ثبت نام عضو جدید
ایمیل آدرس:
رمز عبور :
مرا به خاطر بسپار
رمز عبور را فراموش کردم
به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید
خانه
|
ثبت نام
|
تماس با ما
|
درباره ما
|
قوانین سایت
|
راهنما
پــــــــــــروژه
ثبت پروژه شما
|
پروژه های دانشجویی محبوب
|
پروژه های حرفه ای محبوب
|
آخرین پروژه های دانشجویی
|
آخرین پروژه های حرفه ای
|
پروژه های دانشجویی برتر
|
پروژه های حرفه ای برتر
|
راهنما و قوانین
فـــــــــــــروم
فـــــروم
|
جستــــجو
|
راهنما و قوانین
مقــــــــــــالات
مقالات
|
مقالات برتر
|
مقالات پر بازدید
|
معرفی گروه تحریریه
|
راهنما و قوانین ثبت
دانشــــــــــگاه
دانشگاه
|
فعال ترین دانشگاه ها
|
دانشگاه با بیشترین اعضا
|
ثبت دانشگاه شما
|
راهنما و قوانین
آمـــــــــــــوزش
آموزش
|
ثبت کلاس جدید شما
|
راهنما و قوانین ثبت کلاس
مسابقـــــــــــات
مسابقات
|
مسابقات داخلی
|
مسابقات خارجی
|
دبیرخانه
|
ارتباط با مسئولین
کاربـــــــــــران
کاربران
|
ثبت نام
|
دانشجویان
|
معماران حرفه ای
|
کاربران آزاد
|
پروفایل های پر بازدید
|
راهنما و قوانین
کتــــــــــــــاب
کتاب ها
|
راهنما و قوانین
کاریابـــــــــــی
کاریابی
|
کارجویان
|
پیشنهادهای کاری
|
فرم کارجو
|
فرم پیشنهاد کار
|
راهنما و قوانین
|
اخبـــــــــــــار
آخرین اخبار
|
راهنما و قوانین
وبــــــــــلاگ
وبلاگ ها
|
راهنما و قوانین
شما می توانید
پروژه خود را ثبت کنید
مقاله خود را ثبت کنید
کلاس خود را ثبت کنید
در مباحث فروم اتووود شرکت کنید
پیـــــام هــای رسیــــده
مهسا تراب
1392/10/08
سلام خسته نباشید آقای ایزدی موضوعتون خیلی جالب هست منم موضوع میعادگاه هنر عام مخصوص شیراز هست میتونید بهم کمک کنید اطلاعات برا نمونه موردی یا معرفی کتاب میخوام ممنون میشم این ایمیلم هست
[email protected]
مریم مفیدی
1392/03/15
سلام. پروزه جالبی هستش. موفق باشید.طراحی مشابه ای در کنار آرامگاه شاعر ترکمن مختومقلی فراغی دارم.اگه میشه کمک کنید بسیار لطف میکنید با توجه به اینکه مختومقلی فردوسی ترکمن مینامند
[email protected]
ایمیلم هست .منتظرم
امير كشاورزيان
1389/10/08
ba salam . man az shoma ham mazerat mikham bebakhshid . . .
تيم اتووود
1388/12/07
معمار گرامی
با توجه به برگزاری همایش تحلیل آثار معماری در اسفند ماه هرگونه انتقاد یا نظرات سازنده در زمینه نحوه برگزاری و انتخاب آثار را میتوانید در فورم نقد در لینک زیر بیان فرمایید.
