ثبت نام عضو جدید ایمیل آدرس: رمز عبور : رمز عبور را فراموش کردم

به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید خانه |  ثبت نام |  تماس با ما |  درباره ما |  قوانین سایت |  راهنما | تبلیغات




جدیــد ترین پــــــروژه هـا
خانه شبگرد
طراح : رضا ملامحمودی فریمانی
ویلای مسکونی محمودآباد
طراح : سیاوش اکبری
مجتمع تجاری / مسکونی پرشین
طراح : حمید عرفان
طراحی موزه خودروهای کلاسیک با رویکرد بایونیک
طراح : سیاوش اکبری
حامی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
جفری کیپنس و شرق شناسی؛ اخلاق امکان گفت و گو در وضعیت محال
نگاهي به فرهنگ توسعه در ژاپن
معمارْستاره ها به روايت اتووود ـ جان هیداک
پاویون های سومین دوره کارگاهْ مسابقه قوام الدین شیرازی ـ علی اندجی
کامنـــــــــت پــــروژه ها
پری دارایی در مورد پروژه طراحی خانه مد نوشته است:
کارتون بسیار‌عالیه موضوع طرح نهایی‌من هم خانه مد هست ولی متاسفانه نمونه موردی داخلی پیدا نکردم هر چی گشتم میتو ...
پری دارایی در مورد پروژه خانه مد شیراز نوشته است:
سلام کارتون عالیه من نمونه موردی داخلی از خانه مد میخواستم میشه لطف کنید و برای من هم ارسال کنید ممنونم
Pa ...
الهه حاجحسینی در مورد پروژه مرکز فرهنگی خیام نوشته است:
لطف پروزه تون رو در اختیار من بگذارید[email protected] ...
حسین حسینی در مورد پروژه فرودگاه بین المللی چابهار نوشته است:
در این فرودگاه طبق تریدی ها ارباس 380 لندینگ کرده... یعنی فرودگاه شما تایپ f است. درسته؟ ...
پردیس جعفری در مورد پروژه میدان اجتماعی شیراز: جولانگاه ابتهاج نوشته است:
ایده طراحی به وسیله دخل و تصرف که در حال حاضر انفاق افتاده است بسیار جذاب است و مهمتر از آن شهر شیراز نیازمند ...
شرکت زیگوران در مورد پروژه مجتمع مسکونی -تفریحی با رویکرد پویایی اجتمایی نوشته است:
این پروژ در زمینه خودش میتواند کم نظیر باشد ، استفاده از یک زمین با دو کاربری( آن هم به صورت کاملا جدا،استفاده ...
علی علی اکبریان در مورد پروژه مجموعه ی ورزشی دانشگاه هنر نوشته است:
ورودی مجموعه اصلا شاخص نیست. ای کاش روی این مسئله بهتر کار شده بود. ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
    ایمان زارع
    مجید معزی
    سامان نیرومند
    سونیا مقتدر

  
امين حشمتی
 ارسال نظر بازگشت به لیست پروژه ها گزارش خطا اشتراک پروژه
    نمایش عکس ها
    مجموعه ي تجاري و پاركينگ طبقاتي شقايق
    دانشـــــــــــگاه : آزاد اسلامی واحد شیراز
    سال طـــــراحی : 1387
    مـــــــــــــــــکان : تهران -چهار راه شقايق
    کـــــارفـــــــــرما : انبوه سازان مسكن ري
    تـــــــــــاریخ ثبت : 1388/09/29
    مســــــــــــاحت : 2000
    تعـــداد بازدیـــــد : 4267
    محــــدوده سنی : 24_25
    نــــوع کاربـــــری : تجاري
    مرحـــــــــله اجرا : در حال ساخت
    همــــکاران طرح : مهندس عليرضا توكلي ،مهندس فرزين زمانيان
     ایده های طراحی : مهمترين ايده در طراحي نشانه شدن و تثبيت فرم در تصوير ذهني افراد منطقه بوده است

پروژه های دیگر طراح
نظـــــــر اعضــــــــا
حامد قدسي ( 1388/10/14 ) :

با سلام

اميدوارم تعدد نما در پلان هم قابل درك و به خوبي ديده شده باشه .منظورم از مطرح كردن اين موضوع اين بود كه متاسفانه امروزه در ايران طراحي نما و پلان هيچگونه سنخيتي با هم ندارند . يا به دنبال نماي خوب هستيم يا به دنبال پلان خوب . نظرخود من فرم تابع عملكرد است

امين حشمتی ( 1388/10/14 ) :

سلام حامد جان

ممنون از نظري كه دادي اما اين حرف يك كم تامل بر انگيزه . بهتر از اين ادبيات كه يك من بزرگ داره و حرفي با پشتوانه با احتياط بيشتري استفاده كنيم اگر چه با جمله ي اول شما به اندازه ي زيادي موافقم 

تيم اتووود ( 1388/12/07 ) : معمار گرامی
با توجه به برگزاری همایش تحلیل آثار معماری در اسفند ماه هرگونه انتقاد یا نظرات سازنده در زمینه نحوه برگزاری و انتخاب آثار را میتوانید در فورم نقد در لینک زیر بیان فرمایید.
http://www.etoood.com/Security/Forum/PostList.aspx?trfkey=81&frmfkey=19
حسن حسنی ( 1389/07/12 ) : شما گفتین نشانه شدن؟چطوری نشونش دادین؟
سيد فريد حسيني ( 1390/09/26 ) : با سلام
خدمت دبیر طراحی شهری عزیز
کانسبت خوب ... ولی گرامی برای مجتمع 3 عکس کم نیست از پلان هم میزاشتید ببینیم ..حالا چرا رنگ قرمز برای مجتمع تجاری ..چرا این همه هزینه اجرای ورق کامپوزیت با این همه گرونی .. چرا از مصالح بومی استفاده نکردید ...؟؟؟؟؟؟؟البته چون مجری کومپوزیت بودم گفتم.جسارت نشه .
نوید شکروی ( 1392/05/25 ) : با درود
ضمن خسته نباشی به شما دوست عزیز
بی پیرایه می گویم
1. چگونه از آشفتگی در فرم ، رنگ و مصالح به ایجاد نشانه و تصویر ذهنی دست می یابید؟
2.آیا ایجاد یک نشانه به صورت صرف می تواند مهم ترین دلیل برای ساخت یک بنا با کاربری عملکرد بالا باشد؟
3.نسبت میان پلان با بدنه ساختمان چگونه است؟ چرا پلان ها و مقاطع در ارایه وجود ندارد؟
4.ایجاد چه جور نشانه ای در ذهن شما بوده است؟
5. نسبت ایجاد این نشانه با سایت مذکور و گذرهای پیرامون چگونه خواهد بود؟
6. چرا باید مهم ترین ایده در طراحی یک بنای تجاری و عملگرا خلق یک نشانه باشد؟
7.آیا نشانه ها را می توان به زور خلق کرد؟

خواهشمندم ساده پاسخ گفته و و گفتگوی دوستانه ای با هم داشته باشیم تا از افتادن در دام بازی با کلمات خودداری کنیم
حامی اتووود
کانال تلگرامی اتووود
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. / عضو جدید
ایـمـــیـل :  
رمز عبـور :  
 
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه | ورود | ثبت نام | درباره ما | تماس با ما | قوانین سایت | راهنما | تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by Tryon Software Group