ثبت نام عضو جدید
ایمیل آدرس:
رمز عبور :
مرا به خاطر بسپار
رمز عبور را فراموش کردم
به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید
خانه
|
ثبت نام
|
تماس با ما
|
درباره ما
|
قوانین سایت
|
راهنما
|
تبلیغات
پــــــــــــروژه
ثبت پروژه شما
|
پروژه های دانشجویی محبوب
|
پروژه های حرفه ای محبوب
|
آخرین پروژه های دانشجویی
|
آخرین پروژه های حرفه ای
|
پروژه های دانشجویی برتر
|
پروژه های حرفه ای برتر
|
راهنما و قوانین
فـــــــــــــروم
فـــــروم
|
جستــــجو
|
راهنما و قوانین
مقــــــــــــالات
مقالات
|
مقالات برتر
|
مقالات پر بازدید
|
معرفی گروه تحریریه
|
راهنما و قوانین ثبت
دانشــــــــــگاه
دانشگاه
|
فعال ترین دانشگاه ها
|
دانشگاه با بیشترین اعضا
|
ثبت دانشگاه شما
|
راهنما و قوانین
آمـــــــــــــوزش
آموزش
|
ثبت کلاس جدید شما
|
راهنما و قوانین ثبت کلاس
مسابقـــــــــــات
مسابقات
|
مسابقات داخلی
|
مسابقات خارجی
|
دبیرخانه
|
ارتباط با مسئولین
کاربـــــــــــران
کاربران
|
ثبت نام
|
دانشجویان
|
معماران حرفه ای
|
کاربران آزاد
|
پروفایل های پر بازدید
|
راهنما و قوانین
کتــــــــــــــاب
کتاب ها
|
راهنما و قوانین
کاریابـــــــــــی
کاریابی
|
کارجویان
|
پیشنهادهای کاری
|
فرم کارجو
|
فرم پیشنهاد کار
|
راهنما و قوانین
|
اخبـــــــــــــار
آخرین اخبار
|
راهنما و قوانین
وبــــــــــلاگ
وبلاگ ها
|
راهنما و قوانین
جدیــد ترین پــــــروژه هـا
ارارات
طراح :
پویا خلج
پارک علم و فناوری
طراح :
سجاد نوری
طراحی مدرسه سبز
طراح :
سجاد نوری
مجموعه ویلایی ایرا
طراح :
استدیو معماری دیسک
حامی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
چرا دیوارهای مرزی بیمصرفند؟
موزه هنر باروک از تویو ایتو؛ تعامل انسان، طبیعت و هنر معماری
خانه برخاسته، معماران آپولو؛استراتژی تضاد بر شانه های سیاست رنگ و حجم
تراشه های کانسپچوال ـ پیتر آیزنمن، کنش جغرافیایی حوزه عمومی، فرم سیاسی و اموزش سیاسی
کامنـــــــــت پــــروژه ها
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
مجتمع مسکونی حیات
نوشته است:
بعد گفتند بی دلار و ارتباط با ان دوستان معماری اسلامی بنده با اجازه شما از ایمیلتان برای ریجستر استفاده کردم ا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
مجتمع مسکونی حیات
نوشته است:
نظر قبلی من توسط غیر رباتیک سانسور شد که نقد و بیهوده بودن معماری اسلامی از این دست بود سال شصت و نه سران معما ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
ویلا بتنی
نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
ویلا بتنی
نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
ویلا بتنی
نوشته است:
این کار عالیه چون مثل کارهای استاد عالی پوره اما ببینید این سایت رو دوستان رادیو هنر دکتر منشی زاده و زنگنه را ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
خانه مادری
نوشته است:
بفهمند بقول شما اقایی که در رادیو هنر بمن زنگ زدی در چه گندی بدنیا امدیم انهم گناوه گناوه معماری دارد ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
خانه مادری
نوشته است:
شهر سازی مزخرف دیبا و مقلدانش سازه خشک سه تا سنگ بیرون امده بی پایداری شد ابادان و تهران و اینهمه زلزله اقا ای ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
ایمان زارع
مجید معزی
سامان نیرومند
شرکت استودیو معماران مادو
کوروش روشندل
ارسال نظر
بازگشت به لیست پروژه ها
گزارش خطا
اشتراک پروژه
نمایش عکس ها
موزه هنر
عنـــــــوان درس
:
طراحي معماری 3
نـــــام استــــــاد
:
مهندس طهماسبی
دانشــــــــــــگاه
:
آزاد اسلامی واحد قزوین
تاریـــــخ ثبــــــت
:
1390/11/18
تعــــــــداد بازدید
:
6012
محــــدوده سنی
:
20_21
نــــوع کاربـــــری
:
فرهنگی
همـــــکاران طرح
:
این پروژه را چگونه ارزیابی میکنید ؟ عدد
5
بیشترین امتیاز است.
