ثبت نام عضو جدید
ایمیل آدرس:
رمز عبور :
مرا به خاطر بسپار
رمز عبور را فراموش کردم
به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید
خانه
|
ثبت نام
|
تماس با ما
|
درباره ما
|
قوانین سایت
|
راهنما
|
تبلیغات
پــــــــــــروژه
ثبت پروژه شما
|
پروژه های دانشجویی محبوب
|
پروژه های حرفه ای محبوب
|
آخرین پروژه های دانشجویی
|
آخرین پروژه های حرفه ای
|
پروژه های دانشجویی برتر
|
پروژه های حرفه ای برتر
|
راهنما و قوانین
فـــــــــــــروم
فـــــروم
|
جستــــجو
|
راهنما و قوانین
مقــــــــــــالات
مقالات
|
مقالات برتر
|
مقالات پر بازدید
|
معرفی گروه تحریریه
|
راهنما و قوانین ثبت
دانشــــــــــگاه
دانشگاه
|
فعال ترین دانشگاه ها
|
دانشگاه با بیشترین اعضا
|
ثبت دانشگاه شما
|
راهنما و قوانین
آمـــــــــــــوزش
آموزش
|
ثبت کلاس جدید شما
|
راهنما و قوانین ثبت کلاس
مسابقـــــــــــات
مسابقات
|
مسابقات داخلی
|
مسابقات خارجی
|
دبیرخانه
|
ارتباط با مسئولین
کاربـــــــــــران
کاربران
|
ثبت نام
|
دانشجویان
|
معماران حرفه ای
|
کاربران آزاد
|
پروفایل های پر بازدید
|
راهنما و قوانین
کتــــــــــــــاب
کتاب ها
|
راهنما و قوانین
کاریابـــــــــــی
کاریابی
|
کارجویان
|
پیشنهادهای کاری
|
فرم کارجو
|
فرم پیشنهاد کار
|
راهنما و قوانین
|
اخبـــــــــــــار
آخرین اخبار
|
راهنما و قوانین
وبــــــــــلاگ
وبلاگ ها
|
راهنما و قوانین
جدیــد ترین پــــــروژه هـا
ارارات
طراح :
پویا خلج
پارک علم و فناوری
طراح :
سجاد نوری
طراحی مدرسه سبز
طراح :
سجاد نوری
مجموعه ویلایی ایرا
طراح :
استدیو معماری دیسک
حامی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
سایت نمایشگاه جهانی باغبانی چین از یو ان استودیو ؛ سایبان هایی برآمده از زمین
طرح توسعه اسكله نورث پوينت از معماران كريس چان و استفن تان؛ شهر عمودی
ویتو آکونچی و استیون هال؛ خلق بدنهْ گذرْ گالریِ هنر و معماری
میلیاردرهای دنیا کجا زندگی میکنند؟
کامنـــــــــت پــــروژه ها
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
مجتمع مسکونی حیات
نوشته است:
بعد گفتند بی دلار و ارتباط با ان دوستان معماری اسلامی بنده با اجازه شما از ایمیلتان برای ریجستر استفاده کردم ا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
مجتمع مسکونی حیات
نوشته است:
نظر قبلی من توسط غیر رباتیک سانسور شد که نقد و بیهوده بودن معماری اسلامی از این دست بود سال شصت و نه سران معما ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
ویلا بتنی
نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
ویلا بتنی
نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
ویلا بتنی
نوشته است:
این کار عالیه چون مثل کارهای استاد عالی پوره اما ببینید این سایت رو دوستان رادیو هنر دکتر منشی زاده و زنگنه را ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
خانه مادری
نوشته است:
بفهمند بقول شما اقایی که در رادیو هنر بمن زنگ زدی در چه گندی بدنیا امدیم انهم گناوه گناوه معماری دارد ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
خانه مادری
نوشته است:
شهر سازی مزخرف دیبا و مقلدانش سازه خشک سه تا سنگ بیرون امده بی پایداری شد ابادان و تهران و اینهمه زلزله اقا ای ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
ایمان زارع
مجید معزی
سامان نیرومند
شرکت استودیو معماران مادو
مهدی ذبیحی
ارسال نظر
بازگشت به لیست پروژه ها
گزارش خطا
اشتراک پروژه
نمایش عکس ها
موزه
عنـــــــوان درس
:
طراحي معماری 3
نـــــام استــــــاد
:
علی خیابانیان
دانشــــــــــــگاه
:
آزاد اسلامی واحد تبریز
تاریـــــخ ثبــــــت
:
1391/05/20
تعــــــــداد بازدید
:
5046
محــــدوده سنی
:
20_21
نــــوع کاربـــــری
:
فرهنگی
همـــــکاران طرح
:
این پروژه را چگونه ارزیابی میکنید ؟ عدد
5
بیشترین امتیاز است.
