ثبت نام عضو جدید ایمیل آدرس: رمز عبور : رمز عبور را فراموش کردم

به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید خانه |  ثبت نام |  تماس با ما |  درباره ما |  قوانین سایت |  راهنما | تبلیغات




جدیــد ترین پــــــروژه هـا
پارک علم و فناوری
طراح : سجاد نوری
طراحی مدرسه سبز
طراح : سجاد نوری
مجموعه ویلایی ایرا
طراح : استدیو معماری دیسک
رویان ویلا
طراح : استدیو معماری دیسک
حامی اتووود
مسابقه دانشجویی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
تراشه های کانسپچوال ـ مسکن مدرن؛ برآیندی از تایپولوژی و خواست قدرت بر تفکیک سوژه
جايگاه شارژ خورشيدي وسايل نقليه الكتريكي؛ نمادي جهت شهري پايدارتر
ویترا از نگاه اتووود ـ دیوژن ـ رنزو پیانو
ده نكته برای شهرهای قابل زندگی: درس هایی از سنگاپور
کامنـــــــــت پــــروژه ها
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه مجتمع مسکونی حیات نوشته است:
بعد گفتند بی دلار و ارتباط با ان دوستان معماری اسلامی بنده با اجازه شما از ایمیلتان برای ریجستر استفاده کردم ا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه مجتمع مسکونی حیات نوشته است:
نظر قبلی من توسط غیر رباتیک سانسور شد که نقد و بیهوده بودن معماری اسلامی از این دست بود سال شصت و نه سران معما ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
این کار عالیه چون مثل کارهای استاد عالی پوره اما ببینید این سایت رو دوستان رادیو هنر دکتر منشی زاده و زنگنه را ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه خانه مادری نوشته است:
بفهمند بقول شما اقایی که در رادیو هنر بمن زنگ زدی در چه گندی بدنیا امدیم انهم گناوه گناوه معماری دارد ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه خانه مادری نوشته است:
شهر سازی مزخرف دیبا و مقلدانش سازه خشک سه تا سنگ بیرون امده بی پایداری شد ابادان و تهران و اینهمه زلزله اقا ای ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
    ایمان زارع
    مجید معزی
    سامان نیرومند
    شرکت استودیو معماران مادو

  
ĩیدا کشت گر
 ارسال نظر بازگشت به لیست پروژه ها گزارش خطا اشتراک پروژه
    نمایش عکس ها
    مجسمه شهری
    عنـــــــوان درس : مقدمات طراحی معماری1
    نـــــام استــــــاد : مهندس مقیمی
    دانشــــــــــــگاه : آپادانا
    تاریـــــخ ثبــــــت : 1389/01/23
    تعــــــــداد بازدید : 2807
    محــــدوده سنی : 22_23
    نــــوع کاربـــــری : تفريحي
    همـــــکاران طرح :
    ایده های طراحی : ایده شخصی است

پروژه های دیگر طراح
نظـــــــر اعضــــــــا
حسین پورنگ ( 1389/01/24 ) : عرض ادب.عذر خواهی می کنم ولی ما اینجا ایده شخصی نداریم.یا کار نزارید یا اگه قرار به گذاشتنش شد کامل.
جساراتا من الان باید در مورد این چی نظر بدم وقتی نمی دونم روند طراحی | دلیل طراحی | کاربرد اون رو و از همه مهمتر ایده ای که باعث شد تا شما این ججم ها رو اینچنین با هم ترکیب کنید ( می خواستید به چی برسید)؟
دوست عزیز ایده های طراحی از همهمتر نکته های طراحی یه معمار به حساب میادچون بر اساس اون کالبد کار نمایان میشه.
حداقل تعداد پرسپکتیو ها رو افزایش بدید.اونا که شخصی نیستن؟
جسارت بنده رو هم عف کنید.
من حتما بر میگردم برای پاسخ های داده شده به سوالاتم.
امتیاز رو هم پس تکمیل پروژه درج می کنم.
GOOD LUCK
مجتبی (سعید) پارسویی ( 1389/01/24 ) : سلام من هم با نظر اقای پورنگ موافقم...
حسین پورنگ ( 1389/01/25 ) : ولی من هنوز جواب سوالم رو نگرفتم.
کاربردش چیه؟
یه خورده در مورد کارتون توضیح بدید.
ĩیدا کشت گر ( 1389/01/25 ) : همونطور که از نامش پیداست این حجم به عنوان مجسمه شهری طراحی شده و ترکیبی فرم های کره ، سطح مربع و حجمی از مثلث است و جهت آشنایی با ساده ترین فرم ماکت و ایده پردازی است تا ضمن آشنایی با متریال نیز به فرمی منسجم دست پیدا کنیم .
حسین پورنگ ( 1389/01/26 ) : من سوالم رو بد مطرح میکنم یا شما بد متوجه میشید؟
دلیل طراحی | کاربرد اون چیه؟
شما کاربرد رو تفریحی انتخاب کردید.
کانسپتتون چی بوده؟
سمر گوگانی خیابانی ( 1389/01/28 ) : vala man ke joz tarkibesh chizi nafahmidam
حسین مهبودی ( 1389/11/13 ) : از لحاظ فرمی قابل تحسینه. در عین خالص بودن عناصر به ترکیبی خاص رسیده اید.
حسن بزاززاده ( 1390/04/23 ) : بدوندر نظر گرفتن ایده....حجمش از نظر مخاطب عام جالب و جذب کننده به نظر میرسه...که یکی از دلایلش میتونه...عدم پایداری بصریش باشه...ولی خب بحث معماریش ...باید هدف طراح معلوم باشه....که بعد بررسی کرد که آیا این حجم حال و هوای ایده ی طراح رو داره یا نه...و اینکه تونسته اون ایده رو اجرا کنه یا نه....تو معماری چند نوع ایده داریم...یکی ایده همه فهم...یکی معمار فهم...یکی هم ایده طراح...ایده همه فهم که جایی تو معماری نداره...مثل اینکه ی خونه رو دقیقن شکل گل یسازی و بعد بگی ایدم گل بوده....که این ایده رو نوزاد هم متوجه میشه....یه ایده دیگه معمارا می شینن روی کار بررسی میکنن به ی کلیت میرسن که میگن ی همچین چیزایی ایده اصلی طرح بوده...مثلا توی مجتمع فرهنگی فرهاد احمدی تو دزفول....با بررسی معمارانش میشد فهمید که به سلسله مراتب و سیرکولاسیون توجه کرده...که این رو با مفهوم مذهبی و عرفانی در هم آمیخته...ولی ایده طراح رو تا خود طراح نگه کسی متوجه نمیشه.....ایده یا کانسپت فقط به کارت جهت میده...هیچ وقت به خاطر رسیدن به ایدت معماریو زیر پا نذار...مثلا بگی نورگیری این طرح مشکل داره....ولی در عوض ایده رو تو تمام جاهاش رعایت کردم...در واقع میگم چیزی رو فدای ایدت نکن.......
حامی اتووود
 رسانه ی تخصصی معماری و شهرسازی میم زون
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. / عضو جدید
ایـمـــیـل :
رمز عبـور :
 
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه | ورود | ثبت نام | درباره ما | تماس با ما | قوانین سایت | راهنما | تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by Tryon Software Group