ثبت نام عضو جدید ایمیل آدرس: رمز عبور : رمز عبور را فراموش کردم

به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید خانه |  ثبت نام |  تماس با ما |  درباره ما |  قوانین سایت |  راهنما | تبلیغات




جدیــد ترین پــــــروژه هـا
آپارتمان مسکونی صفری
طراح : امیر حسین اشعری
کارخانه صنعتی چابهار
طراح : استدیو معماری دیسک
کافه داربست
طراح : امیر حسین اشعری
پروژه تجاری نوشهر
طراح : شرکت استودیو معماران مادو
حامی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
ادواردو سوتو دی مُرِ؛ ترکیب سنت های معماری با روح زمان
ام وي آر دي وي برنده مسابقه طراحي واحه سبز براي آلمر
خانه ای در خیابان زارو ، لتونی
طراحی و بحران پناهندگان در هفت پرده به روایت آلیس راستورن . قسمت هفتم
کامنـــــــــت پــــروژه ها
آرش حاج‌میرزایی در مورد پروژه این کافه نوشته است:
چه دیاگرام‌ ‌هایی خوبی داره این پروژه و فرم کاملا از پرسش مطرح شده و دیاگرام‌ها پیروی می‌کنه 👏🏼
...
مهديار مظفر جلالي مظفر جلالي در مورد پروژه ماژلان(Modern tate Bours&5star hotel) نوشته است:
در مسیر خلق هرکسی که به دانش خود شناخت دقیق نداشته باشد سر از از دانش های دیگر در می آورد .
اگر بخواهیم ای ...
عاطفه تقی زاده در مورد پروژه مهد کودک جوانه ها شیراز نوشته است:
با سلام و عرض ادب
اکه امکان داره پلان مهدکودک ارسال کنید ممنون
...
شاهین فتحی در مورد پروژه ویلای باغچای نوشته است:
این ویلا واقعا متفاوت هستش، و البته متفاوت از نوع بسیار خوب، فضا سازی عالی، دسترسی های عمودی و افقی خیلی خوب ح ...
شاهین فتحی در مورد پروژه باغ ایران در نهمین اكسپوي جهاني باغ پکن 2013 نوشته است:
بسیار عالی، علاوه براینکه ویژگی های باغ های ایرانی مانند نظم، تناسب، حرمت، کارایی، و ... رعایت شده، چهارباغ، م ...
پرستو مظفری در مورد پروژه دانشکده هنر و معماری نوشته است:
بسیار عالی میشه لطف کنید پلانو بفرستید برام ممنون
[email protected] ...
شاهین فتحی در مورد پروژه فست فود نمک نوشته است:
سلام، من این کار رو بارها مرور کرده بودم و با تجوه به علاقه خاصی که به طراحی رستوران و فست فود دارم برام خیلی ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
    ایمان زارع
    مجید معزی
    سامان نیرومند
    سونیا مقتدر

  
کوروش روشندل
 ارسال نظر بازگشت به لیست پروژه ها گزارش خطا اشتراک پروژه
    نمایش عکس ها
    موزه هنر
    عنـــــــوان درس : طراحي معماری 3
    نـــــام استــــــاد : مهندس طهماسبی
    دانشــــــــــــگاه : آزاد اسلامی واحد قزوین
    تاریـــــخ ثبــــــت : 1390/11/18
    تعــــــــداد بازدید : 4825
    محــــدوده سنی : 20_21
    نــــوع کاربـــــری : فرهنگی
    همـــــکاران طرح :
    ایده های طراحی : _

