معماران معاصر ایران, اتووود - بزرگترین سایت معماری
ثبت نام عضو جدید ایمیل آدرس: رمز عبور : رمز عبور را فراموش کردم

به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید خانه |  ثبت نام |  تماس با ما |  درباره ما |  قوانین سایت |  راهنما |  تبلیغات




موضوعـات مــعـماری
منظر شهری   - 1338
معماری کانستراکتیویستی   - 33
معماری و دیگر حوزه های فکر   - 1150
طراحی پارامتریک   - 29
نظریه معماری   - 966
هنر روسیه   - 28
طراحي داخلي   - 903
بحران آب   - 28
سازه های شهری   - 865
اکسپو میلان 2015   - 27
تکنولوژی ساخت   - 843
پداگوژی   - 26
مرزهای معماری   - 771
پاویون های سرپنتین   - 24
معماری حوزه عمومی   - 735
باهاوس   - 23
المان شهری   - 697
معماری؛ خیر مشترک و امید اجتماعی   - 22
نظریه شهری   - 689
جشن نامه اتووود   - 21
نگاه نو به سكونت   - 683
معماری مجازی   - 20
کلان سازه   - 600
زنانِ معمارِ ایرانی و سقف شیشه ای در نوزده روایت   - 20
معماری و سیاست   - 527
زاها حدید از نگاه معماران ایرانی   - 20
معماری پایدار   - 517
فیلوکیتکت   - 20
منتقدان معماری   - 484
پردیس ویترا   - 18
معماری مدرن   - 470
معماری پس از یازدهم سپتامبر   - 18
معماری تندیس گون   - 452
20 بنا که هرگز ساخته نشد   - 17
نوسازی و بهسازی بافت های شهری   - 438
کارگاهْ مسابقه قوام الدین شیرازی   - 16
برنامه ریزی شهری و منطقه ایی   - 437
مدرنیته؛ از نو   - 15
آرمان شهرگرایی   - 430
مسابقه مرکز اجتماعی شهر صدرا   - 15
روح مکان   - 425
شهرهای در حرکت   - 14
معماری منظر   - 425
معماری ـ موسیقی   - 14
معماری شمایل گون   - 421
معماری بایومورفیک   - 14
طراحی صنعتی   - 415
رابرت ونتوری در بیست و پنج روایت   - 14
باز زنده سازی   - 377
ویلا ساوا ـ لوکوربوزیه   - 11
توسعه پایدار   - 352
ده کتاب که هر معمار باید بخواند   - 11
معماری یادمانی   - 335
کنگو کوما ـ استادیوم ملی توکیو   - 10
تراشه های کانسپچوال   - 333
کلیسای رونشان ـ لوکوربوزیه   - 10
معماری سبز   - 306
درس گفتارهای اتووود   - 9
معماریِ توسعه   - 301
لیوینگ آرکیتکچر   - 9
هنر مدرنیستی   - 288
اقتصادِ فضا   - 9
اتووود کلاسیک   - 263
اتوره سوتساس به روایت آلیس راستورن   - 7
طراحی نئولیبرال   - 260
هشت کوتاه نوشته در مورد پوپولیسم   - 7
آینده گرایی   - 259
ردلف شیندلر به روایت الیس راستورن   - 7
بدنه سازی شهری   - 253
طراحی و ضایعات به روای آلیس راستورن   - 7
معماری محلی   - 249
شارلوت پریاند به روایت آلیس راستورن   - 7
معماری ارزان   - 246
مسابقه دانشجویی اتووود ـ دوردوم. مسابقه اول   - 7
معماری محدود   - 243
معماری تخت جمشید   - 7
معماری تجربی   - 243
پاویون ایران ـ بی ینال ونیز 2016   - 7
تغییرات اقلیمی   - 241
بی ینال ونیز   - 7
محوطه سازی   - 239
رقابت مجتمع چندعملکردی شهید کاظمی قم   - 7
کتابخانه ی اتووود   - 235
