ثبت نام عضو جدید
ایمیل آدرس:
رمز عبور :
مرا به خاطر بسپار
رمز عبور را فراموش کردم
به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید
خانه
|
ثبت نام
|
تماس با ما
|
درباره ما
|
قوانین سایت
|
راهنما
|
تبلیغات
پــــــــــــروژه
ثبت پروژه شما
|
پروژه های دانشجویی محبوب
|
پروژه های حرفه ای محبوب
|
آخرین پروژه های دانشجویی
|
آخرین پروژه های حرفه ای
|
پروژه های دانشجویی برتر
|
پروژه های حرفه ای برتر
|
راهنما و قوانین
فـــــــــــــروم
فـــــروم
|
جستــــجو
|
راهنما و قوانین
مقــــــــــــالات
مقالات
|
مقالات برتر
|
مقالات پر بازدید
|
معرفی گروه تحریریه
|
راهنما و قوانین ثبت
دانشــــــــــگاه
دانشگاه
|
فعال ترین دانشگاه ها
|
دانشگاه با بیشترین اعضا
|
ثبت دانشگاه شما
|
راهنما و قوانین
آمـــــــــــــوزش
آموزش
|
ثبت کلاس جدید شما
|
راهنما و قوانین ثبت کلاس
مسابقـــــــــــات
مسابقات
|
مسابقات داخلی
|
مسابقات خارجی
|
دبیرخانه
|
ارتباط با مسئولین
کاربـــــــــــران
کاربران
|
ثبت نام
|
دانشجویان
|
معماران حرفه ای
|
کاربران آزاد
|
پروفایل های پر بازدید
|
راهنما و قوانین
کتــــــــــــــاب
کتاب ها
|
راهنما و قوانین
کاریابـــــــــــی
کاریابی
|
کارجویان
|
پیشنهادهای کاری
|
فرم کارجو
|
فرم پیشنهاد کار
|
راهنما و قوانین
|
اخبـــــــــــــار
آخرین اخبار
|
راهنما و قوانین
وبــــــــــلاگ
وبلاگ ها
|
راهنما و قوانین
جدیــد ترین پــــــروژه هـا
ارارات
طراح :
پویا خلج
پارک علم و فناوری
طراح :
سجاد نوری
طراحی مدرسه سبز
طراح :
سجاد نوری
مجموعه ویلایی ایرا
طراح :
استدیو معماری دیسک
حامی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
رادیو نوکلئید؛ تجسم معمارانه ی ایده ی ابژه محور در متروکه ها
اعتراضات هنری تصویرگران به انتخاب دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری امریکا
پیتر بِهْرِنس؛ از بنیانگذاری وِرْکْباند تا همراهی با نازی ها
سالن کنفرانس آستانه،کاری از استدیوی Nicoletti Associati
کامنـــــــــت پــــروژه ها
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
مجتمع مسکونی حیات
نوشته است:
بعد گفتند بی دلار و ارتباط با ان دوستان معماری اسلامی بنده با اجازه شما از ایمیلتان برای ریجستر استفاده کردم ا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
مجتمع مسکونی حیات
نوشته است:
نظر قبلی من توسط غیر رباتیک سانسور شد که نقد و بیهوده بودن معماری اسلامی از این دست بود سال شصت و نه سران معما ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
ویلا بتنی
نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
ویلا بتنی
نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
ویلا بتنی
نوشته است:
این کار عالیه چون مثل کارهای استاد عالی پوره اما ببینید این سایت رو دوستان رادیو هنر دکتر منشی زاده و زنگنه را ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
خانه مادری
نوشته است:
بفهمند بقول شما اقایی که در رادیو هنر بمن زنگ زدی در چه گندی بدنیا امدیم انهم گناوه گناوه معماری دارد ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
خانه مادری
نوشته است:
شهر سازی مزخرف دیبا و مقلدانش سازه خشک سه تا سنگ بیرون امده بی پایداری شد ابادان و تهران و اینهمه زلزله اقا ای ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
ایمان زارع
مجید معزی
سامان نیرومند
شرکت استودیو معماران مادو
amir taghvaei
ارسال نظر
بازگشت به لیست پروژه ها
گزارش خطا
اشتراک پروژه
نمایش عکس ها
موزه هنرهای معاصر شیراز
عنـــــــوان درس
:
طراحي معماری 3
نـــــام استــــــاد
:
مهندس مجید نیک کار
دانشــــــــــــگاه
:
هنر و معماری شیراز
تاریـــــخ ثبــــــت
:
1390/07/08
تعــــــــداد بازدید
:
5783
محــــدوده سنی
:
20_21
نــــوع کاربـــــری
:
فرهنگی
همـــــکاران طرح
:
این پروژه را چگونه ارزیابی میکنید ؟ عدد
5
بیشترین امتیاز است.
