ثبت نام عضو جدید
ایمیل آدرس:
رمز عبور :
مرا به خاطر بسپار
رمز عبور را فراموش کردم
به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید
خانه
|
ثبت نام
|
تماس با ما
|
درباره ما
|
قوانین سایت
|
راهنما
|
تبلیغات
پــــــــــــروژه
ثبت پروژه شما
|
پروژه های دانشجویی محبوب
|
پروژه های حرفه ای محبوب
|
آخرین پروژه های دانشجویی
|
آخرین پروژه های حرفه ای
|
پروژه های دانشجویی برتر
|
پروژه های حرفه ای برتر
|
راهنما و قوانین
فـــــــــــــروم
فـــــروم
|
جستــــجو
|
راهنما و قوانین
مقــــــــــــالات
مقالات
|
مقالات برتر
|
مقالات پر بازدید
|
معرفی گروه تحریریه
|
راهنما و قوانین ثبت
دانشــــــــــگاه
دانشگاه
|
فعال ترین دانشگاه ها
|
دانشگاه با بیشترین اعضا
|
ثبت دانشگاه شما
|
راهنما و قوانین
آمـــــــــــــوزش
آموزش
|
ثبت کلاس جدید شما
|
راهنما و قوانین ثبت کلاس
مسابقـــــــــــات
مسابقات
|
مسابقات داخلی
|
مسابقات خارجی
|
دبیرخانه
|
ارتباط با مسئولین
کاربـــــــــــران
کاربران
|
ثبت نام
|
دانشجویان
|
معماران حرفه ای
|
کاربران آزاد
|
پروفایل های پر بازدید
|
راهنما و قوانین
کتــــــــــــــاب
کتاب ها
|
راهنما و قوانین
کاریابـــــــــــی
کاریابی
|
کارجویان
|
پیشنهادهای کاری
|
فرم کارجو
|
فرم پیشنهاد کار
|
راهنما و قوانین
|
اخبـــــــــــــار
آخرین اخبار
|
راهنما و قوانین
وبــــــــــلاگ
وبلاگ ها
|
راهنما و قوانین
جدیــد ترین پــــــروژه هـا
ارارات
طراح :
پویا خلج
پارک علم و فناوری
طراح :
سجاد نوری
طراحی مدرسه سبز
طراح :
سجاد نوری
مجموعه ویلایی ایرا
طراح :
استدیو معماری دیسک
حامی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
سالن اپراي ژان نوول در دبی، پردازش کائوتیک زمان
طراحی در زمان پاندمیک به روایت آلیس راستورن - قسمت چهارم
. . . و همه ی دیروزها؛ درباره ی فیلم "سرزمین خانه به دوش ها"
ژان بودریار؛ عبور از سوژه و صورت بندی دنیای ابژهْ بنیادِ پسابازنمایی
کامنـــــــــت پــــروژه ها
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
مجتمع مسکونی حیات
نوشته است:
بعد گفتند بی دلار و ارتباط با ان دوستان معماری اسلامی بنده با اجازه شما از ایمیلتان برای ریجستر استفاده کردم ا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
مجتمع مسکونی حیات
نوشته است:
نظر قبلی من توسط غیر رباتیک سانسور شد که نقد و بیهوده بودن معماری اسلامی از این دست بود سال شصت و نه سران معما ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
ویلا بتنی
نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
ویلا بتنی
نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
ویلا بتنی
نوشته است:
این کار عالیه چون مثل کارهای استاد عالی پوره اما ببینید این سایت رو دوستان رادیو هنر دکتر منشی زاده و زنگنه را ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
خانه مادری
نوشته است:
بفهمند بقول شما اقایی که در رادیو هنر بمن زنگ زدی در چه گندی بدنیا امدیم انهم گناوه گناوه معماری دارد ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
خانه مادری
نوشته است:
شهر سازی مزخرف دیبا و مقلدانش سازه خشک سه تا سنگ بیرون امده بی پایداری شد ابادان و تهران و اینهمه زلزله اقا ای ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
ایمان زارع
مجید معزی
سامان نیرومند
شرکت استودیو معماران مادو
الهه افروخته
ارسال نظر
بازگشت به لیست پروژه ها
گزارش خطا
اشتراک پروژه
نمایش عکس ها
یادمان عین القضات همدانی
عنـــــــوان درس
:
طراحي معماری 3
نـــــام استــــــاد
:
آقای مهندس حبیبی
دانشــــــــــــگاه
:
بوعلی سینا همدان
تاریـــــخ ثبــــــت
:
1390/06/09
تعــــــــداد بازدید
:
4238
محــــدوده سنی
:
20_21
نــــوع کاربـــــری
:
فرهنگی
همـــــکاران طرح
:
این پروژه را چگونه ارزیابی میکنید ؟ عدد
5
بیشترین امتیاز است.