آلوار و آینو آلتو به روایت آلیس راستورن   - 7
بنای محدود   - 220
ده پروژه کمتر شناخته شده لوکوربوزیه متقدم   - 7
معماری پست مدرن   - 219
طراحی و پناهجویان   - 7
معماری های تک   - 218
باوهاوس به روایت آلیس راستورن   - 7
گرمایش زمین   - 205
لوسی رای به روایت آلیس راستورن   - 7
مسکن حومه شهری   - 189
مارسل بروئر به روایت آلیس راستورن   - 7
مسکن عمومی   - 187
چارلز رنه مکینتاش به روایت آلیس راستورن   - 7
معماری انتقادی   - 169
باکمینستر فولر به روایت آلیس راستورن   - 7
پروژه های دانشجویی از سراسر جهان   - 161
طراحی در بازی و تاج و تخت به روایت آلیس راستورن   - 7
زنان و معماری   - 152
سائول باس به روایت آلیس راستورن   - 7
عکاسی   - 150
میس ون در روهه به روایت آلیس راستورن   - 7
معماری ـ سینما   - 135
معماری و عکاسی به روایت آلیس راستورن   - 7
مسکن روستایی   - 133
طراحی روی بام به روایت آلیس راستورن   - 7
هنر انتزاعی   - 129
آیلین گری به روایت آلیس راستورن   - 6
هنر گفت و گو   - 129
صد و بیست و یک تعریف معماری   - 6
گرافیک   - 114
منبع شناسی اتووود   - 6
معماری ژاپن   - 113
معماری و فضای زیرساخت های نرم   - 6
معماری ایران   - 106
جهان علمیْ تخیلی   - 5
طراحی مبلمان   - 103
تناقض هاوپیچیدگی ها:تئوریهای پیچیدگیِ ونتوری وجیکوبز   - 5
فضای منفی   - 102
معماری مصر   - 5
بلندمرتبه ها   - 101
فرهنگ نفت   - 5
اتووود ـ ایران معاصر   - 86
پنج پروژه لوکوربوزیه متاخر که هیچگاه ساخته نشدند   - 5
معماری مذهبی   - 86
چهار یادداشت برای علی اکبر صارمی   - 4
معماران و چالش انتخاب معماری   - 86
معماری خوانی   - 4
اکسپو   - 75
اتومبیل در چهار روایت کوتاه از بری ریچاردز   - 4
پالپ نیوز ِ اتووود   - 68
بلوپرینت   - 4
معماری فاشیستی   - 63
اتووودْ آبزرور   - 4
معماری هند   - 62
فرایند خلاقیت چهار پیشگام معماری مدرن   - 4
معماری چین   - 61
همه ما سایبورگ هستیم   - 4
ترسیمات معماری   - 60
مسابقه دانشجویی اتووود ـ دوردوم. مسابقه دوم   - 3
گفت و گو با مرگ   - 50
رقابت آسمانخراش ایوُلو 2016   - 3
ویرانه ها   - 49
آینده کجاست؟ روایتی از رولینگ استون   - 3
معماری و هنر انقلابی   - 44
رادایکالیسم ایتالیایی در سیزده روایت   - 3
جنبش متابولیسم   - 41
لویی کان به روایت آلیس راستورن   - 2
زاغه نشینی   - 40
اسمیتسن‌ ـ رابین هود گاردنز   - 2
مدارس معماری   - 39
رابرت نوزیک، یوتوپیا و دولت حداقلی   - 2
معماری اوایل قرن بیستم روسیه   - 34
تابْ آوری دفاتر نوپای معماری   - 1
درگذشت زاها حدید   - 34
فیلمْگفتارهای معماری و پداگوژی معماری   - 1
معماری پراجکتیو   - 34
شهرسازی کوچک مقیاس   - 1
معماری دیجیتال   - 34
ده پرسش از هشت معمار   - 1
اکسپو شانگهای 2010   - 33
چهل نکته در باب هایدگرْخوانی   - 1
معمارْستاره ها به روايت اتووود   - 33
شهرْخوانی با اتووود   - 1

