ثبت نام عضو جدید
ایمیل آدرس:
رمز عبور :
مرا به خاطر بسپار
رمز عبور را فراموش کردم
به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید
خانه
|
ثبت نام
|
تماس با ما
|
درباره ما
|
قوانین سایت
|
راهنما
|
تبلیغات
پــــــــــــروژه
ثبت پروژه شما
|
پروژه های دانشجویی محبوب
|
پروژه های حرفه ای محبوب
|
آخرین پروژه های دانشجویی
|
آخرین پروژه های حرفه ای
|
پروژه های دانشجویی برتر
|
پروژه های حرفه ای برتر
|
راهنما و قوانین
فـــــــــــــروم
فـــــروم
|
جستــــجو
|
راهنما و قوانین
مقــــــــــــالات
مقالات
|
مقالات برتر
|
مقالات پر بازدید
|
معرفی گروه تحریریه
|
راهنما و قوانین ثبت
دانشــــــــــگاه
دانشگاه
|
فعال ترین دانشگاه ها
|
دانشگاه با بیشترین اعضا
|
ثبت دانشگاه شما
|
راهنما و قوانین
آمـــــــــــــوزش
آموزش
|
ثبت کلاس جدید شما
|
راهنما و قوانین ثبت کلاس
مسابقـــــــــــات
مسابقات
|
مسابقات داخلی
|
مسابقات خارجی
|
دبیرخانه
|
ارتباط با مسئولین
کاربـــــــــــران
کاربران
|
ثبت نام
|
دانشجویان
|
معماران حرفه ای
|
کاربران آزاد
|
پروفایل های پر بازدید
|
راهنما و قوانین
کتــــــــــــــاب
کتاب ها
|
راهنما و قوانین
کاریابـــــــــــی
کاریابی
|
کارجویان
|
پیشنهادهای کاری
|
فرم کارجو
|
فرم پیشنهاد کار
|
راهنما و قوانین
|
اخبـــــــــــــار
آخرین اخبار
|
راهنما و قوانین
وبــــــــــلاگ
وبلاگ ها
|
راهنما و قوانین
جدیــد ترین پــــــروژه هـا
ارارات
طراح :
پویا خلج
پارک علم و فناوری
طراح :
سجاد نوری
طراحی مدرسه سبز
طراح :
سجاد نوری
مجموعه ویلایی ایرا
طراح :
استدیو معماری دیسک
حامی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
باشگاه مشت زنی، بحران اختگی و تمایلات سرکوب شده ی مردانگی مفرط آنارشیستی
اتووود ـ ایران معاصر ـ طرح پیشنهادی مرکز اجتماعات صدرا از آتلیه های پاد، نوآ و بائو
یوتوپیای سن سیمون و شارل فوریه به روایت پل ریکور و از منظر فردریش انگلس
دشمنان شرق شناسی؛ از رنه گنون تا حسین نصر و سید قطب
کامنـــــــــت پــــروژه ها
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
مجتمع مسکونی حیات
نوشته است:
بعد گفتند بی دلار و ارتباط با ان دوستان معماری اسلامی بنده با اجازه شما از ایمیلتان برای ریجستر استفاده کردم ا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
مجتمع مسکونی حیات
نوشته است:
نظر قبلی من توسط غیر رباتیک سانسور شد که نقد و بیهوده بودن معماری اسلامی از این دست بود سال شصت و نه سران معما ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
ویلا بتنی
نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
ویلا بتنی
نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
ویلا بتنی
نوشته است:
این کار عالیه چون مثل کارهای استاد عالی پوره اما ببینید این سایت رو دوستان رادیو هنر دکتر منشی زاده و زنگنه را ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
خانه مادری
نوشته است:
بفهمند بقول شما اقایی که در رادیو هنر بمن زنگ زدی در چه گندی بدنیا امدیم انهم گناوه گناوه معماری دارد ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
خانه مادری
نوشته است:
شهر سازی مزخرف دیبا و مقلدانش سازه خشک سه تا سنگ بیرون امده بی پایداری شد ابادان و تهران و اینهمه زلزله اقا ای ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
ایمان زارع
مجید معزی
سامان نیرومند
شرکت استودیو معماران مادو
مصطفی یکترزاده
ارسال نظر
بازگشت به لیست پروژه ها
گزارش خطا
اشتراک پروژه
نمایش عکس ها
طراحي مجتمع تجاري-تفريحي
عنـــــــوان درس
:
طراحی معماری 1
نـــــام استــــــاد
:
آقاي دكتر تركمان
دانشــــــــــــگاه
:
حافظ شیراز
تاریـــــخ ثبــــــت
:
1389/05/24
تعــــــــداد بازدید
:
17793
محــــدوده سنی
:
20_21
نــــوع کاربـــــری
:
تجاري
همـــــکاران طرح
:
.
استاد
:
احمد ترکمان
این پروژه را چگونه ارزیابی میکنید ؟ عدد
5
بیشترین امتیاز است.
1
2
3
4
5
تا کـنون
227
نفـر به این پــروژه امتیاز داده اند
ایده های طراحی
:
تجارت چهارراه زندگی،حداقل همان قدر که فعالیتی اقتصادی است به همان اندازه فعالیتی اجتماعی و فرهنگی نیز هست،فعالیتهای تولیدی به تجارت وابسته اند که انگیزه پایان آنها محسوب میشود.از اوقات فراغت برداشت های متفاوتی شده است و افراد عادی و اندیشمندان این واژه را به شیوه های گوناگونی تعریف کرده اند،از نظر برخی فراغت زمان آزادی است که بعد از انجام کار باقی میماند و... در طراحی این پروژه به مسائل زیادی توجه شد.قبل از طراحی در مرحله اول مهمترین هدف،رسیدن به یک پروسه کاملا دقیق و صحیح در مورد مقوله طراحی مجتمع تجاری و بعضا مختلط بود. در کل پروژه سعی بر آن شد که از بیهوده گری و مطالعات غیر ضروری وجانبی که تاثیری در پروژه مذکور نداشتند خودداری شود.مهمترین پتانسیل پروژه،حفظ یگانگی و یکپارچگی کل پروژه در تمام طول مطالعات و طراحی است،به گونه ای که با مطالعه ی مطالعات که در سه فصل انجام شد،از صفر به طراحی نهایی مجتمع خواهید رسید و سلسله مراتب طراحی به گونه ای زنجیروار به یکدیگر متصل بوده و دچار شک و شبه از لحاظ طراحی نخواهید شد. سایت پروژه در منطقه معالی آباد شیراز قرار دارد که بر اساس مطالعات انجام شده از بین چندین سایت پیشنهادی مورد انتخاب قرار گرفته است. کانسپت از روند شکلگیری بازار ایرانی و عناصر تشکیل دهنده بازار گرفته شده است.این ایده به دلیل قرارگیری سایت در شهر شیراز که شهری تاریخی و فرهنگی است انتخاب شد،چرا که میتوان ایده های متفاوتی را برای این کاربری در نظر گرفت.در شیت های ارائه شده به طور مشخص تری درباره ایده های طراحی توضیح داده میشود. خواهشمند که بدلیل محدودیت بارگزاری و بدکیفیت بودن شیتها به توضیحات هر شیت دقت نمایید تا حق طراحی زائل نشود. با تشکر از استاد گرانقدرم،آقای دکتر ترکمان که بهترین راهنمای من بودند و شما دوستان عزیز که به طرح توجه میکنید.
پروژه های دیگر طراح
طراحی المان شهری
طراحی میدان مرکزی شهری
عکاسی 1 (باغ جهان نما)
+B
عکاسی 3 (کاشان)
عکاسی 4(فیروز آباد)
طراحی داخلی 1
موزه هنرهای معاصر
ماژلان(Modern tate Bours&5star hotel)
پایان نامه eVolo2014
نظـــــــر اعضــــــــا
مصطفی یکترزاده
(
1389/05/24
) :
از دوستان عزيزي كه كار رو ميبينن تقاضا ميكنم نظرات و انتقادات سازنده ي خودشون رو ارائه بدن تا به ضعف هاي طراحي پي ببرم.
ممنون.
مصطفی یکترزاده
(
1389/05/24
) :
لطفا به توضيحات توجه فرماييد.چون تصاوير گويايي لازم رو بدليل محدوديت بارگذاري ندارن
حسین پورنگ
(
1389/05/25
) :
Woww'
Great like that other project
WITH THE BEST WISHES
نیما قاسمی سعادتی
(
1389/05/25
) :
واقعا زیبا ، پخته و فکر شده است.
پیروز و سربلند باشی.
مصطفی یکترزاده
(
1389/05/26
) :
thank u so much
مرسی که کار رو دیدین...
احمد ترکمان
(
1389/05/28
) :
جالبه برام تا حالا 48 نفر این پروژه رو دیدند و فقط 2 نفر نظر دادند
لازم نیست مفصل بنویسیم
بیاید حداقل بنویسیم خوشمون اومد
بدمون اومد نظری فعلا نداریم در آینده بیشتر سعی کنید یا یک چیزی مثل این
دستتون درد نکنه آقای یکترزاده و خسته نباشید.
مصطفی یکترزاده
(
1389/05/30
) :
سلام آقای دکتر،خواهش میکنم،
متاسفانه این مشکلی هست که بین قشر دانشجو هست که یا نمیتونم نظر بدن یا سعی نمیکنن که اظهار نظر کنن.جالبه که فقط نگاه میکنن و نه نظر میدن و نه rate.البته ما اینجا برای پیشرفت خودمون کار روی سایت میذاریم و دوست داریم که کارمون نقد شه.