1
2
3
4
5
تا کـنون
35
نفـر به این پــروژه امتیاز داده اند
ایده های طراحی
:
رویکرد مدرن به هنر
پروژه های دیگر طراح
موزه لباس ایرانی
استگاه اتوبوس
پل موزه آب
هتل 4 ستاره
نظـــــــر اعضــــــــا
مریم مختاری
(
1390/07/08
) :
ooo...w!in tarheton fogholadas, man az karaye zaha hadid khili khosham miad in tarheton mano yade karaye zaha hadid endakht vaghean az didanesh lezat bordam
مریم مختاری
(
1390/07/08
) :
ama kash plan karatono mizashtin ke ali tar mishod,khaste nabashid
مریم مختاری
(
1390/07/08
) :
5
مریم مختاری
(
1390/07/08
) :
ozr,1 soale?alave bar in eide roykarde modern be tarahi,vase hajmeton eide khasi nadashtin?
atosa aslani
(
1390/07/08
) :
سلام من یه فرد جدیدم.با سیستم اشنای ندارم!!!میشه کمکم کنید
امین شهامی پور
(
1390/07/08
) :
سلام امیر جان دستت درد نکنه خیلی عالی شده.آقا یه سوالی داشتم ممکنه راهنماییم کنی؟ سوالم اینه که مدلینگ این طرحت رو از چه راهی شروع کردی از قسمت Nurbs؟ میشه منو یه راهنکایی بکنی تا منم بتونم چنین حجمی مدلینگ کنم؟>
amir taghvaei
(
1390/07/08
) :
سلام امین جان . خواهش می کنم . در مورد پروسه طراحی این پروژه می تونم به شما یا دیگر دوستان علاقه مند بگم . اولین بحث در طراحی این پروژه یا دیگر پروژه ها بحث کانسپت هست . با رویکردهنر معاصر که در دسته بندی که در مورد هنر معاصر انجام شد به 5 دسته کلی رسیدم این 5 دسته مانند 5 انگشت دست انسان که خالق اثر هنری است کانسپت خوبی برای شروع بود و در مرحله بعد فرم دست انسان رو در حالت های مختلف با گرفتن عکس های متمادی مورد برسی قرار دادم . که یک حالت رو انتخاب کردم بعد با گل چینی مدل اون رو ساختم . شاید تا 1 ماه این مدل اولیه رو من ادیت میکردم تا به فرم دلخواه رسیدم . بعد از این که مدل گچی این پروژه ساخته شد این مدل رو به وسیله اسکنر سه بعدی تبدیل به فایل 3 بعدی max کردم که در نهایت این مدل ماه ها در داخل فضای max مورد ادیت قرار گرفت و دیگر مراحل بعدی که بحث بسیار طولانی هست .
امین شهامی پور
(
1390/07/08
) :
ایول عجب کار خلاقه ای انجام دادی آفرین بهت. بهت تبریک می گم.یه سوال دیگه اونم اینکه اسکنر سه بعدی خروجی max داره یا خروجی dwg؟؟اسکنر سه بعدی رو از چه حزفه ای در بازار می شه پرس و جو کرد؟؟؟
amir taghvaei
(
1390/07/08
) :
این اسکنر در بعضی شهر ها هست کافی در گوگل سرچ کنی تا تبلیغ شون رو ببینی
امین شهامی پور
(
1390/07/08
) :
ایول عجب کار خلاقه ای انجام دادی آفرین بهت. بهت تبریک می گم.یه سوال دیگه اونم اینکه اسکنر سه بعدی خروجی max داره یا خروجی dwg؟؟اسکنر سه بعدی رو از چه حزفه ای در بازار می شه پرس و جو کرد؟؟؟
الهه افروخته
(
1390/07/08
) :
با توضیحی که در مورد روند طراحی دادید و 3D ها باید بگم که نتیجه بسیار عالی شده ، در مقایسه با پروژه های مشابهی که همین طرز برخورد با فرم رو دارن واقعا فرم جا افتاده ای داره . ولی یه سوالی که من همیشه با دیدن همچین سبک هایی به ذهنم میاد اینه که چرا معماری باید اینطور باشه ؟ مبانی نظری که بتونه توجیه کننده باشه - مثلا در مورد های تک ، خب واقعا می شه گفت معماری عصر صنعت باید محل بروز تکنولوژی باشه - ولی در مورد این فرم هایی که به تعبیری بی شکل هستن و هیچ نظم و ساختار مشخصی رو نشون نمی دن ، به نظر شما ذهن مخاطب رو به چه سمت و سویی می بره؟ فرم دست که اشاره کردید برای سازماندهی فضاهای موزه خیلی مناسبه ولی منظور من چیزی هست که برای مخاطب و از زاویه دید اون به نظر میاد.