طــراحــــــــــــــان
آر ای ایکس   - 3
ریکاردو بوفیل   - 3
آراتا ایسوزاکی   - 16
زاها حدید   - 187
آرشیگرام   - 7
زیگموند فروید   - 10
آرکی زوم   - 4
ژان بودریار   - 3
آلبرت پوپ   - 4
ژان نوول   - 22
آلدو روسی   - 13
ژاک دریدا   - 13
آلوار آلتو   - 19
ژاک لوگوف   - 4
آلوارو سیزا   - 9
ژیل دلوز   - 25
آن تینگ   - 4
سائول باس   - 7
آنتونی گائودی   - 27
ساسکیا ساسن   - 9
آنتونی وایدلر   - 5
سالوادور دالی   - 2
آنتونیو نگری   - 3
سانا   - 5
آنیش کاپور   - 8
سانتیاگو کالاتراوا   - 13
آی وِی وِی   - 34
سدریک پرایس   - 3
اُ ام اِی   - 34
سو فوجیموتو   - 11
اتوره سوتساس   - 7
سوپراستودیو   - 9
ادریان لابوت هرناندز   - 5
سورِ فِهْن   - 6
ادوارد برتینسکی   - 1
شیگرو بان   - 33
ادوارد سعید   - 12
عبدالعزیز فرمانفرمایان   - 4
ادوارد سوجا   - 10
فدریکو بابینا   - 30
ادواردو سوتو دی مُرِ   - 18
فرانک گهری   - 49
ادولف لوس   - 6
فرانک لوید رایت   - 44
ارو سارینن   - 28
فرای اوتو   - 9
اریک اوون موس   - 13
فردا کولاتان   - 2
اریک هابسبام   - 2
فردریک جیمسون   - 1
استن آلن   - 4
فرشید موسوی   - 3
استیون هال   - 30
فمیهیکو ماکی   - 4
اسلاوی ژیژک   - 17
فیلیپ جنسن   - 5
اسوالد متیوز اونگرز   - 5
گایاتری چاکراوارتی اسپیواک   - 5
اسوتلانا بویم   - 4
گرگ لین   - 7
اسکار نیمایر   - 33
لئون کریر   - 2
اف او اِی   - 9
لبس وودز   - 23
ال لیسیتسکی   - 3
لوئیس باراگان   - 2
الیس راستورن   - 47
لوئیس مامفورد   - 1
اِم اِی دی   - 22
لودویگ میس ون دروهه   - 22
ام وی آر دی وی   - 49
لودویگ هیلبرزیمر   - 3
اماندا لِــوِت   - 3
لوسی رای   - 15
اویلر وو   - 9
لویی کان   - 37
ایلین گری   - 7
لوییس بورژوا   - 8
ایوان لئونیدوف   - 4
لُکُربُزیه   - 134
بئاتریس کُلُمینا   - 8
لیام یانگ   - 4
بال کریشنادوشی   - 4
مارتین هایدگر   - 27
باک مینستر فولر   - 11
مارسل بروئر   - 7
برنارد چومی   - 33
مارشال برمن   - 16
برنو زوی   - 7
مانفردو تافوری   - 16
بنیامین برتون   - 6
مانوئل کاستلز   - 2
بوگرتمن   - 1
ماکسیمیلیانو فوکسِس   - 10
بی یارکه اینگلس   - 68
مایکل سورکین   - 1
پائولو سولری   - 4
مایکل گریوز   - 6
پاتریک شوماخر   - 3
محمدرضا مقتدر   - 4
پال گلدبرگر   - 1
مخزن فکر شهر   - 1
پرویز تناولی   - 2
مـَــس استودیو   - 3
پری اندرسون   - 3
معماران مورفسس   - 16
پل ویریلیو   - 20
موریس مرلوپنتی   - 2
پیتر آیزنمن   - 57
موشه سفدی   - 12
پیتر برنس   - 2
میشل سر   - 3
پیتر زُمتُر   - 67
میشل فوکو   - 44
پیتر کوک   - 7
نائومی کلاین   - 4
پیر بوردیو   - 5
نورمن فاستر   - 35
پییر ویتوریو آئورلی   - 4
نیکلای مارکوف   - 1
تئودور آدورنو   - 3
هانا آرنت   - 6
تادو اندو   - 13
هانری لفور   - 23
تام مین   - 13
هانی رشید   - 5
تام ویسکامب   - 10
هرزوگ دی مورن   - 27
توماس پیکتی   - 5
هرنان دیاز آلنسو   - 18
توماس هیترویک   - 30
هنری ژیرو   - 3
تیتوس بورکهارت   - 2
هنریک وایدولد   - 1
تیموتی مورتُن   - 2
هنس هولین   - 4
تیو ایتو   - 23
هوشنگ سیحون   - 14
جاشوا پرینس ـ رامس   - 2
هومی بابا   - 2
جان برجر   - 2
واسیلی کاندینسکی   - 1
جان هیداک   - 4
والتر بنیامین   - 26
جف منن   - 2
والتر گروپیوس   - 16
جفری کیپنس   - 3
ولادیمیر تاتلین   - 10
جورجو آگامبن   - 4
ولف پریکس   - 1
جوزپه ترانی   - 2
ونگ شو   - 8
جونیا ایشیگامی   - 3
ویتو آکنچی   - 12
جیمز استرلینگ   - 1
ویوین وست وود   - 6
جین جیکوبز   - 1
ک. مایکل هیز   - 2
چارلز جنکس   - 7
کارلو اسکارپا   - 5
چارلز رنه مکینتاش   - 7
کازیو سجیما   - 2
چارلز کوریا   - 15
کالین روو   - 1
چاینا میه ویل   - 4
کامران دیبا   - 13
حسن فتحی   - 5
کامرون سینکلر   - 11
حسین امانت   - 3
کریستفر الکساندر   - 2
خورخه لوئیس بورخس   - 2
کریستین نوربرگ ـ شولتز   - 15
داریوش آشوری   - 1
کریم رشید   - 5
داریوش شایگان   - 8
کلر استرلینگ   - 2
دانیل لیبسکیند   - 22
کلود پَره   - 3
دنیس اسکات براون   - 10
کنت فرمپتن   - 14
دیلرـ اِسکـُـفیدیو+رِنفرو   - 22
کنزو تانگه   - 9
دیوید رُی   - 2
کنستانتین ملنیکف   - 3
دیوید گیسن   - 2
کنگو کوما   - 47
دیوید هاروی   - 24
کوپ هیمِلبِلا   - 21
رابرت نوزیک   - 2
کوین لینچ   - 7
رابرت ونتوری   - 28
کیانوری کیکوتاکه   - 1
رُدولف شیندلر   - 7
کیتیو آرتم لئونیدویچ   - 1
رضا دانشمیر   - 5
کیشو کـُـروکاوا   - 6
رم کولهاس   - 95
یان گِل   - 8
رنزو پیانو   - 30
یو ان استودیو   - 32
ریچارد مِیر   - 8
یورگن هابرماس   - 13
ریموند آبراهام   - 1
یونا فریدمن   - 5
رینر بنهام   - 2
یوهانی پالاسما   - 12
رینهولد مارتین   - 5