1
2
3
4
5
تا کـنون
28
نفـر به این پــروژه امتیاز داده اند
ایده های طراحی
:
خطوط منحنی
پروژه های دیگر طراح
ویلا
ماکت های 4 ترم
نظـــــــر اعضــــــــا
مرجان رفیعی
(
1391/05/20
) :
سلام خسته نباشید
کارتون برای طرح 3 خیلی خوب شده بهتون تبریک میگم موفق باشید .
هاله ناصری
(
1391/05/20
) :
سلام مثل همیشه کاراتون عالیه خسته نباشید
نسرین اکبرزاده
(
1391/05/20
) :
سلام.کارتون خیلی هنری و زیباست.آفریییییییییییییینننننننننن
زهرا صیرفیان پور
(
1391/05/20
) :
سلام یادتون باشه معماری در فرم خلاصه نمیشه و فرم باید به فضای معمارانه بینجامد من اینجا صرفا فرمی میبینم که فقط به فرم صرف می انجامد و تقلید فرمی صرف از کارای زاحاست البته بدون درک فضایی اون.ایده های طراحیتونم به نظرم چیز ضعیفیه.متاسفانه این مشکل فقط از شما نیست،من و شاید نود درصد دانشجوها و حتی استادای ما با این دست هندسه سیال صرفا ارتباط فرمی و ظاهری برقرار میکنن،به نظرم درباره معناشناسی کارای زاحا،هندسه خاصش و دیدگاه خاص اون به تعریف فضا،ترکیب احجام و ..... مطاله دقیقی داشته باشین.موفق باشید
خانم mis
(
1391/05/20
) :
ba salam,karetoon khoobe,vali talfighe hajme asli ba hajme koravi aslan match nist!agar hajme koravi nabood,hajm besyar sayaltar va ziba tar be nazar miresid.zekhamate karetoon ham dar baazi view ha kheyli ziade.amma dar kol karetoon menhaye hajme elhaghi,besyar khoobe.afarin
مهدی ذبیحی
(
1391/05/20
) :
خیلی ممنون دوستان .
احسان کاویانی
(
1391/05/20
) :
ايده خطوط منحني!
جناب ذبيحي اگر بخواهيم صرفا از لحاظ ريخت شناسي به اين اثر نگاه كنيم،بسيار عاليست. اما مباني نظري معماري چي؟ ايده پردازي چي؟
طرح 3 هم بيشتر داخلي مي باشد و بهتر بود كه روي داخل هم كار مي كرديد،هر چند كه مشخص است كه فضا هاي داخلي يك فرم كرو بسيار پويا و جذاب است و به عنوان آخرين مطيب بايد عرض كنم كه باز هم اگر روي سايت كار مي كرديد كارتون قوي تر مي شد و بيشتر در گير بستر خود مي شد.
با نظر خانم صيرفيان پور هم مخالفم كه هر فرم كروي به تقليد از خانم حديد است.نگرش ها و ايده پردازي ها در مورد خطوط منحني و كرو متفاوت است و هر كس با توجه به موضوع خود دست به طراحي مي زند.اگر خطي ميكشيم بايد برايش دليل داشته باشيم.
البته كمي هم تقصير حافظه ي جمع است كه با ديدن هر خط منحني نا خودآگاه اثار زاحا حديد به ذهنمان مي آيد
موفق باشيد...
مهدی ذبیحی
(
1391/05/21
) :
ممنون از نطرت احسان جان .
آره از نظره داخلی راس می گی ,حق با تو .اما اون مورد که هر خطی که می کشیم باس براش دلیل داشته باشی تو کاره من بیشترین وقت و انرژی رو برد .
رو بودن و نبودن کره ام خیلی فکر کردیم در آخر به تایید و نظر استاد مربوطه به این طرح کلی رسیدیم .
بازم تشکر بابت راهنمایی هات .
مهدی ذبیحی
(
1391/05/25
) :
من از اولم متوجه حرف شما بودم ,به نظرم تو حرفه ای مثل معماری, اصلا بد نیست کارتو به یه کار دیگه ای نسبت بدن .
با قضیه سکانس و سناریو کاملا موافقم ,و همیشه سعی کردم رو بیشتر کارام پیادش کنم .
اما با این مشکل که اکثر افراد معماری رو در حجمی بسته محصور می کنن مخالفم ,اکثر افراد با اولین خطی که رو سایت کارشون می کشن این حس و آگاهی رو نسبت به تمام خط و خطوط اطرافشون دارن و به کارشون ایمان دارن ,گاهی این دید یا نگرش بسته بودن ناشی از کمبود اعتماد به نفسه که تاثیر شدیدی رو کار فرد می زاره و منزویش می کنه و کمی هم بی تجربگی, که به مرور قابل حله .
در مورد داخلیم حق با شماس ,لازمه بگم مدت زمانی که واسه این پروژه صرف شد کمتر از یک ماه بود و داخلیم خارج از انتظارت استاد ,ولی به شخصه در اغلب کارها من از اتفاقات درونی فضا غافل نیستم .
