کتاب های کمیک تصویری، معماری های قابل تعمقی از دید فضاسازی ارایه می کنند که محیط را برای قهرمان داستان و روایت مناسب می سازد؛ چه در میان شن زارها قرار بگیرد، یا بافت شهری متراکم یا تصویری تخیلی از آخرالزمان. این فضاها از اولین تصورات معمارانه در دوران کودکی هستند که طراح ایتالیایی، فدریکو بابینا، به گاتهام با بتمن، نیویورک با اسپایدرمن و سوپرمن سفر کرده و از آن به عنوان تأثیری که "به رشد و آموزش نسلی از معماران کمک کرده" یاد می کند.
امروز، بابینا مکان زندگی برخی از شخصیت های نمادین ابرقهرمان در تاریخ رمان های تصویری را طراحی کرده است. این ۱۷ ترکیب که مجموعه "درون-قهرمان ها" نام گرفته، برشی از طراحی محیط داخلی هرکدام از خانه هایشان است: نگاهی اجمالی به برخی از عادات شخصی و ویژگی های رفتاری ابرقهرمانان. سایه ای از صاحب خانه از دور نمایان است-خالقان رنگ ها، اشکال و طرح هایی برای اشیاء که فضا را شکل داده اند.
بابینا می گوید: "من سعی کرده ام تا تصوراتی در تعادل میان کدهای بازیگوشانه در کارتون ها و اصول و سختی های معماری پدید بیاورم. این یک سفر کوتاه معمارانه به درون دنیای کارتون ها بود که به ۱۷ داستان مصور انجامید. صندلی ها، مبل های راحتی، چراغ ها، دیوارها و نقاشی های روی آنها راهنماهایی برای ساخت این کولاژ هستند که درباره میزبان سخن می گویند".