کـاربـــــــری هـا
مسکونی   -752
معماری مذهبی   -104
زیرساخت های شهری   -340
صنعتی   -101
فرهنگی   -315
گالری   -84
پاویون   -254
هتل   -73
موزه   -247
ورزشی   -64
اداری ـ خدماتی   -228
بهداشتی   -37
مسکونی ـ تجاری   -156
حمل و نقل عمومی   -35
تفریحی   -150
زاغه نشینی   -5
اموزشی   -129
حامی اتووود
مسابقه دانشجویی اتووود
مقـــــــــــالات
    دیوید هاروی و شهر در قامت فهمی انسانْ تولید
        آرش بصیرت "سردبیر اتووود"
    پهنه ی معلق تهران؛ شاه عبدالعظیم یا شهر ری
        علی رنجی پور
    دیوید هاروی و شهرســــــــــــــــــــــــــــــــــازی آلترناتیو
        آرش بصیرت "سردبیر اتووود"
    هنر گفت و گو ـ جان بریسندن و اد لوییس با دیوید هاروی
        آرش بصیرت "سردبیر اتووود"
چنـــــد پــــروژه
مجموعه مسکونی شاه پریان
طراح : علیرضا امتیاز "مدیر اتووود"
منزل شخصی دکتر دلیر - خیابان ولیعصر کوچه 8
طراح : محمود امیدبخش
مجموعه ي تجاري و پاركينگ طبقاتي شقايق
طراح : امين حشمتی
خانه شعر ، پايان نامه معماري كارشناسي ارشد
طراح : م معيت
گذرگاه همیابی
طراح : محمود امیدبخش
کاریــــــــــــابی
   کاریابی
   لیست درخواست ها ی قبلی شما
   لیست کاندیدها به تفکیک استان
   لیست فرصت های کاری به تفکیک استان
وبـــــلـاگ هـــــا
آرشیتکت نمونه
مدیر : مسعود زمانیها
معماری به مثابه ساخت-سجاد نازی
مدیر : سجاد نازی
فتوت نامه معماران
مدیر : اخوان الصفا
مجله معماری Architecture Foolad City
مدیر : مسعود پریوز
معــــرفی کتــــــاب
رهیافت پدیدارشناسی در اندیشه پیتر زومتور
نویسنده :  .
انتشارات : علم معمار

