ثبت نام عضو جدید
ایمیل آدرس:
رمز عبور :
مرا به خاطر بسپار
رمز عبور را فراموش کردم
به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید
خانه
|
ثبت نام
|
تماس با ما
|
درباره ما
|
قوانین سایت
|
راهنما
|
تبلیغات
پــــــــــــروژه
ثبت پروژه شما
|
پروژه های دانشجویی محبوب
|
پروژه های حرفه ای محبوب
|
آخرین پروژه های دانشجویی
|
آخرین پروژه های حرفه ای
|
پروژه های دانشجویی برتر
|
پروژه های حرفه ای برتر
|
راهنما و قوانین
فـــــــــــــروم
فـــــروم
|
جستــــجو
|
راهنما و قوانین
مقــــــــــــالات
مقالات
|
مقالات برتر
|
مقالات پر بازدید
|
معرفی گروه تحریریه
|
راهنما و قوانین ثبت
دانشــــــــــگاه
دانشگاه
|
فعال ترین دانشگاه ها
|
دانشگاه با بیشترین اعضا
|
ثبت دانشگاه شما
|
راهنما و قوانین
آمـــــــــــــوزش
آموزش
|
ثبت کلاس جدید شما
|
راهنما و قوانین ثبت کلاس
مسابقـــــــــــات
مسابقات
|
مسابقات داخلی
|
مسابقات خارجی
|
دبیرخانه
|
ارتباط با مسئولین
کاربـــــــــــران
کاربران
|
ثبت نام
|
دانشجویان
|
معماران حرفه ای
|
کاربران آزاد
|
پروفایل های پر بازدید
|
راهنما و قوانین
کتــــــــــــــاب
کتاب ها
|
راهنما و قوانین
کاریابـــــــــــی
کاریابی
|
کارجویان
|
پیشنهادهای کاری
|
فرم کارجو
|
فرم پیشنهاد کار
|
راهنما و قوانین
|
اخبـــــــــــــار
آخرین اخبار
|
راهنما و قوانین
وبــــــــــلاگ
وبلاگ ها
|
راهنما و قوانین
جدیــد ترین پــــــروژه هـا
ارارات
طراح :
پویا خلج
پارک علم و فناوری
طراح :
سجاد نوری
طراحی مدرسه سبز
طراح :
سجاد نوری
مجموعه ویلایی ایرا
طراح :
استدیو معماری دیسک
حامی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
طرح پیشنهادی سازه های شناور از کنله آدِیمی ؛ ساخت مدرسه ای پایدار در نیجریه
اتووود کلاسیک ـ دانشکده هنر گلاسکو ـ چارلز رنه مکینتاش
اتووود کلاسیک ـ خانه ی رُز پاُسن ـ فرانک لوید رایت
اتووود کلاسیک ـ دهکده ی هنرمند ـ چارلز کوریا
کامنـــــــــت پــــروژه ها
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
مجتمع مسکونی حیات
نوشته است:
بعد گفتند بی دلار و ارتباط با ان دوستان معماری اسلامی بنده با اجازه شما از ایمیلتان برای ریجستر استفاده کردم ا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
مجتمع مسکونی حیات
نوشته است:
نظر قبلی من توسط غیر رباتیک سانسور شد که نقد و بیهوده بودن معماری اسلامی از این دست بود سال شصت و نه سران معما ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
ویلا بتنی
نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
ویلا بتنی
نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
ویلا بتنی
نوشته است:
این کار عالیه چون مثل کارهای استاد عالی پوره اما ببینید این سایت رو دوستان رادیو هنر دکتر منشی زاده و زنگنه را ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
خانه مادری
نوشته است:
بفهمند بقول شما اقایی که در رادیو هنر بمن زنگ زدی در چه گندی بدنیا امدیم انهم گناوه گناوه معماری دارد ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
خانه مادری
نوشته است:
شهر سازی مزخرف دیبا و مقلدانش سازه خشک سه تا سنگ بیرون امده بی پایداری شد ابادان و تهران و اینهمه زلزله اقا ای ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
ایمان زارع
مجید معزی
سامان نیرومند
شرکت استودیو معماران مادو
مهدي صالحي
ارسال نظر
بازگشت به لیست پروژه ها
گزارش خطا
اشتراک پروژه
نمایش عکس ها
وهم در پيچيدگي
عنـــــــوان درس
:
طراحي معماری 3
نـــــام استــــــاد
:
`پروفسور رضا پيروز فر
دانشــــــــــــگاه
:
بین المللی امام خمینی (ره)
تاریـــــخ ثبــــــت
:
1391/04/07
تعــــــــداد بازدید
:
2795
محــــدوده سنی
:
26_27
نــــوع کاربـــــری
:
فرهنگی
همـــــکاران طرح
:
-
این پروژه را چگونه ارزیابی میکنید ؟ عدد
5
بیشترین امتیاز است.
1
2
3
4
5
تا کـنون
12
نفـر به این پــروژه امتیاز داده اند
ایده های طراحی
:
در رابطه با نظريه mم مي باشد و تقسيم بندي ابعاد يازدهگانه جهان هستي و وهم حقيقت از واقعيت موجود.
پروژه های دیگر طراح
نظـــــــر اعضــــــــا
سوران شکری
(
1391/04/09
) :
خسته نباشی ... طرحتون توی نگاه اول خیلی چشم نوازه ... اما برای درک بهتر من مخاطب خیلی خوب میشه که بیشتر در مورد نظریه تون توضیح بدین... امیدوارم ÷یشنهادم رو قبول کنید که بیشتر استفاده کنیم...
