ثبت نام عضو جدید ایمیل آدرس: رمز عبور : رمز عبور را فراموش کردم

به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید خانه |  ثبت نام |  تماس با ما |  درباره ما |  قوانین سایت |  راهنما | تبلیغات




جدیــد ترین پــــــروژه هـا
پارک علم و فناوری
طراح : سجاد نوری
طراحی مدرسه سبز
طراح : سجاد نوری
مجموعه ویلایی ایرا
طراح : استدیو معماری دیسک
رویان ویلا
طراح : استدیو معماری دیسک
حامی اتووود
مسابقه دانشجویی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
چشم انداز ماری هیل؛ پارادکس ابژه و بافت
اتاق کودک و روشنایی فضا؛ الحاقیه ای به یک خانه
پانتئون سفید در برازیلیا؛ اسکار نیمایر و مدرنیته بومی رمانتیک
هنر گفت و گو ـ روزنامه شرق با سیف الله صمدیان
کامنـــــــــت پــــروژه ها
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه مجتمع مسکونی حیات نوشته است:
بعد گفتند بی دلار و ارتباط با ان دوستان معماری اسلامی بنده با اجازه شما از ایمیلتان برای ریجستر استفاده کردم ا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه مجتمع مسکونی حیات نوشته است:
نظر قبلی من توسط غیر رباتیک سانسور شد که نقد و بیهوده بودن معماری اسلامی از این دست بود سال شصت و نه سران معما ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
این کار عالیه چون مثل کارهای استاد عالی پوره اما ببینید این سایت رو دوستان رادیو هنر دکتر منشی زاده و زنگنه را ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه خانه مادری نوشته است:
بفهمند بقول شما اقایی که در رادیو هنر بمن زنگ زدی در چه گندی بدنیا امدیم انهم گناوه گناوه معماری دارد ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه خانه مادری نوشته است:
شهر سازی مزخرف دیبا و مقلدانش سازه خشک سه تا سنگ بیرون امده بی پایداری شد ابادان و تهران و اینهمه زلزله اقا ای ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
    ایمان زارع
    مجید معزی
    سامان نیرومند
    شرکت استودیو معماران مادو

  
امیر عباس کاشف
 ارسال نظر بازگشت به لیست پروژه ها گزارش خطا اشتراک پروژه
    نمایش عکس ها
    موزه تار و پود(کارخانه نساجی)
    دانشـــــــــــگاه : غیر مرتبط
    سال طـــــراحی : 1387
    مـــــــــــــــــکان : محوطه کتابخانه اسناد ملی ایران ( شیراز)
    کـــــارفـــــــــرما : مهندس مهرداد ایروانیان
    تـــــــــــاریخ ثبت : 1391/04/29
    مســــــــــــاحت : 400
    تعـــداد بازدیـــــد : 9989
    محــــدوده سنی : 34_35
    نــــوع کاربـــــری : فرهنگی
    مرحـــــــــله اجرا : اجرا شده
    همــــکاران طرح : مهندس مهرداد ایروانیان - مهندس هاشم پور _عکاس:سعید شریفی
     ایده های طراحی : کارخانه نساجی ( موزه تارو پود) این پروژه در سال 1387 توسط آقای مهندس مهرداد ایروانیان به بنده سپرده شد که این مسئولیت در برگیرنده طراحی و ساخت و نظارت کلیه سازه ها و المانهای داخلی و بیرونی بنا می باشد. کارخانه نساجی شیراز که بصورت مخروبه در آمده بود در محوطه فعلی کتابخانه اسناد ملی ایران درجوارخیابان قرآن شیراز در محدوده تاریخی سایت عرفان که دربرگیرنده مجموعه حافظیه و دانشگاه ادبیات ، مقبره مشاهیر ، باغ جهان نما و کتابخانه اسناد ملی واقع گردیده.

