ثبت نام عضو جدید
ایمیل آدرس:
رمز عبور :
مرا به خاطر بسپار
رمز عبور را فراموش کردم
به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید
خانه
|
ثبت نام
|
تماس با ما
|
درباره ما
|
قوانین سایت
|
راهنما
|
تبلیغات
پــــــــــــروژه
ثبت پروژه شما
|
پروژه های دانشجویی محبوب
|
پروژه های حرفه ای محبوب
|
آخرین پروژه های دانشجویی
|
آخرین پروژه های حرفه ای
|
پروژه های دانشجویی برتر
|
پروژه های حرفه ای برتر
|
راهنما و قوانین
فـــــــــــــروم
فـــــروم
|
جستــــجو
|
راهنما و قوانین
مقــــــــــــالات
مقالات
|
مقالات برتر
|
مقالات پر بازدید
|
معرفی گروه تحریریه
|
راهنما و قوانین ثبت
دانشــــــــــگاه
دانشگاه
|
فعال ترین دانشگاه ها
|
دانشگاه با بیشترین اعضا
|
ثبت دانشگاه شما
|
راهنما و قوانین
آمـــــــــــــوزش
آموزش
|
ثبت کلاس جدید شما
|
راهنما و قوانین ثبت کلاس
مسابقـــــــــــات
مسابقات
|
مسابقات داخلی
|
مسابقات خارجی
|
دبیرخانه
|
ارتباط با مسئولین
کاربـــــــــــران
کاربران
|
ثبت نام
|
دانشجویان
|
معماران حرفه ای
|
کاربران آزاد
|
پروفایل های پر بازدید
|
راهنما و قوانین
کتــــــــــــــاب
کتاب ها
|
راهنما و قوانین
کاریابـــــــــــی
کاریابی
|
کارجویان
|
پیشنهادهای کاری
|
فرم کارجو
|
فرم پیشنهاد کار
|
راهنما و قوانین
|
اخبـــــــــــــار
آخرین اخبار
|
راهنما و قوانین
وبــــــــــلاگ
وبلاگ ها
|
راهنما و قوانین
جدیــد ترین پــــــروژه هـا
ارارات
طراح :
پویا خلج
پارک علم و فناوری
طراح :
سجاد نوری
طراحی مدرسه سبز
طراح :
سجاد نوری
مجموعه ویلایی ایرا
طراح :
استدیو معماری دیسک
حامی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
مرکز فرهنگی جورج امیل لاپالمه؛ دگرواری ماهیت فضا به دنبال باز تعریف پایداری
یافتههای تازه درباره تفاوتهای مغز انشتین با دیگران
خانه اُ ـ اچ؛ حجمی خُرد، از درون باز و پیچیده در بافتی محدود
نشست 36 سانتی متری زمین تهران؛ پایتخت بیابان میشود
کامنـــــــــت پــــروژه ها
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
مجتمع مسکونی حیات
نوشته است:
بعد گفتند بی دلار و ارتباط با ان دوستان معماری اسلامی بنده با اجازه شما از ایمیلتان برای ریجستر استفاده کردم ا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
مجتمع مسکونی حیات
نوشته است:
نظر قبلی من توسط غیر رباتیک سانسور شد که نقد و بیهوده بودن معماری اسلامی از این دست بود سال شصت و نه سران معما ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
ویلا بتنی
نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
ویلا بتنی
نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
ویلا بتنی
نوشته است:
این کار عالیه چون مثل کارهای استاد عالی پوره اما ببینید این سایت رو دوستان رادیو هنر دکتر منشی زاده و زنگنه را ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
خانه مادری
نوشته است:
بفهمند بقول شما اقایی که در رادیو هنر بمن زنگ زدی در چه گندی بدنیا امدیم انهم گناوه گناوه معماری دارد ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
خانه مادری
نوشته است:
شهر سازی مزخرف دیبا و مقلدانش سازه خشک سه تا سنگ بیرون امده بی پایداری شد ابادان و تهران و اینهمه زلزله اقا ای ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
ایمان زارع
مجید معزی
سامان نیرومند
شرکت استودیو معماران مادو
پوریا فرخی
ارسال نظر
بازگشت به لیست پروژه ها
گزارش خطا
اشتراک پروژه
نمایش عکس ها
ورودی و سردر اصلی پردیس بین المللی فارابی دانشگاه هنر
دانشـــــــــــگاه
:
آزاد اسلامی واحد مرودشت
سال طـــــراحی
:
1394
مـــــــــــــــــکان
:
ایران، کرج
کـــــارفـــــــــرما
:
دانشگاه هنر فارابی
تـــــــــــاریخ ثبت
:
1394/04/06
مســــــــــــاحت
:
0
تعـــداد بازدیـــــد
:
4565
محــــدوده سنی
:
26_27
نــــوع کاربـــــری
:
آموزشي
مرحـــــــــله اجرا
:
طراحی
همــــکاران طرح
:
استودیو معماران نارنجستان - پوریا آبسالان، مجید عیار
این پروژه را چگونه ارزیابی میکنید ؟ عدد
5
بیشترین امتیاز است.
1
2
3
4
5
تا کـنون
6
نفـر به این پــروژه امتیاز داده اند
ایده های طراحی :
درختان مهمترین عنصر در شکل گیری اولیه و استقرار ورودی دانشگاه می باشند که بر حفظ آن کوشیدیم و آن ها را در قامت ابژه ای مشاهده کردیم که در تفسیری از هنر بر مخاطب اثر بگذارند. هنر نیز در اینجا با کلیتی فراگیر، محدود و معین نیست و هرکس برداشت خود را دارد، گاه می تواند تنها بر جنبه بصری مخاطب اثر بگذارد، گاه ذهن مخاطب را به چالش بکشد. در گزاره بعدی، المانی را مدنظر قرار دادیم که علاوه بر شاخص و متاثر بودن از پیکره بندی سردر باغ ملی، در قامت فرزند زمان خویش ظاهر شود، لذا به بیانی نوین از آجر پرداختیم و تکنیک مقرنس ایرانی را که چشم نواز ورودی های رفیع سال های درخشان معماری مان می باشد را با قطعات آجر و روش ساختی نوین به کار بردیم و با چرخش به سوی دید مخاطبین، آن را معرض نمایش سوژه پیاده و سواره اجرا نمودیم. کلیت ورودی و سایت، فرصت آن را فراهم آورد تا به با ایجاد یک پلازا که می تواند به صورت خصوصی و نیمه خصوصی درآید، موجب مشارکت های جمعی دانشجویان و یا کلاس های درسی همانند موسیقی شود.
پروژه های دیگر طراح
الحاقیه مسجد ـ پیش نمونه دو
مسکن روستایی چهار خانوار ـ پیش نمونه پنج
بیمارستان شصت تخته
میراث شیراز به روایت تصویر (سری اول)
محله عفيف اباد شيراز - چشم انداز اينده - پروتوتايپ پنج
نمایشگاه و فروم جهانی بحران
نظـــــــر اعضــــــــا
حامی اتووود
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. /
عضو جدید
ایـمـــیـل :
لطفاً ایمیلتان را وارد کنید
رمز عبـور :
لطفاً رمزعبور را وارد کنید
مرا به خاطر بسپار
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه
|
ورود
|
ثبت نام
|
درباره ما
|
تماس با ما
|
قوانین سایت
|
راهنما
|
تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by
Tryon Software Group