همیشه سریلند باشید و عالی بود
مهدي صالحي
(
1391/04/10
) :
با تشكر از حسن نظرتان شما دوست خوب.((( سوران شكري))
البته زيباي مطلق فقط ازان خداوند است .اما سعي در كشف زيباي جهت خلق پديده از سوي هنرمند براي مخاطبان ارمان اوست چراكه هدف احترام و خوشنودي مخاطب است هرچند نسبي
درك ما از جهانمان: سالهاي متمادي در خور بنيادهاي فهمي از وقايع اي است كه گاها در مسير توسعه دانش زمانه و در طول عمر خود بي ارزش و احيانا بي بنياد هم به نظر مي رسيده.
كه عمدتا نگاه حوضه انسان زمانه در قلمروه خود به جهان پيرامونش درگير نموده . اين سير علم كهن تا قبل از انقلاب فكري يا همان انقلاب صنعتي گاها در خور خورافات بوده . اما بعد از شكوفاهي ديدگا هاي عصر مدرن نگاه انسان روز به جهان از قاب فيزيك تغيير بسزاي بر فهم ادمي در بر عصر خود داد.كه قالبا درك انسان زمانه را با فهم خطي جهان پيرامونش محدود نمود اين تحول بقدري ادامه ياقت تا مجموعه اشتباهات انساني در چهارچوب سعي خطا دايره فهم را از واقعيت هاي موجود برهم زد و سير گيچ كنندهاي ار علم زمانه كه بطور ناقص در محيط هاي تاريخي مطرح شده و همه جا را در برگيرد. از اين رو كه ما ان را دوره پست مدرنبسم مي خوانيم گروهي ار دانشمندان را براي صحه صحيح دانش از جهان خط و دامنه دانش خود را از گذشته تا امروز گسترده و علوم جبري و حددي را در ان عمق سنجي نمودن كه باز هم تاثيرات برون فهمي و اشتباهي ديگر را بر انسانه زمانه به هديه اورد. كه ميتوان موسيقي راك امروزي را قلمذاذ ان فرايند فكري اينگونه تفكرا ت دانست . بهر حال با گذشت زمان و انحلال اين سير از تفكر در دهه 80 - نگاه انسان به جهان با كمي تجسس از خطاهاي زمانه حساس تر گشده كه سر خط بنيادهاي همچون نومدرن ها را بر دانش روز سوق داد. نظريه M -ام يكي از اين بنيان هاست كه در حال كشف ارتباطات ابعاد جهان از چهار بعد به ابعاد يازده گانه است ابعادي كه از علم فيزيك فقط سه بعد ان مفروض و بعدچهارم كه زمان مي باشد ناحسوس و هفت بعد دگر فقط فركانسي از ان بر جهان است. اين مجموعه ابعاد در كنار هم بصورت جريانهاي الكترو مغناطيس از خود نور صادر كرده. و دنياي ما را تشكيل مي دهند.( شايد همان جهان انوار مولوي باشد كه در رقص صنا طيالطريق ميكرد. چه كسي مي داند؟)
بطور كلي ساختمان فوق حس حركت را از رقص بانوي رقصنده در محيط با بنيادهاي ازابعاد يازدهگانه به استعاره گرفته كه ار تركيبت يازده عكس از بانوي رقصنده . نمايان گر ابعاد جهان است كه مطرح مي شود. بنابراين تصاوير تركيبي يك تصوير جديد به ما ميدهد كه با ان يازده تصوير قبلي كه با هم تركيب شده اند فرق دارد . كه مطابق نظريه M -ام مي باشد كه در متن لاتين ان را در قالب جديد با نگاه تازه مطرح كرده ام
مقاله مفصلي است كه مستلزم زمان زيادي جهت گفتگو و اثبات دانش ان است . اما بطور كلي ساختمان نيز از اين دانش طبعيت كرده. وپيكره كلي خود را كه از هفت قسمت تشكيل شده را در قالب يك فرم پويا مطرح نموده است. فرمي ار سير جهان هاي كهن تا امروز نيز در حال تكاپو است.پس بطور كلي فرم فوق از ساختمان نماينگر بنيادهي انسان دركير در زمانه هم است. كه بطور جامع شكل خويش را اينچنين به تصوير كشيده است.
ودر پايان اميد وارم با ضعف زبانم توانسته با شم تا انجاي كه بر من محياست اطلاعات جاعي را برشما دوست خوبم داده باشم .
ميرسي........................................................................................................................................................
زينب عطار
(
1391/04/20
) :
من كه واقعن هيچي نفهميدم...زيادي پيچيده بود...واقعن خسته نباشيد..
راستي اين استادتون هنوزم اين دانشگاه درس ميدن؟
زهرا زهبری
(
1391/07/29
) :
سلام .بسیارجالب است من چطور میتونم مطالعاتتون رو داشته باشم.منابعتون رو لطفاذکر کنید
حامی اتووود
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. /
عضو جدید
ایـمـــیـل :
لطفاً ایمیلتان را وارد کنید
رمز عبـور :
لطفاً رمزعبور را وارد کنید
مرا به خاطر بسپار
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه
|
ورود
|
ثبت نام
|
درباره ما
|
تماس با ما
|
قوانین سایت
|
راهنما
|
تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by
Tryon Software Group