به امید اینکه دوستان وقت واسه نظر دادن بذارن.
بازم ممنون از کمکای شما آقای ترکمان.
احسان زارعی
(
1389/05/30
) :
it was heaven
حمید رضا قهرمانپوری
(
1389/05/30
) :
pesarbehet tabrik migam to 3d dastet fogholade baz shodeeee afaaaariiin baese eftekhare
حمید رضا قهرمانپوری
(
1389/05/30
) :
vaghean afaarin khili zogh kardam be ravande karet edame bede sht bandihatam mahshare
مصطفی یکترزاده
(
1389/05/30
) :
ممنون احسان جان.
ممنون آقا حميد.
آقا شما لطف داري...
اي كاش عيب و ايراداش هم ميگفتين،هر چند سعي كردم كه ايرادي تو كار نباشه!
احمد ترکمان
(
1389/06/01
) :
برای من بسیار جالب بود
من نفر هشتمی بودم که به پروژه شما نمره 5 دادم و هر هفت نفر قبل از من هم 5 داده بودند
بعد یک دفعه 2 نفر به پروژه شما نمره 0 دادند چون 5*8=4*10
سیتم نمره دادن بعضی دوستان به نظر واقعا غیر منصفانه هست که به این پروژه نمره صفر دادن
توی این ماه رمضان برای این قبیل دوستان آرزوی موفقیت میکنم امیدوارم خداوند به راه راست هدایتشون کنه
احمد ترکمان
(
1389/06/01
) :
آقای یکترزاده هر چه سعی کنید کار بی ایراد نمیشه و همیشه جای کار بهتر هست
فقط خلقت خداوند بدون ایراد بود و هست
ولی کارتون خیلی بیش از حد یک پایان نامه کاردانی هست البته به نظر من
البته مطالعاتتون هنوز خام هست ولی ایده طراحیتون فوق العاده بود و میشه گفت بسیار هوشمندانه
محمد رضا كدخدايي
(
1389/06/01
) :
بسیار زیبا و متفکرانه .استفاده از ایده های طراحی برای مجتمع تجاری با توجه به تاریخ و فرهنگ شیراز خوب.رسیدن به فرم با توجه به ایده ها عالی . ارایه و پرزانته هم بسیار عالی .با ارزوی موفقعیت روز افزون .
مجتبي پارسه
(
1389/06/01
) :
ba salam
ey kash az in hame tahlile sayti ke karde bodid toye kareton ham bahrei mibordid
bishtar az har chizi tagaron toye kareton be cheshm miyad ke tagaron mishe goft nimi az karo anjam dadid
vali be onvane tarhe 1 khaste nabashi doste aziz
مصطفی یکترزاده
(
1389/06/06
) :
ببخشيد كه يه مدت نرسيدم به پروفايلم سر بزنم.
آقاي دكتر شما واقعا به من لطف دارين،اگه رهنمايي هاي شما نبود كارم خوب جلو نميرفت و درباره مطالعات باهاتون موافقم و در مورد نحوه نمره دادن بايد بگم كه بعضي از دوستان اينجارو با مهدكودك اشتباه گرفتن،البته براي من اصلا مهم نيست كه پروژم نمره كمي بگيره ولي از چنين رفتاري كه دوستان مثلا معمار ما دارن، هر كسي ناراحت ميشه.
با آرزوي موفقيت روز افزون شما...
مصطفی یکترزاده
(
1389/06/06
) :
محمد جان از بابت نظرت ممنون،مرسي كه كارو با دقت ديدي و نظر دادي(سربلند باشي)
و اما آقاي پارسه،من فكر ميكنم كه شما اصلا علاقه اي به مطالعات و تحليل ندارين.من تمام دلايل خودم رو از ايجاد چنين طرح و فرمي بصورت كتبي و گرافيكي ارائه دادم تا چنين صحبتايي درش نباشه،من اين طرح رو از 0 تا طرح نهايي بارگذاري كردم،چون لازمه طراحي معماري متفكرانه،تحليله،من از دانشجوهاي حافظ تعجب ميكنم،اگر بجاي بررسي سطحي،يكم به تحليل ها و مخصوصا ايده هاي طراحي و تصوير شماره 6 توجه ميكردين،چنين انتقادي نميكردين(من به شخصه تا حالا بازار ايراني و معماري ايراني رو بصورت غير قرينه،ديكانس،فولد ويا... نديدم:-d كه بخوام از قرينگي دوري كنم)
اين فرم حاصل ايده هاي طراحي منه،خوشحالم كه اين انتقاد از كار من شد تا بتونم از طرحم دفاع كنم.
به هر حال موفق باشين...
حمید رضا قهرمانپوری
(
1389/06/20
) :
سلام دوست عزیز بازهم به کارت سر زدم و چکش کردم واقعا خوب کار شده و من رو به شدت سر ذوق اورد به نظرم کارت و روندش عالیه خوب یکم چاشنی باید بهش اضافه بشه که با بالاتر اومدن طرح حل میشه 3D کار قابلی هستی و vray عالی کار میکنی من ترم 7 هسنم ولی یه چیز رو راحت بهت بگم دوست داشتم تو ورودی ما یکی مثل تو کار کنه اما متاسفانه سال اخر دانشگاه ما هم هنوز در گیر ترکیب حجم هستن واسه همین هیچ وقت کاری مثل کار من و تو درک نمیشن و میگن تقارن یا سازه مورفو چیه به حرفهای اطراف گوش نکن مگر اینکه سازنده باشند و واقعا خوشم اومد که کار اینقدر با فکر بسته شده
مصطفی یکترزاده
(
1389/06/20
) :
آقا ما چاکرتیم،ما هم دوست داشتیم هم دوره شما باشیم ولی این دیگه قسمته.
باهات موافقم و من هم کاری به این ندارم که کسی درک کنه یا نه،مهم اینه که من از طراحیم لذت ببرم و جوابگوی اهداف طراحیم باشه،
سواد معماری ما هنوز کمه و جا واسه ی کار زیاد داره که امیدوارم در آینده بتونم جبرانش کنم.
مرسی از نظر دوبارت...
پویا قلی زاده
(
1389/06/21
) :
فرم کار رو دوس دارم،خیلی خوب رو زمین نشسته.ترکیب حجم کارم قشنگه.جزئیات سازه ای که استفاده کردینم منطقی و کاربردیه.رندرای کارم که عالیه.خسته نباشین.
مصطفی یکترزاده
(
1389/06/22
) :
ممنون از نظرتون آقای قلی زاده...
ĩرمین طاهری
(
1389/07/02
) :
آقای ترکمان امتیاز 0 رو از کجا میشه انتخاب کرد؟
مصطفی یکترزاده
(
1389/07/05
) :
شما یه کم ریاضی بلد باشین میتونین بفهمید که این امتیازها یه میانگین گیری بیشتر نیست .
ای کاش به جای پرداختن و اندیشیدن به این مسائل کار رو نقد و بررسی میکردین.
موفق باشین...
حمید رضا قهرمانپوری
(
1389/08/07
) :
سلام دوست عزیز من ی زحمت کوچیک دارم من ی پروژه گرفتم احتیاج به همکاری دارم میتونی کمک کنی؟
حسین پورمحمد
(
1389/08/11
) :
eyval karet bisteeeee aziz....
مصطفی یکترزاده
(
1389/08/12
) :
حمید جون شمارم رو واست
گذاشتم...
مرسی حسین جان.لطف داری
میلاد کدخدا
(
1389/08/29
) :
بسیار کارتون پخته شده....جزء محدود کارایی هستش که اینقدر خوب تونسته معماری مدرن و ایرانی رو با هم پیوند بدن.....به شخصه از اینکه به کارتون علاقه مندید ممنونم.....
مصطفی یکترزاده
(
1389/09/01
) :
ممنون میلاد جان. کانسپت کارم و مطالعاتم ایجاب میکرد که این دوتا سبک رو با هم ادغام کنم.
ممنون که کار رو بررسی کردی...
هادی طاهرخانی
(
1389/09/08
) :
با سلام و خسته نباشی
حجم هایی که با هم ادغام شده زیباست اما بهتر بود بیشتر روی نقاط اتصالشون وقت می گذاشتید.یه کم خام به نظر میاد.با ارزوی موفقیت
نسرین فروزان
(
1389/09/09
) :
واقعا دستتون درد نکنه عالي بود.
مصطفی یکترزاده
(
1389/09/09
) :
ممنون از نظرتون دوستان.
تا اونجایی که تونستم روی اتصالات و جزئیات کار کردم تا طرح خام به نظر نرسه،شاید به خاطر رندرای بدون متریالم اینطور به نظر رسیده،متاسفانه فرصت نشد تا کامل متریال دهی کنم،چون با متریال هم اتصالات بیشتری رو میشه القا کرد.به هر ای ن نظر شما دوست عزیزه.مرسی از نظرت...
علیرضا امتیاز "مدیر اتووود"
(
1389/09/09
) :
جناب آقای یکترزاده
پروژه شما از جمله معدود پروژه هایی است که در چند مدت اخیر دیده ام که روند طراحی و مطالعات و طرح، مسیر صحیحی را پیموده و طرح در مسیر کانسپت سازی های بی محتوا و نامربوط قرار نگرفته .
