخل قرار گرفته حس خالص بودن فضا براش تداعی بشه و این جوری هم بیرون و هم در داخل مجموعه ات تونستی خلاقیتت رو نشون بدی و هم آرامش رو بیشتر در فضاهای داخل ایجاد میکنی . اتفاقا" تو این زمینه ای که دارم بهت میگم خودم یه چنین کار مشابهی رو انجام دادم . برای کار طرح 3 بود که موضوعمون هم موزه نور و عکاسی بود که وجود همین دیوارهایی که بهت میگم باعث میشد که نور از پنجره ها مستقیم به تابلو هایی که به دیوارها نصب شده برخورد نکنه و ضمن اینکه جداره های دیوار های داخلی طوری بود که یک خط ممتد و یکنواخت برای فردی که از آنجا دیدن میکنه ایجاد نشه . حالا تو میتونی همین کار را ایشالا در آینده برای کارای دیگه ات انجام بدی البته اگه دوست داشته باشی . اگه شد سری بعدی اسکچ ها و تری دی های داخلی کارم رو برات میفرستم تا بیشتر متوجه منظورم بشی دوسی. من نظر شخصیم رو میگم .مگرنه در اینکه تو کارات خوبه شکی نیست. ناگفته نماند که میدونم استادایی هم هستن که نسبت به این ایده ها و کارا اهمیتی نمیدن و حرف خودشون رو میزنن. در کل ممنون . من بی صبرانه منتظر کارای خوب دیگه ات هستم. بوس بوس..
حامی اتووود
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. /
عضو جدید
ایـمـــیـل :
لطفاً ایمیلتان را وارد کنید
رمز عبـور :
لطفاً رمزعبور را وارد کنید
مرا به خاطر بسپار
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه
|
ورود
|
ثبت نام
|
درباره ما
|
تماس با ما
|
قوانین سایت
|
راهنما
|
تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by
Tryon Software Group