ثبت نام عضو جدید
ایمیل آدرس:
رمز عبور :
مرا به خاطر بسپار
رمز عبور را فراموش کردم
به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید
خانه
|
ثبت نام
|
تماس با ما
|
درباره ما
|
قوانین سایت
|
راهنما
|
تبلیغات
پــــــــــــروژه
ثبت پروژه شما
|
پروژه های دانشجویی محبوب
|
پروژه های حرفه ای محبوب
|
آخرین پروژه های دانشجویی
|
آخرین پروژه های حرفه ای
|
پروژه های دانشجویی برتر
|
پروژه های حرفه ای برتر
|
راهنما و قوانین
فـــــــــــــروم
فـــــروم
|
جستــــجو
|
راهنما و قوانین
مقــــــــــــالات
مقالات
|
مقالات برتر
|
مقالات پر بازدید
|
معرفی گروه تحریریه
|
راهنما و قوانین ثبت
دانشــــــــــگاه
دانشگاه
|
فعال ترین دانشگاه ها
|
دانشگاه با بیشترین اعضا
|
ثبت دانشگاه شما
|
راهنما و قوانین
آمـــــــــــــوزش
آموزش
|
ثبت کلاس جدید شما
|
راهنما و قوانین ثبت کلاس
مسابقـــــــــــات
مسابقات
|
مسابقات داخلی
|
مسابقات خارجی
|
دبیرخانه
|
ارتباط با مسئولین
کاربـــــــــــران
کاربران
|
ثبت نام
|
دانشجویان
|
معماران حرفه ای
|
کاربران آزاد
|
پروفایل های پر بازدید
|
راهنما و قوانین
کتــــــــــــــاب
کتاب ها
|
راهنما و قوانین
کاریابـــــــــــی
کاریابی
|
کارجویان
|
پیشنهادهای کاری
|
فرم کارجو
|
فرم پیشنهاد کار
|
راهنما و قوانین
|
اخبـــــــــــــار
آخرین اخبار
|
راهنما و قوانین
وبــــــــــلاگ
وبلاگ ها
|
راهنما و قوانین
جدیــد ترین پــــــروژه هـا
ارارات
طراح :
پویا خلج
پارک علم و فناوری
طراح :
سجاد نوری
طراحی مدرسه سبز
طراح :
سجاد نوری
مجموعه ویلایی ایرا
طراح :
استدیو معماری دیسک
حامی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
معماران و چالش انتخاب معماری ـ کامران افشارنادری ـ تخت جمشید
موزه هنر باروک از تویو ایتو؛ تعامل انسان، طبیعت و هنر معماری
کلیسای والر و بازسازی آن با تبعیت از سنت فرهنگ نروژ
کتابخانه ی اتووود ـ 101 مسئله ی فلسفی ـ مارتین کوهن
کامنـــــــــت پــــروژه ها
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
مجتمع مسکونی حیات
نوشته است:
بعد گفتند بی دلار و ارتباط با ان دوستان معماری اسلامی بنده با اجازه شما از ایمیلتان برای ریجستر استفاده کردم ا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
مجتمع مسکونی حیات
نوشته است:
نظر قبلی من توسط غیر رباتیک سانسور شد که نقد و بیهوده بودن معماری اسلامی از این دست بود سال شصت و نه سران معما ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
ویلا بتنی
نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
ویلا بتنی
نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
ویلا بتنی
نوشته است:
این کار عالیه چون مثل کارهای استاد عالی پوره اما ببینید این سایت رو دوستان رادیو هنر دکتر منشی زاده و زنگنه را ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
خانه مادری
نوشته است:
بفهمند بقول شما اقایی که در رادیو هنر بمن زنگ زدی در چه گندی بدنیا امدیم انهم گناوه گناوه معماری دارد ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
خانه مادری
نوشته است:
شهر سازی مزخرف دیبا و مقلدانش سازه خشک سه تا سنگ بیرون امده بی پایداری شد ابادان و تهران و اینهمه زلزله اقا ای ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
ایمان زارع
مجید معزی
سامان نیرومند
شرکت استودیو معماران مادو
رضا دانشمیر
كاترين اسپريدونف
ارسال نظر
بازگشت به لیست پروژه ها
گزارش خطا
اشتراک پروژه
نمایش عکس ها
گالری آو
دانشـــــــــــگاه
:
علم و صنعت
سال طـــــراحی
:
1380 Before
مـــــــــــــــــکان
:
تهران
کـــــارفـــــــــرما
:
فریدون آو
تـــــــــــاریخ ثبت
:
1391/01/28
مســــــــــــاحت
:
200
تعـــداد بازدیـــــد
:
18812
محــــدوده سنی
:
34_35
نــــوع کاربـــــری
:
فرهنگی
مرحـــــــــله اجرا
:
اجرا شده
همــــکاران طرح
:
سازه : بهرنگ بنی آدم
این پروژه را چگونه ارزیابی میکنید ؟ عدد
5
بیشترین امتیاز است.