حامی اتووود
  مسابقه دانشجویی اتووود
مركز محله ای جوانان دهود در آمستردام ؛ آتليه معماری كمپ تيل
اتووود سرویس خبر:   ليلا اشرف
1391/04/13
مـنـــــــبـع : https://www.archdaily.com , https://www.designboom.com ؛ https://www.architonic.com
تعداد بازدید : 5644

معمار:‌آتليه نقشه كشي و معماری كمپ تيل Atelier Kempe Thill architects and planners ؛ مكان: رمروالسترات 101 Reimerswaalstraat ، 1069 AG آمستردام، هلند؛ تيم پروژه : آندره كمپ André Kempe ، اليور تيل Oliver Thill ، ديويد ون اك David van Eck و آندرس راجواتس with Andrius Raguotis ، بلانكا سانچز بيبه Blanca Sanchez Babe ، راد اسميلن Ruud Smeelen ، جورجيو ترانو Giorgio Terraneo؛كارفرما: يمر اونتويكلينگ Ymere Ontwikkeling ؛ برنامه ريز شهری :‌ De Architecten Cie, روتردام Rotterdam ؛مساحت پروژه :‌285 متر مربع ؛سال پروژه :‌ 2011.

آتليه كمپ تيل- د هود de hood : آتليه كمپ تيل پروژه د هود را به انجام رسانده ،كه يك مركز محله ای جوانان دو طبقه در آمستردام هلند است. هلند به عنوان بخشي از پروژه بزرگ بازسازی شهری توسعه يافت؛ اين امكان جديد توسط دو مفهوم متضاد فضايي مشخص شدند. شفافيت و سحرآميزی – كه ميتواند به وضوح از نمای خارجي آن خوانده شود.

در فضای باز واقع شده و دارای بسياری از درختان قديمي است ، طبقه ی همكف با انتقال كيفيات عناصر طبيعي به درون آن فرض ميشود . هر چهار طرف از سطوح توسط لعاب از كف تا سقف اندود شده اند ، فضايي كوچك سخاوتمندانه به خارج جهت گفتگوی باز، گشوده شده است. فعاليت های ساختمان شفاف ساخته شده است ، و در نتيجه لابي به عنوان يك اتاق نشيمن عمومي برای محله به كار مي رود.

طبقه ی فوقاني امكان جا دادن سالن عمومي را دارد ، و به عنوان فضايی درونگرا با هيچگونه پنجره ی جانبي تحقق يافته است. ظاهر ی چند منظوره و بي طرف دارد . فضا ،ارتفاع سقفی سخاوتمندانه با دو نورگير كه به طور كامل فضای داخل را روشن مي نمايند را نمايان مي كند . سطوح در سايه رنگ های سفيد و خاكستری اندود شده ، به منظور به حداكثر رساندن اثر نور روز طبيعي كه برنامه های انعطاف پذير را برقرار مي كند . نمای بيرونی حجم بالايي با اسپری پلي يورتان پوشش داده شده است كه به عنوان روكش آجر ماسه آهكي زير كار، عمل مي كند. بافت خشن همچنين يك هويت متمايز را به مركز معطوف مي سازد.

