ثبت نام عضو جدید ایمیل آدرس: رمز عبور : رمز عبور را فراموش کردم

به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید خانه |  ثبت نام |  تماس با ما |  درباره ما |  قوانین سایت |  راهنما | تبلیغات




جدیــد ترین پــــــروژه هـا
ارارات
طراح : پویا خلج
پارک علم و فناوری
طراح : سجاد نوری
طراحی مدرسه سبز
طراح : سجاد نوری
مجموعه ویلایی ایرا
طراح : استدیو معماری دیسک
حامی اتووود
مسابقه دانشجویی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
کفشهای هِیکِس؛ هرمنوتیک گروتسک از پا
طرح جایگزینی برای برج مُوما؛ نگرشی نوین به آسمان خراش های نیویورک
تراشه های کانسپچوال ـ تـــــــــــــئاتر مــــــــــعماری
طراحی و بحران پناهندگان در هفت پرده به روایت آلیس راستورن . قسمت چهارم
کامنـــــــــت پــــروژه ها
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه مجتمع مسکونی حیات نوشته است:
بعد گفتند بی دلار و ارتباط با ان دوستان معماری اسلامی بنده با اجازه شما از ایمیلتان برای ریجستر استفاده کردم ا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه مجتمع مسکونی حیات نوشته است:
نظر قبلی من توسط غیر رباتیک سانسور شد که نقد و بیهوده بودن معماری اسلامی از این دست بود سال شصت و نه سران معما ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
این کار عالیه چون مثل کارهای استاد عالی پوره اما ببینید این سایت رو دوستان رادیو هنر دکتر منشی زاده و زنگنه را ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه خانه مادری نوشته است:
بفهمند بقول شما اقایی که در رادیو هنر بمن زنگ زدی در چه گندی بدنیا امدیم انهم گناوه گناوه معماری دارد ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه خانه مادری نوشته است:
شهر سازی مزخرف دیبا و مقلدانش سازه خشک سه تا سنگ بیرون امده بی پایداری شد ابادان و تهران و اینهمه زلزله اقا ای ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
    ایمان زارع
    مجید معزی
    سامان نیرومند
    شرکت استودیو معماران مادو

  
کامبیز پیرزاد یاسمن رسته
 ارسال نظر بازگشت به لیست پروژه ها گزارش خطا اشتراک پروژه
    نمایش عکس ها
    مسابقه مرکز تجارت صنعت ساختمان
    دانشـــــــــــگاه : هنر تهران
    سال طـــــراحی : 1389
    مـــــــــــــــــکان : رشت
    کـــــارفـــــــــرما : شرکت تیراژه ماشین
    تـــــــــــاریخ ثبت : 1389/09/06
    مســــــــــــاحت : 10000
    تعـــداد بازدیـــــد : 3611
    محــــدوده سنی : 22_23
    نــــوع کاربـــــری : صنعتی
    مرحـــــــــله اجرا : طراحی
    همــــکاران طرح : کامبیر پیرزاد - یاسمن رسته - سامان امینی
     ایده های طراحی : ایجاد طرحی همگام با محیط پیرامون - طرحی بسیار ساده و مینی مالیست - استفاده از مصالح موجود در منطقه (لوورهای چوبی) - یک باکس و حجم صلب که 2 تکه از آن حذف شده است - استفاده از روش حذفی و در نهایت استفاده از یک پوسته چوبی.

پروژه های دیگر طراح
نظـــــــر اعضــــــــا
تهمینه نوزری ( 1389/10/11 ) : واقعآ باید بهتون آفرین گفت. عجب ایده تکراری خوبی. اگر به مسئولای سایت اتووود بر نمی خوره یه دقت بیشتری روی ارائه طرها تو بخش حرفه ای بکنن.
مرتضی علینقی پور ( 1389/10/14 ) : سلام.من واقعا متعجب چطور مسابقه ای با داورانی مثل آقایان دیبا-احمدی-گلابجی و... طرح های رتبه گرفتند یا برتر شدند که اصولا با سایت تطابق نداشتند. سایت این طرح شمالی-جنوبی و در سمت شرق و غرب زمین های همسایه(پلاک) که نمی شود نورگیری داشت.(تقریبا 100 متر).اما بعضی دوستان بدون در نظر گرفتن این مسئله مهم طراحی کردند و رتبه گرفتند.اما طرح ما ....
کامبیز پیرزاد ( 1390/04/17 ) : دوستان با تشکر ار نظرات کارشناسانه و غیرکارشناسانه شما ...
امیدواریم از این لحظه به بعد با اطلاعات کامل نظر بدهید .
در حالی که از سایت و موضوع طرح و همچنین متراژ اطلاعات درستی در دست ندارید لطفا اظهار نظر نکنید . با توجه به متراژ و ابعاد سایت کار ما مجبور به طراحی به صورت فوق شدیم در نتیجه سایر شرکت کنندگان نیز از نور شرق و غرب استفاده کردند . در حالی که ما این مشکل را به فرصت تبدیل کرده و با طراحی لوورهایی هم از باد غالب استفاده کردیم و هم نور را به صورت متعادل وارد فضا کردیم .

پیشنهاد ما به شما دوستان جوان : لطفا به جزئیات بیشتر توجه کنید .
حامد قدسي ( 1390/11/05 ) : با سلام . این کار رو برای اولین بار که داشتم نگاه می کردم یاد مرکز جرج پمپیدو ( طرح رنزو پیانو و ریچارد راجرز ) افتادم ، شاید به نحوه قرار گیری فضای پله ای است که کنار باکس حرکت می کنه . در مورد طراحی هم کلا نظر نمیدم چون نمیدنم دقیقا دنبال چه کاری بودید . ولی کار همون طوری که خودتون هم گفتید فوق العاده ساده است .
کامبیز پیرزاد ( 1390/11/10 ) : تشکر حامد جان.
شاید با بخشی از نظرت موافق باشم این بخش از کار یعنی پله در خارج از بنا کاملا اتفاقی و خیلی سریع طراحی شد اما دلایل خوبی هم برای این کار داشتیم . یکی از دلایل مهم این بود که بینندگان یا همون بازدیدکنندگان نمایشگاه از فضا و مناظر اطراف سایت هم بهره بصری کافی رو ببرن و پله به صورت کاملا شیشه ای طراحی شد ( البته اتودی ) و جزییات اجرایی و دیتایل رو برای مراحل بعدی گذاشتیم .
البته ما خیلی تلاش کردیم که طراحی بنا شبیه طرح اتودی اولیه باشه که میتونین تصاویرشو نگاه کنین اما متراژ و برخی مسایل اجازه این کار رو به ما نداد .
به هر حال سعی شد در این طبیعت زیبا ساز مخالف نزنیم و با طراحی کاملا ساده و مینیمال بنا رو جزوی از طبیعت نشان دهیم با پوسته ای از جنس چوب ( لوور ) .
حامی اتووود
 رسانه ی تخصصی معماری و شهرسازی میم زون
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. / عضو جدید
ایـمـــیـل :
رمز عبـور :
 
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه | ورود | ثبت نام | درباره ما | تماس با ما | قوانین سایت | راهنما | تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by Tryon Software Group