ثبت نام عضو جدید
ایمیل آدرس:
رمز عبور :
مرا به خاطر بسپار
رمز عبور را فراموش کردم
به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید
خانه
|
ثبت نام
|
تماس با ما
|
درباره ما
|
قوانین سایت
|
راهنما
|
تبلیغات
پــــــــــــروژه
ثبت پروژه شما
|
پروژه های دانشجویی محبوب
|
پروژه های حرفه ای محبوب
|
آخرین پروژه های دانشجویی
|
آخرین پروژه های حرفه ای
|
پروژه های دانشجویی برتر
|
پروژه های حرفه ای برتر
|
راهنما و قوانین
فـــــــــــــروم
فـــــروم
|
جستــــجو
|
راهنما و قوانین
مقــــــــــــالات
مقالات
|
مقالات برتر
|
مقالات پر بازدید
|
معرفی گروه تحریریه
|
راهنما و قوانین ثبت
دانشــــــــــگاه
دانشگاه
|
فعال ترین دانشگاه ها
|
دانشگاه با بیشترین اعضا
|
ثبت دانشگاه شما
|
راهنما و قوانین
آمـــــــــــــوزش
آموزش
|
ثبت کلاس جدید شما
|
راهنما و قوانین ثبت کلاس
مسابقـــــــــــات
مسابقات
|
مسابقات داخلی
|
مسابقات خارجی
|
دبیرخانه
|
ارتباط با مسئولین
کاربـــــــــــران
کاربران
|
ثبت نام
|
دانشجویان
|
معماران حرفه ای
|
کاربران آزاد
|
پروفایل های پر بازدید
|
راهنما و قوانین
کتــــــــــــــاب
کتاب ها
|
راهنما و قوانین
کاریابـــــــــــی
کاریابی
|
کارجویان
|
پیشنهادهای کاری
|
فرم کارجو
|
فرم پیشنهاد کار
|
راهنما و قوانین
|
اخبـــــــــــــار
آخرین اخبار
|
راهنما و قوانین
وبــــــــــلاگ
وبلاگ ها
|
راهنما و قوانین
جدیــد ترین پــــــروژه هـا
ارارات
طراح :
پویا خلج
پارک علم و فناوری
طراح :
سجاد نوری
طراحی مدرسه سبز
طراح :
سجاد نوری
مجموعه ویلایی ایرا
طراح :
استدیو معماری دیسک
حامی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
میس ونده روهه به روایت آلیس راستورن - قسمت دوم
گفتگو با مرگ ـ حسن فتحی ـ 1989 تا 1900
تراشه های کانسپچوال ـ کریستین نوربرگ ـ شولتز، بحران معنای مدرنیسم و جزایر معنایی پست مدرنیسم
توماس هیترویک و واحد های خلاقیت در ابِریستویس؛ پوسته های اسکالپچریک ارزان
کامنـــــــــت پــــروژه ها
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
مجتمع مسکونی حیات
نوشته است:
بعد گفتند بی دلار و ارتباط با ان دوستان معماری اسلامی بنده با اجازه شما از ایمیلتان برای ریجستر استفاده کردم ا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
مجتمع مسکونی حیات
نوشته است:
نظر قبلی من توسط غیر رباتیک سانسور شد که نقد و بیهوده بودن معماری اسلامی از این دست بود سال شصت و نه سران معما ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
ویلا بتنی
نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
ویلا بتنی
نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
ویلا بتنی
نوشته است:
این کار عالیه چون مثل کارهای استاد عالی پوره اما ببینید این سایت رو دوستان رادیو هنر دکتر منشی زاده و زنگنه را ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
خانه مادری
نوشته است:
بفهمند بقول شما اقایی که در رادیو هنر بمن زنگ زدی در چه گندی بدنیا امدیم انهم گناوه گناوه معماری دارد ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
خانه مادری
نوشته است:
شهر سازی مزخرف دیبا و مقلدانش سازه خشک سه تا سنگ بیرون امده بی پایداری شد ابادان و تهران و اینهمه زلزله اقا ای ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
ایمان زارع
مجید معزی
سامان نیرومند
شرکت استودیو معماران مادو
حسین رضایی
ارسال نظر
بازگشت به لیست پروژه ها
گزارش خطا
اشتراک پروژه
نمایش عکس ها
موزه هنرهای مدرن
عنـــــــوان درس
:
پایان نامه
نـــــام استــــــاد
:
خانم مهندس مظهری،آقای مهندس ورزنده
دانشــــــــــــگاه
:
آزاد اسلامی واحد کرمان
تاریـــــخ ثبــــــت
:
1392/03/13
تعــــــــداد بازدید
:
6921
محــــدوده سنی
:
24_25
نــــوع کاربـــــری
:
فرهنگی
همـــــکاران طرح
:
این پروژه را چگونه ارزیابی میکنید ؟ عدد
5
بیشترین امتیاز است.
