با سلام
ببینید ما بایستی در معماری یک قضیه را روشن کنیم
خیلی ها لیبسکیند را به نقد و حتی تا وادی تمسخر نیز بردند
ولی مسئله ی لیبسکیند که همواره خود او نیز به آن اشاره کرده است
پیدا کردن ِ ظرفیت های فضایی
در بستر
context یا
های متفاوت
می باشد و حال در همین خانه
با ایجاد یک پارتیشن سینماتیک
(به یاد بیاورید کار "برهنه از پلکان پایین می اید "اثر مارسل دوشان )
نوعی فضایی سیال را در اختیار ما قرار میدهد
دیگر آنکه چه لزومی دارد که حتما
او در معماری به دنبال فلسفه باشد ولی
خود او می گوید : من به دنبال فلسفیدن فضا هستم
که در ذات یک معماری همچون معمایی گنجانده شده است .