ثبت نام عضو جدید ایمیل آدرس: رمز عبور : رمز عبور را فراموش کردم

به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید خانه |  ثبت نام |  تماس با ما |  درباره ما |  قوانین سایت |  راهنما | تبلیغات




جدیــد ترین پــــــروژه هـا
ارارات
طراح : پویا خلج
پارک علم و فناوری
طراح : سجاد نوری
طراحی مدرسه سبز
طراح : سجاد نوری
مجموعه ویلایی ایرا
طراح : استدیو معماری دیسک
حامی اتووود
مسابقه دانشجویی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
آرگُوس؛ زیبایی شناسی امر صنعتی
اتاق معلق ار معماران نِم ؛ خلاقيتي در استفاده از فضاهاي بدون كاربرد
اتووود كلاسيك ـ باوهاوس ایالت وایمار ـ والتر گروپیوس
پاویون Epiphyte از ماروین برتک و ماگنوس هورتن
کامنـــــــــت پــــروژه ها
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه مجتمع مسکونی حیات نوشته است:
بعد گفتند بی دلار و ارتباط با ان دوستان معماری اسلامی بنده با اجازه شما از ایمیلتان برای ریجستر استفاده کردم ا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه مجتمع مسکونی حیات نوشته است:
نظر قبلی من توسط غیر رباتیک سانسور شد که نقد و بیهوده بودن معماری اسلامی از این دست بود سال شصت و نه سران معما ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
این کار عالیه چون مثل کارهای استاد عالی پوره اما ببینید این سایت رو دوستان رادیو هنر دکتر منشی زاده و زنگنه را ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه خانه مادری نوشته است:
بفهمند بقول شما اقایی که در رادیو هنر بمن زنگ زدی در چه گندی بدنیا امدیم انهم گناوه گناوه معماری دارد ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه خانه مادری نوشته است:
شهر سازی مزخرف دیبا و مقلدانش سازه خشک سه تا سنگ بیرون امده بی پایداری شد ابادان و تهران و اینهمه زلزله اقا ای ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
    ایمان زارع
    مجید معزی
    سامان نیرومند
    شرکت استودیو معماران مادو

  
البرز بورحمزه
 ارسال نظر بازگشت به لیست پروژه ها گزارش خطا اشتراک پروژه
    نمایش عکس ها
    خانه یادبودی خیام
    عنـــــــوان درس : طراحي معماری 3
    نـــــام استــــــاد : مهندس نصر
    دانشــــــــــــگاه : آزاد اسلامی واحد شیراز
    تاریـــــخ ثبــــــت : 1388/11/20
    تعــــــــداد بازدید : 2659
    محــــدوده سنی : 22_23
    نــــوع کاربـــــری : فرهنگی
    همـــــکاران طرح :
    ایده های طراحی : عقل گرایی پوزیتیویستی با استفاده ار فرم دایره و ایجاد تقارن در طرح همراه با تندیس گرایی اکسپرسیونیستی .آزادی انتخاب در مسیر طرح. تکیه بر اینجهانی بودن انسان و نفی هر چه غیر از این جهان . تکیه بر بیان اکسپرسیونیستی شخصیت نجومی خیام .فرم ساختمان گویی انسان را به یاد نجوم و فضا می اندازد . تکیه بر این مفهوم که عاقب نتیجه زندگی همه یکیست(خاک شدن) و تنها مسیرها متفاوت است . و اتنخاب مسیر بر عهده خود انسان است . . .

پروژه های دیگر طراح
نظـــــــر اعضــــــــا
میثم ستاری ( 1388/11/20 ) :

 بسیار زیباست

سحر برائی ( 1388/11/20 ) :

كاش پلانهاي طرح هم موجود بودتا كاربري طرح وفضاها مشخص ميشد

 

اميد صادقي ( 1388/11/20 ) :

khaste nabashi

khamir maie 1 memare bozorg dar tanure zaman nane barbarie sukhte khahad shod

البرز بورحمزه ( 1388/11/20 ) :

سحر جان متاسفانه به خاطر محدودیت 10 عکس نتونستم پلان ها و بقیه طراحی های داخلی و عکس های ماکت و ... رو بذارم .می بایست آقای مهندس امتیاز لطف کنند و محدودیت upload رو بر دارند . 

رضا شبانکاره ( 1388/11/22 ) : طرح بیشتر شبیه به یک بشقاب پرنده میمونه!! موضوع طرح جالبه, گرافیک کار رو هم میشه قبول کرد, اما ارتباط این گرافیک و موضوع برای من غیر قابل درک هست. طرح و موضوع هم به زور به هم ربط داده شدند.
به نظر من طراح شناخت کافی از خیام نداشته. چون میشود همین طرح را تحت عناوین دیگری هم مطرح کرد, مثلا انجمن مطالعات سیاره مریخ, یا مرکز تبلیغات ماهواره امید, و یا هر موضوع دیگری, اما خیام!!؟؟!؟؟!!!
خیام یه شخصیت تودر تو و چند لایه داره, این درسته که نجوم میدونسته اما در زمینه های دیگری هم, از جمله ادبیات, الاهیات, عرفان, ریاضیات و خیلی رشته های دیگه, سَری داشته و مردم ایران هم بیشتر اون رو به عنوان یک شاعر میشناسند.
همین امر طراحی با عنوان خیام رو اونقدر سخت میکنه, که هر آرشیتکتی که خیام رو بشناسه و قصد طراحی با این عنوان رو داشته باشه, توی اتود هایی که برای رسیدن به فرم میزنه حتما به د-فرم میرسه, چون فقط د-فرمیتی هست که میتونه همه رو راضی نگه داره, و این امکان رو به وجود میاره که هر کس به جای دیدن تفکر طراح (غلط یا درست) تفکر خودش رو از خیام توی طرح ببینه.
عارف ارفعی ( 1388/11/27 ) : با کمال احترام به طرح و ایدت اما با نظر دوستمون محمد رضا موافقم.طرح با موضوع سازگار نیست.
تيم اتووود ( 1388/12/07 ) : معمار گرامی
با توجه به برگزاری همایش تحلیل آثار معماری در اسفند ماه هرگونه انتقاد یا نظرات سازنده در زمینه نحوه برگزاری و انتخاب آثار را میتوانید در فورم نقد در لینک زیر بیان فرمایید.
http://www.etoood.com/Security/Forum/PostList.aspx?trfkey=81&frmfkey=19
ارمغان حسینی ( 1389/03/05 ) : سلام خسته نباشید به نظر من اوج گرفتن خط ها عالیه ولی شاید به خاطر مقیاس بزرگش و اون ارتفاع، بیشتر تبدیل به یک المان شده در هر صورت ممنون از ارائه.
سینا قاسمی ( 1391/01/31 ) : دوست عزیز بازی با احجام همه جا شاید کاربرد نداشته باشه مث جایی که شاید لازم باشه شیدایی خیام را نشون بدیم شور و عرفان با هندسه همیشه جور در نمیاد ولی اگه مد نظرت جبر بوده شاید........
حامی اتووود
 رسانه ی تخصصی معماری و شهرسازی میم زون
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. / عضو جدید
ایـمـــیـل :
رمز عبـور :
 
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه | ورود | ثبت نام | درباره ما | تماس با ما | قوانین سایت | راهنما | تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by Tryon Software Group