باربیکن لندن شاهد برگزاری مروری است بر اثار دفتر معماری متروپلیتن یا اُ اِم اِی که توسط رم کولهاس بنا نهاده شد و اکنون در اقصا نقاط دنیا شعبی دایر کرده و عمیقا بر اسلوب شناسی معماری تاثیر گذاشته است، انچه پی می اید مباحثه ایست بر فهم از سرعت در دفتر اسیایی اُ اِم اِی، ان هم در کشور چین که سرعت تغییرات در ان مثال زدنی است.
دیوید گیانوتن(اُ اِم اِی، دفتر اسیا): سرعت یعنی پذیرش ریسک و قرار گرفتن در موقعیت ریسک.
دیوید سِنگ(دانشگاه ملی چیائو تانگ تایوان): اگر بخواهید نماد سرعت در چین را تدقیق کنیم به گمانم می توانیم به موشک اشاره کنیم، سریع بود و جاه طلبانه و با شکوه
دیوید گیانوتن(اُ اِم اِی، دفتر اسیا): تحقیقات و تحلیل های کاملا بر مدار وضعیت تحت شمول سرعت تعریف می شود، تلاش های ما از این نظر شاخص است، سرعت رابطه و تاریخ را پاک می کند. با این وضعیت چگونه باید کنار بیاییم؟ اگر شما بر مدار سرعت گام بر دارید با مفهومی همچون ریشه و عمق در طراحی ان هم در یک وضعیتی بی تاریخ چگونه کنار می ایید؟
دیوید سِنگ(دانشگاه ملی چیائو تانگ تایوان): با نگاهی به کارها اُ اِم اِی، اندیشیدن به هستی معماری، سیاقی متفاوت می اراید، شکوه این واقعیت که چیزها چگونه نضج گرفته و دگرگون می شوند در اثار این دفتر بی نهایت فاخر به منصه ظهور رسیده.
پل ویریلیو نیز به عنوان یک معمارـ شهرسازِ سرعت شناس گزاره هایی در مورد سرعت ارائه کرده است که می توانید ان ها را اینجا مشاهده نمایید