در باغ شهر؛ آسدورپ Osdorp در مدت توسعه ی آمستردام Amsterdam پس از جنگ جهاني دوم بر اساس طرح شهری داستيل De Stijl – معمار كرنليس ون استرن Cornelis van Eesteren - رشد كرد . از دهه ی نود ، پروژه ی بزرگ بازسازی شهری در حال پيشرفت است كه در آن ساختمان های ضعيف نگهداری شده ، تخريب  و سپس توسط امكانات جديد جايگزين ميشود. تلاش برای از بين بردن مشكلات شهری برنامه ريزی سيام CIAM انجام شد ، در حالي كه هنوز هم كيفيات آن حفظ ميشود. يكي از اين جنبه ها مناطق سبز با شكوه ميان بلوك های ساختماني است.

در سال 2005 آتليه كمپ تيل Atelier Kempe Thill برنده ی رقابت دعوت به ساخت در چنين منطقه ای از رمروالسترات Reimerswaalbuurt برای يك مركز محله ای كوچك جوانان شد. اين كار برای ادغام سازی ساختمان های كوچك تا جای ممكن به دقت در ميان انبوه درختان موجود ، برای حفظ فاصله ی كافی ميان بلوك ساختمان های ‌مجاور و طراحي ساختماني مونومنتال ، چند جهته و ساختمان ايستاده ی به خوبي قابل مشاهده بود.

دو نوع فضا؛ ساختمان تحقق يافته متشكل از دو توده های ساده- به شدت مخالف- از مفهوم فضا است . سطح طبقه ی همكف به عنوان يك فضای مسطح طراحي شده است ، به طور كامل به محيط اطراف به لطف شيشه ها در همه طرف باز ميشود .فضای سبز عمومي با درختان تحت پوشش قرار داده اش توسط درخت سايه دار ، بخشي از داخل مي شود و سخاوتمندانه فضای كوچك را به بيرون گسترش مي دهد. اين اثر توسط طراحي داخلي ساده و رنگ مايل به خاكستری افزايش يافته است. به عنوان اتاق نشيمن محله به كار مي رود، فعاليت در داخل به خوبي قابل مشاهده است و تعامل مستقيم با فضای عمومي را بر انگيخته است.

در طبقه ی فوقاني سالن انجمن است . به منظور تحقق بخشيدن تمايل به چند عملكردی بودن و بي طرفي، يك نمای كاملا بسته دارد و به شكل يك فضای سحرآميز و درونگرا است. ظاهر بسيار بي طرف آن، توسط ارتفاع سقف زياد و دو نورگيرهايي كه فضا را به طور طبيعي روشن مي كنند، متعادل شده است. فضا تعمدا با رنگ نسبتا سفيد ساده به منظور به حداكثر رساندن اثر نورگيرها در فضای داخلي نگه داشته شده است. با استفاده از اين، فضايی خاص و بدون محدوديت چند عملكرد، به سالن داده ميشود.

تركيبي از اين دونوع فضا ، فضای باز و بسته ، ظاهر و شخصيت ساختمان را تعيين مي نمايد. از بيرون، به طور مستقيم قابل مشاهده است و طراحي نما برتری دارد. در داخل، تضاد ميان دو فضای ساختمان درك و شگفتي را معلوم مي كند ، كه فضای به طور كامل محصور بسيار روشن تر از فضای كاملا غير محصور است.

فناوری ارزان؛ به طور معمول در اين پروژه ها، بودجه ساخت و ساز بسيار كم در دسترس است. به منظور تحقق بخشيدن به يك ساختمان فضايي جذاب در اين چارچوب، لازم به اعمال انواع روش های ساخت و ساز بسيار مقرون به صرفه است.