1
2
3
4
5
تا کـنون
64
نفـر به این پــروژه امتیاز داده اند
ایده های طراحی
:
طراحی فضایی پویا و شاخص در سایت
پروژه های دیگر طراح
مجتمع پزشکی تجاری پاستور
پروژه مسکونی آقای خالقی
مسکونی
هایپر مارکت
طراحی داخلی منزل مسکونی
نظـــــــر اعضــــــــا
مجتبی قجر
(
1392/03/13
) :
خسته نباشی هنرمند عالی بود مخصوصا رندر هات.
فاطمه تاران
(
1392/03/13
) :
خیلی عالی بود!فکر و هندسه قوی ای داره...
محمد نوروزی
(
1392/03/14
) :
کارت خیلی خوبه و رندر هات شاهکاره
مرضیه غنایی
(
1392/03/16
) :
با سلام خسته نباشین پروژه خیلی خوبی هست من میتونم از مطالعات و طراحیتون استفاده کنم؟
[email protected]
چون که پایان نامه من در رابطه با هنر هست
عاطفه صفاری
(
1392/03/18
) :
عالیییییییی..
حسین رضایی
(
1392/03/24
) :
ممنونم از لطف همه دوستان
میلاد لاهوتی
(
1392/03/28
) :
واقعا عالی.. هر چند با کم لطفیه هیئت ژوری خستگی به تنتون موند ولی واقعا کار عالی شد.
عاطفه صفاری
(
1392/03/28
) :
ببخشید با جی رندر گرفتید؟
حسین رضایی
(
1392/03/30
) :
با 3DMAX,VRAY خانم صفاری
محمد جواد کسایی
(
1392/04/13
) :
سلام بسیار عالی بود
امکانش هست که بگید از چه پلاگینی در فتوشاپ استفاده کردید که انقدر کارتون زنده و ملیح شده؟
rahman fakhrani
(
1392/04/14
) :
ba salam khedmate shoma..kare jalebie..alie.vali khili kam az kareton gozashitin dar mored dakhele tarheton
حسین رضایی
(
1392/04/15
) :
سلام جناب کسایی،نظر لطف شماست
در این کار از هیچ پلاگینی استفاده نشده و تنظیمات دستی بودند
محمد جواد کسایی
(
1392/04/15
) :
ممنونم آقای رضایی
موفق باشی
حمید جنتی جهرمی
(
1392/04/16
) :
با سلام
به نظر من برخلاف رندر بیرون ساختمان که بسیار عالی و خوب شده است رندر داخلی به اندازه بیرونی خوب نشده است و هم چنین ای کاش عکس های بیشتری از پروژه میگذاشتید.
( واقعا رندر بیرونی بسیار عالی شده است ...):)
موفق پیروز باشید...
حسین رضایی
(
1392/04/26
) :
سلام جناب جهرمی
حق با شماست،زمانی که روی رندرینگ فضای خارجی مجموعه گذاشته شد به مراتب بیشتر بود،مدلینگ پرجزئیات فضای داخلی و محدودیت زمانی باعث شد رندرینگ داخلی با سرعت بالاتر و متعاقبا کیفیت پایینتر انجام شود
تشکر میکنم از لطف شما و بذل توجهتون
حسین چوبداری
(
1392/04/28
) :
سلام . کارتون یه کار ترکیبه. معنا و مفهوم مشخصی رو نمیرسونه.نقطه شروع ویا تاکید خوب نداره. احجام و خطوط به شدت بی هدف داخل سایت در حال چرخیدن هستن بدون اینکه بشه واسشون ابتدا یا انتهائی رو پیدا کرد.دیوارها تقریبا در یک ارتفا بالا اومدن که خط اسمان خوبی رو تعریف نمیکنه.ورودی کجاست ..خروجی .... نما در کارتون کلا گم شده نصف بنا در یک ارتفا و نصف دیگه نزدیک زمینه... ببین هدف یک معمارخلق فضای معمارنه با تکیه بر هویت و ارزشهاست انگار شما دنبال فضاهای جذاب و جدید بودید اما تو کارتون گم شدین و هدفمند بودن تمام کار از دستتون در رفته ... در این جور مواقع به نظر من هندسه بهترین ابزاره.
موفق باشید.
حسین رضایی
(
1392/04/30
) :
سلام جناب چوبداری،ممنونم از زمانی که برای نقد کار گذاشتید.در پاسخ ،نظرتون رو به این نکته جلب مبکنم که اساسا معماری بر آمده از سلیقه های متعدد و متفاوته که شاید همین موضوع دلیل بوجود آمدن انبوهی از سبک های مختلف شده،اینکه به نظر شما طراحی بی هدف انجام شده حکمیست که حضرتعالی کاملا بر اساس برداشت شخصی ،بدون اطلاع از تفکرات طراح،موضوعیت طرح و جهت گیری خاص آن،الزامات طراحی در سایت مربوطه و... صادر کردید.اما تعریفی که از هدف یک معمار داشتید مسلما تاکیدی بود بر طرز فکری خاص و مطمئنا قابل تعمیم نخواهد بود،چه بسا بتوان معماران نامی و موفقی را پیدا کرد که در جهت نفی ارزشها و هویت های حاکم دست به طراحی میزنند ! به هر حال از توجهتون سپاسگذارم
امین بنیادیان
(
1392/05/01
) :
با سلام خدمت اقای حسین رضایی....و حسین چوبداری عزیز...