بازم از نظرات خوبتون ممنونم .
سینا سیدی
(
1391/05/26
) :
سلان خسته نباشید احساس میکنم اصلا برا پلان وقت نگذاشتی اخه خطوط با توجه به فرم ربطی به هم ندارن خطهای پلان با هم درگیر نشدن اون ارتباط لازم رو ندارن پلانش نسبت به حجم ضعیفه و حجم هم گرایش داره به کار زاها اما تقریبا بدون نو اوری .ولی در کل بد نشده حجمش خیلی قویتر از پلان شده خسته نباشید و موفق باشید.
مهدی ذبیحی
(
1391/05/26
) :
ممنون بابت نظرت ,ولی این حجمی که می بینی برخواسته از همون خط و خطوط پلانه ,که قبل سه بعدی سازیش با دست اتود زده شده .
دلیل در گیر نشدن خطوطه پلانم به خاطر حالت نیمه بازی که داخل موزه و دیوارای پارتیشنی و گالری همیشه اتفاق می افته ست .
سینا سیدی
(
1391/05/27
) :
ey kash ke skisaye etodetam mizashti badesham akhe hamash partishen shode fk nemikoni ke khaste konannde bashe adam doonbale ye chize jadid bashe ke etfagh mioffte khoobe darkol age intorie khoobe moafagh bashi
مهدی ذبیحی
(
1391/06/02
) :
یکی از اتود ها تو اسلاید آخره ,اما همش اینجا نیس .
بازم تشکر بابت نظرت .
فاطمه رادجهانبانی
(
1391/06/02
) :
خسته نباشین آقای مهندس.مثل همیشه عال و طرحی خاص و متفاوت.هم طرح خودش هم 3D عالی هستن.همیشه موفق باشید معمار بزرگ
مهدی ذبیحی
(
1391/06/02
) :
ممنون, نظر لطف شماس خانم مهندس .
طرلان زرنشانی اصل
(
1391/06/02
) :
عالی از هر نظر موفق باشید
مهدی ذبیحی
(
1391/06/02
) :
تشکر .
ĩیدا سمسار
(
1391/06/03
) :
سلام . کارتون مثل همیشه خیلی خوبه.
مهدی ذبیحی
(
1391/06/04
) :
خیلی ممنون مهندس .
کیامهر صمیعی
(
1391/06/12
) :
سلام آقای ذبیحی کارتون خوبه فقط اگر پلان ها را با کیفیت بیشتر بذارید عالی میشه!
مهدی ذبیحی
(
1391/06/12
) :
مهندس امکان قرار دادن این عکسا تو این سایت با بیشتر از این کیفیت وجود نداره ولی چشم ,سعی می کنم تو پروژه های بعدی اصلاح کنم .
موفق باشین .
عرفانه رحیمی
(
1391/07/29
) :
salam, be nazare man kareton khili khobe vali age hajmea koravi ro taghir midadid kareton fogholadeh mishod! moafagh bashid
حامد رحمتی
(
1391/08/09
) :
سلام دوست عزیز
کارتون خوب بود
امکانش هست فایلای کارتونو واسم ایمیل کنید؟
[email protected]
نصیبه اورنگ
(
1391/09/12
) :
از پرسپکتیو های داخلیتون چیزی نذاشته بودید!
سعید صادقی
(
1392/01/05
) :
دوست عزیز مطمئنا این طرح می تونست خیلی بهتر از اینها باشه.. چرا که تفاوت رو میشه تو طرح احساس کرد. در ضمن یه مقدار شبیه کارهای زاها حدید شده که میشد اینطور نباشه. به هر حال تشکر.! موفق باشی
فتانه جلیلی
(
1392/08/18
) :
salam dar vahle aval bayad begam hajme khobi dare va shyad chon yekam shbihe kansebte moze khodame ke ostad taeed nakard ,dosesh daram nemidonam chera dostan say daran karo be khnom hadid nesbat bedan va az in babat khorde giri konan!form sayal serfan baray ishon nist va hame mitonan estefade konan.be nazar man hata age olgo bardari azkar ye memar bozorg bashe !mohem darke on faza va hajme.zamani mitonim ye tarho mahkom konim ke chera shabihe kar kasi shode, ke khode tarah darki az kar nadashte bashe va serfan taghlid kor bashe.
سهیلا اکبرزاده
(
1392/09/01
) :
سلام !عالی بود !حس خوبی به ادم میده !موفق باشید.
حامی اتووود
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. /
عضو جدید
ایـمـــیـل :
لطفاً ایمیلتان را وارد کنید
رمز عبـور :
لطفاً رمزعبور را وارد کنید
مرا به خاطر بسپار
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه
|
ورود
|
ثبت نام
|
درباره ما
|
تماس با ما
|
قوانین سایت
|
راهنما
|
تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by
Tryon Software Group