ثبت نام عضو جدید ایمیل آدرس: رمز عبور : رمز عبور را فراموش کردم

به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید خانه |  ثبت نام |  تماس با ما |  درباره ما |  قوانین سایت |  راهنما | تبلیغات




جدیــد ترین پــــــروژه هـا
پارک علم و فناوری
طراح : سجاد نوری
طراحی مدرسه سبز
طراح : سجاد نوری
مجموعه ویلایی ایرا
طراح : استدیو معماری دیسک
رویان ویلا
طراح : استدیو معماری دیسک
حامی اتووود
مسابقه دانشجویی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
ترمینال بندر کائوسیونگ از هانی رشید
خانهْ پناهگاه معماران سرگی ماکنو برای دوران کرونا؛ زیبایی شناسیِ آینده ی زیستِ زیرِ زمینْ مبنا
جهان مجازی و فضای پسْ ماند؛ رم کولهاس و قلمروزدایی از فضا و تصویر
مسجد ساکیرین؛ ترکیه و محلی گرایی مدرن زنانه
کامنـــــــــت پــــروژه ها
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه مجتمع مسکونی حیات نوشته است:
بعد گفتند بی دلار و ارتباط با ان دوستان معماری اسلامی بنده با اجازه شما از ایمیلتان برای ریجستر استفاده کردم ا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه مجتمع مسکونی حیات نوشته است:
نظر قبلی من توسط غیر رباتیک سانسور شد که نقد و بیهوده بودن معماری اسلامی از این دست بود سال شصت و نه سران معما ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
این کار عالیه چون مثل کارهای استاد عالی پوره اما ببینید این سایت رو دوستان رادیو هنر دکتر منشی زاده و زنگنه را ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه خانه مادری نوشته است:
بفهمند بقول شما اقایی که در رادیو هنر بمن زنگ زدی در چه گندی بدنیا امدیم انهم گناوه گناوه معماری دارد ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه خانه مادری نوشته است:
شهر سازی مزخرف دیبا و مقلدانش سازه خشک سه تا سنگ بیرون امده بی پایداری شد ابادان و تهران و اینهمه زلزله اقا ای ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
    ایمان زارع
    مجید معزی
    سامان نیرومند
    شرکت استودیو معماران مادو

  
بهروز چاوشین
 ارسال نظر بازگشت به لیست پروژه ها گزارش خطا اشتراک پروژه
    نمایش عکس ها
    موزه ادبیات کودکان
    عنـــــــوان درس : طراحي معماری 3
    نـــــام استــــــاد : خانم مهندس سحر علیزاده شالچی
    دانشــــــــــــگاه : دانشگاه ĩراد اسلامی تبریز مرکز هریس
    تاریـــــخ ثبــــــت : 1392/01/30
    تعــــــــداد بازدید : 3046
    محــــدوده سنی : 20_21
    نــــوع کاربـــــری : آموزشي
    همـــــکاران طرح :
    ایده های طراحی : -1- اهداف و ضرورتهای طرح 1-ایجاد محیطی برای شناخت ادبیات کودک و تلاش برای حفظ و راتقاء این بخش ار ادبیات 2- ارتباط برقرار کردن با کودکان و پاسخگویی به این بخش از نیازهای آنان 3-کمبود فضاهای تخصصی در ارتباط با کودک و ادبیات کودک 4 -کمک به یادگیری وایجاد خلاقیت در کودکان به عنوان آینده سازان کشور 5- کمک به ارتقای فرهنگی جامعه 6- ایجاد فضای نمایشگاهی با محوریت ادبیات کودک و نوجوان. 7- کمک به شکل گیری تفکر ات جدید در این بخش از ادبیات. 8- اصلاح الگوهای فکری و جهت گیری درست در شکل گیری شخصیت این گروه سنی. 9- ایجاد فضای تحقیقاتی در رابطه با این نوع ادبیات. ايده طراحي: ادبیات نانوشته = ادبیات شفاهی ادبیاتی که سینه به سینه نقل شده است و مکتوب نیست و در برخی موارد کارآمدتر و موثرتر از ادبیات مکتوب بوده است. از مصادیق مهم این ادبیات می توان حفظ زبان بومی و محلی را در ادوار گذشته که امکان کتابت آن نبود دانست بسیاری از وقایع تاریخی و رویدادهای مهم که بخشی از تاریخ و فرهنگ یک جامعه را شکل می دهد از طریق این نوع ادبیات منتقل شده است. که این انتقال از طریق شعر ، داستان و حتی ترانه صورت می گرفته است. و از این طریق ارزشهای فرهنگی و تاریخی علاوه بر این که حفظ شده است بلکه به نسل های بعدی انتقال داده می شد و یک حرکت فرهنگی صورت می گرفت. حرکت: جهت نشان دادن این حرکت از عنصر معماری خط در ایجاد حرکت و شکل گیری فضای موزه کودک استفاده شده است. حركتي كه بوسيله 3 خط صورت مي گيرد و حجم و سايت را شكل مي دهد. هدف از انتخاب خط براي نشان دادن حركت: 1- انتقال مفاهيم و حركت فرهنگي از ادوار گذشته به صورت خطي صورت مي گرفته است. 2- خط به دليل داشتن جهت بهترين عنصربراي نشان دادن حركت مي باشد. 3- محدوديت سايت براي استفاده از عناصر حجم و سطح

پروژه های دیگر طراح
نظـــــــر اعضــــــــا
سید امیر حسینی ( 1392/04/06 ) : سلام دوست عزیز :)
خسته نباشین برام جالب بود ک استادراهنماتون دکتر مردمی بودن :) چند تا نکته ی خوب و بد رو به نظرم رسید تا بنویسم واستون:
1- به نظرم تنوع فضایی هیجان فضاهای داخلی و رویداد پذیری بالاشون عالی بودن
2- در مورد قصه دار بودن حرکت توی فضاهای گالری که تا حدودی خطی میکنه حرکت رو هم خیلی موافقم و به نظرم باز هم نقطه ی قوت کار بود بخصوص که نهایتا میرسید به یه نقطه ی اوج حرم امام رضا :)
3- نکته ی اخر شاید ایرادی هست که به تعریف پروژه باید گرفت موزه ی یادگارهای فرهنگی هنری اسلامی ایران !!!! این نگاه به سنت و گذشته خیلی شبیه به نگاه مهندس دانشمیر در طراحی موزه ی سنت تهران در 1400 هست چند جا در موردش بحث کردیم که مفید میدونم این جا لینک بدم:
https://plus.google.com/u/0/106530013307327849442/posts/DShrF3fAcS8
https://plus.google.com/u/0/106530013307327849442/posts/F629HNngeJF
توی این دو لینک با دو تا از بچه های بهشتی و یکی دو تا از علم و صنعت و یکی از مشهد بحث کردیم فکر کنم راهگشا باشه :)
امیدوارم بازم شاهد کارای خوب از شما باشیم موفق باشین ...
حامی اتووود
 رسانه ی تخصصی معماری و شهرسازی میم زون
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. / عضو جدید
ایـمـــیـل :
رمز عبـور :
 
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه | ورود | ثبت نام | درباره ما | تماس با ما | قوانین سایت | راهنما | تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by Tryon Software Group