مانند يك تركيب ارزان قيمت صنعتي، ساختمان از يك ساختار قاب فولادی با ديوار پر كننده ی آجر ماسه آهكي ساخته شده است. تمام تاسيسات فني در ديوارها و كف ها ادغام شده كه به ارتفاع يافتن اتاق ها كمك مي كنند،چون جايي لازم نبوده كه سقفی كاهش يابد. نمای شيشه ای، از سيستم های شيشه ای ارزان ساخته شده است ، كه با استفاده از پانلهای شيشه ای بزرگ تا 5 متر طول، تنها در دو طرف با 5 سانتي متر پروفيل فولادی محكم شده است. ساختار درب های شيشه ای برای اين پروژه به طور خاص طراحي شده است. سيستم افشانه ی پلي يورتان برای بخش بسته ی نما استفاده شد كه معمولا در عايق مخازن نفت و ساخت قالب مورد استفاده قرار مي گيرد. روكش بر روی آجر ماسه آهكي در شكل مايع و نمايانده شده در محل افشانه شده است. سپس ، سطح بسيار خشن با پوشش محافظ UK پرداخت شده است. ظاهر نمای بيروني اساسا توسط تنش خلاقانه ميان دو سيستم ناشي شده است؛ روی شيشه ی بسيار صاف ، و شفاف و منعكس كننده، محل قرار گيری جعبه ی پلي يورتان خشن و با مقياس است.

فضای داخلي توسط اقتصاد و روش خلاقانه اداره شده است. سطح بتني كمي خشن تنها توسط يك لايه پلي يورتان پوشيده شده است. سقف با اسپری اندود آكوستيكی پوشيده شده است. عليرغم اين، جداره ی داخلي بازتابنده ی بزرگ، چراغهای صنعتي بزرگ و دو راه پله ی فولادی ظريف نيز نصب شده است.

مركز محله ای جوانان دهود در آمستردام ؛ آتليه معماری كمپ تيل


مركز محله ای جوانان دهود در آمستردام ؛ آتليه معماری كمپ تيل


مركز محله ای جوانان دهود در آمستردام ؛ آتليه معماری كمپ تيل


مركز محله ای جوانان دهود در آمستردام ؛ آتليه معماری كمپ تيل


مركز محله ای جوانان دهود در آمستردام ؛ آتليه معماری كمپ تيل


مركز محله ای جوانان دهود در آمستردام ؛ آتليه معماری كمپ تيل


مركز محله ای جوانان دهود در آمستردام ؛ آتليه معماری كمپ تيل


مركز محله ای جوانان دهود در آمستردام ؛ آتليه معماری كمپ تيل


مركز محله ای جوانان دهود در آمستردام ؛ آتليه معماری كمپ تيل


مركز محله ای جوانان دهود در آمستردام ؛ آتليه معماری كمپ تيل ، سايت پلان


مركز محله ای جوانان دهود در آمستردام ؛ آتليه معماری كمپ تيل ، پلان همكف


مركز محله ای جوانان دهود در آمستردام ؛ آتليه معماری كمپ تيل ، پلان طبقه اول


مركز محله ای جوانان دهود در آمستردام ؛ آتليه معماری كمپ تيل ، پلان طبقه دوم


مركز محله ای جوانان دهود در آمستردام ؛ آتليه معماری كمپ تيل ، برش


مركز محله ای جوانان دهود در آمستردام ؛ آتليه معماری كمپ تيل ، برش


مركز محله ای جوانان دهود در آمستردام ؛ آتليه معماری كمپ تيل ، برش


مركز محله ای جوانان دهود در آمستردام ؛ آتليه معماری كمپ تيل


مركز محله ای جوانان دهود در آمستردام ؛ آتليه معماری كمپ تيل




حامی اتووود
نظـــــــر اعضــــــــا
هنوز نظری برای این خبر ثبت نشده است.

ثبــــــــت نظـــــــر

  
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. / عضو جدید
ایـمـــیـل :  
رمز عبـور :  

درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه | ورود | ثبت نام | درباره ما | تماس با ما | قوانین سایت | راهنما | تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by Tryon Software Group