در ضمن تا 20 تصویر میتوانی بذاری اگر تصاویر دیگری داری یا جزییات شیت هایی که خوانایی ندارند را اضافه کنی به درک بهتر پروژه کمک میکند .
مصطفی یکترزاده
(
1389/09/20
) :
ممنون جناب مهندس.
این روند روندی بود که استاد طرحم خیلی روش تاکید داشتن و روی نظریه پردازی خیلی حساس بودن.خودم این طرح خیلی دوست دارم،نه فقط به خاطر طراحیش بلکه به خاطر روندش.
من حدود 4 گیگا بایت فایل کار شده،نمونه موردی و مطالعات درباره این طرح روی سیستمم دارم که متاسفانه دسته بندی اونا و کم کردن حجمشون کار زمان بری هستش و منم خیلی دوست دارم که برسم و این کار رو بکنم ولی متاسفانه فرصت نمیشه.سعی میکنم در اسرع وقت حتما این کار رو انجام بدم.
بازم ممنون از نظری که دادین.شما لطف دارین.
محمدرضا باشی
(
1389/12/09
) :
اول اینکه بهتون تبریک میگم از اینکه دکتر ترکمان استادتون بوده و واقعا خول تونستی در یک ترم 4ماه همچین پروژه سنگینی رو ببندی
مصطفی یکترزاده
(
1389/12/14
) :
ممنون آقای باشی!پروِژه ای که اینجا میبینید شامل مطالعات هم میشده و همیشه تاسف میخورم از اینکه به طراحی داخلی این پروژه نرسیدم...
سربلند باشید...
محمدرضا باشی
(
1389/12/14
) :
baraton arezoye movafaghiat mikonam
مصطفی یکترزاده
(
1389/12/17
) :
مرسی اقای باشی
شما خیلی لطف دارین آقای رستگاری رازی!!ببخشید که دیر جواب دادم.کامنتتون رو ندیده بودم
همین که شما برای بالا بردن سطح علمی خودتون تلاش میکنید و اطلاعاتتون رو به اشتراک میذارید نشون میده که کاملا واسه معماری ارزش قائلید.منم توی دانشگاه دوره کاردانی از جو بچه ها راضی نبودم ولی از وجود استاد خوبی که داشتم نهایت استفاده رو کردم.عضویت در چنین سایت هایی خیلی به قدرت بصری اضافه میکنه...
کمکی خواستین در خدمتم:)
یونس گرایلی
(
1390/01/23
) :
خسته نباشید آقای یکترزاده...به نظر من فوق العاده بود....بازم خسته نباشید..
مصطفی یکترزاده
(
1390/01/24
) :
ممنونم آقای گرابلی. مرسی که کار رو دیدید...
نسرین فروزان
(
1390/01/25
) :
khaste nabashi az in hame tahghig khob bod
احسان کاویانی
(
1390/01/29
) :
مصطفی جان واقعا خسته نباشید.مطالعات هم خیلی قوی هست ولی واسه طرح 1 واقعا عالیه...(تازه زیاد هم هست)یک بار دیگه هم میگم عالیه 5
مصطفی یکترزاده
(
1390/01/31
) :
خیلی لطف دارین خانم فروزان و آقای کاویانی.دوست داشتم طرح 2 و طرح 3 خودم رو هم همینطور کار کنم ولی متاسفانه با روشی که اساتیدم داشتن موفق به انجامش نشدم.
بازم مرسی که وقت گذاشتین.
حبیب شمسی
(
1390/02/31
) :
مبانی نظری و مطالعات باعث شده که کار خوبی از کار در بیاد کاش پلان هاشم میذاشتی
مصطفی یکترزاده
(
1390/03/01
) :
merc aghaye shamsi.plan ham dare.tuye shita gozashtam.
حسین جوکار
(
1390/04/07
) :
آفرین ترشی نخوری یه چیزی میشی ..
مصطفی یکترزاده
(
1390/04/12
) :
مرسی آقای جوکار ولی منتظر ترشی گفتن شما نبودم!!!
راضیه آرندي
(
1390/05/22
) :
aaaallllliii booooodddddd..... vaghean khaste nabashid... on moghe ke ma ham daneshjooe ostad torkam bodim ishon khdeshon ham dar hale tahsil khareje keshvar bodam... chizaye ziadi azashon yad gereftim
مهشید معتمد
(
1390/05/23
) :
آقای یکترزاده
کار پخته و خوبی ارائه دادید، مخصوصاً از نظر شیت، پرزانته و سه بعدی. سیر تفکر منطقی در روند طراحی مشهود است. مشخصاً در ارتباط با مبانی تئوری وقت زیادی صرف کردید.
اما دو نکته هنگام دیدن طرح شما به ذهنم رسید:
به نظر من طرح می توانست درگیری بیشتری با سایت و خط زمین پیدا کند. بخصوص در قسمت خانبار، و تنوع ارتفاعی این قسمت را افزایش بدهد.
نکته دیگر این که طرح اولیه تا حدود زیادی حفظ شده است. کاش اتودهای بیشتری از ایده ها و آلترناتیوهای اولیه ارائه می دادید تا شبهه پافشاری بر اتود اول از بین برود.
در آخر اینکه از کار شما لذت بردم.
پویا و پیروز باشید.
مصطفی یکترزاده
(
1390/05/26
) :
شما لطف دارین خانوم آرندی.دکتر ترکمان بهترین استاد دانشگاهی من بودن.
مصطفی یکترزاده
(
1390/05/26
) :
مرسی خانوم معتمد که وقت میذارین و کارارو بررسی میکنید:)
حق با شماست.اتودهای زیادی میشد زد ولی من مجبور بودم برای طرح 1، هم طرح و هم مطالعات پایان نامه رو با هم پیش ببرم و واقعا وقت نمیشد که این دو پروسه رو به کمال رسوند.چون 4 ماه برای طراحی و دفاع کردن بیشتر وقت نداشتیم.اینم از معایب دفاع در کاردانی هستش.البته مزایای زیادی هم داره:)
به هر حال خیلی ممنونم.
پویا و پیروز باشید.
امير دريايي
(
1390/06/08
) :
ضمن عرض سلام و احترام خدمت دوست خوبم جناب آقای یکترزاده.
کاراتون خیلی عالیه . واقعا نور و رنگ خودشو نو توی کاراتون به خوبی نشون میدن. کاراتونو دوست دارم. از صمیم قلب آرزوی موفقیت روز افزون براتون دارم
مصطفی یکترزاده
(
1390/06/08
) :
مرسی قربان.لطف داری.
به امید موفقیت روز افزون برای شما و جامعه معماری...
مهرداد سروĩزاد
(
1390/06/14
) :
با سلام کارتون عالیه فقط به نظر من توی نور پردازیش یک مقدار اقراق کردید.با تشکر
مصطفی یکترزاده
(
1390/06/16
) :
مرسی آقای سروآزاد...
به هرحال این هم نوعی پرزانته هست که به نوعی نورپردازی گرافیکی محسوب میشه.
خیلی ممنون که نظر دادین:)
الهه افروخته
(
1390/06/16
) :
بسیار عالی .پروژه طرح یک کارشناسیه؟!!!(یعنی ترم 4 !!)
کاملا مشخصه که روی همه ی مراحل وقت گذاشته شده و روند مشخص و درستی داره
مصطفی یکترزاده
(
1390/06/21
) :
مرسی. طرح یک، آخرین درس طراحی معماری توی دوره کاردانیه.
بله زیاد وقت گذاشتم واسش.
بازم ممنون از اینکه کار رو دیدین.
اناهیتا حاتمی
(
1390/07/08
) :
سلام اقای مهندس
به نظر من ، کارتون جزو بهترین نمونه های کاری بود که تا حالا دیدم و یک روند کاملا اصولی رو در بر داشته
و این کارتون نشان از یک دقت و ذوق هنری بالا در رشته تحصیلیتون رو میرسونه که البته راهنمایی استادتون هم مطمئنا راه گشا بوده و قابل چشم پوشی نیست.
امیدوارم با ممارست و پشتکار بیشتر در آینده ،جزو معمارهای موفق ایرانی بشید.
با ارزوی موفقیت در مقاطع بالای تحصیلی و ارائه کارهای برتر دیگه ازتون.
مصطفی یکترزاده
(
1390/07/09
) :
مرسی خانوم خاتمی.نسبت به من لطف دارین. خوشحالم از اینکه کارمو به دقت بررسی کردین و همین برای من خیلی خوشحال کننده هستش.
منم برای شما همین آرزو رو دارم و امیدوارم که آینده ی خوبی رو در معماری بسازیم.
سربلند باشید...
مرضیه نصیری
(
1390/07/09
) :
salam
in perozhe az dor mano heyrat zade karde
vaghean kareton khobe. hamishe movafagh bashid
faghat perozhehae baditon ham bezarid to site k baghiye bebinan
مصطفی یکترزاده
(
1390/07/10
) :
مرسی خانوم نصیری.لطف دارین.
بعضی از کارای دیگه رو گذاشتم.
شما هم موفق باشین
رسول مرادی
(
1390/07/25
) :
با سلام خدمت آقا مصطفي
اميدوارم كه در تمامي مراحل زندگي همانند رشته ات موفق وپايدار باشي
من كارت به نسبت به دوره اي كه در آن بودي مثبت ميدونم
اميدوارم كه انشاالله در آينده بتونم از سايتت ديدن كنم و نظراتم را بدهم.