با خوندن دو کامنت آخر حس کردم من هم نظر خودم رو بگم...درباره نظر آقای چوبداری باید بگم که احترام به نظرات منتقد...به کیفیت کار ادم کمک میکنه...ولی باید نقدی هم که انجام میشه....برای رفع مشکل باشه....
نوع تایپی رو که از دوستمون اقای چوبداری دیدم....فقط این حس رو به من داد که کلمه حمله بهتر از نقد هست برای نوع متنی که اقای چوبداری نوشتن...مگه میشه این همه ایراد داشته باشه به قول شما یک کار ولی یه نکته مثبت نداشته باشه؟
درباره هر جمله انتقادی شما میتونم 10 خط جواب بدم...ولی چون از حوصله دوستان خارج هست....سعی میکنم چند نکته رو اشاره کنم
مثلا این جمله شما : دیوارها تقریبا در یک ارتفا بالا اومدن که خط اسمان خوبی رو تعریف نمیکنه (خوب مگه موزه هنر کیمبل لویی کان که یک شاهکار هست...در یک خط اجرا نشده؟....توجه داشته باشید موزه قبل از اینکه پوسته و حجم زیبایی داشته باشه...باید به نورپردازی گالری ها توجه کنه...وقتی همه گالری ها بخوان از نور طبیعی استفاده کنن...دو راه وجود داره...یکی اینکه مثل گوگنهایم نیویورک و بیلبائو از یک حجم لابی بزرگ استفاده بشه...و یکی دیگه کار با خط اسمان نداشته باشه و هر گالری نور گیری جدا داشته باشه مثل کار دوستمون)
یا این جمله شما : نما در کارتون کلا گم شده نصف بنا در یک ارتفا و نصف دیگه نزدیک زمینه....( در تنها عکسی که از نما وجود داره...این عناصر دیده میشن...چهار حجم مکعبی ستون مانند که احاطه کردن کار رو و توازن ایجاد کردن در برابر اون حجم سمت چپ که رو به آسمان داره و معنی الوهیت هست و در عین حال از فلسفه دیکاسنتراکشن توی این قسمت سمت چپ استفاده شده......)
یا این جمله شما : ببین هدف یک معمارخلق فضای معمارنه با تکیه بر هویت و ارزشهاست ...( دوست عزیز...در نما با دیدن حجم های بتنی و شیشه ها...سریع شما باید مدرنیسم رو به خاطر بیارید...و اینطور نقد کردن از شما دوست خوبم بعید هست)
در نهایت میتونم بگم....من نظری نمیتونم درباره کار شما بدم اقا حسین...چون با دیدن 5 تا عکس...نه فلسفه کار معلوم میشه...نه نوع طراحی....فقط تنها برداشتم این هست این کار با فکر انجام شده و وقت زیادی برده و رندر هاتون بسیار زیباست
و البته در حدی هم نیستم بتونم کار کسی رو نقد کنم...و اگر الان هم نظر خودم رو گفتم...چون نظری مخالف با یک منتقد داشتم...
موفق باشید....
سجاد امیرابادی
(
1392/08/01
) :
سلام
پروژت حجم خوبی داره اگه میشه فایل کارت و به ایمیلم بفرست با آرزوی موفقیت برای شما
[email protected]
[email protected]
حسین رضایی
(
1392/08/02
) :
آقای بنیادیان بسیار ممنونم از توجهتون و زمانی که گذاشتید،موفق باشید
فاطمه میرزایی
(
1393/05/27
) :
بسیار عالی بود.حجم ونما بارندرهاتون خیلی خوب هستن .موفق باشید.
میترا عبادی
(
1393/08/23
) :
کارتون بسیار عالی بود منم موضوع پایان ناممو همین انتخاب کردم میتونین پرپوزال پایان نامتونو برام ایمیل کنین؟ مرسی ممنون
[email protected]
حسین رضایی
(
1393/09/21
) :
خانم عبادی ممنون از اظهار لطفتون،این طرح پایان نامه دوره کارشناسی من بوده که نیاز به تدوین پروپزال نبود
حامی اتووود
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. /
عضو جدید
ایـمـــیـل :
لطفاً ایمیلتان را وارد کنید
رمز عبـور :
لطفاً رمزعبور را وارد کنید
مرا به خاطر بسپار
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه
|
ورود
|
ثبت نام
|
درباره ما
|
تماس با ما
|
قوانین سایت
|
راهنما
|
تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by
Tryon Software Group