1
2
3
4
5
تا کـنون
6
نفـر به این پــروژه امتیاز داده اند
ایده های طراحی
:
عین القضات همدانی عارف و فیلسوف قرن ششم هجری با عقایدی مشابه منصور بن حلاج ، در سای 525 ه ق به دلیل ادعاهای به ظاهر کفر آمیز خود در همدان به شهادت رسید همانگونه که خود می خواست: ما مرگ و شهادت از خدا خواسته ایم وان هم به سه چیز کم بها خواسته ایم گر دوست چنین کند که ما خواسته ایم ما آتش و نفت و بوریا خواسته ایم این عارف نامی آرامگاه مشخصی ندارد -به دلیل نوع شهادتش که در نهایت خاکشتر وی را نیز به باد داده اند- بنابر روایات آرامستانی قدیمی در بافت مسکونی داخل شهر همدان را به وی منسوب کرده اند این آرامستان اخیرا به پارک تبدیل شده ! و قسمتی از آن به عنوان محل قرارگیری یادمان عین القضات در نظر گرفته شده است. در طراحی این یادمان به دو موضوع اساسی توجه شده است: مسائل مرتبط با عقاید و ویژگی های شخصیتی این عارف بزرگ و ویژگی های سایت طراحی
پروژه های دیگر طراح
مجموعه بین راهی جاده نائین به اردستان
نظـــــــر اعضــــــــا
یوسف بهدری
(
1390/06/10
) :
با سلام و عرض ادب و خدا قوت ... دستتون درد نکنه .. پروژه جالبیه . مرسی
خواستم عرض کنم خدمت شما که نام عالم برجسته عین القضات همدانی در واقع عین القضات همدانی میانجی می باشد که اهل شهرستان میانه از استان اذربایجان شرقی بودند که در همدان سکونت داشتند .
با تشکر
سیامند خاکپور
(
1390/06/13
) :
سلام و عرض ادب به دوست عزیز ... خسته نباشی،میدونم که چه شبها نخوابیدی رو طرحت کار کردی پس خدا قوت
با اینکه شناختی از عارف برجسته ندارم پس نمیتونم نظر خاصی بدم
اما با توجه به این تصویری که دادید همین رو میتونم بگم که کارتون عالیه و مدرن کار کردید، البته کمی شلوغ کاری کردید و اگر بیاریدش روی هندسه و شایدم یه شبکه نتیجه ی بهتری بگیرید، در ضمن نترسید یه کمی هم به کارتون اوج بدید....!!!
سربند موفق باشید
مینا صحرایی
(
1390/06/14
) :
سلام.خسته نباشی مهندس!!یه سوال:کسی از اون بالا میتونه خودشو پرت کنه پایین؟؟؟
الهه افروخته
(
1390/06/16
) :
@ یوسف بهدری : ممنون از نظرتون درسته ، نام کامل این عارف همدانی میانجی هستش .البته اینطوری که من تحقیق کردم چند نسل قبل ایشون از اهالی میانه بودن.@ مینا صحرایی: سلام! مهندس. دست انداز برای بامش در نظر داشتم که تو مقطع کشیدم ولی تو 3D نشد بسازم.
عاطفه کمالی
(
1390/12/16
) :
عکس ها رو قبلا در کلاس مهندس حبیبی دیده بودم،بسیار عالی
زکریا سلیمانی
(
1391/07/16
) :
به شخصه اعتقاد دارم طراحی یادمان واسه شخصیت های تاریخی ایرانی دچار دو تا معضل ممکنه بشن . یا زیادی ترسو و تقلیدگر طراحی میشن یا اینکه خیلی مدرن کار میشن به نحویکه افلیم فرهنگی و کاراکتر اون شخصیت رو خیلی ملموس نشون نمیدن . توی این کار خیلی زحمت کشیدین و کارای خوبی هم انجام دادین اما فک می کنم کلیت بنا خیلی مدرن کار شده . گاهی تکرار یک سری اشکال و موتیف ها لازمه
الهه افروخته
(
1392/07/24
) :
@ زکریا سلیمانی : ممنون از نظر شما ، موتیف ها و اشکال چه در جزئیات نما و چه در کلیت ساختار طرح استفاده شده ، الگوی حیاط های چند تایی که در یک محور ساماندهی شدن الگوی غالب طراحی فضاهای آرامگاهی بوده ، در نما هم از فشاهای مشابه طرح ها و نقش ها گرفته شده . چیزی که چهره این بنا رو زیادی مدرن نشون می ده پوسته ای بودنش هست و اینکه جلوه حجمی مشابه نمونه های سنتی نداره
حامی اتووود
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. /
عضو جدید
ایـمـــیـل :
لطفاً ایمیلتان را وارد کنید
رمز عبـور :
لطفاً رمزعبور را وارد کنید
مرا به خاطر بسپار
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه
|
ورود
|
ثبت نام
|
درباره ما
|
تماس با ما
|
قوانین سایت
|
راهنما
|
تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by
Tryon Software Group