ثبت نام عضو جدید ایمیل آدرس: رمز عبور : رمز عبور را فراموش کردم

به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید خانه |  ثبت نام |  تماس با ما |  درباره ما |  قوانین سایت |  راهنما | تبلیغات




جدیــد ترین پــــــروژه هـا
مجتمع تجاری / مسکونی پرشین
طراح : حمید عرفان
طراحی موزه خودروهای کلاسیک با رویکرد بایونیک
طراح : سیاوش اکبری
ویلای مسکونی نمک آبرود
طراح : سیاوش اکبری
مرکز موسیقی لانزاروته
طراح : امین(حسن) سلطان پور
حامی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
اتووود کلاسیک ـ ویلا سِکْستانت در لِس ماتِس ـ لوکوربوزیه ـ 1935
کتاب خانه ی اتووود ـ معماری : حضور، زبان، مکان ـ کریستین نوربرگ – شولتز
معماران و چالش انتخاب معماری ـ کاوه بذرافکن ـ پردیس سینمایی ملت
هنر گفت و گو ـ روزنامه اعتماد با دكتر حسن چاوشيان
کامنـــــــــت پــــروژه ها
پری دارایی در مورد پروژه طراحی خانه مد نوشته است:
کارتون بسیار‌عالیه موضوع طرح نهایی‌من هم خانه مد هست ولی متاسفانه نمونه موردی داخلی پیدا نکردم هر چی گشتم میتو ...
پری دارایی در مورد پروژه خانه مد شیراز نوشته است:
سلام کارتون عالیه من نمونه موردی داخلی از خانه مد میخواستم میشه لطف کنید و برای من هم ارسال کنید ممنونم
Pa ...
الهه حاجحسینی در مورد پروژه مرکز فرهنگی خیام نوشته است:
لطف پروزه تون رو در اختیار من بگذارید[email protected] ...
حسین حسینی در مورد پروژه فرودگاه بین المللی چابهار نوشته است:
در این فرودگاه طبق تریدی ها ارباس 380 لندینگ کرده... یعنی فرودگاه شما تایپ f است. درسته؟ ...
پردیس جعفری در مورد پروژه میدان اجتماعی شیراز: جولانگاه ابتهاج نوشته است:
ایده طراحی به وسیله دخل و تصرف که در حال حاضر انفاق افتاده است بسیار جذاب است و مهمتر از آن شهر شیراز نیازمند ...
شرکت زیگوران در مورد پروژه مجتمع مسکونی -تفریحی با رویکرد پویایی اجتمایی نوشته است:
این پروژ در زمینه خودش میتواند کم نظیر باشد ، استفاده از یک زمین با دو کاربری( آن هم به صورت کاملا جدا،استفاده ...
علی علی اکبریان در مورد پروژه مجموعه ی ورزشی دانشگاه هنر نوشته است:
ورودی مجموعه اصلا شاخص نیست. ای کاش روی این مسئله بهتر کار شده بود. ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
    ایمان زارع
    مجید معزی
    سامان نیرومند
    سونیا مقتدر

  
مهدی خیرابادی
 ارسال نظر بازگشت به لیست پروژه ها گزارش خطا اشتراک پروژه
    نمایش عکس ها
    اکادمی بین المللی موسیقی معماری و مجسمه
    عنـــــــوان درس : پایان نامه
    نـــــام استــــــاد : مهندس مرادپور
    دانشــــــــــــگاه : آزاد اسلامی واحد ارومیه
    تاریـــــخ ثبــــــت : 1389/08/07
    تعــــــــداد بازدید : 2944
    محــــدوده سنی : 22_23
    نــــوع کاربـــــری : فرهنگی
    همـــــکاران طرح :
    ایده های طراحی : 1. ایجاد حس بصری جدید در بیننده 2. استفاده از خطوط سایت برای رسیدن به وحدت 3. استفاده از شکل انتزاعی گل نیلوفر آبی 4. استفاده از احجام سیال و نرم برای القاء کاربریای موجود(هنر و مجسمه)

پروژه های دیگر طراح
نظـــــــر اعضــــــــا
هلن نداف ( 1389/08/07 ) : حجم ها واضح نیستن!...
حبیب شمسی ( 1389/08/08 ) : اگه میشه پلانشم بذارین چون اینطور طرحها باید پلان قوی هم داشته باشند
مهدی خیرابادی ( 1389/08/08 ) : پلانهاشو چون حجمش خیلی سنگینه و با کد کار نشده تبدیلش سخته ولی داخلیاشو میذارم حتما
مهدی خیرابادی ( 1389/08/08 ) : دوست عزیز خانم نداف من یک سری دیگه از عکسارو گذاشتم انشاالله ابهامتون برطرف بشه
خانم mis ( 1390/02/22 ) : بسیار خوب.آفرین.موضوع پایان نامه ی من خانه ی موسیقیه.میشه مبانی نظریتون رو برام بگید.ممنون.
امیرحسین بقایی ( 1392/08/12 ) : aleyeee.dost khobam .dost daram ye kar ejraye ro ba ham jolo bebarem
مهدی خیرابادی ( 1392/08/14 ) : ممنون مهندس، انشاالله
محمدرضا میکائیل زاده ( 1393/12/24 ) : نه فقط برای خود بلکه برای انسان.
در واقع به نظر من ایدئولوژی موجودیت انسان در سلسله ای از الگوریتم های کیهانی
نهفته و دیکانستراکشنی که در مغز انسان از همان نشآت میگیرد بنظر میرسد در حیطه معماری وجود خارجی ندارد. در واقع به رندر ناتمامی از مکس میماند که مغز از ارائه واضح آن عاجز است.
نمونه واضح آن اسکیس های دستی یک معمار که هنوز
شکل میگیرد. و ندانسته هایی که قرار است دانسته شود.

دیکانستراکشن-(و فولدینگ و فراکتالینگ) سوسوهایی از معماری است که گاه گاه
کامل
و تبدیل به احجام قابل درک و افلاطونی میشود.
اگر معماری را روی دایره ای به 360 درجه تقسیم کنیم:
فولدینگ تا90 درجه و فراکتال تا 180 طی میکند. کلاسیک یونان هم 270 درجه.
270 تا 360 درجه هم که هیچ گاه وجود نخواهد داشت.
با این حساب پروژه شما از صفر تا 45 درجه معماری را طی کرده و بسته شده است.
آرامگاه نادر شاه مشهد اثر سیحون 225 درجه از معماری و آثار میس وندرو 120 درجه؛ زاها حدید هم که از 20-90 همیشه در نوسان است
البته همه اینها نظر شخصی است
حامی اتووود
کانال تلگرامی اتووود
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. / عضو جدید
ایـمـــیـل :  
رمز عبـور :  
 
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه | ورود | ثبت نام | درباره ما | تماس با ما | قوانین سایت | راهنما | تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by Tryon Software Group