1
2
3
4
5
تا کـنون
217
نفـر به این پــروژه امتیاز داده اند
ایده های طراحی :
ایده اصلی پروژه تبدیل یک استخر بلا استفاده به یک گالری هنری بوده است . بازیافت فضایی 20*10 و تبدیل آن به گالری مبلمان و اتصال آن با پله به سطح ورودی از چالش های این پروژه است .
پروژه های دیگر طراح
مجموعه سینمای پارک ملت
موزه سنت - تهران 1500
مجتمع چند عملکردی صفاییه
مجموعه تجاری - فرهنگی چمستان
مجموعه چند عملکردی باغ نور
دپارتمان تجاری اطلس
برج اداری - تجاری بانک ملت
نظـــــــر اعضــــــــا
مصطفی یکترزاده
(
1391/01/29
) :
واقعا لذت بردم.5 هم واسه این کار کمه.
امير دريايي
(
1391/01/31
) :
شما بی نظیرید ...
فرشید انوری
(
1391/02/02
) :
واقعا عاليه ،طراحي زيبا در زميني محدود و ساختن نمايشگاهي به آن زيباي
رویا شمبو
(
1391/02/07
) :
سلام... در بررسی این گالری از نظر محدودیتهای فضایی و اقتصادی... از دید من به کار گیری مصالح کم هزینه مثل ورق های آلمینیومی و استفاده نکردن از دیوار یا پارتیشن ودر عوض قرار دادن ستون های متعدد جهت استقامت سازه بنا مشکل اقتصادی را به حداقل رسانده و همچنین در نظر گرفتن فضای یکپارچه ی بدون دیوار وجایگزین کردن ستون وهمچنین پلکانی کردن محیط مورد استفاده کیفیت فضایی گالری را هم از حیث زیبایی هم از نظر کاربردی بالا برده ... ممنون
احسان کاویانی
(
1391/02/09
) :
عالی بود. به خصوص پلکان ورودی به گالری
خسته نباشید
محمد رعدی
(
1391/02/10
) :
این کار بسیار عالی بود جناب آقای دانشمیر توانسته بود به راحتی اقتصاد طرح را عملی کند.این همان تعریف اقتصاد است .
خیلی این فضا رادوست داشتم چون فضای بود با اینکه ارتفاع زیادی داشت باسطح زمین اما نور مناسب وکافی رادارابود.
اما از نظرمن تکرار بیش از اندازه ستون ها باعث شده بود فضا بسیار سازه ای به نظر برسد.
درنهایت کار بسیار عالی وقابل تقدیر بود.
علی بردبار
(
1391/02/10
) :
بسیار عالی بود وتوانسته بود به راحتی کاربری آن راتغییر دهد.تبریک میگم بسیار عالی بود
ملیحه احدى
(
1391/02/10
) :
با سلام :
در گالری او رضا دانشمیر با استفاده از مصالح ارزان قیمت(ورق المینیومی) وهمچنین فرم مناسب اقلیم(سطح شیبدار) ، اقتصاد فضایی در طرح ایجاد کرده است . علاوه بر توجه بر اقتصاد فضا به کیفیت فضا نیز توجه شده . این کار با نور گیری و تنوع دادن به کف و با استفاده از پلکانی کردن کف و همچنین طراحی سازه فلزی نگه دارنده پله و تنوع مصالح داخلی رعایت شده . علاوه بر این عوامل به کیفیت سازه(دراین طرح بسیار کوچک) نیز توجه شده ، اتصالات سازه کاملا به هم متصل و قفل شده است .
