در میان گالری پاملا الین پوئتر در موزه اسکاد، دانیل ارشام یک حفاری دیواری 300 فوتی را به عنوان بخشی از نمایشگاه "آینده پس از آن بود" را به نمایش گذاشته است. ارشام به بررسی تعامل انسان و معماری می پردازد؛ به خصوص در پی ظرفیت های انسان در ایجاد کردن، از بین بردن و دوباره طراحی جهان طبیعی و مصنوع، با استفاده از حفر از طریق مجموعه ای از دیوارهای بتن مصنوع.
این اثر که با یک برش خام و انتزاعی آغاز می شود، دیافراگمی می سازد که در دنباله ی تکرارشونده ی خود در نهایت به یک شبح انسان گون ختم می شود. بازدیدکنندگان به طرو مستقیم با اثر درگیر می شوند و از طریق ایم حفاری های همه جانبه به فضاهایی راه می یابند که دیگر آثار ارشام در آن ها به نمایش درآمده است.