ثبت نام عضو جدید
ایمیل آدرس:
رمز عبور :
مرا به خاطر بسپار
رمز عبور را فراموش کردم
به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید
خانه
|
ثبت نام
|
تماس با ما
|
درباره ما
|
قوانین سایت
|
راهنما
|
تبلیغات
پــــــــــــروژه
ثبت پروژه شما
|
پروژه های دانشجویی محبوب
|
پروژه های حرفه ای محبوب
|
آخرین پروژه های دانشجویی
|
آخرین پروژه های حرفه ای
|
پروژه های دانشجویی برتر
|
پروژه های حرفه ای برتر
|
راهنما و قوانین
فـــــــــــــروم
فـــــروم
|
جستــــجو
|
راهنما و قوانین
مقــــــــــــالات
مقالات
|
مقالات برتر
|
مقالات پر بازدید
|
معرفی گروه تحریریه
|
راهنما و قوانین ثبت
دانشــــــــــگاه
دانشگاه
|
فعال ترین دانشگاه ها
|
دانشگاه با بیشترین اعضا
|
ثبت دانشگاه شما
|
راهنما و قوانین
آمـــــــــــــوزش
آموزش
|
ثبت کلاس جدید شما
|
راهنما و قوانین ثبت کلاس
مسابقـــــــــــات
مسابقات
|
مسابقات داخلی
|
مسابقات خارجی
|
دبیرخانه
|
ارتباط با مسئولین
کاربـــــــــــران
کاربران
|
ثبت نام
|
دانشجویان
|
معماران حرفه ای
|
کاربران آزاد
|
پروفایل های پر بازدید
|
راهنما و قوانین
کتــــــــــــــاب
کتاب ها
|
راهنما و قوانین
کاریابـــــــــــی
کاریابی
|
کارجویان
|
پیشنهادهای کاری
|
فرم کارجو
|
فرم پیشنهاد کار
|
راهنما و قوانین
|
اخبـــــــــــــار
آخرین اخبار
|
راهنما و قوانین
وبــــــــــلاگ
وبلاگ ها
|
راهنما و قوانین
جدیــد ترین پــــــروژه هـا
ارارات
طراح :
پویا خلج
پارک علم و فناوری
طراح :
سجاد نوری
طراحی مدرسه سبز
طراح :
سجاد نوری
مجموعه ویلایی ایرا
طراح :
استدیو معماری دیسک
حامی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
برج ورزشی اوکراین؛ گونه شناسی یک مجمتع فشرده و چند کارکردی
نـــــوار موبــــیـــــوس؛ مجسمه هايی، بيانگر غير دوگانگي و يكپارچگي فكري
پروژه دانشجویی دانشگاهAA-پروژه George Woodrow - دیپلما 7
پیتر زمتور و دروازه های بافت تاریخی ایسنی؛ ستیز هستیِ سرامدان و فانیان
کامنـــــــــت پــــروژه ها
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
مجتمع مسکونی حیات
نوشته است:
بعد گفتند بی دلار و ارتباط با ان دوستان معماری اسلامی بنده با اجازه شما از ایمیلتان برای ریجستر استفاده کردم ا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
مجتمع مسکونی حیات
نوشته است:
نظر قبلی من توسط غیر رباتیک سانسور شد که نقد و بیهوده بودن معماری اسلامی از این دست بود سال شصت و نه سران معما ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
ویلا بتنی
نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
ویلا بتنی
نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
ویلا بتنی
نوشته است:
این کار عالیه چون مثل کارهای استاد عالی پوره اما ببینید این سایت رو دوستان رادیو هنر دکتر منشی زاده و زنگنه را ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
خانه مادری
نوشته است:
بفهمند بقول شما اقایی که در رادیو هنر بمن زنگ زدی در چه گندی بدنیا امدیم انهم گناوه گناوه معماری دارد ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
خانه مادری
نوشته است:
شهر سازی مزخرف دیبا و مقلدانش سازه خشک سه تا سنگ بیرون امده بی پایداری شد ابادان و تهران و اینهمه زلزله اقا ای ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
ایمان زارع
مجید معزی
سامان نیرومند
شرکت استودیو معماران مادو
شورش عابد
ارسال نظر
بازگشت به لیست پروژه ها
گزارش خطا
اشتراک پروژه
نمایش عکس ها
آپارتمان مسکونی کلوان شماره۳
دانشـــــــــــگاه
:
شهید بهشتی
سال طـــــراحی
:
1390
مـــــــــــــــــکان
:
آذربایجان غربی، بوکان
کـــــارفـــــــــرما
:
rahman aria
تـــــــــــاریخ ثبت
:
1392/07/16
مســــــــــــاحت
:
1540
تعـــداد بازدیـــــد
:
6009
محــــدوده سنی
:
32_33
نــــوع کاربـــــری
:
مسكوني
مرحـــــــــله اجرا
:
اجرا شده
همــــکاران طرح
:
این پروژه را چگونه ارزیابی میکنید ؟ عدد
5
بیشترین امتیاز است.