لیلا مسعودی
(
1391/02/10
) :
به نظر من به دلیل استفاده از استراکچر منحنی شکل توانسته درک فضایی قابل پیشبینی که از یک فضای مربعی در اذهان میگذرد را تغییر دهد و این باعث شده که کیفیت فضا بالا رود .
محبوبه زارع
(
1391/02/10
) :
با سلام ...
این بنا حس خوبی را در من ایجاد کرد . به خاطر اینکه نیمی از بنا در دل زمین جا داده شده فضای خیلی دنجی را به وجود آورده.در طراحی این بنا مسائل مربوط به صرفه جویی انرژی رعایت شده (قسمتی به صورت دو پوسته و مصالح عایق استفاده شده).نور نیمی از بنا که در دل زمین واقع شده به واسطه ی نیم دیگر که به روی زمین است تامین می شود.
با توجه به تیرهایی که دراین بنا استفاده شده است مقاوم به نظر می رسد . پله دراین اثر طوری طراحی شده که فضای خاصی را که تنها متعلق به خودش باشد اشغال نکرده . از مصالح خاصی استفاده نشده ، مصالح بر گرفته از دل طبیعت است و می توان گفت اثر به نوعی ارگانیک می باشد..
آرام قاسمى
(
1391/02/11
) :
سلام.
ورودى حالت دعوت كنندگى داره و از درون خود بنا تعريف شده كه ميتونه نقش لابى هم داشته باشه.
ایمان آزاد
(
1391/02/13
) :
هماهنگی خوبی با فضای اطراف دارد.فرم خوبی دارد.
سامان شیبانی
(
1391/02/14
) :
از نطر اقتصادی خوبه که فضایی که مورد استفاده نبوده با چنین طرحی آمیخته شده و با ارزانترین مصالح فضا رو کیفیت داده و قابل استفاده شده
هاجر برومند
(
1391/02/14
) :
این بنا با استفاده از نرم افزارهایی که در طراحی آن استفاده شده توانسته کیفیت فضایی مناسبی را ایجاد کند.در این بنا فقط به معماری اکتفا نشده بلکه به رشته ای که چند زیر رشته را دارد تبدیل شده که نمونه آن ساختار این بنا می باشد که این استراکچر توانسته یک ارتباط منطقی و معنا داری را بین عناصر تشکیل دهنده ی این بنا به وجود بیاورد،در واقع یک ارتباط چند لایه از ساختار های جدا تشکیل داده. یک جنبه ی معماری تکنولوژی می باشد که این بنا با ساختارش توانسته به خوبی آن را نشان دهد . . .
رسول مرادی
(
1391/02/19
) :
خيلي عالي و زيبا و فكر شده ................واقعا جالب بود....5
شیوا گل دعایی
(
1391/02/20
) :
سلام
به راستی که:
محدودیت مادر خلاقیت است.
شاید اقتصاد محدود طرح باعث ایجاد پردازش چنین فضایی است، اینکه پله در اصلی ترین قسمت فضایی گالری است قابل توجه است.
کاویان کریمی
(
1391/02/22
) :
عالیه هم ایده کلی کار برای تبدیل استخر به گالری و هم طرح واقعا خوبه.فقط به نظرم اگر در انتخاب مصالح برای اجرا (مخصوصا سقف)دقت بیشتری شده بود یا یک نوآوری مثل خود طرح داشت بهتر بود
مهتاب فرضی
(
1391/02/24
) :
ممنون کار خوبی بود لذت بردم
محمد كرامتي
(
1391/02/27
) :
عالی شده.مرسی واقعا...