باتشكر موفق باشي.......
اناهیتا حاتمی
(
1390/07/26
) :
ممنون از لطفتون.
امکان داره در مورد نرم افزارهایی که برای پرزانته تون استفاده کردین ،کمی توضیح بدین؟
چون به قل خانوم نصیری ادم رو حیرت زده می کنه.
متاسفانه تو ایران ،کمتر شاهد همچین پرزانته هایی هستیم.
مصطفی یکترزاده
(
1390/07/27
) :
مرسی رسول جان.خیلی خوشحالم کردی.منم امیدوارم که همیشه موفق باشی.
مصطفی یکترزاده
(
1390/07/27
) :
خواهش میکنم خانوم حاتمی.
والا برای این کار من از نرم افزارهای cad,3dsmax,photoshop,lightroom و بعضی پلاگینها مثل knoll light,vray استفاده کردم.شیت بندیها هم کلا با فتوشاپ انجام شده...
دقیقا منظورتون رو نفهمیدم... امیدوارم کمکی کرده باشه.
مهدیه عبدالله دخت
(
1390/08/20
) :
سلام .خسته نباشید .
پروژه خوب وکاملی بود که معلوم است با مطالعات لازم وکامل چنین طرحی ارائه شده .
امیدوارم موفق باشید
مصطفی یکترزاده
(
1390/08/21
) :
مرسی از شما.
به امید موفقیت روزافزون برای شما.
اسما صمیمی
(
1390/08/30
) :
سلام کارتون برا طرح1 خیلی عالی بود.من دانشجوی ارشد هستم دنبال نمونه های خوب خارجی مجتمع تجاری هستم اگه کمکم کنید سپاسگزارم.سایت یا نام بنا؟؟
مصطفی یکترزاده
(
1390/09/02
) :
مرسی خانوم صمیمی.
والا این کار رو من نیمه ی دوم سال 88 انجام دادم.نمونه های معماری خیلی بهتری تا حالا احداث شدن.هر چند که من همون موقع هم خیلی نمونه های خارجی رو بررسی نکردم.فقط تفاوتشون با تجاریهای خودمون رو بررسی کردم که میتونید در قسمت راست و بالای شیت یک بررسی من رو ببینید.شما بهتره که الگوهای معماری رو بررسی کنید تا نمونه های معماری.من هم همین کار رو کردم و الگوهای مختلف رو توی شیت ها گذاشتم.
موفق و پیروز باشین...
سید عباس موسوی
(
1390/09/02
) :
آقا مصطفی سلام واقعا خسته نباشید کارتون خیلی عالی بود...خداییش در حد بچه های کارشناسی کار کردی ...دست مریضاد...بازم خسته نباشید.
مصطفی یکترزاده
(
1390/09/05
) :
خیلی ممنونم آقای موسوی.
موفق و سربلند باشید...
مونیکا بخشی
(
1391/01/21
) :
سلام
ایده تون برای کانسپت واقعا فوق العاده بود
معلوم هست که در این زمینه مطالعه شبانه روزی داشتید.
واقعا خسته نباشید
مصطفی یکترزاده
(
1391/01/22
) :
لطف دارین خانم بخشی.برای استارت اولیه،استادم خیلی خوب منو راهنمایی کردن.
پیروز باشید...
مصطفی یکترزاده
(
1391/01/24
) :
مرسی.خواهش میکنم:)
حسن سالاری
(
1391/02/07
) :
salam karetoon fogheladast ... makhsoosan neshon dadan hajmha dar shab besiar khube .. movafagh bashin
مصطفی یکترزاده
(
1391/02/07
) :
خیلی مچکرم.
شما هم موفق باشید...
زهرا كفايتي
(
1391/02/15
) :
اين واقعا كار طرح 1 هست؟ عاليه
مصطفی یکترزاده
(
1391/02/15
) :
بله خانوم مهندس.طرح 1 توی دانشکده ی دوره ی کاردانی ما پایان نامه تلقی میشد...موفق باشید.مرسی
خانم mis
(
1391/02/19
) :
ba salam!karetoon khoob bood khaste nabashid .tahlilhatoon va ravande residan az ide be form jaleb bood.d
مصطفی یکترزاده
(
1391/02/20
) :
lotf darid.mamnoon va moteshaker.
زهرا آزاد
(
1391/02/21
) :
سلام و خسته نباشید.کارتون واقعا عالی و کامله.
من واسه پایان نامم باید مرکز تفریحی توریستی تجاری طراحی کنم .میخواستم اگه اجازه بدین از کارتون به عنوان نمونه موردی توی رسالم استفاده کنم.
میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مصطفی یکترزاده
(
1391/02/23
) :
مرسی خانوم آزاد.با ذکر منبع و طراح میتونید ازش استفاده کنید.
خیلی خوشحالم که هنوز کسانی هستند که برای استفاده از پروژه اجازه میگیرن.
آرزو میکنم که طرحتون به نتیجه خیلی خوبی برسه...موفق باشید
علي پروازي
(
1391/02/23
) :
برای طرح 1 عالیه.ارایه هم که حرف نداره
زهرا آزاد
(
1391/02/23
) :
ممنون که اجازه دادین. حتما منبع و طراحشو ذکر می کنم .
خیلی لطف کردین.
مرسی
مصطفی یکترزاده
(
1391/02/25
) :
مرسی آقای پروازی.
خواهش میکنم خانوم آزاد.
احمد ترکمان
(
1391/02/30
) :
سلام به دوست عزیز آقای یکترزاده عزیز
قابل تذکر دیدم به شما و تمام دانشجویان عزیز یادآوری کنم که در پروژه های دانشجویی حق مالکیت فقط با استاد هست و دانشجو در ازای نمره ای که میگیره حق مالکیت کار رو به استاد میده و به همین علت استاد میتونه بطور قانونی از پروژه های دانشجویانش استفاده کنه
البته حتی استاد هم باید ذکر کنه که طراح چه کسی بوده و در چه زمانی طرح را با استاد گذرانده یعنی همچنان حقوق معنوی با طراح هست ولی در زمینه های مادی مثلا انتشار و چاپ مجددش اجازه فقط با استاده و بدون اجازه از استاد حتی دانشجو هم هیچ حقی نسبت به پروژه نداره
البته این بحث فقط جهت اطلاع رسانی دانشجویان هست و به قول معروف ارزش دیگری ندارد(مخصوصا در ایران)
بهر حال اگر شما و سرکار خانم آزاد قصد استفاده از پروژه را دارین اجازه من شرط اصلی است که البته با ذکر نام طراح و استاد همزمان هیچ مانعی نیست
البته قابل ذکره که قانون حق مالکیت حتی در ایران به راحتی قابل پی گیری هست و شرط ادعای اثبات هم فقط تقدم زمانی هست و اگر مثلا بعنوان مثال پایان نامه شخص اینجانب بارها تکثیر و استفاده شده که شاید زمانی اگر وقت داشتم این مساله رو پی گیری کنم تا شاید خبر این مساله باعث رعایت حق نشر آثار بشه
باز هم برای شما دوست عزیز ارزوی موفقیت میکنم
علیرضا امتیاز "مدیر اتووود"
(
1391/02/30
) :
جناب اقاى تركمان
دقيقا طبق چه قانونى و كجا در كدام دانشگاه حق مالكيت پروژه از دانشجو در ازاى نمره به استاد منتقل ميشود؟؟؟؟؟؟؟
اتفاقا تنها در كشور ما هست كه اساتيد كارهاى دانشجويان را تبديل به كتاب ميكنند و از زحمات اتها براى خود قبا مى بافند وگر نه استاد تنها راهنماى دانشجو است انهم اگر استاد باشد .
استاد در ازاى حقوقى كه از دانشگاه دريافت ميكند موظف به دادن نمره به دانشجويان است و اين هيچ حقى براى او ايجاد نميكند . شما بهتر است به جاى خريد مالكيت خلاقيت ديگران با نمره به فكر اعمال فعل خلاق از سوى خود باشيد .
مصطفی یکترزاده
(
1391/02/30
) :
خیلی ممنون از راهنمایی اساتید محترم و گوشزدهایشان. بنده نظری در این ارتباط ندارم،چون به عنوان دانشجو فقط میتونم به دنبال علم باشم و نهایتا در این ارتباط تحقیقاتی انجام بدم.
جناب مهندس امتیاز،هم شما و هم آقای دکتر ترکمان به نوبه ی خود اساتید و الگوهای علمی و اخلاقی برای من و سایر دانشجویان هستید.من شخصا خیلی چیزها از آقای دکتر یاد گرفتم و با دیدن کارهای شما و نقدهایتان خیلی چیزها از شما آموختم.
اینجا فقط یک نظر ارائه شده که میتوان در مورد آن در همین پیج بحث و گفتگو کرد.
من فکر میکنم شما یه مقدار تند رفتید. البته باز هم صلاح مملکت را خسروان دانند.
علیرضا امتیاز "مدیر اتووود"
(
1391/02/30
) :
اقاى يكتر زاده عزيز
چون ايشان فرمودند جهت اطلاع رسانى هست خواستم اطلاع رسانى غلطى صورت نگيرد وگرنه رتبه علمى يا ميزان استفاده شما از ايشان بحث ديگرى است كه حتما در چنين پروژه خوبى پر رنگ هم بوده است
مصطفی یکترزاده
(
1391/02/30
) :
merc.bebakhshid age bardashte eshtebahi az commente shoma dashtam.