http://www.etoood.com/Security/Forum/PostList.aspx?trfkey=81&frmfkey=19
ادامه
ارسـال پیــام به
معين ايزدي
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. /
عضو جدید
ایـمـــیـل :
رمز عبـور :
مرا به خاطر بسپار
پیام های رسیده برای پروژه ها
مجید مختاری
1393/03/14
پروژه
میعادگاه ادب و هنر پارسی - با نگرشی بر عناصر شاهنامه فردوسی
:
با سلام خدمت مهندس عزیز
از وجنات کار اینطو معلومه که خیلی کار شده و وقت بسیاری روش گذاشته شده
چند نکته از این بنده حقیر:
دو کلمه " ادب " و " هنر " آن هم از نوع "پارسی " دارای معانی و مظاهر بسیار زیادی هستند که حتما در فاز صفر روشون مطالعه داشتید. شعر و ادبیات نظم و نثر پارسی همچون آداب و سنن اصیل ایرانی برگرفته از اصول -قاعده - وزن - کل نگر در جزء و جزء نگر در کل - منعطف - هندسه گرا (چه در 2بعد چه در 3بعد) و نظم و نظم و نظم، آنهم نظم انتظام یافته و غیره بود. این موارد بطور کل در تمامی بناهای اصیل ایرانی چه در بنا و چه در باغ سازی و حتی در زندگی افراد (مقوله فرهنگ) و تجارت و ... دیده می شده. ایران و ادبیات آن در تمامی جهان فوق غنی و مملو از رمز و راز دی عین سادگی و پبی پیراگی بود. با توجه به طرح شما از نظر شکلی و از نظر طرح کارشیو (پلان) این مصادیق کمتر دیده می شوند.
در طراحی معماری از نظرش نگرش شکلی که بازگو کننده تمام طرح در 1کلام است میتوان به طرق مختلف معانی و مصادیق را در قالب معماری مدرنیسم پیوند زد.
در طرح خوب شما از دید این بنده حقیر از نظر شکل و فضایی ازدحام- خشونت- تهاجم حجمی- عدم درک کلی که منتج به گنگی می شود- عدم استفاده از رنگ ( باتوجه به ادب و هنر ایرانی) - عدم استفاده از اججام افلاطونی و اشکال و احجام دیکانستراکت شده ایرانی(با توجه به راستای ودرنیستی کار شما) و ... کمتر دیده شده که امید است در کارهای آتی شاهد آن باشیم.
موفق و پیروز باشد.
سجاد امیرابادی
1392/08/01
پروژه
میعادگاه ادب و هنر پارسی - با نگرشی بر عناصر شاهنامه فردوسی
:
سلام
پروژت حجم خوبی داره اگه میشه فایل کارت و به ایمیلم بفرست با آرزوی موفقیت برای شما
[email protected]
[email protected]
مریم مفیدی
1392/03/15
پروژه
میعادگاه ادب و هنر پارسی - با نگرشی بر عناصر شاهنامه فردوسی
:
سلام. پروزه جالبی هستش. موفق باشید.طراحی مشابه ای در کنار آرامگاه شاعر ترکمن مختومقلی فراغی دارم.اگه میشه کمک کنید بسیار لطف میکنید با توجه به اینکه مختومقلی فردوسی ترکمن مینامند
[email protected]
ایمیلم هست .منتظرم
ادامه
پیــام های ارســـال شـــده
آرش بصیرت "سردبیر اتووود"
1389/10/22
لطفا نظرتون رو بهمون میگین؟ http://www.etoood.com/Security/Project/SProject.aspx?SPrj=1340
علیرضا امتیاز "مدیر اتووود"
1389/10/22
سلام . نظرتون رو راجع به پروژمون رو بهمون نگفتینا... http://www.etoood.com/Security/Project/SProject.aspx?SPrj=1340
ادامه
پیام های ارسال شده پروژه ها
معين ايزدي
1390/11/22
پروژه
میعادگاه ادب و هنر پارسی - با نگرشی بر عناصر شاهنامه فردوسی
:
هادی جان عزیز... ممنون از حضور و نظر گرمت...
این بحث ها برا دو سال پیش بود... ....
معين ايزدي
1390/10/16
پروژه
میعادگاه ادب و هنر پارسی - با نگرشی بر عناصر شاهنامه فردوسی
:
بازم ممنونم از حضورت...