مهتاب فرضی
(
1391/02/30
) :
میشه به من آدرس این گالری رو هرکی داره بده ممنون
مهسا پیش دار
(
1391/03/03
) :
واقعا این خلاقیت جای تحسین داره.با کمترین فضا و امکانات ایده ی جالبی دادین.ممنون
محدثه فتاحی
(
1391/03/06
) :
اطفا اگه کسی آدرس این گالری زیبا رو پیدا کرد اطلاع بده ممنون
محمد كرامتي
(
1391/03/07
) :
منم آدرسشو میخام .....لطفا.
ایمان قاسمی
(
1391/04/01
) :
با سلام
واقعا عالی شده.خسته نباشید
طراحی ورودی به زیبایی اثر کمک زیادی کرده...با آرزوی موفقیت برای شما
میلاد شاهیان
(
1391/04/01
) :
همه چیز عالی هست. فقط متریال سقف خوب نیست.
راحیل پنجی
(
1391/04/01
) :
با سلام و خسته نباشید
با وجود نبود امکانات کافی بسیار عالی طراحی شده....
مخصوصا طراحی پله که عنصر اصلی طراح است بسیار زیبا طراحی شده
مرضيه مختاري
(
1391/04/01
) :
با عرض سلام كار بي نظير هست و جاي تحسين دارد . با ارزوي پيشرفت روزافزون.
امیر خلیلی
(
1391/04/14
) :
با عرض سلام
این پروژه بسیار با ایده قابل دفاع وهماهنگ با کاربری گالری می باشد ارزان بودن اجرای طرح هم به ایده و کاربری ان قوت داده است
بهنام محمدی
(
1391/05/06
) :
بسیار عالی
نازیلا کریمی
(
1391/08/18
) :
5
زینب نوریان
(
1391/09/06
) :
واقعا عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
اشکان شهبازی
(
1391/10/03
) :
روی استخرو با ایرانیت پوشوندین یه تونلم زدین مثله مترو اولین چیزی که به ذهنه هرکسی میرسه قرار نیست همه چی فدای اقتصادی بودن بشه و هرکاری انجام میدین بهترین باشه
حمزه حسینی
(
1392/01/16
) :
5
محمد فیروزیان
(
1392/03/14
) :
من در این کار پیوستگی مناسبی می بینم..... و انگار فرم با انسان مکالمه داره.
م امینی
(
1392/04/23
) :
با سلام و احترام
به نظرم فضاها یکم زیادی سازه ای شده و متریال سقف هم درخور این پروژه نیست همچنین اجرای ضعیفی داشته ولی در کل پروژه دوست داشتنیه
نیما قاسمی سعادتی
(
1392/05/01
) :
لذت بردم، بازیافت فضا + کاربری فوق العاده، فقط کاش سقف... ولی در کل عالیه. خسته نباشید
احسان نوری
(
1392/06/13
) :
ایده ای ساده و خلاقانه...از صرفه جویی در مصالح و ساده اندیشی کار لذت بردم....ترکیب خطوط اسپیرال و زوایای تیز در نما زیباست و هارمونی قشنگیو با مصالح صلب و سردی مثل سنگ و ورق به کار رفته در سازه و کف ایاد کرده! ولی ستون های زیاد داخلو و اکسپوز بودن تمامی عناصر رو واسه عملکرد گالری نمی پسندم!
داود ملکی
(
1392/10/25
) :
عالی بود پسر...
فاطمه فتحی پور
(
1393/12/20
) :
با سلام
کار زیبایی شده اما وجود پله در کف فضا با این فاصله باعث حواس پرتی و گاهی شاید اشفتگی شود چرا که در یک گالری که دیدن و درک کردن بسیار ارزنده و مهم هست افراد توجه زیادی برای اثار دارند و نمی توانند دایم اختلاف سطح را تکرار کنند اگر کمتر بود قابل توجیه بود
حامی اتووود
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. /
عضو جدید
ایـمـــیـل :
لطفاً ایمیلتان را وارد کنید
رمز عبـور :
لطفاً رمزعبور را وارد کنید
مرا به خاطر بسپار
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه
|
ورود
|
ثبت نام
|
درباره ما
|
تماس با ما
|
قوانین سایت
|
راهنما
|
تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by
Tryon Software Group