ثبت نام عضو جدید ایمیل آدرس: رمز عبور : رمز عبور را فراموش کردم

به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید خانه |  ثبت نام |  تماس با ما |  درباره ما |  قوانین سایت |  راهنما | تبلیغات




جدیــد ترین پــــــروژه هـا
ارارات
طراح : پویا خلج
پارک علم و فناوری
طراح : سجاد نوری
طراحی مدرسه سبز
طراح : سجاد نوری
مجموعه ویلایی ایرا
طراح : استدیو معماری دیسک
حامی اتووود
مسابقه دانشجویی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
رنگ آمیزی بخش فقیرنشین شهری در مکزیک؛ رنگین کمان اجتماعی
اتووود کلاسیک ـ خانه ی اَوِری کونلی ـ فرانک لوید رایت
کتابخانه اتووود ـ عصر اطلاعات، پایان هزاره ـ مانول کاستلز
نشیمن گاه چرخشی؛ دَوَران قطعات منفرد در کلیتی یکپارچه
کامنـــــــــت پــــروژه ها
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه مجتمع مسکونی حیات نوشته است:
بعد گفتند بی دلار و ارتباط با ان دوستان معماری اسلامی بنده با اجازه شما از ایمیلتان برای ریجستر استفاده کردم ا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه مجتمع مسکونی حیات نوشته است:
نظر قبلی من توسط غیر رباتیک سانسور شد که نقد و بیهوده بودن معماری اسلامی از این دست بود سال شصت و نه سران معما ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
این کار عالیه چون مثل کارهای استاد عالی پوره اما ببینید این سایت رو دوستان رادیو هنر دکتر منشی زاده و زنگنه را ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه خانه مادری نوشته است:
بفهمند بقول شما اقایی که در رادیو هنر بمن زنگ زدی در چه گندی بدنیا امدیم انهم گناوه گناوه معماری دارد ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه خانه مادری نوشته است:
شهر سازی مزخرف دیبا و مقلدانش سازه خشک سه تا سنگ بیرون امده بی پایداری شد ابادان و تهران و اینهمه زلزله اقا ای ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
    ایمان زارع
    مجید معزی
    سامان نیرومند
    شرکت استودیو معماران مادو

  
مجتبي پارسه
 ارسال نظر بازگشت به لیست پروژه ها گزارش خطا اشتراک پروژه
    نمایش عکس ها
    مرکز گفتمان هنرهای تجسمی ( مجسمه سازی ) معاصر ایران
    عنـــــــوان درس : طراحي معماری 3
    نـــــام استــــــاد : مهندس سخنوری
    دانشــــــــــــگاه : علوم و تحقیقات تهران
    تاریـــــخ ثبــــــت : 1388/12/10
    تعــــــــداد بازدید : 3608
    محــــدوده سنی : 22_23
    نــــوع کاربـــــری : فرهنگی
    همـــــکاران طرح :
    ایده های طراحی : کورنولوژی هنرهای تجسمی ( محسمه سازی ) و برداشت از عنصر اولیه مجسمه سازی( فضای مثبت و منفی ) در حجم و پلان

پروژه های دیگر طراح
نظـــــــر اعضــــــــا
احسان زارعی ( 1388/12/10 ) : حجمت به موضوعت می خوره همچنین در طراحی داخلی آن از حرکت های خوبی استفاده کردی
موفق باشی...!!!؟؟؟
حسین پورنگ ( 1388/12/10 ) : کاری که مهندس سخنوری اونو کرکسیون کرده باشه جایی واسه نظر نداره.
فقط می تونم ازش ایده بگیرم و تحسین کنم.
GOOD LUCK
نیما قاسمی سعادتی ( 1388/12/10 ) : توی پلان چند مورد اشکال وجود داره، مثلا پله ها که عمود بر دیوار کناری نیست و کجه!!! ولی فرم حرفی واسه گفتن داره والبته بازم ضعفش در اینه که آیا کانسپت شما که فضای مثبت و منفی هست از دید ناظر قابل فهمه؟ به نظر میاد فقط در دید پرنده اینجوری باشه، ولی یه چیز کارو دوست دارم و اون هم گرافیکی طراحی کردن حجمه.
پیروز و سر بلند باشید!
مجتبي پارسه ( 1388/12/11 ) : با تشکر از دوستان

ممنون از اینکه از کار دیدن کردید


اقای قاسمی سعادتی از نظرتان تشکر میکنم در مورده کانسبت فضای مثبت و منفی در حجم سعی بر این شده که از بتن و پر برای فضای مثبت واز شیشه برای فضای منفی وشفاف(خالی)استفاده شود.
با تشکر



و همچنین اقای زارعی واقای پورنگ ممنون از نظرهایتان
پارسا نجار ( 1388/12/11 ) : یده ی طرح بسیار جالب است. موفق باشید
محمد نصیرزاده ( 1388/12/11 ) : به نظر شخصیه من ایده طرح رو خوب با حجم و پلان نشون دادی . البته خود ایده ها نیز ایده های جالب توجهیه. ارائه خوبی هم داری . یاد استاد سخنوری هم شاد.
نیما قاسمی سعادتی ( 1388/12/12 ) : خواهش میکنم، این نظر شخصیه منه، بهتره چندتا پرسپکتیو دید ناظر هم بذارید.
ممنون به خاطر پروژه خوبتون.
محسن اکبرزاده ( 1388/12/13 ) : گفتمان و مجسمه سازی معاصر ایران؟ گفتمان را اگر بنا به نظر داریوش آشوری یک مجموعه ی گفتگویی و یک فرهنگ غالب در نظر بگیریم آیا این مجسمه طراحی شده با پلانی حل شده معطوف به فضای غالب مجسمه سازی معاصر ایران است؟ آیا تندیس گری معماری که البته معترفم ذوق و عرضه می خواهد ،و دوستمان از هر دو بهره دارد، صرفن به ابن هندسه ی هیجان انگیز و سریع وابسته است؟ فکر می کنی تندیس غول های مجسمه سازی جهانی شده ایران مثل پرویز تناولی در صورت نمایش در چنین موزه ای چه گفتگو و خوانشی با محیط دارد؟ کاش این پروژه برای استرالیا،کره و یا کانادا طراحی شده باشد. چون به جریانات مجسمه سازی در آن سرزمین ها قرابت بیشتری دارد.
اما به لحاظ معماری خسته نباشی رفیق
تيم اتووود ( 1388/12/07 ) : معمار گرامی
با توجه به برگزاری همایش تحلیل آثار معماری در اسفند ماه هرگونه انتقاد یا نظرات سازنده در زمینه نحوه برگزاری و انتخاب آثار را میتوانید در فورم نقد در لینک زیر بیان فرمایید.
http://www.etoood.com/Security/Forum/PostList.aspx?trfkey=81&frmfkey=19
عاطفه ناصری فرد ( 1389/02/07 ) : kareton ali bod faghat age bishtar kar mikardid behtar mishod.braton arezoye movafaghiyat daram.
حامی اتووود
 رسانه ی تخصصی معماری و شهرسازی میم زون
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. / عضو جدید
ایـمـــیـل :
رمز عبـور :
 
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه | ورود | ثبت نام | درباره ما | تماس با ما | قوانین سایت | راهنما | تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by Tryon Software Group