پروژه های دیگر طراح
نظـــــــر اعضــــــــا
مهشید معتمد ( 1390/11/18 ) : با وجود شباهت به موزه گوگنهایم بیلبائو، اما خطوط شکستگی مناسبی پیدا کردند. گرچه در سایت آشفتگی دیده می شود.
موفق باشید.
کوروش روشندل ( 1390/11/18 ) : ممنونم از دیدگاهنون به پروژه.
علیرضا بوستانی ( 1390/11/19 ) : با احترام به دوست خوبمون خانم معتمد باید بگم که کار هیچ وجه مشترکی با موزه گوگنهایم نداره و اگر هم بخوایم کار رو با یک معمار معاصر مقایسه کرد میشه کار و تفکر کوروش جانو به رم کولهاس نزدیک کرد.وجه شباهت رو از شکستگی ها و بی نظمی خطوط که در کنار هم بسیار کنترل شده طراحی شده می دونم.
من کارتو خیلی دوست داشتم و واست آرزوی موفقیت می کنم.
کوروش روشندل ( 1390/11/19 ) : ممنونم علیرضا
من هم به نداشتن وجه مشترک بین طرحم با موزه فرانک گهری موافقم
خوشحالم که از کار خوشت اومد.
ممنون
حامد قدسي ( 1390/11/19 ) : با سلام . در نگاه اول کار به نظر خیلی خوب و منسجم خودش رو نشون میده ، ولی وقتی عکسها به جزئیات بیشتری توجه می کنه متوجه می شیم که کل کار یک پراکندگی رو توی تمام سطوح به نمایش میذاره ... فکر می کنم باید روی این موضوع و اضافه کردن مفاصلی بین بناهاتون بیشتر کار می کردید . موفق باشید
مهشید معتمد ( 1390/11/19 ) : آقای بوستانی: کاش قسمتهای مختلف موزه بیلبائو را دیده باشید، به خصوص پل عبور ماشین و ساختمان مجاورش. بد نیست که تأثیرپذیری از کارها را قبول کنیم. هیچ کس از خلاقیت صرف نمی تواند طراحی کند، مگر تفکرات طراحان قبلی را بپذیرد. اتفاقاً گاهی تقلید درست از خلاقیت بد، مقبول تر خواهد افتاد.
علیرضا بوستانی ( 1390/11/19 ) : خانم معتمد من هیچ وقت نگفتم که طرح نباید از کار بزرگی چون بیلبائو که کار معمار بزرگی به نام فرانک گهری است تبعیت کنه.منم گاهی اوقات ایده گرفتن از کارهای قابل قبول را می پذیرم ولی کارهای شکسته و خط های بدون اساس خاصی از کار گهری کاملا به دوره و اصلا نمی تونیم این کار رو به موزه ی گهری که کاملا خط ها روی اصول طراحی شده است رو نسبت بدیم.من در کامنت قبلیم نوشتم که اگر هم بخوایم کار رو تشبیه کنیم به کار یک معمار معاصر، اون معمار کسی جز رم کولهاس نیست.البته با احترام به نظر شما.
عاطفه تاکی ( 1390/11/19 ) : خسته نباشید.
فرزان شاماسب لو ( 1390/11/19 ) : پلی که از روی قسمتی از موزه گوگنهایم عبور کرده در واقع پل خود اتوبان هست که از روی سایت رد می شه و هیچ ربطی به طرح اصلی نداره و تنها با اضاقه کردن قطعه ای مشابه اجزای موزه در طرف ذیگه اتوبان این تصور ایجاد شده که پل طرح رو شکافته.حتی اگر اون پل عینا" با همون فرم در این پروژه حضور داشت این طرح ابدا ربطی به موزه گوگنهایم نداشت.(حد اقل نه در مبانی طراحی) . بد نیست که قبل از اینکه به دیگران بیاموزیم کمی هم روی نحوه تحلیل خودمون متمرکز بشیم و تصورات شخصی کاملا شهودی و غیر استنتاجی خودمون رو سعی نکنیم به دیگران منتقل کنیم............... از اونجایی که مدارکی از طرح ارائه نشده نمیتونم در باره ی جنبه ی معماری نظری بدم. اما به عنوان یک اثر هنری کلیت کار رو دوست دارم و البته از نحوه شکافته شدن توده های نسبتا صلب یک سوی سایت و خردشدن و پراکنده شدن اونها در ادامه ی سایت هم می شه تفسیر های خاصی داشت ...