ایمان زارع
(
1391/02/30
) :
mostafa jan keret kheili khobe vali ye moshkel dare onam ine ke karet hich moshkeli nadare :)movafagh bashi
زهرا آزاد
(
1391/02/31
) :
سلام به همگی .می خواستم ببینم الان من باید چیکار کنم آقای یکترزاده؟ پروژتونو که به عنوان نمونه موردی تو رسالم گذاشتم حذف کنم یا اجازه استفادشو دارم؟!!!!!؟؟؟
اگه شما یا آقای ترکمان با این کار مشکلی دارین بهم بگید که بعدها پیگرد قانونی نشم. :) (:
با تشکر فراوان.
مصطفی یکترزاده
(
1391/03/01
) :
خانوم آزاد.من به عنوان دانشجوی دکتر ترکمان مشکلی ندارم.فقط میمونه اجازه ی آقای دکتر که از باب معنوی و احتمالا مادی برای من برای من ارزش داره.البته آقای دکتر هم در بالا فرمودند که اگر نام دانشجو و استاد به طور همزمان ذکر شه مانعی نداره.
مصطفی یکترزاده
(
1391/03/01
) :
مرسی ایمان جان.موفق باشی.
علی بدخشیان
(
1391/03/01
) :
میشه گفت کارت عالیه
مصطفی یکترزاده
(
1391/03/02
) :
ممنونم
سالار سالارزهي
(
1391/03/04
) :
بسیار قوی کار کردید موفق باشید
مصطفی یکترزاده
(
1391/03/06
) :
نظر لطفتونه.
رسول مرادی
(
1391/03/07
) :
سلامي دوباره .....
مضطفي جان اين ترم من هم همين موضوع را دارم تحليلات واقعا فكر شده است
فقط يه چيزايي هست اميدوارم كه نظرت رو بدونم 1-اينكه فضاي گودال باغچه فقط از طريق پلكان قابل دسترسي است.2-بعدش اينكه ايا نورگيري از جداره هاي بيروني هم داري منظورم بيشتر جاهايي است كه با متريال ها پوشيده شده اند بخصوص راسته اصلي 3- اينكه بخش انبار هاي غرفه ها در كدام قسمت است و بار انداز آن و...كه مربوط به انبار هاست4-اينكه به نظر من بهتر بود كه ورودي و خروجي پاركينگتو جدا از هم مي گرفتي چون به نظرم 7 متر شادي جوابگو نباشدبراي رفت وبرگشت اتومبيل ها5-اينكه اي كاش بقيه پلان هاتو ميذاشتي تا بهتر بتوان روند رو به رشد طرحتو ديد............من بار ها كارتو ديدم حسابي مورد توجه من بوده و هست...با آرزوي روزهاي بهتر.....
مصطفی یکترزاده
(
1391/03/08
) :
سلام رسول جان.مرسی
1- فضای گودال باغچه(سرا) میتونه با رمپ یا پلاه دسترسی داشته باشه یا در دو لول کار شه که من اینجا از پله استفاده کردم.
2-اکثر فضاها نورگیری دارند،پلان راسته اصلی رو اگه دیده باشی در کنار جداره فضاهای تجاری(مغازه ها) قرار دارند که نیازی به آفتاب ندارند.
3-انبارها در پارکینگ تعبیه شدند که اجناس با آسانسور به طبقات بالا انتقال داده میشن ولی ارتفاع سقف پلاک ها 4.5 متر هست که میشه یک انبار موقت هم در بالای مغازه ها در نظر گرفت.بار انداز هم در پارکینگ قرار گرفته.
4-شاید اینطور میگی بهتر میشد.باید اتوود بخوره.
5-والا تقریبا همه پلانها رو گذاشتم.بهتر از این نمیشد روند رو نشون داد:)
خیلی به من لطف داری رسول جان. تو هم موفق باشی
امیر علی
(
1391/03/09
) :
سلام آقا مصطفی
واقعا جالب بود خوشم اومد/نوع ترکیب احجام جالب بود در نوع خودش شاید بشه گفت بی نظیر بود! البته کار بدون ایراد نمیشه ولی ترجیح میدم در کل نظرم رو اینجوری بگم///// عالی بود////
موفق باشید
امیر علی
(
1391/03/09
) :
میشه لطفا یک سری متریال و آبجکت مکس برام ایمیل کنید؟ممنون میشم مصطفی جان
[email protected]
احمد ترکمان
(
1391/03/10
) :
با سلام خدمت دوست عزیز آقای مهندس امتیاز
دوست عزیز قبل از هر گونه قضاوت و تهمت بهتر است اول از قوانین حق مالکیت آثار معنوی آگاهی پیدا کنید و بعد اظهار نظر نمایید
شاید شما در حدی نباشید که سابقه علمی من را بشناسید ولی سابقه علمی و اخلاقی بنده برای بسیاری از دوستان که در زمینه آموزش فعالیت دارند مشخص است و همه دوستان میدانند که من نیازی به استفاده از یک پروژه دانشجویی نداشته و ندارم
موفقیت اینجانب در زمینه های علمی(کنکور سراسری، تحصیلات دانشگاهی، آزمون های علمی، چاپ مقالات متعدد، داوری کنفرانسها و ...) و همچنین عملی (که شاخص ترین آن آزمون نظام مهندسی بوده که دوستان هم دوره من در آزمون نظام مهندسی کاملا موفقیت مرا به یاد دارند، از جمله آقای مهندس جهاندارفرد) قابل انکار نیست
بهتر از همه خود آقای یکترزاده می دانند که نقش من در پیشبرد پروژه به چه میزان بوده و نظر من در مورد استفاده از کار و نشر آن چیست
آقای یکترزاده هم از دوستان بسیار خوب من هستند و از دانشجویانی هستند که هنوز بعد از چند سال بین ما رابطه دوستی و همچنین استاد و دانشجویی برقرار هست
به هر حال این طرز صحبت در یک محفل و سایت اجتماعی صحیح نبوده و در شان شما تیست
به هر حال شما میتوانید برای امتحان خودتان در یک مقاله رسمی از پروژه آقای یکترزاده بدون ذکر نام استاد استفاده نمایید تا علنا و رسما قابل پی گیری باشد تا صحت ادعای اینجانب ثابت گردد
ضمنا جناب آقای امتیاز قرار دادن نام استاد به همراه نام پروژه در سایت اتود دلیلی بر تایید حرف اینجانب از دیدگاه خودتان هست ولی مساله مطرح شده از طرف من را به نحو نه چندان مطلوبی کاملا وارونه جلوه داده و آن را استفاده از خلاقیتهای دیگران در جهت منافع شخصی نشان دادید
به هر حال امیدوارم با طرح این نوع دیدگاه نسبت به من بتوانید در برابر نظر دیگران، از جمله همکارتان جناب مهندس آرش بصیرت که شناخت کافی نسبت به من و شما دارند، سربلند باشید. قضاوت را به جامعه سپرده و برای جناب آقای مهندس امتیاز آرزوی موفقیت می کنم
علیرضا امتیاز "مدیر اتووود"
(
1391/03/10
) :
جناب اقاى تركمان
ذكر نام استاد در كنار پروژه چيزى است و انتقال حق مالكيت پروژه از دانشجو به استاد در ازاى دريافت نمره چيز ديگرى ، اتووود هم به حق استاد در قرارگيرى نامش در كنار پروژه ملزم و موظف است ليكن بهتر است جملات اوليه خودتان را يكبار ديگر بخوانيد و اگر تمايل داشتيد مى توانيد با گزينه هاى سمت چپ كتمنت خود را حذف نماييد .
مصطفی یکترزاده
(
1391/03/11
) :
مرسی امیر جان.لطف داری.والا متریال و آبجکتها حجم زیادی دارند،میل کردنش کار سختیه.اگه آبجکت خاصی مد نظر داری میتونی از روی برخی سایتها دانلود کنی.
