ثبت نام عضو جدید ایمیل آدرس: رمز عبور : رمز عبور را فراموش کردم

به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید خانه |  ثبت نام |  تماس با ما |  درباره ما |  قوانین سایت |  راهنما | تبلیغات




جدیــد ترین پــــــروژه هـا
ارارات
طراح : پویا خلج
پارک علم و فناوری
طراح : سجاد نوری
طراحی مدرسه سبز
طراح : سجاد نوری
مجموعه ویلایی ایرا
طراح : استدیو معماری دیسک
حامی اتووود
مسابقه دانشجویی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
طراحی در زمان پاندمیک به روایت آلیس راستورن - قسمت سی و یکم
پُز محوری دانشگاهی ما را می خورد! یا؛ چگونه فرو نرویم!؟ ـ سروش خانی
طراحی داخلی هتل؛ ویوانتا بای تاج
میشل سر و تعریف بدیلی از رابطه جهانْ شمول گرایی و اومانیسم
کامنـــــــــت پــــروژه ها
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه مجتمع مسکونی حیات نوشته است:
بعد گفتند بی دلار و ارتباط با ان دوستان معماری اسلامی بنده با اجازه شما از ایمیلتان برای ریجستر استفاده کردم ا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه مجتمع مسکونی حیات نوشته است:
نظر قبلی من توسط غیر رباتیک سانسور شد که نقد و بیهوده بودن معماری اسلامی از این دست بود سال شصت و نه سران معما ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
این کار عالیه چون مثل کارهای استاد عالی پوره اما ببینید این سایت رو دوستان رادیو هنر دکتر منشی زاده و زنگنه را ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه خانه مادری نوشته است:
بفهمند بقول شما اقایی که در رادیو هنر بمن زنگ زدی در چه گندی بدنیا امدیم انهم گناوه گناوه معماری دارد ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه خانه مادری نوشته است:
شهر سازی مزخرف دیبا و مقلدانش سازه خشک سه تا سنگ بیرون امده بی پایداری شد ابادان و تهران و اینهمه زلزله اقا ای ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
    ایمان زارع
    مجید معزی
    سامان نیرومند
    شرکت استودیو معماران مادو

  
شرکت آتیه اندیش
 ارسال نظر بازگشت به لیست پروژه ها گزارش خطا اشتراک پروژه
    نمایش عکس ها
    آتلیه آتیه اندیش
    دانشـــــــــــگاه :
    سال طـــــراحی : 1391
    مـــــــــــــــــکان : کرج-عظیمیه
    کـــــارفـــــــــرما : آتیه اندیش
    تـــــــــــاریخ ثبت : 1392/05/16
    مســــــــــــاحت : 90
    تعـــداد بازدیـــــد : 3652
    محــــدوده سنی : 30_31
    نــــوع کاربـــــری : تجاري
    مرحـــــــــله اجرا : اجرا شده
    همــــکاران طرح :
    همكار طراح : مهدی ماهوتیان
    همكار طراح : حامد پسندیده
     ایده های طراحی : طراحی داخلی یک واحد تجاری جهت فعالیت در زمینه معماری،که با هدف ایجاد ریز فضاهای شفاف شامل اتاف پرزنت و جلسات،انتظار مراجعین و محیط باز کاری به همراه میز کرکسیون در مرکزیت فضا اجرا گردید.استفاده از چوب های ایرانی و افریقایی به همراه ملحقات فلزی با هدف انتقال حس ارگانیک و مهندسی فضا بوده است.

پروژه های دیگر طراح
نظـــــــر اعضــــــــا
سیمین اصل اسکندر ( 1392/05/16 ) : 1-استفاده از تخته هاي چوب صرفا ايده جالبي است (ميز ،جدا كننده هاي اتاقها و...)وليكن مي توانست خلاقانه تر برخورد شود.وليكن استفاده از تخته هاي چوب همه جا از نظر حس مكان جالب نيست مثل تصوير ديد به كارمندان كه يكجور حس محصوريت در قفس را در بيينده ايجاد مي كند.كلا نمره 3
شرکت آتیه اندیش ( 1392/05/16 ) : ممنون از اینکه با دقت کار رو رصد کردین
در مورد خلاقیت بیشتر حق با شماست..می تونست خیلی بهتر باشه اما محدودیت زمانی خیلی به طرح و اجرا فشار آورد.
حقیقتا حس محصور بودن در قفس رو خیلی درک نکردم اما همونطور که توضیح داده شده هدف شفافیت کلیه فضاها بوده.
محمد طاهری و الهه بهمنی (شرکت فرایند منطقی معماری بهطا) ( 1392/05/17 ) : با سلام.ابتدا نقاط قوت کار از نظر اینجانب مطرح می شود و سپس نقدی کوچک به کارتان دارم.
خیلی زیباست.مبتکرانه و بسیار شگفت انگیز در انبوه تکرار مکررات در معماری امروز.
من از شما یک سوال دارم.آیا کار سرد نشده است؟ من احساس خشونت می کنم در این فضا.راحتی بصری اصلا رعایت نشده است.به کارگاه عمران شباهت بیشتری دارد تا معماری.آیا شما موافق نیستید؟
شرکت آتیه اندیش ( 1392/05/17 ) : ممنون از نظرتون
کاملا بر عکس گرمای چوب با تنالیته ای که ایجاد کرده یه حس فوق العاده از آرامش و طبیعت رو القا می کنه..شاید تا تو این فضا حضور نداشته باشین نشه که این حس رو از رو عکس تجربه کنید.
در مورد تکثر تا حدودی با شما موافق هستم و دلیل خاصی داره که شاید واسه شما هم آشنا باشه..اونم عدم تصمیم گیری کاملا مستقله!
و در مورد شباهت به کارگاه عمران..باید بگم به این شدت هم نیست..اما هدف این بوده که فضایی ایجاد بشه که تلفیقی از هنر معماری و عمران باشه و مخاطب با آشتی این دو شاخه در کنار هم آشنا بشه
امیرحسین بقایی ( 1392/07/23 ) : ale bod
حامی اتووود
 رسانه ی تخصصی معماری و شهرسازی میم زون
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. / عضو جدید
ایـمـــیـل :
رمز عبـور :
 
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه | ورود | ثبت نام | درباره ما | تماس با ما | قوانین سایت | راهنما | تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by Tryon Software Group