ثبت نام عضو جدید ایمیل آدرس: رمز عبور : رمز عبور را فراموش کردم

به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید خانه |  ثبت نام |  تماس با ما |  درباره ما |  قوانین سایت |  راهنما | تبلیغات




جدیــد ترین پــــــروژه هـا
ارارات
طراح : پویا خلج
پارک علم و فناوری
طراح : سجاد نوری
طراحی مدرسه سبز
طراح : سجاد نوری
مجموعه ویلایی ایرا
طراح : استدیو معماری دیسک
حامی اتووود
مسابقه دانشجویی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
پلازای مدنی خودْانگیخته برای شهر شورشی؛ هنگ کنگ و آینده ای که از دل انقلابی شهری بیرون آمد
طرح پیشنهادی کلیسای جدید والر از معماران کریل
اتووود کلاسیک ـ میدان اسکیت بازی دیوید س.اینگالس ـ ایروسارینن
معماران و چالش انتخاب معماری ـ شهرزاد شهریاری ـ کاخ کوئینتا دا رگالریا
کامنـــــــــت پــــروژه ها
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه مجتمع مسکونی حیات نوشته است:
بعد گفتند بی دلار و ارتباط با ان دوستان معماری اسلامی بنده با اجازه شما از ایمیلتان برای ریجستر استفاده کردم ا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه مجتمع مسکونی حیات نوشته است:
نظر قبلی من توسط غیر رباتیک سانسور شد که نقد و بیهوده بودن معماری اسلامی از این دست بود سال شصت و نه سران معما ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
این کار عالیه چون مثل کارهای استاد عالی پوره اما ببینید این سایت رو دوستان رادیو هنر دکتر منشی زاده و زنگنه را ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه خانه مادری نوشته است:
بفهمند بقول شما اقایی که در رادیو هنر بمن زنگ زدی در چه گندی بدنیا امدیم انهم گناوه گناوه معماری دارد ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه خانه مادری نوشته است:
شهر سازی مزخرف دیبا و مقلدانش سازه خشک سه تا سنگ بیرون امده بی پایداری شد ابادان و تهران و اینهمه زلزله اقا ای ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
    ایمان زارع
    مجید معزی
    سامان نیرومند
    شرکت استودیو معماران مادو

  
مرتضی علی نیا مقدم
 ارسال نظر بازگشت به لیست پروژه ها گزارش خطا اشتراک پروژه
    نمایش عکس ها
    خانه ی مکعب
    عنـــــــوان درس : طراحي معماری 3
    نـــــام استــــــاد : پویا خزائلی پارسا
    دانشــــــــــــگاه : آزاد اسلامی واحد قزویندانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین
    تاریـــــخ ثبــــــت : 1390/05/24
    تعــــــــداد بازدید : 3962
    محــــدوده سنی : 22_23
    نــــوع کاربـــــری : مسكوني
    همـــــکاران طرح : خودم
    ایده های طراحی : با استفاده از جاذبه های معماری ایرانی و به طور خاص درون گرایی و حیاط مرکزی و تلفیق آن با ویزگی های معماری مدرن، سعی در احیای اعجاز از دست رفته در معماری و پاسخگویی به نیازهای انسان و معماری مدرن را داشتم.

پروژه های دیگر طراح
نظـــــــر اعضــــــــا
م.جواد وثوقی ( 1390/05/24 ) : سلام مهندس عزیز.
تبریک میگم.کارتون خیلی عالی شده.
البته اجازه بدید یه نظر دوستانه بدم.با تعدادفیگورها یی که تو کارگذاشتین واشل اونها من شخصا حس یه خونه ازکار پیدا نکردم.وبیشتر حس یه مکان عمومی مثل تئاتر یا نمایشگاه وگالری داشتم مخصوصا اکسپوزبودن بیش ازحد قسمت ورودی وشیشه ای.
امیدوارم از انتقاد ناراحت نشده باشین ودوستان دیگه هم نظراتشون رو بگن تا چیزای بیشتری یاد بگیریم.
ممنونم که کارتون رو به نمایش گذاشتین.
آرش بصیرت "سردبیر اتووود" ( 1390/05/25 ) : وظیفه فرم غالبا ایجاد یک ظاهر زیبا و دلپسند بوده است، در مقطعی از تاریخ که زندگی در هم شکسته می شود، فرم خود را از شر این وظیفه خلاص می کند. فرم های در هم شکسته به کار رفته در هنر مدرن نیز حقایق نا اصیل و کاذب جهان و جامعه کنونی را بر ملا می کنند، این فرم ها هستند که حاوی حقیقت اند، پس هنر صرفا به شکل منفی وفاق فرد و جهان را متجلی می سازد و تحت شمول زیبایی شناسی منفی بر امده یا پی گیر امر منفی محقق می گردد، هنر فقط با نفی پدید می اید، نفی پیش انگاشت های غالبا ایده ئلژیک به ارث رسیده از قالب های فکری پیشینی، در گستره معماری این بسط های مفهومی در قالب شی منفی محقق می شود، موبیوس وارگی اسکالپچریکی که حجم کلی مکعب را مقوم ساخته، در جغرافی یایی که ان را تولید کرد محصول یک نگاه بحرانی است به دنیا که اول بار در طرح پیشنهادی ایزنمن برای مرکز برلین پیشنهاد گردید، بعدها با با سی سی تی وی کولهاس در قامت گونه شناسی جدید برج ما بعد یازدهم سپتامبری ریشه در تاریخ گرفت، جدا از ان که اصلا انتخاب یک چنین پیش نمونی برای سازمان دهی یک بنای محدود مسکونی مناسب باشد، اسطوره قالب بندی کامل، نافیِ ذات منفی صورت بندی تاریخی، چه با هدف معاصرسازی و چه بازگشت به فضای منفی معماری سنتی و زیبایی ناشی از خلا می باشد.
حمید رضا محمدپور ( 1390/05/25 ) : کار جالبی شده.خوش به احوالاتتون که همچین استادی داشتید.
مهتا میرزایی ( 1390/05/25 ) : امتیاز 5 از 5
فرشاد حاتمی ( 1390/06/23 ) : ماكت سازي شما هم خيلي خوبه ها........نمرت هم 5
مهسا فضیله ( 1390/07/14 ) : راستش منم اصلا احساس نکردم که اینجا خونس...
البته فرم کارو دوسداشتم
فرهنگ طهماسبی ( 1390/09/23 ) : دوست عزیز اینکه معماری ایرانی درون گرا بوده صرفا به معنی توجه به عناصر درونی فضا هست نه شفافیت! شفافیت در معماری سنتی ایران هیچ وقت وجود نداشته و ترکیب این دو در واقع جمع کردن مثبت با منفی است که نوعی تناقض در معماری به حساب میاد. معماری سنتی ایران برخواسته از فرهنگ ایرانی بوده و قابل ترکیب با عناصر معماری مدرن نیست.
مهسا احمدی ( 1393/02/11 ) : خیلی زیبا ولی کاش موزه بود
حامی اتووود
 رسانه ی تخصصی معماری و شهرسازی میم زون
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. / عضو جدید
ایـمـــیـل :
رمز عبـور :
 
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه | ورود | ثبت نام | درباره ما | تماس با ما | قوانین سایت | راهنما | تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by Tryon Software Group