پروژه های دیگر طراح
نظـــــــر اعضــــــــا
راحله راد ( 1391/04/29 ) : با سلام و خسته نباشید.
کارتون و طراحی این موزه عالی بود وجرقه هایی در ذهن من برای پایان نام ام که موضوع آن موزه مد و طراحی لباس است بوجود اورد. چون هنوز سایت کارم مشخص نیست خیلی دوست دارم کنار موزه شما باشه ولی فکر کنم کاربری اون سایت این اجازه رو به من نده. به هر صورت همیشه موفق باشید
ایمان زارع ( 1391/04/30 ) : salam.kareton khobe vali age enteghad pazir bashid,on sazeye chadori on bala aslan khob nist.dar zemn be aghaye iravaniyan salam beresonid va begid jeloye haftkhan ke sang farsh kardin man harvaght ba mashid rad misham eradate khasi be ishon peida mikonam.ba tashakor
ایمان زارع ( 1391/04/30 ) : khob belakhare shoma tarahish kardin ya na?
ایمان زارع ( 1391/04/30 ) : daste goleshon dard nakone..... marekast
مجید معزی ( 1391/04/30 ) : سلام.جناب كاشف كار شما هميشه عالي بوده وجاي ايراد نداره... جا داره از شما و جناب ايروانيان تشكر كنم....
حمید رضا نارنجی ( 1391/04/30 ) : ظاهر کار متفاوته ولی اصولا هر تفاوتی دلیل بر خوب شدن کار نیست.
شرکت سبوک آب ( 1391/04/31 ) : [جناب کاشف عاشق کاراتم .خیلی خوب می دونم توی دوران همکاریتون با ایروانیان ایده های خاص مختص خودتون بود.ممنون که اینجوری هستین تو شیراز کاش می شد این افتخار رو داشته باشم که کنارتون کارکنم.خط فکریم البته نا خواسته وبدون تقلید شبیه شماست.کارامو براتوم می فرستم.
خوشحال می شم ایمیلتونو ببینم ا[email protected]
محسن رفیعی ( 1391/05/12 ) : با عرض معذرت در تمامی سایت های داخلی و خارجی معمار این بنا آقای ایروانیان معرفی شده . ولی طبق توضیحاتتون شما خودتون رو طراح می دونید . لطفا توضیح بدید .
در زیر لینک waf را قرار دادم
http://www.worldbuildingsdirectory.com/project.cfm?id=2539
امیر عباس کاشف ( 1391/05/14 ) : جناب رفیعی سلام. این حقیر در 8سال و13 برزه باجناب ایروانیان همکاری داشتم و در کنار ان به ساخت دست سازهایی برای ایشان مشغول بودم که در کلیه موارد استقلال کامل درایده و طراحی و ساخت داشتم که البته جا دارد از ابشان تشکر کنم....
امیر عباس کاشف ( 1391/05/14 ) : اما گویا ان بزرگوار به عمد این کمترین را بفراموشی سیرده و در کلیه سایت ها و مفالات و مصاحبه ها و مجلات و محافل و..... نه تنها یادی به میان نمی اید بلکه در صورت یاداوری چنان کم رنگ و بی رمق که ........
امیر عباس کاشف ( 1391/05/14 ) : لذا قضاوت ان بر عهده ناظر منصف بی غرض می گذارم که بقول خواجه حافظ:عذ ری بنه ای دل که تو درویشی و او را در مملکت حسن سر تاجوری بود.
امیر عباس کاشف ( 1391/05/14 ) : متشکرم و از بابت انقطاع یبام متاسفم چرا که در بارگذاری ان مشکل داشتم.
شبنم محمدی ( 1391/05/14 ) : سلام جناب کاشف .کارهاتون خیلی خوبه کاش مردم ما جای این همه انتقاد کمی این هنر فوق العاده شما رو درک می کردن
از زحماتی که کشیدین واقعا ممنون
سارا حمزه علی ( 1391/05/14 ) : با سلام و خسته نباشید واقعا لذت بردم از نبوغ و ابتکاراتتون ایکاش بشه فهمید سبک کاراتون چیه ؟
سارا حمزه علی ( 1391/05/14 ) : همچنین خیلی افسوس خوردم از اینکه چرا آثارتون در عرصه های جهانی معرفی نشدن من مطمئن هستم حتما مورد توجه قرار میگیرن و ازتون میخوام حتما آثارتونو به دنیای هنر معرفی کنید.
سارا حمزه علی ( 1391/05/14 ) : و خیلی خوشحال میشم اگه بتونید دوره های آموزشی در صورت امکان بذارید و این روش طراحی رو به عنوان یک متد طرای جا بندازید و مطمئنا خودم از اولین شاگردانتون خواهم بود .
فرزین زمانیان ( 1391/05/27 ) : man asheghe karatoon shodam shoma mojasame saze maheri hastin man hamishe asheghe in sabke kar boodam va shoma be khoobi in karo anjam dadin doost daram az nazdik bahatoon ashena besham be oomide inke zoodtar betoonim hamdigaro bebinim
