ریورساید، ایلینوی
اوری و کوین فری کوﻧلی دغدغه
ی شدید آموزش و پرورش و فرهنگ را داشتند. مدرسه و تماشاخانه ی ویژه ای که در نظر
گرفتند پاسخی بود به این دغدغه ی ایشان. خطوط مستقیم، توده های نرم ساختمانی، سقف
تخت معلق، چارچوب های سوراخ دار، و ترکیب عمومی طراحی این تماشاخانه، خبر از
تحولاتی در نحوه ی نگرش رایت می داد که بعدها در باغ های میدوی، خانه ی امیل باخ،
و هتل ایمپریال خود را به کامل ترین صورت ممکن نشان دادند. یکی از خصیصه های بسیار
دلپذیر تماشاخانه پنجره های رنگی درخشانی هستند که "بادکنک و کاغذ کشی"
نام گرفتنه اند.