هادی بابایی ( 1390/11/22 ) : بابا این نامردیه آخه پلان و عملکردش کو؟
آخه چجوری امتاز بدم؟
میدم میدم نامردی نشه...4
توحید علی نژاد اصل ( 1390/12/12 ) : salam. man tohidam az uromye. in term tarhe 3 daram ba mozoe mozeye honare moaser. az cansepteton ehsas kardam ide pardaziton be man nazdike age komakam konin mamnon misham.
توحید علی نژاد اصل ( 1390/12/12 ) : rasiii tarhet kheili jalebe be sharti ke tagsim bandio amalkarde fazahato eyne tarhet bashe. [email protected] inam emailame.tanxxx
سارا صفری اشلیکی ( 1391/01/17 ) : کار خوبی ست . مشخص که رو تمام جزییات فکر کردی و این حسن کارت ست
زهرا اسلامی ( 1391/01/20 ) : کوروش جان بازم تبریک به خاطر طرح قشنگت.
آدما با دیدن طرح احساست مختلفی بروز میدن و این کاملا از رو ضمیر ناخود اگاه ،خانم معتمد به یاد گوگنهایم آقای بوستانی رم کولهاس و...
این یه چیزه طبیعیه!!!!!
کوروش روشندل ( 1391/01/28 ) : سارا و زهرا
بینهایت ممنونم از نظرات مثبتتون
دیگه هندونه ی بیشتری در بغلهایم جا نمیشد....
توحید علی نژاد اصل ( 1391/01/29 ) : سلام كوروش جان انصافاً تركونديااا. دادا مسي از كمكت.
خانم mis ( 1391/02/08 ) : سلام کارتون قابل تقدیره میشه بگید درختاتونو چه طور ساختید؟
کوروش روشندل ( 1391/02/09 ) : درخت ها آماده هستند ولی با اسپری رنگشون کردم
ممنونم الناز
کوروش روشندل ( 1391/02/09 ) : ببخش توحید ،
اگه سوالی راجع به فرم داری بپرس اما من اصولاً تحقیقات و نقشه هامو برای خودم نگهمیدارم.
توحید علی نژاد اصل ( 1391/02/10 ) : سلام کوروش جان میشه بگی چجوری به این کانسپتت رسیدی؟
نرگس زنجانی ( 1391/03/05 ) : کارت خیلی عالی بود کوروش جان :)
پوریا فرخی ( 1391/04/25 ) : دوست عزیز ما فقط داریم جنبه فرمال این موزه رو می بینیم که خطوط و شکستگی ها همه با سلیقه بنده همخوانی داره.اما واقعا واسه نمره دادن لازمه که بدونیم پلان چیه.دسترسی ها چیه.کلا ریز فضاها و و و....
محمد محبی ( 1391/09/23 ) : تبریک از نظر فرم خوبه اما ای کاش ایده طرح می نوشتید تا بشه در موردش قضاوت کرد
مریم زارعی ( 1392/08/24 ) : عالی....
کوروش روشندل ( 1392/09/17 ) : ممنونم
بهزاد آقاخانی ( 1392/12/29 ) : عالیه...خسته نباشید...پله های ورودی یه پاگرد نیاز داره...
دیانا رستمی ( 1393/02/03 ) : سلام.خسته نباشین...از نظر من معماری هنره و به همین خاطر اولین ویژگی که باید داشته باشه ارتباطیه درستیه که با حس بصری و زیبا شناسانه ی انسان برقرار می کنه..کار شما این ویژگی رو داره..گرچه در مورد استفاده از فرم های شکسته بخصوص برای چنین کاربری باید کمی احتیاط کرد اما با همین خطوط تعامل خوبی با موضوع برقرارکردین.
امیر(http://archbiz.sellfile.ir/) محمدی ( 1393/02/03 ) : باسلام تاج فرم جالب بود
در پله هاش چندان چیز خاصی نبود که یک فریم را معطلش کنید آیا چیز خاصی را می خواستید نشان بدید
حامی اتووود
کانال تلگرامی اتووود
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. / عضو جدید
ایـمـــیـل :  
رمز عبـور :  
 
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه | ورود | ثبت نام | درباره ما | تماس با ما | قوانین سایت | راهنما | تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by Tryon Software Group