احمد ترکمان
(
1391/03/11
) :
با سلام مجدد به مهندس امتیاز عزیز
بهتر است شما جملات پاراگراف دوم مرا با دقت بخوانید
ضمنا برای نمونه آدرس و لینک زیر جهت اطلاع خوانندگان عزیز ارائه شده تا اطلاع رسانی غلطی صورت نپذیرد
http://www.modares.ac.ir/file/4.doc?p=L3VwbG9hZHMvVEFSQklBVC9UQkxfUEFHRV9GSUxFLzQuZG9jLjI1NTgzNV9QQVRI&n=NC5kb2M-
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
دستورالعمل حق مالکيت مادی و معنوی در مورد نتايج پژوهشهای علمي دانشگاه تربيت مدرس
مقدمه: با عنايت به سياستهاي پژوهشي دانشگاه در راستاي تحقق عدالت و كرامت انسانها كه لازمه شكوفايي علمي و فني است و رعايت حقوق مادي و معنوي دانشگاه و پژوهشگران، لازم است اعضاي هيات علمي، دانشجويان، دانش آموختگان و ديگر همكاران طرح، در مورد نتايج پژوهشهاي علمي كه تحت عناوين پاياننامه، رساله و طرحهاي تحقيقاتي كه با هماهنگي دانشگاه انجام شده است، موارد ذيل را رعايت نمايند:
ماده 1- حقوق مادي و معنوي پايان نامهها / رسالههاي مصوب دانشگاه متعلق به دانشگاه است و هرگونه بهرهبرداري از آن بايد با ذكر نام دانشگاه و رعايت آييننامهها و دستورالعملهاي مصوب دانشگاه باشد.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
تایید و و انتقال حق مالکیت پایان نامه ها به دانشگاه (و طبعا به استاد بعنوان نماینده اجرایی دانشگاه در مورد پایان نامه) از اولین صفحات هر پایان نامه هست که که نمیدانم چرا شما از آن بی اطلاعید و جای تعجب بسیار دارد و جهت رویت میتوانید پایان نامه هر دانشگاه را برداشته و این فرم را در اول پایان نامه ببینید
امیدوارم باز هم نگویید که انتقال کلیه حقوق به دانشگاه با انتقال آن به استاد تفاوت دارد چون شخصی به نام دانشگاه وجود ندارد و استاد راهنما و مشاور هر پایان نامه به عنوان نماینده دانشگاه در مسائل مربوط به پایان نامه، از جمله حق مالکیت، محسوب میشوند
ذکر این نکته هم ضروری است که طرح 1 کاردانی در مرکز آموزش عالی باهنر بصورت پایان نامه ارائه میگردد و دانشجویان ملزم به رعایت کلیه اصول و قوانین پایان نامه می باشند که شامل جلسه دفاعیه، تهیه رساله و انتقال حق مالکیت و ... می باشد.
باز جای سئوال باقی می ماند که آیا در سایت اتوود جایی برای حذف پروفایل وجود دارد؟؟ موجب سپاس فراوان خواهد بود اگر در این مورد راهنمایی بفرمایید چون ترجیح میدهم بجای حذف کامنت، پروفایل خود را از یک سایت اجتماعی، که با این برخورد شما به عنوان مدیر مسئول آن را در شان خودم نمیدانم، حذف کنم
علیرضا امتیاز "مدیر اتووود"
(
1391/03/12
) :
جاى تعجب است كه شما كه با ان سابقه علمى تفاوت حقوقى" نماينده اجرايى" و "مالك معنوى " را درك نكنيد
علیرضا امتیاز "مدیر اتووود"
(
1391/03/12
) :
در عين حال نظرات من منعكس كننده ديدگاه اتووود نيست و اتووود سايت اجتماعى متعلق به همه جامعه معمارى است و نظر در اين رابطه نظر شخصى است.
عابد ستاری
(
1391/03/12
) :
با سلام خدمت آقای یکترزاده
کارتون عالی بود من واقعا لذت بردم
فائزه كشتكار ( تحريريه اتووود )
(
1391/03/12
) :
سلام خوشحالم از این که بعد از مدت ها پروژه ای رو دیدم که سعی نکرده چیزی رو بر چیز دیگر در کارش ترجیح بده و به همه ی مسائل تا حد امکان فکر کرده چون همین تفاوت کسی که سعی می کنه معماری کنه و کسی که طراحی می کنه....این دو مفهوم خیلی با هم فاصله دارن ولی در طرح شما سعی کردین فاصله ی این دو رو کم کنید و باید بگم کارتون از کارهایی هست که که تونسته قرینه بودن پلان رو در جای خودش به شکل خوبی به کار ببره و من و بقیه ی دوستان بسیار خوشحال می شیم اگر پرسپکتیو های داخلی رو هم ببینیم البته شاید در پرداخت حجمتون هنوز قسمت هایی باشن که می تونستن بهتر هم باشند ولی در کل کار خوب هست ....خب شاید اولین موضوعی که در کار شما نظرم رو جلب کرد یک مجموعه ی پیچیده بود ...مجموعه ی پیچیده ارزشمند است ولی بسیار حساس...شما خیلی خوب تونستید این مجموعه ی پیچیده رو طراحی کنید و برای بقیه توضیحش بدید...که البته من همیشه در توضیحش به بقیه مشکل دارم ولی همیشه سعی می کنم بهتر باشم...ممنون از این که کارتون رو اتووود بارگذاری کردید
مصطفی یکترزاده
(
1391/03/13
) :
خیلی ممنون از شما خانوم مهندس کشتکار. مرسی از وقتی که گذاشتید. این کار طرح 1 من بود و من در کنار اون مطالعات هم داشتم(البته در سه فصل) که شیتهای خلاصه شده مطالعاتم رو میتونید ببینید.متاسفانه به همین خاطر به طراحی داخلی نرسیدم.خیلی هم دوست داشتم که به این قسمت هم برسم ولی متاسفانه نشد.خیلی هم ایده واسش داشتم.به ایرادای کار بعد از گذشت 4 ترم کاملا واقفم. من همیشه سعی میکنم از همون ابتدای طراحی مراحل کارم رو در نظر بگیرم و روند رو به خوبی از همون ابتدا حفظ کنم.فکر کنم شما هم اگه همین کار رو کنید میتونید به خوبی کارتون رو توضیح بدید.
بازم ممنون از نظری که درباره طرح دادید.
مصطفی یکترزاده
(
1391/03/13
) :
ممنون آقای ستاری.لطف دارین.
زهرا جمشيدي
(
1391/03/13
) :
با سلام و خسته نباشيد... از نظر ارائه بي نقص بودو لي فرصت نكردم رو جزييات دقيق بشم ولي از كليت كار مشخصه كه هم در زمينه مطالعات و هم در طراحي زحمت كشيديد.
مصطفی یکترزاده
(
1391/03/13
) :
tnx...
احمد ترکمان
(
1391/03/15
) :
جناب مهندس امتیاز
برای من هم جای تعجب است که شما قادر به خواندن جمله اول این دستورالعمل نیستید
باز هم برایتان می نویسم
دستورالعمل حق مالکيت مادی و معنوی در مورد نتايج پژوهشهای علمي دانشگاه تربيت مدرس
احمد ترکمان
(
1391/03/15
) :
به هر حال بهتر است بنده از پاسخگویی در آینده پرهیز کنم و قضاوت را به اهل علم بسپارم هدف بنده آگاهی رسانی بود نه اثبات هر چیز دیگری
من هم سعی میکنم با جامعه معماری شیراز از طریق مراکز علمی و دانشگاهی ارتباط علمی داشته باشم نه از طریق سایتهای اجتماعی
البته این هم نظر شخصی من هست و البته و صد البته جای تشکر فراوان داره که این محیط رو به خصوص برای دانشجویان فراهم کردید که با نمایش آثار خودشون و شنیدن نظرات دیگران به پیشرفت و بهبود کارهاشون در آینده فکر کنند
باز هم برای شما و همکارانتون آرزوی موفقیت میکنم
سارا حمزه علی
(
1391/04/07
) :
سلام من چون تازه عضو سایت شدم کاراتونو تازه دیدم همه دوستان نظرهای جالبی گذاشتن ولی چیزی که در تمام کاراتون برام خیلی جالب بود مطالعات گسترده و کاملتون بود . شاید برای اولین بار هست که میبینم کار دانشجویی اینقدر پخته و کار شده است . تبریک می گم.
مصطفی یکترزاده
(
1391/04/27
) :
مرسی آقای امین، پلانها رو گذاشتم اگه دقت کنین. مرسی کارم رو مناسب اسکیس میبینید.
خیلی ممنون خانم حمزه علی.شما لطف دارین. والا من خودم بیشتر به روند در طراحی معتقدم.واسه همین همیشه سعی میکنم از روند یا همون مطالعات به طرح برسم. باز هم مچکرم از نظرتون.
سارا حمزه علی
(
1391/04/10
) :
خواهش می کنم خطوط این کارتون در پرسپکتیو خیلی خوب نشون داده میشه موفق باشید .
مصطفی یکترزاده
(
1391/04/11
) :
شما هم موفق باشید. ممنون.
elham ghavizad
(
1391/04/30
) :
دستتون درد نکنه آقای یکترزاده و خسته نباشید.شما فوق العاده خلاقین.معلومه که جناب اقای دکتر ترکمان استادی والا و گرانقدر میباشن که چنین دانشجویی پرورش دادند.
میثم کریمی
(
1391/04/31
) :
خدا قوت اقا مصطفی کارتون عالی بود
مصطفی یکترزاده
(
1391/05/04
) :
مرسی از همگی.شماها لطف دارین به من. ممنون.
مهسا احمدی
(
1391/05/04
) :
سلام آقای یکترزاده طرح من راجب بازارچه صنایع دستی اگه امکان داره راهنماییم کنید واسه یه ورودی قوی ممنون میشم اخه چند روز دیگه تحویل دارم بازم ممنون
مصطفی یکترزاده
(
1391/05/07
) :
ببخشید دیر جواب دادم.والا وروردی کاملا باید با طرح و حجم کارتون نرکیب شه.معمولا ورودی باید حس دعوت کنندگی داشته باشه و بهتره که روبروی مسیر حرکتی عابرین و مخاطبین باشه.
مهسا احمدی
(
1391/05/07
) :
سلا م ممنون کمکم داشتم ناامید میشدم که جواب نمیدین از یه جهاتی شبیه طرح شماست ولی من واقعا خوشم اومد از طرحتون واینکه چه استاد خوبی دارید
مصطفی یکترزاده
(
1391/05/07
) :
خلاصه بیخشید.آخر هفته ها کمتر کامنت ها رو چک میکنم.امیدوارم کمکی کرده باشیم.آقای دکتر خیلی خوب باهام کرکسیون میکردن.باز ازشون تشکر میکنم.