جواب سوالتون؛ محدودیت نه... هر کسی می تونست طبق برداشت خودش ؛ تفسیر؛ تعبیر و طراحی کنه... واسه من بهترین فرم ممکن واسه بیان مفاهیم حماسی - اسطوره ای و ................ و کلا شاهنامه و فردوسی! که به از [نظم] پی افکندن [کاخی بلند] میشناسیمش؛ این فرم بود. حال به اون جا رسیدم یا نه... قضاوت با مخاطبین گرامی...
خوشحال ام که کار این پتانسیل بحث کردن رو داشت و ناراحت که به جایی که می شد سازنده باشه تو اون برهه؛ نشد...
اما گذشته دیگه...
الان این پابان نامه امه که موندگار شده واسم و افتخارم شاگردی مرحوم دکتر وزیری و جناب دکتر افضلیان بود؛ هست و خواهد بود...
معين ايزدي
1390/10/16
پروژه
میعادگاه ادب و هنر پارسی - با نگرشی بر عناصر شاهنامه فردوسی
:
جناب حبیبی عزیز؛ با پاراگراف اولتون کاملا موافق ام. اما نکته ای که باید تو نقد مورد توچه باشه که به نظرم آقای محبی عزیز این کارو نکردن؛ نوع بیان نقد هست. الان که دارم اینا رو می نویسم تقریبا دو سال اگه اشتباه نکنم از این بحث ها گذشته... و من به شخصه تعصبات قبل رو رو کارم ندارم و با گسترده کردن معلومات خودم و عوض کردن زاویه دیدم مشکلان کارم رو دارم می بینم مثل در گیر شدنم تو قرینه گی نو پلان و ...
پاراگراف دوم درست متوجه خط آخر نشدم: بحث برسر یک پروژه کارشناسی... نیست...... اگه اونجوری که برداشت کردم منظورتون باشه: بحث سر فرهنگ نقد شدن و نقد کردنه؛ که موافق ام و در غیر این صورت.....!
پاراگراف سوم کاملا شخصیه: اگه هرکس دیگه ای با این موضوع بخواد کار کنه؛ مسلما احتمال اینکه هرجور دیگه طراحی کنه و خط بکشه هست اما من واسه این کارم دلایل خاص خودمو داشتم و دارم و ماحصل اونها شده این فرم و این چیزی که الان هست.
باز هم می گم: به نظر شخصی من واسه بیان الگوهای اساطیری بهترین انتخاب این فرم بود...
واسه مطالعه بیشتر هم منابعی رو بالا ذکر کردم.
با |مردمی که همیشه در جو یک تمدن شعری بودند و اونو دنبال میکنن| یه جورایی باهات کاملا مخالف ام چون به نظر شخصی بنده: وظیفه و رسالت یک هنرمند (البته من هنوز تو اون جایگاه نیستم) تو هر زمینه ای از موسیفی گرفته تا معماری مطابق میل مردم عام طراحی کردن نیست یلکه ارتقا سواد دیداری شنیداری و... و... و... هست...
منظورم از واژه ها همین ها یی بود که نام بردبد.
سپاس از وقتی که برام گذاشتید.
ادامه
معين
ايزدي
دانشجو
Moein
Izadi
-
Student
تحصیــــــلات :
کارشناسی ارشد
شهرسازی
1389
urban design
MA/MS
1389
Major :
دانشگــــــاه :
علوم و تحقیقات تهران
science ans research of tehran
University :
دربـــــــــاره :
پروژه هـــــای دانشـــــجویی
میعادگاه ادب و هنر پارسی - با نگرشی بر عناصر شاهنامه فردوسی
درس :
پایان نامه
- سال طراحی :
1389
استاد :
دکتر پرویز وزیری فراهانی - دکتر خسرو افضلیان
طرح 2
درس :
طراحی معماری 2
- سال طراحی :
1386
استاد :
دکتر وزیری فراهانی
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند
خانه
|
ورود
|
ثبت نام
|
درباره ما
|
تماس با ما
|
قوانین سایت
|
راهنما
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by
Tryon Software Group