ثبت نام عضو جدید ایمیل آدرس: رمز عبور : رمز عبور را فراموش کردم

به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید خانه |  ثبت نام |  تماس با ما |  درباره ما |  قوانین سایت |  راهنما | تبلیغات




جدیــد ترین پــــــروژه هـا
شهر كتاب راه آهن( پروژه وليعصر پلاك 1)
طراح : محمد امين طاهري
طراحی مجتمع مسکونی با رویکرد ارتباط بیشتر ساکنین
طراح : عباس سفری
M U D T R A P P E R
طراح : سروش عطارزاده
سردرب مدیریت برنامه ریزی
طراح : ناهید محمدعلی خانی
حامی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
پاکستان؛ الگوی مسکن روستایی ارزان و مقاوم
گسترش موزه هنرهای زیبای ویرجینیا از ریک مدر
رقابت برای طراحی فرودگاه بین المللی تایوان: فاستر، یو ان استودیو و راجر استریک هاربر
طراحی در زمان پاندمیک به روایت آلیس راستورن - قسمت سی‌ام
کامنـــــــــت پــــروژه ها
الهه حاجحسینی در مورد پروژه مرکز فرهنگی خیام نوشته است:
لطف پروزه تون رو در اختیار من بگذارید[email protected] ...
حسین حسینی در مورد پروژه فرودگاه بین المللی چابهار نوشته است:
در این فرودگاه طبق تریدی ها ارباس 380 لندینگ کرده... یعنی فرودگاه شما تایپ f است. درسته؟ ...
پردیس جعفری در مورد پروژه میدان اجتماعی شیراز: جولانگاه ابتهاج نوشته است:
ایده طراحی به وسیله دخل و تصرف که در حال حاضر انفاق افتاده است بسیار جذاب است و مهمتر از آن شهر شیراز نیازمند ...
شرکت زیگوران در مورد پروژه مجتمع مسکونی -تفریحی با رویکرد پویایی اجتمایی نوشته است:
این پروژ در زمینه خودش میتواند کم نظیر باشد ، استفاده از یک زمین با دو کاربری( آن هم به صورت کاملا جدا،استفاده ...
علی علی اکبریان در مورد پروژه مجموعه ی ورزشی دانشگاه هنر نوشته است:
ورودی مجموعه اصلا شاخص نیست. ای کاش روی این مسئله بهتر کار شده بود. ...
ایده خواجوند در مورد پروژه مجموعه ی ورزشی دانشگاه هنر نوشته است:
کانسپت قوی و هماهنگ با فرم همچنین فضاها و محیط‌های داخلی هماهنگ با برون و مناسب انسان ...
زهرا ابراهیمی کرمانی در مورد پروژه فرودگاه بین المللی چابهار نوشته است:
سلام خيلي ممنونم از شما
بطور كل ميتوان كانسپت اين طرح را قطره اب دانست.
شما ظرف ابي را تصوركنيد كه يك ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
    ایمان زارع
    مجید معزی
    سامان نیرومند
    سونیا مقتدر

  
ایمان زارع
 ارسال نظر بازگشت به لیست پروژه ها گزارش خطا اشتراک پروژه
    نمایش عکس ها
    نما - مسکونی
    دانشـــــــــــگاه : آزاد اسلامي واحد بندرعباس
    سال طـــــراحی : 1391
    مـــــــــــــــــکان : لامرد
    کـــــارفـــــــــرما : نوروزی
    تـــــــــــاریخ ثبت : 1391/06/03
    مســــــــــــاحت : 200
    تعـــداد بازدیـــــد : 4255
    محــــدوده سنی : 22_23
    نــــوع کاربـــــری : مسكوني
    مرحـــــــــله اجرا : طراحی
    همــــکاران طرح : امیر کورش فرد
     ایده های طراحی : ترکیب حجم

