ثبت نام عضو جدید
ایمیل آدرس:
رمز عبور :
مرا به خاطر بسپار
رمز عبور را فراموش کردم
به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید
خانه
|
ثبت نام
|
تماس با ما
|
درباره ما
|
قوانین سایت
|
راهنما
پــــــــــــروژه
ثبت پروژه شما
|
پروژه های دانشجویی محبوب
|
پروژه های حرفه ای محبوب
|
آخرین پروژه های دانشجویی
|
آخرین پروژه های حرفه ای
|
پروژه های دانشجویی برتر
|
پروژه های حرفه ای برتر
|
راهنما و قوانین
فـــــــــــــروم
فـــــروم
|
جستــــجو
|
راهنما و قوانین
مقــــــــــــالات
مقالات
|
مقالات برتر
|
مقالات پر بازدید
|
معرفی گروه تحریریه
|
راهنما و قوانین ثبت
دانشــــــــــگاه
دانشگاه
|
فعال ترین دانشگاه ها
|
دانشگاه با بیشترین اعضا
|
ثبت دانشگاه شما
|
راهنما و قوانین
آمـــــــــــــوزش
آموزش
|
ثبت کلاس جدید شما
|
راهنما و قوانین ثبت کلاس
مسابقـــــــــــات
مسابقات
|
مسابقات داخلی
|
مسابقات خارجی
|
دبیرخانه
|
ارتباط با مسئولین
کاربـــــــــــران
کاربران
|
ثبت نام
|
دانشجویان
|
معماران حرفه ای
|
کاربران آزاد
|
پروفایل های پر بازدید
|
راهنما و قوانین
کتــــــــــــــاب
کتاب ها
|
راهنما و قوانین
کاریابـــــــــــی
کاریابی
|
کارجویان
|
پیشنهادهای کاری
|
فرم کارجو
|
فرم پیشنهاد کار
|
راهنما و قوانین
|
اخبـــــــــــــار
آخرین اخبار
|
راهنما و قوانین
وبــــــــــلاگ
وبلاگ ها
|
راهنما و قوانین
شما می توانید
پروژه خود را ثبت کنید
مقاله خود را ثبت کنید
کلاس خود را ثبت کنید
در مباحث فروم اتووود شرکت کنید
پیـــــام هــای رسیــــده
تيم اتووود
1393/02/28
به وب سايت معماران معاصر ايران خوش آمديد
ادامه
ارسـال پیــام به
اسماعیل شعبان پور
* متن پیام
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. /
عضو جدید
ایـمـــیـل :
* ایمیل
رمز عبـور :
* رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
پیام های رسیده برای پروژه ها
ادامه
پیــام های ارســـال شـــده
آرش بصیرت "سردبیر اتووود"
1393/02/28
دسترسی به مقالات معتبر از طریق همین سایت مثل مقالات نشریه هنرهای زیبا و امثالهم می تونه از نکات مثبت به شمار بیاد در کل اطلاعات خوبی از این سایت به دست آوردم
علیرضا امتیاز "مدیر اتووود"
1393/02/28
دسترسی به مقالات معتبر از طریق همین سایت مثل مقالات نشریه هنرهای زیبا و امثالهم می تونه از نکات مثبت به شمار بیاد در کل اطلاعات خوبی از این سایت به دست آوردم
عبدالوهاب زنگنه
1393/02/28
دسترسی به مقالات معتبر از طریق همین سایت مثل مقالات نشریه هنرهای زیبا و امثالهم می تونه از نکات مثبت به شمار بیاد در کل اطلاعات خوبی از این سایت به دست آوردم
ادامه
پیام های ارسال شده پروژه ها
معین نیک آیین
1394/04/26
پروژه
برج مسکونی
:
ممنون از راهنماییاتون. البته فکر کنم یه مقدار سر جمله آخرتون مبالغه کردید : "فعاليت هاي مطالعاتي هيچ كنشي رو براي طراحي نميتونه ايجاد كنه كه اگر اينطور باشد مولفه ي جديدي در معماري رخ نخواهد داد" چون به این شدت هم که می فرمایید نیست.
کتب آقای رییسی و پویان روحی رو تهیه می کنم و تا جایی که زمان به من اجازه بده همیشه مطالبشون رو مطالعه می کنم. اگر هم سوالی برای من پیش بیاد معمولا سعی می کنم ازشون بپرسم و همیشه هم پاسخگو بودند.
