ثبت نام عضو جدید ایمیل آدرس: رمز عبور : رمز عبور را فراموش کردم

به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید خانه |  ثبت نام |  تماس با ما |  درباره ما |  قوانین سایت |  راهنما | تبلیغات




جدیــد ترین پــــــروژه هـا
طاق پله
طراح : امیرحسین رضایی
مدرسه سنگال
طراح : شرکت استودیو معماران مادو
مجموعه ورزشی نیاوران
طراح : زها باباِیی
موزه صنعت شیراز
طراح : سام شيخي
حامی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
خانه کتوکالیا از معماران پلایا ؛ تعامل با بستری منحصر بفرد
مجموعه هفدهم از عکس های برتر آرکینکت ؛ هنر ـ معماری
اتووود کلاسیک ـ صومعه لا تورِت ـ لوکوربوزیه
پروژه دانشجویی دانشگاهAA - پروژه Catalogue of Effects Unit Exhibition - اینتر 6
کامنـــــــــت پــــروژه ها
مریم صفایی در مورد پروژه فرهنگسرا عکاسی نوشته است:
سلام من طارحی فرهنگسرای عکاسی دارم میشه لطفا پلان و اطلاعات رو در اختیارم بزارید
[email protected] ...
مریم صفایی در مورد پروژه فرهنگسرا عکاسی نوشته است:
سلام من طارحی فرهنگسرای عکاسی دارم میشه لطفا پلان و اطلاعات رو در اختیارم بزارید
[email protected] ...
ملیکا سوکی در مورد پروژه مركز آموزش هوانوردي نوشته است:
سلام وقتتون بخیر ببخشید من برای طرح نهاییم میخوام روی موضوع دانشکده هوانوردی کار کنم میشه نقشه ها و سایت دقیق ...
ملیکا سوکی در مورد پروژه مركز آموزش هوانوردي نوشته است:
سلام وقتتون بخیر ببخشید من برای طرح نهاییم میخوام روی موضوع دانشکده هوانوردی کار کنم میشه نقشه ها و سایت دقیق ...
ملیکا سوکی در مورد پروژه طراحی مجتمع آموزش هوانوردی با تمرکز بر طراحی فرم در معماری ارگانیک نوشته است:
سلام وقتتون بخیر ببخشید من برای پایان نامم میخواستم دانشکده هوانوردی طراحی کنم میخواستم از شما بپرسم ببینم من ...
زهرا ملک زاده در مورد پروژه طراحی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نوشته است:
سلام میشه رساله وپروپزال بفرستین برام ..پروژه طراحی کانون فرهنگی کودک و نوجوان


ایمیل zahramalekz ...
آرش حاج‌میرزایی در مورد پروژه این کافه نوشته است:
چه دیاگرام‌ ‌هایی خوبی داره این پروژه و فرم کاملا از پرسش مطرح شده و دیاگرام‌ها پیروی می‌کنه 👏🏼
...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
    ایمان زارع
    مجید معزی
    سامان نیرومند
    سونیا مقتدر

  
الهه افروخته
 ارسال نظر بازگشت به لیست پروژه ها گزارش خطا اشتراک پروژه
    نمایش عکس ها
    مجموعه بین راهی جاده نائین به اردستان
    عنـــــــوان درس : اسکیس
    نـــــام استــــــاد : -
    دانشــــــــــــگاه : بوعلی سینا همدان
    تاریـــــخ ثبــــــت : 1390/04/09
    تعــــــــداد بازدید : 3097
    محــــدوده سنی : 20_21
    نــــوع کاربـــــری : اقامتی
    همـــــکاران طرح :
    ایده های طراحی : این طرح در قالب یک اسکیس کوتاه مدت تحت سرفصل درس طرح معماری 4 داده شده است. در طراحی مجموعه ساختار ساباط ها ( ابنیه سنتی با عملکردی مشابه) به عنوان الگو استفاده شده است. حجم از تکرار مدول ها و عناصر مشابه که پوسته های استوانه ای شکل هستند شکل گرفته است مجموعه ساختاری خطی دارد .و کشیدگی در امتداد جاده ، که به خوانایی آن توسط مسافرین کمک می کند. ساختار کلی آن دو محور موازی با جاده است، محور اول سواره است و دسترسی به پارکینگ ها و پمپ بنزین را تامین میکند. محور دوم محور پیاده است که ساختاری مشابه ساباط دارد : محوری مستقیم با تاوش بند ها و پوشش گیاهی و آب ( برای کاهش دما و افزایش رطوبت) که در طرفین خود عملکرد های مختلفی را سازماندهی کرده است. نماز خانه که در امتداد محور پیاده قرار دارد به عنوان عنصر اصلی ،شاخص مجموعه نیز هست.

پروژه های دیگر طراح
نظـــــــر اعضــــــــا
سالار سالارزهي ( 1390/04/13 ) : salam doost aziz khaste nabashid estefade az sabat be onvane yeki az anasor memari iran dakhele tarh kare khoobiye monteha be nazare man estefade ziad az yek onsor khooob nis tekrar ziad yek onsor na tanha be zibaiee komak nemikone balke baes yeknavakhti tarh mishe va aslan oon onsor dg be cheshm nemiyad movafagh bashid
محسن اکبرزاده ( 1390/04/14 ) : فرم خطی نه مزیت اقلیمی داره نه مزیت دیاگرامیک، فقط به لحاظ فرمال خوب سامان دهی میشه
سید رضا حسینی ( 1390/04/15 ) : لايه ها از ابعاد مختلف(كاربري اقليم و...) قابل بررسيست.به نظر از لحاظ فرم و نما چندان بدان پرداخته نشده.
الهه افروخته ( 1390/04/15 ) : ممنون از نظرات ارزشمند دوستان
طرح یک اسکیس کوتاه مدت و کلیت آن مد نظر بوده و برای طراحی نما فرصت چندانی نبوده.
یکنواختی که آقای سالارزهی اشاره کردند به نظر خودم بیشتر ناشی از همین سازماندهی خطی یکنواخت بوده تا استفاده از عناصر مشابه.
در معماری سنتی به تعبیر آقای ن اردلان ، از عناصر مشابه در مقیاس های مختلف استفاده میشده و قرائتی از اصل کثرت در عین وحدت بوده. مشابهش در معماری معاصر می تونه موزه ی کیمبل لویی کان باشه.
سیدجابر موسوی ( 1391/11/24 ) : سلام جالب بود بیشتر مدول وار بودنش کارتو قوی کرده تا حدودی
فاطمه سوقندی ( 1394/07/23 ) : باسلام میتونم بپرسم در مطالعات فاز صفر چه نمونه تطبیقی هایی رو بررسی کردید؟
حامی اتووود
کانال تلگرامی اتووود
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. / عضو جدید
ایـمـــیـل :  
رمز عبـور :  
 
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه | ورود | ثبت نام | درباره ما | تماس با ما | قوانین سایت | راهنما | تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by Tryon Software Group