1
2
3
4
5
تا کـنون
31
نفـر به این پــروژه امتیاز داده اند
ایده های طراحی
:
_
پروژه های دیگر طراح
برج توریستی
مجتمع مسکونی
خوابگاه دانشجویی
مرکز کارگردان کانون نوجوانان
نظـــــــر اعضــــــــا
مهشید معتمد
(
1390/11/18
) :
با وجود شباهت به موزه گوگنهایم بیلبائو، اما خطوط شکستگی مناسبی پیدا کردند. گرچه در سایت آشفتگی دیده می شود.
موفق باشید.
کوروش روشندل
(
1390/11/18
) :
ممنونم از دیدگاهنون به پروژه.
علیرضا بوستانی
(
1390/11/19
) :
با احترام به دوست خوبمون خانم معتمد باید بگم که کار هیچ وجه مشترکی با موزه گوگنهایم نداره و اگر هم بخوایم کار رو با یک معمار معاصر مقایسه کرد میشه کار و تفکر کوروش جانو به رم کولهاس نزدیک کرد.وجه شباهت رو از شکستگی ها و بی نظمی خطوط که در کنار هم بسیار کنترل شده طراحی شده می دونم.
من کارتو خیلی دوست داشتم و واست آرزوی موفقیت می کنم.
کوروش روشندل
(
1390/11/19
) :
ممنونم علیرضا
من هم به نداشتن وجه مشترک بین طرحم با موزه فرانک گهری موافقم
خوشحالم که از کار خوشت اومد.
ممنون
حامد قدسي
(
1390/11/19
) :
با سلام . در نگاه اول کار به نظر خیلی خوب و منسجم خودش رو نشون میده ، ولی وقتی عکسها به جزئیات بیشتری توجه می کنه متوجه می شیم که کل کار یک پراکندگی رو توی تمام سطوح به نمایش میذاره ... فکر می کنم باید روی این موضوع و اضافه کردن مفاصلی بین بناهاتون بیشتر کار می کردید . موفق باشید
مهشید معتمد
(
1390/11/19
) :
آقای بوستانی: کاش قسمتهای مختلف موزه بیلبائو را دیده باشید، به خصوص پل عبور ماشین و ساختمان مجاورش. بد نیست که تأثیرپذیری از کارها را قبول کنیم. هیچ کس از خلاقیت صرف نمی تواند طراحی کند، مگر تفکرات طراحان قبلی را بپذیرد. اتفاقاً گاهی تقلید درست از خلاقیت بد، مقبول تر خواهد افتاد.
علیرضا بوستانی
(
1390/11/19
) :
خانم معتمد من هیچ وقت نگفتم که طرح نباید از کار بزرگی چون بیلبائو که کار معمار بزرگی به نام فرانک گهری است تبعیت کنه.منم گاهی اوقات ایده گرفتن از کارهای قابل قبول را می پذیرم ولی کارهای شکسته و خط های بدون اساس خاصی از کار گهری کاملا به دوره و اصلا نمی تونیم این کار رو به موزه ی گهری که کاملا خط ها روی اصول طراحی شده است رو نسبت بدیم.من در کامنت قبلیم نوشتم که اگر هم بخوایم کار رو تشبیه کنیم به کار یک معمار معاصر، اون معمار کسی جز رم کولهاس نیست.البته با احترام به نظر شما.
عاطفه تاکی
(
1390/11/19
) :
خسته نباشید.
فرزان شاماسب لو
(
1390/11/19
) :
پلی که از روی قسمتی از موزه گوگنهایم عبور کرده در واقع پل خود اتوبان هست که از روی سایت رد می شه و هیچ ربطی به طرح اصلی نداره و تنها با اضاقه کردن قطعه ای مشابه اجزای موزه در طرف ذیگه اتوبان این تصور ایجاد شده که پل طرح رو شکافته.حتی اگر اون پل عینا" با همون فرم در این پروژه حضور داشت این طرح ابدا ربطی به موزه گوگنهایم نداشت.(حد اقل نه در مبانی طراحی) . بد نیست که قبل از اینکه به دیگران بیاموزیم کمی هم روی نحوه تحلیل خودمون متمرکز بشیم و تصورات شخصی کاملا شهودی و غیر استنتاجی خودمون رو سعی نکنیم به دیگران منتقل کنیم............... از اونجایی که مدارکی از طرح ارائه نشده نمیتونم در باره ی جنبه ی معماری نظری بدم. اما به عنوان یک اثر هنری کلیت کار رو دوست دارم و البته از نحوه شکافته شدن توده های نسبتا صلب یک سوی سایت و خردشدن و پراکنده شدن اونها در ادامه ی سایت هم می شه تفسیر های خاصی داشت ...