علی علیزاده
(
1391/05/10
) :
سلام آقای یکترزاده خوبی یاد اون روزا بخیر باهنر...امیدوارم بیشتر ببینمت...کارات خوبه موفق باشی
مصطفی یکترزاده
(
1391/05/10
) :
مرسی آقای علیزاده.لطف داری. ایشالله...
مصطفی یکترزاده
(
1391/05/11
) :
مگه میشه تقارن بد باشه. کل معماری ایرانی ما زیر سوال میره با این طرز تفکر.چه بسیار بناهای مدرن و موفقی هم وجود داره که دارای تقارن هستن،به یقین با این حرف مخالف هستم. تقارن کارایی خودش رو داره و باید در جای خودش به کار بره،اگر بطور مناسب ازش استفاده نشه مطمئنا نتیجه عکس میده و از ارزش اثر کم میکنه.
مهسا احمدی
(
1391/05/11
) :
Man ya tagharon kheli ghashang daraM aMa b gofte eshon tagharon baray ya eMart Metone javabgo bashe va inke ba aMalkard bazarche bodanesh haM khoni nadare Man ghablesh ya tarh dadaM k baz b khater Motagharen bodanesh yak hafte ghabl az tahvil goft k bayad avaz she in baade k zadaM baz hamin erado gereft aslaN mekhastam bidonaM hagheghat dare ke tagharon ba aMalkard bazarche hamkhan nest mamnon mesham age javab bedid
مصطفی یکترزاده
(
1391/05/11
) :
والا متوجه حرف استادتون نمیشم.بازار ایرانی درای یک راسته ی کاملا متقارن هست و در نمای بیرونی یک دروازه و یک سری گنبد به ما میده که کاملا متقارن هستند.اگر ایده ی شما زیرساخت سنتی داره پس روی قرینگی کار شما حرفی نمیشه زد. مگر اینکه شما قصد داشته باشید یه طرح مدرن ارائه بدید که زیرساخت های معاصر رو داشته باشه.در چنین طرحی شما باید از راهرویی شدن کارتون جلوگیری کنید.راهکار پیشنهادی من هم اینه که پلانتون رو بصورت باز طراحی کنید(free plan) مثل خیلی از اکسپو هایی که جاهای مختلف میبینید.در این نوع پلان فضاها خودشون مرزهای خودشون رو تعیین میکنن و دیگه نیازی نیست تا برای تعریف هر فضا از دیوار استفاده کنیم، پس میتونیم یه پلان خیلی متنوع و آزاد داشته باشیم پس فرم هم خواه و ناخواه آزاد طراحی میشه.نمونه این نوع پلان رو میتونید توی کار هتل ماژلان که کار مشترک من و آقای قاسمی هست ببینید.(پلان زون بورس)
امیدوارم کمکی کرده باشم.موفق باشید
مهسا احمدی
(
1391/05/12
) :
salam mersi k vaght gozashtid albate k ostademon ashegh memari sonatia ama harfasho nemefahmam k mege tagharon ba amlkarde bazarche nemekhone man tarham sonat ava dosesh daram nimidonam chera on harfaro zad kare mazhelan ro ham didam jaleb va pechede bod man fek kardam age meshe ax karamo harchand dar barbar karaton zare kochekea vaston befrestam amaa didam k khaeli mozahemeton shodam vaghtetono gereftam mersi k vaght gozashtin
مرتضی رمضانی
(
1391/05/13
) :
با سلام.
کارات خوبه ولی زیاد مینویسی،معماری بیشتر ترسیمیه (بصری) نه فونتی.
موفق باشی.
مصطفی یکترزاده
(
1391/05/13
) :
خواهش میکنم خانم احمدی.چه عیبی داره؟ کار روی سایت بارگذاری میشه تا نقد شه و ایراداش گرفته شه.حتما بارگذاری کنید.
مرسی آقای رمضانی.همینطور که میبینید من در همه ی کارام سعی کردم که بیشترین اطلاعات رو به مخاطب برسونم.در همین پروژه همه چیز مشخصه و کاملا بصری هست.تعجب میکنم که چینین حرفی میزنید!!!!!! احتمالا کار رو ندیدید.من فقط در پایین هر تصویر توضیح مختصری درباره اون تصویر دادم و این هم فقط به دلیل اینه که کیفیت تصاویر پایین هست و مخاطب نمیتونه اطلاعات شیت رو کاملا مشاهده کنه.
موفق و پیروز باشید.
راضیه پورعبدالله
(
1391/07/01
) :
tarhetun jaleb bud
الهه احمدی
(
1391/07/05
) :
عااااااااااااااااااااااااااااااااااااالیییییییییییییییییییی بود
مصطفی یکترزاده
(
1391/07/08
) :
مرسی از لطف دوستان عزیز.
مهران باقرپور
(
1391/08/04
) :
میشه به منم اطلاعات و سرانه و ریز فضاهای مجتمع تجاری رو بدین؟
ممنون میشم
هر چیزی در مورد مجتمع تجاری میتونه به من کمک کنه
مرسی
[email protected]
صوری جعفری راد
(
1391/08/05
) :
واقعا خسته نباشی خیلی عالی و خلاقانه بود به استادتم هم خسته نباشید میگم هم تبریک فقط یه کمکی ازت میخاستم میشه ریز فضاهاشم بدی؟ممنون میشم
[email protected]
مریم بهرامی
(
1391/09/01
) :
کارتون واقعا عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا...لیه!اگر استادتون کمتر از 20 داده باشه در حقتون اجهاف کرده!!!!!!کاملا مشخصه که روش کلی فکر کردید!!!براتون آرزوی موفقیت میکنم.......!!!!!
مصطفی یکترزاده
(
1391/09/01
) :
ممنون از نظر دوستان. خوشبختانه در حقم اجهاف نشد.
ببخشید یچه ها که دیر دارم جواب میدم.خیلی هم دیر دارم جواب میدم ولی منو ببخشید،آخه خیلی وقته که به این پروژه سر نزدم.
ریز فضاها رو دقیق یادم نمیاد.باید توی آرشیو بگردم و فایل کارم رو پیدا کنم و از اونجا ریز فضاها رو بردارم که این کار برای من خیلی وقت گیره. درباره سرانه باید بگم که ، سرانه ها رو توی رساله درج کردم که متاسفانه فایل رساله این پروژه از روی هاردم پاک شده(کلیی هم خرجش کردم ولی بازیابی نشد:(
در اولین فرصت سعی میکنم بهتون برسونم. البته اگه هنوزم به دردتون بخوره ;)
صالح بان صفت
(
1391/09/02
) :
استاد ،شما از خدایگان معماری هستید.......
اجازه میدهید دستتون رو ببوسم؟!!!
شاید باعث شود ما نیز در زمره معماران بزرگی چون شما قرار بگیریم.......
مصطفی یکترزاده
(
1391/09/02
) :
in che harfie dadash? shoma khodet sarvare ma hasti fadat sham.
ma khodemoon az shoma koli chiz yad migirim:)
صالح بان صفت
(
1391/09/03
) :
اااااااااستاد، ما کی باشیم!!!!...
شما ما رو به شاگردیت قبول کنی کلی منت سرمون گذاشتی..
مصطفی یکترزاده
(
1391/09/06
) :
ای بابا... امان از دست تو...:)
مصطفی یکترزاده
(
1391/09/07
) :
ممنون از نظر شما آقای ثابت قدم. تقریبا همه موارد طراحی رو بصورت نوشتار در پایین تصاویر تایپ کردم که میتونید اونا رو مطالعه کنید.
در ارتباط با ایمیل کردن اطلاعات در کامنت های پیشین بسیار بحث و جدل پیش اومده که از این کار منو معذور میکنه. ببخشید:(
منیژه ابراهیمی
(
1391/09/16
) :
کارتون خیلی عالی بود و واقعا ازش خوشم اومد منتها من نتونستم برش طبقه آخرو درک کنم و اینکه چرا فضای تفریحیتون تقسیم بندیه خاصی نداره ؟؟مخصوصا قسمت رستوران و کافی شاپ ی جورایی با قسمت تجاری ک کاملا فضاها تفکیک شده در تضاده
ممنونم موفق باشید
مصطفی یکترزاده
(
1391/09/16
) :
ممنون و متشکر از بررسی شما.
خانم ابراهیمی دقیقا کجای برش رو نتونستین درک کنین؟ توجه داشته باشید که ما بوسیله رامپ در قسمت تجاری به طبقات دسترسی داریم پس ما شاهد نیم طبقات هستیم و از نیم طبقه ی آخر به فضای باز مرکزی حجم دسترسی پیدا میکنیم.
در مورد پلان ها باید بگم که در فضاهای تجاری ما با مشکل یکنواختی پلان و راهرویی بودن مواجه هستیم که در این پروژه سعی شده با استفاده از رمپ از یکنواختی فضاها جلوگیری شود و در نهایت ما پس از خستگی از خرید و یکنواختی فضایی نیازمند فضایی آزاد هستیم ، فضایی برای بازیگوشی بچه ها و استراحت والدین ، فضایی که نقطه تحرک و آزادی عمل مخاطبین باشد پس در نتیجه حجم فضای تفریحی نیز بصورتی پویا و ساختار شکن طراحی شده که علاوه بر ماهیت کاربری خود ،در ارتباط و در خدمت فضای تجاری میباشد.