1
2
3
4
5
تا کـنون
31
نفـر به این پــروژه امتیاز داده اند
ایده های طراحی :
در طراحی آنچه برای ما ارجح بود، دو چیز بود. اولی سنگ بود. کردستان برای ما یعنی سنگ. دراویش کردستان سنگ قورت میدهند. در اورامان و روستاهای کردستان، آنچه هست، سنگ است. در پیر شالیار هر سال مردم آب میجوشانند از دل سنگ. شروع کردیم به جمعآوری سنگ از جلوی سنگ فروشیهای اطراف. همزیستی مسالمت آمیز بود. آنها خوشحال بودند، آشغال جلوی مغازهشان جمع میشود؛ ما هم شاد بودیم. سنگ روی سنگ میگذاشتیم. دیگری رنگ بود. کردستان برای ما، همه، رنگ بود. کردستان معادل شادی بود. در تقویمِ کردستان، حتی یک روز عزا هم نیست. رقص زنان کرد، همنشینی رنگهاست. رنگها با افزودن بازشوها در پوسته جاری شدند. ۲۱ بازشو، ۲۱ رنگ. بازشوهایی در ابعاد مختلف بر اساس یک مدول مشخص و در درون سنگهایی که آرام آرام روی هم گذاشته بودیم. به یاد پنجرههای اورامان با آبی شروع کردیم. پنجرهها در بیرون رنگ بودند و از درون قابهایی رو به کوچه، رو به محله، رو به درختان، رو به کوههای اطراف و در نهایت پنجرهها، بعضیشان قابهایی بودند رو به آسمان. به آسمان نگاه کن. کنار رنگ دیگری بود و دیگری، خود همه رنگ بود.
پروژه های دیگر طراح
آپارتمان مسکونی کلوان شماره ۲
نظـــــــر اعضــــــــا
محمود اسدی
(
1392/07/16
) :
خیلی زیبا شده موفق باشید
پوریا فرخی
(
1392/07/17
) :
http://www.etoood.com/Security/Project/PProject.aspx?PPrj=4076
تاکیدتون روی سنگ به عنوان عنصر اصلی در نما باعث شد دو پروژه رو متفاوت ببینم.
شورش عابد
(
1392/07/17
) :
ببخشید متوجه نشدم منظورتون از دو پروژه چی بود؟
پوریا فرخی
(
1392/07/20
) :
خواستم عرض کنم که دو پروژه به لحاظ بصری شباهت زیادی بهم داره اما بیان معمار تفاوت های عمیقی رو به وجود میاره, هرچند که عقیده من اینه که این تفاوت ها با مطالعه پروژه به جا هست.
اما جدای از تعریف, ابتدا می خوام بدونم که متریال قاب های رنگی از چی هست؟
و دوم اینه که هم نشینی دو پرداخت نما که یکی با صلبیت در کنار سنگ های نما قرار گرفته تا حدودی به جا نبوده و بهتر بود که تعامل بهتری در مقیاس پروژه انجام می شد.
آتلیه معماری اکنون
(
1392/07/20
) :
سلام
تبریک میگم
کاش مدارک، تصویر و عکس های کاملتر و بهتری ارایه میشد
در ضمن شباهت هم به پروزه ارائه شده زیاده و جالب!
http://etoood.com/Security/Project/PProject.aspx?PPrj=4076
محمد طاهری و الهه بهمنی (شرکت فرایند منطقی معماری بهطا)
(
1392/07/20
) :
با سلام.
تبریک می گم
شورش عابد
(
1392/07/20
) :
ممنون از نظر تون. در مورد شباهت این اثر به خانه مادری تنها در قالب بخشی از پوسته بیرونی برای خودم هم جالب بود و لی تنها برای چند لحظه. چرا که پروژه ها در زمینه از اساس با هم متفاوت هستند. هدف ما از طراحی این باکسهای رنگی و قرارگیری آنها در کنار سنگهایی که از بیرون جمع کردیم تنها یک چیز بود. نزدیک شدن به یک الگو در راستای نماهای روستاهای کردستان. برای من به عنوان یک معمار کرد و طراحی در یک شهر کردنشین آنچه بود در نگاه اول همهٔ سنگهای کردستان بود و سپس رنگ لباس زنان کرد و رقص آنان و بازشوها.
شورش عابد
(
1392/07/20
) :
آقای فرخی این جعبه های رنگی ورق معمولی فولادی ۴ میلی گرم هستند که تو کارگاه فلز کاری با خم کن خم شدند.
سیروان عبداله زاده
(
1392/08/06
) :
درود بر استاد عزیزم که یادمون داد همیشه با جرات طراحی کنیم.
زیبا و متفاوت همانند کلوان2 و 1
سعدی شاهمرادی
(
1392/09/23
) :
به افتخار چنین استادی که با همه متفاوته وبه ما آموخت که
معماری آفریدن تجسمی است از ایده های ذهنمان ؛پس نباید ترسیداز افشا کردن ایده هایمان،باید جنگید در قلمروهستی معمارانه خدا
سعدالله سعیدی
(
1392/11/20
) :
سلام به استاد عزیزمون.ممنونم که با کارای زیباتون ذهن ما رو بازتر می کنید.بهترین درسی که از شما یاد گرفتیم شجاعت و جسارت در طرح بود.امیدوارم که همیشه موفق و پیروز باشید و به امید اینکه روزهای بیشتری در حضور شما از یافته های ذهنی تان بهره ببریم...
مژگان بهاری
(
1392/12/04
) :
متفاوت،متفاوت و متفاوت!!!
جمال مرداني
(
1392/12/24
) :
خسته نباشید مهندس خ عالی شده . همیشه تو کاراتون تفاوتو احساس میکنیم.با امید ارئه ی کارهای بیشتر و متفاوت تر
حامی اتووود
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. /
عضو جدید
ایـمـــیـل :
لطفاً ایمیلتان را وارد کنید
رمز عبـور :
لطفاً رمزعبور را وارد کنید
مرا به خاطر بسپار
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه
|
ورود
|
ثبت نام
|
درباره ما
|
تماس با ما
|
قوانین سایت
|
راهنما
|
تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by
Tryon Software Group