پروژه های دیگر طراح
نظـــــــر اعضــــــــا
طرلان زرنشانی اصل ( 1391/06/04 ) : سلام طرح فوق العاده جالبیه یه خورده شلوغه ولی در کل عالیه
ایمان زارع ( 1391/06/04 ) : moteshakeram
متین مصباحی ( 1391/06/04 ) : خیلی جذاب شده .هر کس که از کنارش رد بشه حتما چند لحظه ای بهش خیره میشه.با خانم زرنشانی موافقم یکم شلوغه ولی در نگاه کلی عالیه.
ایمان زارع ( 1391/06/05 ) : mamnonam
کلشن راستین ( 1391/06/13 ) : سلام خیلی عالیه منم مثل بقیه دوستان نسبت به شلوغیش موافقم ولی در کل می پسندم این جورکارارو خسته نباشین
امير سلماني ( 1391/06/14 ) : مشخص است كه شما توانايي خوبي در ارائه سه بعدي و رندر مكس داريد اما اگر بناي ما پيش نمايش طراحي قبل از ساخت به كارفرما باشد طبيعي است كه بايد زواياي معقول و انساني را انتخاب كرد مثل رندر شماره دو و پنج.
در مورد طراحي هم بيشتر با تجاري يا رستوران تناسب دارد تا مسكوني. خط ها و حجم ها بي هدف نشان مي دهند.
ایمان زارع ( 1391/06/14 ) : az hameye dostan mamnonam . vali memari saligheiye . khotot ham gahi khobe ke mani nadashtebashan . dar kol dar har zeshti ham zibaii hast
امير سلماني ( 1391/06/16 ) : نقد پذیری خصوصیت ارزشمندی است. امید وارم شما هم همینطور باشید.
این حرف که معماری سلیقه ایه یعنی چی؟ مگر معماری چیزی مثل لیوان و کمده؟
حتی اگر سلیقه را هم باور کنیم باید برای سلیقه ای که یک نمای مسکونی را ده سال به یک خانواده تحمیل می کنیم توجیه داشته باشیم.
یا این حرف که در هر زشتی ای زیبایی است واقعا جای فکر داره؟ یعنی این پاسخ درستی به درخواست کارفرمای شماست؟
در مجموع حتی اگر این پاسخ ها را قبول کنیم نتیجه می گیریم شما قبول دارید معماریتون دارای خطوط بی معنا ، زشت و از همه بدتر سلیقه ایه!
امید وارم پاسختون از روی فکر و آگاهانه نبوده باشد.
ایمان زارع ( 1391/06/16 ) : memari saligheiye.nazare shoma dar morede in kar baram mohtarame vali vaghti karfarma in karo mibine va khoshesh miyad pas malom mishe harkas ba saligheye khodesh ba bana robero mishe.yademon bashe ke darim baraye gheshri az jamee tarahi mikonim ke hata namidonan memari chi hast.gharar nist hamishe falsafe posht tarahi bashe.gharar nist hamishe khati be jai berese ya tamam beshe.hata na tamamha ham zibaiye khase khodeshon ro daran.harvaght tonestin be zesht tarin chizha negah konid va bebinid ke cheghadr darone in kar zibai hast onvaght be in miresid ke memari osoli nist balke salighei ast . shayad man dos dashte basham dar karam 50 metr rahro bedam . in kar manteghi nist vali man mikham binandamo sardargom konam ya mikham ba tei kardane masir binandaro dar fekr bebaram
امير سلماني ( 1391/06/17 ) : علاقه ای به ادامه این بحث ندارم فقط دوست دارم شما متوجه باشید چه منطقی رو به کار می گیرید:
وقتی قبول کنید که معماری سلیقه ایه دیگه معیاری برای ارزش یابی و نقد باقی نمی مونه. راحت ترین دلیل برای توجیه اشتباه اینه که بگیم:دوست دارم. یا این که بگیم این سلیقه توئه و سلیقه من چیز دیگه ایه. می بینید چه اندازه بچه گانه است!
در حالی که هر طرح ما روزی قضاوت میشه. مردم می فهمند.
حسن صادقی ( 1391/06/18 ) : erae kheili khobe val memarish aslan khob nashode khotote b mafhom ziade to kareton tasvire 3 o araye mesal hadafe shoma az in 2ta material ha (sangha) haei ke be dvar chsbondid chie ? yan rahi behtar az in baraye nemaye ye manzel maskoni vojod nadare? saii konid memaritono mahdod be salighe karfarma nashe in banahaie ke har sal jayeze memar mrgiran ro bebinid chi daran ke jayeze miriran man nemigam yeho khate karitono avaz konid vali ino migam ke aram aram sai konid to har proje ye khalaghiate khas erae bedid be ghole marhom mirmiran ye mari khodesh neshon mide tosh khalaghiat etefagh oftade ya na johare memari
fazast fazaye ba mafhoom fazaye amalkardi na form haye bi amalkard o zaeede haye najor
ایمان زارع ( 1391/06/18 ) : mer30 az nazare lotfeton vali mizane estefade az sang dar in peroje kheili kame. bishtar az beton va simane sefide va simane rangiye . faghat yek meghdar az sange meshki estefade shode
فرساد حجتیان ( 1391/06/19 ) : ba salam. zibaishenasi va dark ma az padideha be amoozehaie ma dar toole zendegi bastegi dare. bayad paziroft ke saligeye khoob va bad voojood dare hamantor ke hata 1 ghatel momkene amale khodesh ro namonaseb nadoone. ama inke aya in tarh tavasote tarahi ba salighe tarahi shodeh ya na? be eteghade man javab mosbate. omde tarhhayi ke az ishoon didam khalaghane va ba jesarat boodeh. nazare shakhsie man ine ke omdatan karhayi movafaghand ke morede tavajohe omoom gharar begire va montaghedin ba arae - va + dar moredesh harf bezanan. ma hich vaght kenare zobale maks nemikonim.
ایمان زارع ( 1391/06/19 ) : ba tashakor az shoma doste gerami.vaghean sokhananeton bedone naghse . yejorai hamfekrim.moteshakeram
محمد طاهری ( 1391/07/12 ) : سلام خدمت شما دوست عزیز.
به نظر من بهتر یک فیلتر برای خودتون و کارهاتون بذاری بعد اونو داخل یک جمع بزرگ از معمارها مطرح کنید.
معماری نقاشی نیست که سلیقه ای باشه عزیزم.باید پاسخگو باشه.پاسخگوی همه چیز.از دید زیبای شناسی تا عملکرد.
با آقای سلیمانی موافقم.کارت نقد میشه و دروغ نباید بگی در کار.تمامه حفره هایی که خیلی راحت در محیط مجازی ایجاد کردی میشه نقطه ضعف کار بعد اجرا و گذر زمان.
یکم مطالعه کنید بد نیست.
بهتره کارات رو بجای کمییت به سمت کیفیت سوق بدی.
ببخش اگه تند بود حرفام.
حرفات خون هر انسان معمولی رو بجوش میاره
مهدی بهاروند ( 1393/09/15 ) : والا به حق چیزای طرح نشده ...تقلید خوب بهتر از ابتکار بد است
حامی اتووود
کانال تلگرامی اتووود
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. / عضو جدید
ایـمـــیـل :  
رمز عبـور :  
 
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه | ورود | ثبت نام | درباره ما | تماس با ما | قوانین سایت | راهنما | تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by Tryon Software Group