امیر پسرکلو
(
1391/10/25
) :
سلام . بسیار عالی کارشده . ایده طراحی مسئله بسیار مهمیه که متاسفانه معماران ما از یاد بردن . و چقدر خوب که از معماری ایرانی ایده گرفتی. موفق و موید باشی دوست عزیز جناب آقای مصطفی یکتر زاده .
مصطفی یکترزاده
(
1391/10/27
) :
ممنون از نظرت امیر جان. لطف داری. موفق و سربلند باشی
مهران باقرپور
(
1391/10/28
) :
ببخشید ...
با عرض پوزش از همگی
میشه بگید من این پروژه رو چطور باید ببینم
بعد نظرم و میگم
اینجا من فقط یک عکس میبینم
مصطفی یکترزاده
(
1391/10/28
) :
عزیز زیر همون یه عکسی که میبیند یه گزینه هست به اسم نمایش عکس ها.
از لینک زیر هم میتونید استفاده کنید:
http://www.etoood.com/Security/Project/SlideShow.aspx?Master=1041
مهران باقرپور
(
1391/10/29
) :
بله . من دیدم
به نظر من کار خوبیه
استفاده از معماری ارانی رو دوست دارم اما تقلید رو نه
موافق پله ورودیش نیستم
تکرار شده عینا
خلاقیتی توش نیست
اما در کل کار خوبیه
تبریک میگم به طراحش
مصطفی یکترزاده
(
1391/10/30
) :
مرسی دوست عزیز از نظری که دادی. لطف داری.
فریبا کاویانی
(
1391/11/13
) :
کارتون بسیار زیباست
واقعا خسته نباشید
مصطفی یکترزاده
(
1391/11/30
) :
ممنون.
نگار بهزاد
(
1391/12/09
) :
rasti dar negahe aval man ro yade yeki az projhehaye tado ando andakht fek konam pavione japon bud.
مصطفی یکترزاده
(
1391/12/10
) :
چرا فک کردین شبیه کارای آندو شده؟ :)
نگار بهزاد
(
1391/12/10
) :
nemidunam ..... dar ye lahze in akse avalo ke didam gozoshtin in jur be nazar resid ....vali khaste nabashid, be nazaretun in ghad takid ruye tagharon lazem bud...yani nemishod be noe digei idatuno tadaee konin?albate ghatan shoma tasalote bishtari nesbat be bande ruye projhatun darin vali man az dide ye nazer in ro matrah kardam.hamishe movafagh bashid...
مصطفی یکترزاده
(
1391/12/13
) :
مرسی از نظرتون. شما لطف دارین.
یکی از کانسپت های معماری(گرافیکی-بصری) من تقارن بود. بازار به مثابه خطی بودنش و قرارگیری حجره ها در طرفین دارای یک پرسپکتیو یک نقطه ای و متقارن است. همچنین ایده اصلی من از بازار ایرانی و معماری ایرانی بوده سعی کردم به گونه ای مدرن اون رو به تحقق برسونم. اگر دقت کرده باشین قرینگی جزو لاینفک معماری ایرانی مخصوصا در بناهای عمومی هست. من هم سعی کرم که در عین عین قرینگی نوعی خطوط پویا رو در نظر بگیرم که از قرینگی مفرط جلوگیری کنم و به نظر خودم تا حد معقولی تونستم جلوی اون رو بگیرم. شما فقط از یک پرسپکتیو میتونید این قرینگی رو ببینید.هر چند که معمارای زیادی هم به قرینگی ارزش میدن مثل لویی کان در خانه تمدن بنگلادش،لوکوربوزیه در چندیگار،کالاتراوا در موزه میلواکی،فرهاد احمدی در مجموعه سینمایی دزفول و... من اصلا کارم رو با این بزرگان مقایسه نمیکنم.اصلا!!! فقط ارجاع دادم.
ممنون از نظری که دادین. شما هم همیشه موفق باشین.
جعفر مقتدری
(
1392/02/03
) :
پروژه ای که من دیدم خیلی عالی کار شده بود و امبدوارم در آینده زیاد ازتون بشنوم و امیدوارم یک روز سابقه همکاری با هم پیدا کنیم.
مصطفی یکترزاده
(
1392/02/08
) :
مرسی دوست عزیز. شما لطف دارید. انشاالله
زهرا رهنما
(
1392/02/08
) :
کارتون عالیه...
مصطفی یکترزاده
(
1392/02/16
) :
ممنون..
محمد کیوانفر
(
1392/03/31
) :
کلا همه ی کاراتونو دوس دارم
هدی بهنام
(
1392/04/16
) :
خيلي خوب بود
مصطفی یکترزاده
(
1392/04/17
) :
مرسی از شما دوستان عزیز.
سجاد امیرابادی
(
1392/08/01
) :
سلام
پروژت حجم خوبی داره اگه میشه فایل کارت و به ایمیلم بفرست با آرزوی موفقیت برای شما
[email protected]
[email protected]
نوید جلائیان
(
1392/11/05
) :
مهندس گرامی کارتون خیلی عالی شده فقط سایز عکسها خیلی کوچیکه میشه برام سایز بزرگترشو میل کنین ؟
[email protected]
آرمین فکور
(
1392/11/06
) :
شبیه یکی از کارای تادائو آندو هستش.
ali babaki
(
1392/11/21
) :
سلام.فوق العاده بود.من الان دیدم.عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود.میشه لطفا فایل کارتونو برام ایمیل کنید لطفاااااااااا؟؟؟؟؟
[email protected]
.
faeze sam
(
1392/12/06
) :
عالیههههه . واقعا خسته نباشید
میشه لطف کنید فایل کارتون با عکس از ماکت برای منم میل کنید خیلی دوست دارم ماکت ببینم
[email protected]
احمد حیدری
(
1392/12/07
) :
كار خوبي شده فقط يكم شبيه كار آندو هست. ورودي به نظرم با ورودي بازار خيلي نميخونه و اين نوع ورودي با سفارت بيشتر همخواني داره.شيت نهايتون خيلي شلوغ شده هميشه در معماري بايد بياد داشته باشيم زبان غالب تصوير باشه نه نوشته شيت رو خيلي شلوغ كرديد
محمد صادق مظلومیان
(
1392/12/13
) :
عالیه این همه تحلیل رو خیلی توپ با هم ترکیب کردی.
لطف کنید از بابت اینکه فونت تکست های شیت بندی ها قابل خوندن نیست فایل کارتون برای من میل کنید اردیبهشت دفاع دارم خدا خیرت بده
[email protected]
محمد مروتی
(
1392/12/25
) :
خسته نباشید خیلی خوب بود
محمد محمودĩبادی
(
1393/01/06
) :
slm.karet besiyar khob bod.movafagh bashi...darsorat emkan agar mishe baram emailesh konid.
[email protected]
محمد محمودĩبادی
(
1393/01/06
) :
slm.karet besiyar khob bod.movafagh bashi...darsorat emkan agar mishe baram emailesh konid.
[email protected]
هانیه هاشمی نژاد
(
1393/02/08
) :
سلام:کار بسیار واضح و خوانا وجالب بود به شکلی که نیاز به توضیح نبود.من از ترکیب حجمتون خوشم اومد.موفق باشی
امیر(http://archbiz.sellfile.ir/) محمدی
(
1393/02/08
) :
عالی
بهزاد نادری
(
1393/02/25
) :
سلام. میتونستی با ترکیب چند ایده از معماری سنتی ایران حتی بهتر از این انجام اش بدی. ولی پرزانته خوبی برای طرح ات داشتی موفق باشی
پژمان احمدی
(
1393/03/13
) :
سلام
کار عالی است.موفق باشید
مصطفی یکترزاده
(
1393/05/16
) :
آقاى نادرى بنده اگه تجربه ى الان رو توى ترم ۴ کاردانى داشتم مطمىنا طرح,بهترى رو ارايه ميدادم:)
حامد قوام
(
1393/05/19
) :
مصطفی جان تبریک میگم واقعا کارهای شما عالیه با آرزوی موفقیت های بیشتر
سید جلال دیباجی
(
1393/09/18
) :
کار فکر شده است و نظر دادن سخته .. من فضایی برای انتظار یا استراحت در کار ندیدم و همچنین رسیدن به ارتفاعات در این کار مشکل به نظر میرسه .. همیشه وقتی بنایی می رسیم پله های متعدد میتونه مارو از ورود به بنا منصرف کنه... موفق باشید.
سید جلال دیباجی
(
1393/09/18
) :
اگر ممکنه دسترسی ها رو هم به صورت یه سایت ساده و گویا نمایش بدید
میثم بهزادی
(
1393/11/04
) :
احسنت
پرستو علی زاده
(
1393/12/12
) :
بسیار عالی
مسلم بادام فیروز
(
1396/07/30
) :
سلام مهندس جان عالی هستش
حامی اتووود
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. /
عضو جدید
ایـمـــیـل :
لطفاً ایمیلتان را وارد کنید
رمز عبـور :
لطفاً رمزعبور را وارد کنید
مرا به خاطر بسپار
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه
|
ورود
|
ثبت نام
|
درباره ما
|
تماس با ما
|
قوانین سایت
|
راهنما
|
تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by
Tryon Software Group