farhad davari ( 1391/05/29 ) : be nazar nemiyad k in karha idea aghaye kashef bashe, dalil omdash ham sabegheye tulaniye in noe karha dar projehaye iravanian hast . az daheye 70 be in var , baraye zamani bish az 20 sal iravanian ba felez va ghataate mashin va sanaati kar karde. nemuneye barezesh moozeye bongahe toseeye mashin alat keshavarazi, sale 1373 ke ba ghataate oraghi, felezi va teraktor doros shode, sakhtemune shomare 3 ke dar oun panjarehash darhaye mashin hastan va estefade az jak va felez baraye harkate ghataate moteharek sakhteman, va shominhaye felezi va 10ha nemuneye dge sakhtemun....
farhad davari ( 1391/05/29 ) : dar zemn pishro ejraye in no karhaye iravanian aghaye emad va aghaye monzav va .... teye salha budan.
farhad davari ( 1391/05/29 ) : cheghadr in noe barkhorde kashef be iravanian narahat konanade ast. iravanian ostade conceptual art va hameye in noe idea pardazihast.
farhad davari ( 1391/05/29 ) : aghaye kashef man az shoma ham bekhatere faaliyataun dar zamineye sakhte ghataate sanaati tashakor mikonam, amma vali sabte ideaye nasaji be name khodeun bi ensafiye mahze.
امیر عباس کاشف ( 1391/06/01 ) : اقای داوری سلام. در داوری تعجیل نکنید و خوب بیندیشید.قطعا شاکی این یرونده باید جناب ایروانیان باشد که ایشان هم حی و حاضر و یقینا مطلع از این اقدام .تصور میکنم چنانچه شخصی بخواهد چونین ادعاهای خلاف واقع در مورد مالکیت اثری داشته باشد(چنانچه شما در مورد بنده متصورید) دچار یکی یا همه امراض زیر است.
امیر عباس کاشف ( 1391/05/30 ) : 1-انچنان بی مغز و ماجراجو که با علم به عواقب بداحتمالی چنین ادعایی بدنبال رسوایی است.
امیر عباس کاشف ( 1391/06/01 ) : 2-انچنان ابله که باوجود مجاورت و مراودات معمول با مالک اثر و در قید حیات بودن وی چونین ادعای نادرستی دارد.
امیر عباس کاشف ( 1391/05/30 ) : 3-ویا انچنان خود شیفته و متوهم که معنای مالکیت اثر را نمیداند و بجای اینکه خود را علت فاعلی و در طول اثر بداند -علت تامه و در عرض ان میداند.
امیر عباس کاشف ( 1391/05/30 ) : اما حقیقتا از انجا که توضیحات مفصلم در این باب از مجال این کادر نظر دهی خارج است بزودی و از روشی مشابه در صدد توضیح مطالبم خواهم بود و شما نیز از ان مطلع خواهید شد.
تابان قنبری ( 1391/06/20 ) : معماری چیزها را ستایش می کند
هر جا چیزی برای ستایش کردن نباشد معماری رخ نداده....ویتکنشتاین
آقای کاشف آثار شما سرشار از خلاقیت و ترکیبات جالب است....
و این برای معماری کافیست. همواره موفق و شاد باشید.
محسن نعمت الهي ( 1391/11/26 ) : با سلام .من یکی از طرفداران این نوع سبک طراحی هستم و به شما تبریک میگم و خلاقیتتون رو در این امر تحسین میکنم.هر جا این سبک طراحی رو میدیدم همیشه فکر میکردم از طراحی های ایروانیانه خوشحالم میبینم ادمای جوانتری هم هستند که با این خلاقیت طراحی میکنن.بنظر من مهم نیست کی این سبک رو برای اولین بار اورد مهم استفاده درست از الهامات ذهنی که با خلاقیت به یه اثر زیبا ختم شه.
شهلا روستا ( 1392/05/17 ) : من عاشق این پروژه هستم... کلا کتابخونه ملی رو دوست دارم شاید به خاطر این که دارای سادگی هست...و هم اینکه به حافظیه و باغ جهان نما نزدیک هست . و با این پروژه کامل میشه ... من همیشه آقای ایروانیان را به خاطر این کار تحسین میکردم....چه خوب که متوجه شدم کار شماست. عالی....
رزا وثوقی ( 1396/09/07 ) : درود بی پایان جناب کاشف و سپاس از طراحی زیباتون، یه سوال داشتم خدمتتون اونم اینکه برای زمان شلوغی این بنا، تهویه در نظر گرفته شده به چه صورت هست؟
حامی اتووود
 رسانه ی تخصصی معماری و شهرسازی میم زون
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. / عضو جدید
ایـمـــیـل :
رمز عبـور :
 
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه | ورود | ثبت نام | درباره ما | تماس با ما | قوانین سایت | راهنما | تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by Tryon Software Group