هادی بابایی
(
1390/11/22
) :
بابا این نامردیه آخه پلان و عملکردش کو؟
آخه چجوری امتاز بدم؟
میدم میدم نامردی نشه...4
توحید علی نژاد اصل
(
1390/12/12
) :
salam. man tohidam az uromye. in term tarhe 3 daram ba mozoe mozeye honare moaser. az cansepteton ehsas kardam ide pardaziton be man nazdike age komakam konin mamnon misham.
توحید علی نژاد اصل
(
1390/12/12
) :
rasiii tarhet kheili jalebe be sharti ke tagsim bandio amalkarde fazahato eyne tarhet bashe.
[email protected]
inam emailame.tanxxx
سارا صفری اشلیکی
(
1391/01/17
) :
کار خوبی ست . مشخص که رو تمام جزییات فکر کردی و این حسن کارت ست
زهرا اسلامی
(
1391/01/20
) :
کوروش جان بازم تبریک به خاطر طرح قشنگت.
آدما با دیدن طرح احساست مختلفی بروز میدن و این کاملا از رو ضمیر ناخود اگاه ،خانم معتمد به یاد گوگنهایم آقای بوستانی رم کولهاس و...
این یه چیزه طبیعیه!!!!!
کوروش روشندل
(
1391/01/28
) :
سارا و زهرا
بینهایت ممنونم از نظرات مثبتتون
دیگه هندونه ی بیشتری در بغلهایم جا نمیشد....
توحید علی نژاد اصل
(
1391/01/29
) :
سلام كوروش جان انصافاً تركونديااا. دادا مسي از كمكت.
خانم mis
(
1391/02/08
) :
سلام کارتون قابل تقدیره میشه بگید درختاتونو چه طور ساختید؟
کوروش روشندل
(
1391/02/09
) :
درخت ها آماده هستند ولی با اسپری رنگشون کردم
ممنونم الناز
کوروش روشندل
(
1391/02/09
) :
ببخش توحید ،
اگه سوالی راجع به فرم داری بپرس اما من اصولاً تحقیقات و نقشه هامو برای خودم نگهمیدارم.
توحید علی نژاد اصل
(
1391/02/10
) :
سلام کوروش جان میشه بگی چجوری به این کانسپتت رسیدی؟
نرگس زنجانی
(
1391/03/05
) :
کارت خیلی عالی بود کوروش جان :)
پوریا فرخی
(
1391/04/25
) :
دوست عزیز ما فقط داریم جنبه فرمال این موزه رو می بینیم که خطوط و شکستگی ها همه با سلیقه بنده همخوانی داره.اما واقعا واسه نمره دادن لازمه که بدونیم پلان چیه.دسترسی ها چیه.کلا ریز فضاها و و و....
محمد محبی
(
1391/09/23
) :
تبریک از نظر فرم خوبه اما ای کاش ایده طرح می نوشتید تا بشه در موردش قضاوت کرد
مریم زارعی
(
1392/08/24
) :
عالی....
کوروش روشندل
(
1392/09/17
) :
ممنونم
بهزاد آقاخانی
(
1392/12/29
) :
عالیه...خسته نباشید...پله های ورودی یه پاگرد نیاز داره...
دیانا رستمی
(
1393/02/03
) :
سلام.خسته نباشین...از نظر من معماری هنره و به همین خاطر اولین ویژگی که باید داشته باشه ارتباطیه درستیه که با حس بصری و زیبا شناسانه ی انسان برقرار می کنه..کار شما این ویژگی رو داره..گرچه در مورد استفاده از فرم های شکسته بخصوص برای چنین کاربری باید کمی احتیاط کرد اما با همین خطوط تعامل خوبی با موضوع برقرارکردین.
امیر(http://archbiz.sellfile.ir/) محمدی
(
1393/02/03
) :
باسلام تاج فرم جالب بود
در پله هاش چندان چیز خاصی نبود که یک فریم را معطلش کنید آیا چیز خاصی را می خواستید نشان بدید
حامی اتووود
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. /
عضو جدید
ایـمـــیـل :
لطفاً ایمیلتان را وارد کنید
رمز عبـور :
لطفاً رمزعبور را وارد کنید
مرا به خاطر بسپار
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه
|
ورود
|
ثبت نام
|
درباره ما
|
تماس با ما
|
قوانین سایت
|
راهنما
|
تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by
Tryon Software Group