جکسون پولاک و مارسل دوشان که معمار نبودند!
ولی در هر حال با اینکه خیلی از اساتید معتقدند که معماری نباید و نمی تونه سلیقه ای باشه ولی فکر می کنم در نهایت تفاوت سلیقه ها باعث ایجاد تفاوت بین معمارها و پروژه هاشون میشه. تحمیل یک سلیقه هم کار درستی نیست که بخواییم بگیم فلانی خیلی کارش درسته یا فلانی اصلا کارش خوب نیست.
به هر حال ممنون از پاسخ هاتون
براتون آرزوی موفقیت می کنم
معین نیک آیین
1394/04/26
پروژه
برج مسکونی
:
من در مورد هیچ مساله ای نظر ندادم آقای مهندس. فقط سوال پرسیدم. حتی توجه به زمینه هم از الزامات ندونستم و فقط سوالی بود که مطرح کردم. فقط اگه بخوام یه مقدار جهت بدم به سوال که خیلی پراکنده نشه صحبتامون و خود من هم یه چیزی یاد بگیرم، می خوام بدونم فرآیند رسیدن به فرم برای شما چی بوده؟! این مباحث و این مدل ماکت های حجمی اولیه زیاد میبینم برای پروژه هایی از جنس پروژه هایی که در کتاب روایت های آوانگارد معرفی شدن. ولی دلیل منطقی براشون پیدا نمی کنم. حالا اون اساتید در دسترس نیستن، پروژه شما رو دیدم و به نظرم اومد بهترین فرصته که بتونم به جواب خودم برسم.
آیا برای ایجاد یک نشانه شهری که شما روی نشانه شهری قوی خیلی تأکید دارید، آزادانه هر فرمی می تونیم طراحی کنیم؟ اگر از منبع خاصی به این نتیجه رسیدید دوست دارم بدونم چی بوده که حتما مطالعه کنم. از اونجایی که در برخی زمینه ها مقالات و کتب فارسی زیاد موجود نیست من خودم مجبور میشم مقالات خارجی تهیه کنم و در حد توان خودم ترجمه کنم ولی کتب خارجی در دسترسم نیست. فلسفه زیبایی شناسی ای که قراره در این پروژه نشون داده بشه از کچا سرچشمه می گیره؟ مطمئناً یا رفرنسی دارید یا ممکنه از یک سری مطالعات به نتیجه گیری های شخصی رسیده باشید. بنده دوست دارم اگر امکانش باشه به اون مبدأ دسترسی داشته باشم برای بیشتر شدن اطلاعات خودم در این زمینه. چون نتجه و مقصد کار که در پروژه شما کاملا مشهوده
معین نیک آیین
1394/04/26
پروژه
برج مسکونی
:
مباحث زیبایی شناسی از نظر شما چی می تونه باشه که پروژه شما داراست و برج میلاد نداره؟! (البته من طرفدار اون پروژه نیستم. ولی رد کردن بدون دلیل و توضیح و فقط با اشارات کلی به نظرم خیلی جالب نیست) اگر قرار باشه هر فرمی که به ذهنمون می رسه خلق کنیم و تا این حد با نظرات شخصی جلو بریم پس فرق معماری با هنرهای مفهومی و مجسمه سازی و installation art چیه؟ چرا فکر می کنید آیکون ها همیشه سنتی بودن و چرا فکر می کنید آیکون بودن به زبان جدید یعنی ضدیت گذشته؟ اگر هر کس به دنبال آیکون کردن بنای خود باشد چه اتفاقی خواهد افتاد؟! توجه به بستر در معماری در این پروژه ذره ای دخیل بوده یا خیر؟
البته امیدوارم صحبت های بنده را به عنوان ایراد یا نقد ندونید. فقط و فقط چند تا سوال بود تا ابهامات برای خودم برطرف بشه. چون جواب سوالامو بین صحبتهاتون ندیدم
بسیار ممنون
ادامه
اسماعیل
شعبان پور
دانشجو
esmaeil
shabanpour
-
Student
تحصیــــــلات :
کارشناسی ارشد
معماري
1393
َArchitecture
MA/MS
1393
Major :
دانشگــــــاه :
آزاد اسلامی واحد رشت
.
University :
دربـــــــــاره :
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند
خانه
|
ورود
|
ثبت نام
|
درباره ما
|
تماس با ما
|
قوانین سایت
|
راهنما
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by
Tryon Software Group