مهسا حمیدزاده
(
1390/07/08
) :
salam doste aziz omidvaram haleton khob bashe mikhastam lotf koni ke begi makete in tarh ro az che jensi sakhti*sakhteman( mamnon misham
amir taghvaei
(
1390/07/08
) :
سلام مهسا جان . ماکت این پروژه به وسیله پلاتر 3 بعدی ساخته شده که از جنس اپوکسی می باشد .البته ماکت های اولیه این پروژه از گل مجسمه سازی خاصی ساخته شده.
amir taghvaei
(
1390/07/08
) :
با سلام به خانم افروخته . در جواب به سئوال شما باید بگم که درپروسه طراحی معماری فضاهای فرهنگی نکته بسیار مهمی که باید مورد توجه قرار بگیرد اینکه بسیاری از شاخصه های طراحی موضوع باید در فرم کلی بنا دیده شود و در مرحله اول بنای موزه به عنوان یک عنصر شاخص شهری وبعد بعنوان عنصری که می تواند فضای برای گفتمان فرهنگی باشد مورد استفاده قرار بگیرد .
مریم میرخاقانی
(
1390/07/10
) :
slm
hajme kareton khube vali kheili vasam jalebe k mohandes nikkar in hajmo kar karde.
فرهاد قلی پور
(
1390/08/08
) :
سلام امیر عزیز حجم واقعا جالبی داشتی بهت تبریک میگم"
نيلوفر ده بزرگی (تحریریه اتووود )
(
1390/10/21
) :
سلام. حجم کار واقعا جالب شده. این نرمی و پیوستگی در فضای داخلی هم وجود داره؟؟؟
موفق باشید.
مهسا حمیدزاده
(
1390/10/22
) :
vaghan az tarhet lezat mibaram ama nemidonam chera enghadr kam kari kardi???????!!!!!!! akhe pesare khob adam vaghti tarhe khobi mizare hatman naghshehasham bayda bezare.mage na?????????????????
مجید معزی
(
1390/10/22
) :
na
حسن حسنی
(
1390/12/02
) :
دوست عزیز یه پلانی چیزی !!!!!! یه تحلیل سازه ای چیزی !!!!!
حسن حسنی
(
1390/12/02
) :
خانم مهسا خانننم پسرتون نیست که میگی پسرخوب!!!!
مهسا حمیدزاده
(
1390/12/09
) :
vaaaaaaaaa che rabti dare!!!!!!!!!(hasan hasani)
توحید علی نژاد اصل
(
1391/02/10
) :
سلام داداش مشه بگی تو ساخت ماکت حجمت از چه متریالی استفاده کردی؟
محمد امین فروتن
(
1391/06/08
) :
این کار نهاییه یا اتود اولیه حجمیه؟
محمد مهاجری
(
1391/08/10
) :
سلام آقای تقوایی.من یک حجم تقریبا میشه گفت نزدیک به حجم شماست دارم ولی نمیدونم با چه متریالی اون رو در بیارم.تقریبا دنبال یک مصالح هستم که بتونه شکل کششی مثل یک تیکه آدامس در حال کشیده شدن رو برام در بیار.خوشحال میشم کمکم کنید.مرسی
پیمان نوروزی خواه
(
1391/09/09
) :
هرچند طرح زیباییه ولی اکثر فضاها تو تاریکیه کامله یعنی برای 80% موزه شما میخواین از نور مصنوعی استفاده کنین ؟ خیلی از فضا ها قابل استفاده نیست حداقل یه پلان میذاشتین که قابل باور باشه به نظر من جز یه طرح فانتزی نقطه ی قوت دیگه ای نداره
نصیبه اورنگ
(
1391/09/12
) :
عاییییییییییییییییه.
آفرین به پشتکارتون.
مرتضی تقی زاده
(
1392/01/16
) :
سلام آقای تقوی فایل طرح شما را جه حوری باید ببینم
حامی اتووود
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. /
عضو جدید
ایـمـــیـل :
لطفاً ایمیلتان را وارد کنید
رمز عبـور :
لطفاً رمزعبور را وارد کنید
مرا به خاطر بسپار
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه
|
ورود
|
ثبت نام
|
درباره ما
|
تماس با ما
|
قوانین سایت
|
راهنما
|
تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by
Tryon Software Group